Czy jeśli jeden plugin ustawi graczu np. 3 skoki, a drugi ustawi ich 5 to czy gracz łącznie będzie miał 8 skoków, 5 czy 3 ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Skoki w fakemecie
#1
Napisano 19.02.2019 17:10
#2
Napisano 19.02.2019 17:26
#3
Napisano 19.02.2019 17:42
#4
Napisano 19.02.2019 18:34
Plugin działa zapewne tak, że wyłapujesz moment skoku i dekrementujesz ilość dostępnych skoków, dlatego przy każdym skoku będzie to wyglądało tak:
- Sprawdzenie, czy gracz ma dodatkowy skok.
- Względem warunku wyżej: skok, bądź return.
- Dekrementacja skoków gracza.
Więc w pluginie z trzema skokami ilość skoków gracza osiągnie 0 szybciej, niż w tym z pięcioma. Tym samym skoków będziesz miał 5, jeśli ich nie sumujesz na przykład natywami w stylu setUserJumps(index, 3 + 5).
Użytkownik aSiorr edytował ten post 19.02.2019 18:35
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
#5
Napisano 19.02.2019 18:39
Czy pierwsze 3 skoki będą jakby mocniejsze? imo tak
#6
Napisano 19.02.2019 22:19
Czy pierwsze 3 skoki będą jakby mocniejsze? imo tak
Na profesjonalnym obrazku widać, że zachodzi dekrementacja równoległa, pod wpływem outputu z 2 źródeł. Zatem z tego wynika, że działania skoków z jednego i drugiego pluginu, będą na siebie nachodziły, jest równoznaczne z tym, że łącznie będzie 5 skoków, w tym pierwsze 3 będą triggerowane podwójnie (więc podwójny wektor z), a następnie 2 już normalnie.
Mój serwer Zombie Biohazard/Deathmatch
#7
Napisano 19.02.2019 22:50
Czy pierwsze 3 skoki będą jakby mocniejsze? imo tak
Na profesjonalnym obrazku widać, że zachodzi dekrementacja równoległa, pod wpływem outputu z 2 źródeł. Zatem z tego wynika, że działania skoków z jednego i drugiego pluginu, będą na siebie nachodziły, jest równoznaczne z tym, że łącznie będzie 5 skoków, w tym pierwsze 3 będą triggerowane podwójnie (więc podwójny wektor z), a następnie 2 już normalnie.
Jeszcze niech 17 osób da wizualną odpowiedź do tematu, który został wyczerpany w pierwszym poście
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
#8
Napisano 19.02.2019 23:09
Przyjęło się, że symulacja skoku odbywa się poprzez odpowiednie ustawienie wartości pionowej składowej wektora prędkości gracza (przykłady z generatora vip'a, pluginów cod'a), dlatego też, jako że "nakładające się" efekty mają miejsce w tej samej chwili, wspomniana wartość prędkości będzie ustawiona dwa razy w krótkim przedziale czasowym, co oznacza, że wysokość skoku w pierwszych 3. próbach nie będzie dodatkowo zwiększona (taka mała dygresja ).
Gdyby autor odpowiednio zwiększał wartość prędkości gracza, wtedy - jak to było wspomniane - "pierwsze 3 skoki będą jakby mocniejsze".
Użytkownik _McHappy edytował ten post 19.02.2019 23:15
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych