Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

koloseum - zdjęcie

koloseum

Rejestracja: 03.08.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.05.2022 15:59
-----

#492337 Skrypty do pisania klas

Napisane przez MAGNET w 21.12.2012 21:39

Witam :)
Jest to mój pierwszy post w tym dziale, wiec proszę o wyrozumiałość ^^
Krotki wstęp:
Ostatnio miałem problem z szukaniem skryptów do pisania klas, wiec zapisywałem je sobie w jednym miejscu. Tak wyszło sporo dodatkow do klas, które postanowiłem opublikować w całości.
W przyszłości też będę robił podobne tematy ;)
A więc zaczynajmy:

1.Przerabianie klasy na premium:

Spoiler


2. Niewidzialność postaci:
Spoiler


3. Grawitacja:
Spoiler

4. Multijump:
Spoiler


5. BH
Spoiler


6. Cichy bieg:
Spoiler


7. Exp za fraga:
Spoiler


8. Unlimited multijump:
Spoiler


9. Nie zabiera dmg po upadku:
Spoiler



10. Niewidzialnosc, gdy sie nie ruszasz:
Spoiler

11. 1/x na odbicie pocisku:
Spoiler


12. Lina spidermana:
Spoiler


13. Dodatkowe dmg:
Spoiler


14. 1/x z wybranej broni:
Spoiler

15. Teleport:
Spoiler


16. Model gracza w zaleznosci od teamu
Spoiler


17. Zmiana stroju CT/TT z broniami:
Spoiler

 

18. No-Recoil

Spoiler

 

19. Szansa na pojawienie się u wroga

Spoiler

 

20. Ubranie Wroga

Spoiler

 

21. Widzisz wrogów na radarze

Spoiler

 

22. Klasa od poziomu

Spoiler

 

23. Nieśmiertelność

Spoiler


  • +
  • -
  • 52


#753378 Szukam DZIALAJACEGO pluginu na ssy

Napisane przez Majster02 w 18.11.2018 22:50

Ssy  +łapa
 

https://amxx.pl/topi...edit-by-caxixi/
 

https://amxx.pl/topi...-amx-ssban-v26/


  • +
  • -
  • 1


#753376 Szukam DZIALAJACEGO pluginu na ssy

Napisane przez Majster02 w 18.11.2018 22:38

:) masz problem pisz na gg

https://amxx.pl/topi...ina-amxmodmenu/
 


  • +
  • -
  • 1


#218687 Edycja menu admina - "amxmodmenu"

Napisane przez Abes Mapper w 23.02.2011 22:16

W tym poradniku postaram się wytłumaczyć jak edytować menu admina - "amxmodmenu"

Nie sugeruj się długością poradnika! Tak na prawdę to się robi bardzo szybko, ja tylko dokładnie wytłumaczyłem jak to zrobić i tak wyszło


Załóżmy że mamy podstawowe menu admina:
Dołączona grafika

Ale jednak ktoś pragnie dodać parę opcji np.: robienie screenshotów, odbanowanie kogoś lub najzwyklej usunąć bądź zmienić kolejność.

Otwieramy menufront.sma dowolnym edytorem tekstowym. Znajduje się on w addons/amxmodx/scripting
Jeżeli go tam nie ma, udostępniam w załączniku.

Zjeżdżamy trochę na dół i widzimy takie coś:

AddDefaultMenus()
{
new flags;
AddMenuLang("KICK_PLAYER", "amx_kickmenu", get_clcmd_flags("amx_kickmenu", flags) ? flags : ADMIN_KICK , "Players Menu")
AddMenuLang("BAN_PLAYER", "amx_banmenu", get_clcmd_flags("amx_banmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")
AddMenuLang("SLAP_SLAY", "amx_slapmenu", get_clcmd_flags("amx_slapmenu", flags) ? flags : ADMIN_SLAY, "Players Menu")
AddMenuLang("TEAM_PLAYER", "amx_teammenu", get_clcmd_flags("amx_teammenu", flags) ? flags : ADMIN_LEVEL_A, "Players Menu")
AddMenuLang("CHANGEL", "amx_mapmenu", get_clcmd_flags("amx_mapmenu", flags) ? flags : ADMIN_MAP, "Maps Menu")
AddMenuLang("VOTE_MAPS", "amx_votemapmenu", get_clcmd_flags("amx_votemapmenu", flags) ? flags : ADMIN_VOTE, "Maps Menu")
AddMenuLang("SPECH_STUFF", "amx_speechmenu", get_clcmd_flags("amx_speechmenu", flags) ? flags : ADMIN_MENU, "Commands Menu")
AddMenuLang("CLIENT_COM", "amx_clcmdmenu", get_clcmd_flags("amx_clcmdmenu", flags) ? flags : ADMIN_LEVEL_A, "Players Menu")
AddMenuLang("SERVER_COM", "amx_cmdmenu", get_clcmd_flags("amx_cmdmenu", flags) ? flags : ADMIN_MENU, "Commands Menu")
AddMenuLang("CVARS_SET", "amx_cvarmenu", get_clcmd_flags("amx_cvarmenu", flags) ? flags : ADMIN_CVAR, "Commands Menu")
AddMenuLang("CONFIG", "amx_cfgmenu", get_clcmd_flags("amx_cfgmenu", flags) ? flags : ADMIN_MENU, "Commands Menu")
AddMenuLang("LANG_SET", "amx_langmenu", get_clcmd_flags("amx_langmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Multi-Lingual System")
AddMenuLang("STATS_SET", "amx_statscfgmenu", get_clcmd_flags("amx_statscfgmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Stats Configuration")
AddMenuLang("PAUSE_PLUG", "amx_pausecfgmenu", get_clcmd_flags("amx_pausecfgmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Pause Plugins")
AddMenuLang("RES_WEAP", "amx_restmenu", get_clcmd_flags("amx_restmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Restrict Weapons")
AddMenuLang("TELE_PLAYER", "amx_teleportmenu", get_clcmd_flags("amx_teleportmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Teleport Menu")
}


Na początku zajmiemy się dodaniem menu (komendy) od UnBan menu - AMXX.pl: Support AMX Mod X a potem AMX SSBan v2.6 [UPDATE:10.Jul.2010] - AlliedModders

Najpierw instalujemy oba pluginy.

Po wgraniu przechodzimy do edycji kodu źródłowego menufront.sma.

UnBan Menu
Załóżmy że UnBan menu chcemy mieć pod banowaniem.
Duplikujemy linijkę:
AddMenuLang("BAN_PLAYER", "amx_banmenu", get_clcmd_flags("amx_banmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")

Ma to wyglądać tak:

AddMenuLang("KICK_PLAYER", "amx_kickmenu", get_clcmd_flags("amx_kickmenu", flags) ? flags : ADMIN_KICK , "Players Menu")
AddMenuLang("BAN_PLAYER", "amx_banmenu", get_clcmd_flags("amx_banmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")
AddMenuLang("BAN_PLAYER", "amx_banmenu", get_clcmd_flags("amx_banmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")
AddMenuLang("SLAP_SLAY", "amx_slapmenu", get_clcmd_flags("amx_slapmenu", flags) ? flags : ADMIN_SLAY, "Players Menu")


I tak jak nasz kochany DarkGL napisał w poście niżej, nie trzeba edytować plików lang! :)
Wystarczy zmienić:
AddMenuLang

Na
AddMenu

I teraz zmieniamy wpis "BAN_PLAYER" na tekst który pokaże się w menu.
Wpiszmy np.: "Odbanuj gracza":

AddMenu("Odbanuj gracza", "amx_banmenu", get_clcmd_flags("amx_banmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")


Następnie edytujemy komendy aby wywołać menu unbana.
Zmieniamy
AddMenu("Odbanuj gracza", "amx_banmenu", get_clcmd_flags("amx_banmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")

Na

AddMenu("Odbanuj gracza", "amx_unbanmenu", get_clcmd_flags("amx_unbanmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")


Teraz definiujemy pod jaką flagą będzie można użyć tej opcji. Ja zostawie ADMIN_BAN

Ważne aby na końcu było "Players Menu" chyba że menu dotyczy czegoś innego.

Na koniec zapisujemy edytowany kod źródłowy, kompilujemy i podmieniamy na serwerze z oryginalnym plikiem.

Efekt końcowy dodania UnBan Menu do amxmodmenu:
Dołączona grafika

Po wybraniu "Odbanuj gracza" wykonuje się komenda "amx_unbanmenu" czyli otwiera się już menu pluginu UnBan Menu
Dołączona grafika

UnBan menu dodane, teraz SSBan.

AMX SSBan

Dodamy dwa menu - same SS i SS + Ban

Załóżmy że chcemy mieć pod numerem 6 i 7
Myślałem że będzie koło siebie a reszte w takim odstępie jak na początku ale potem numer 8 się przyłączy...
Musimy teraz zduplikować dwa wpisy i dać nad oryginałem aby wyglądało to tak:

AddMenuLang("TEAM_PLAYER", "amx_teammenu", get_clcmd_flags("amx_teammenu", flags) ? flags : ADMIN_LEVEL_A, "Players Menu")
AddMenuLang("CHANGEL", "amx_mapmenu", get_clcmd_flags("amx_mapmenu", flags) ? flags : ADMIN_MAP, "Maps Menu")
AddMenuLang("VOTE_MAPS", "amx_votemapmenu", get_clcmd_flags("amx_votemapmenu", flags) ? flags : ADMIN_VOTE, "Maps Menu")

AddMenuLang("CHANGEL", "amx_mapmenu", get_clcmd_flags("amx_mapmenu", flags) ? flags : ADMIN_MAP, "Maps Menu")
AddMenuLang("VOTE_MAPS", "amx_votemapmenu", get_clcmd_flags("amx_votemapmenu", flags) ? flags : ADMIN_VOTE, "Maps Menu")
AddMenuLang("SPECH_STUFF", "amx_speechmenu", get_clcmd_flags("amx_speechmenu", flags) ? flags : ADMIN_MENU, "Commands Menu")


W sumie robimy jak poprzednio czyli zmieniamy AddMenuLang w obu przypadkach na AddMenu a potem "CHANGEL" i "VOTE_MAPS" zmieniamy na nasz tekst np.: "Menu screenshotow" i "Menu screenshotow + ban"

AddMenu("Menu screenshotow", "amx_mapmenu", get_clcmd_flags("amx_mapmenu", flags) ? flags : ADMIN_MAP, "Maps Menu")
AddMenu("Menu screenshotow + ban", "amx_votemapmenu", get_clcmd_flags("amx_votemapmenu", flags) ? flags : ADMIN_VOTE, "Maps Menu")



Teraz komendy, flage i końcowy napis:

AddMenu("Menu screenshotow", "amx_ssmenu", get_clcmd_flags("amx_ssmenu", flags) ? flags : ADMIN_KICK, "Commands Menu")
AddMenu("Menu screenshotow + ban", "amx_ssbanmenu", get_clcmd_flags("amx_ssbanmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Commands Menu")


Dlaczego Commands Menu a nie Players Menu?
Nie wiem ale działa.
W pierwszym przypadku (UnBan menu) zaś nie działa Commands Menu.

Zapisujemy, kompilujemy (tak jak wcześniej) i podmieniamy plik (plugin).

Tak powinien wyglądać nasz edit:
AddDefaultMenus()
{
new flags;
AddMenuLang("KICK_PLAYER", "amx_kickmenu", get_clcmd_flags("amx_kickmenu", flags) ? flags : ADMIN_KICK , "Players Menu")
AddMenuLang("BAN_PLAYER", "amx_banmenu", get_clcmd_flags("amx_banmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")
AddMenu("Odbanuj gracza", "amx_unbanmenu", get_clcmd_flags("amx_unbanmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Players Menu")
AddMenuLang("SLAP_SLAY", "amx_slapmenu", get_clcmd_flags("amx_slapmenu", flags) ? flags : ADMIN_SLAY, "Players Menu")
AddMenuLang("TEAM_PLAYER", "amx_teammenu", get_clcmd_flags("amx_teammenu", flags) ? flags : ADMIN_LEVEL_A, "Players Menu")
AddMenu("Menu screenshotow", "amx_ssmenu", get_clcmd_flags("amx_ssmenu", flags) ? flags : ADMIN_KICK, "Commands Menu")
AddMenu("Menu screenshotow + ban", "amx_ssbanmenu", get_clcmd_flags("amx_ssbanmenu", flags) ? flags : ADMIN_BAN, "Commands Menu")
AddMenuLang("CHANGEL", "amx_mapmenu", get_clcmd_flags("amx_mapmenu", flags) ? flags : ADMIN_MAP, "Maps Menu")
AddMenuLang("VOTE_MAPS", "amx_votemapmenu", get_clcmd_flags("amx_votemapmenu", flags) ? flags : ADMIN_VOTE, "Maps Menu")
AddMenuLang("SPECH_STUFF", "amx_speechmenu", get_clcmd_flags("amx_speechmenu", flags) ? flags : ADMIN_MENU, "Commands Menu")
AddMenuLang("CLIENT_COM", "amx_clcmdmenu", get_clcmd_flags("amx_clcmdmenu", flags) ? flags : ADMIN_LEVEL_A, "Players Menu")
AddMenuLang("SERVER_COM", "amx_cmdmenu", get_clcmd_flags("amx_cmdmenu", flags) ? flags : ADMIN_MENU, "Commands Menu")
AddMenuLang("CVARS_SET", "amx_cvarmenu", get_clcmd_flags("amx_cvarmenu", flags) ? flags : ADMIN_CVAR, "Commands Menu")
AddMenuLang("CONFIG", "amx_cfgmenu", get_clcmd_flags("amx_cfgmenu", flags) ? flags : ADMIN_MENU, "Commands Menu")
AddMenuLang("LANG_SET", "amx_langmenu", get_clcmd_flags("amx_langmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Multi-Lingual System")
AddMenuLang("STATS_SET", "amx_statscfgmenu", get_clcmd_flags("amx_statscfgmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Stats Configuration")
AddMenuLang("PAUSE_PLUG", "amx_pausecfgmenu", get_clcmd_flags("amx_pausecfgmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Pause Plugins")
AddMenuLang("RES_WEAP", "amx_restmenu", get_clcmd_flags("amx_restmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Restrict Weapons")
AddMenuLang("TELE_PLAYER", "amx_teleportmenu", get_clcmd_flags("amx_teleportmenu", flags) ? flags : ADMIN_CFG, "Teleport Menu")
}



Screen edytowanego "amxmodmenu":
Dołączona grafika

Dowód że działa:
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Jeżeli nie dostałeś oczopląsu, zrozumiałeś poradnik i udało ci się edytować menu to gratuluję! :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 59


#218690 Edycja menu admina - "amxmodmenu"

Napisane przez DarkGL w 23.02.2011 22:24

zamiast AddMenuLang mozna uzyc AddMenu nie trzeba nic dopisywac do plikow txt tylko po prostu
AddMenu("Menu Screenshotow", "amx_ssmenu", get_clcmd_flags("amx_ssmenu", flags) ? flags : ADMIN_KICK, "Commands Menu")
  • +
  • -
  • 4


#751715 Rangi na czacie

Napisane przez Robiin w 12.08.2018 14:05

opis

W odpowiedzi na ten temat napisałem plugin na rangi (nic nadzwyczajnego, po prostu nie znalazłem nigdzie tutaj czytania z configu itd.).

 

Dodałem także menu z listą rang - komendy znajdują się na liniach 28-36 Wybranie opcji w menu spowoduje jego zamknięcie.

 

Prefixy z poprawką czatu z lipca 2017.

 

 

 

konfiguracja

Wystarczy wrzucić plik konfiguracyjny (linia 12.), domyślnie "addons/amxmodx/configs/RanksConfig.ini" na podaną ścieżkę i uzupełnić go w następujący sposób:

"Ranga #1" = 0-150
"Ranga #2" = 151-250
"Ranga #3" = 251-350
"Ranga #4" = 351-450

Wzorcowo:

"Nazwa rangi" = (minimum fragów do rangi)-(maximum fragów do rangi)

Ważne są znaki "=" oraz "-", ponieważ to na ich podstawie pobierane są dane min&max fragów.

 

 

download

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 13


#751361 System klas ludzi zombieplague

Napisane przez Robiin w 27.07.2018 21:46

opis

Plugin dodaje system klas dla ludzi. Mamy możliwość zarejestrowania klasy (działa to podobnie do klas zombie) przy użyciu odpowiedniego natywu. Dodałem parę możliwości dla dalszego rozwoju w natywach. Zainteresowani będą wiedzieli jak się nimi posłużyć.

 

Mamy możliwość dodania klasy dostępnej dla: wszystkich graczy, vip, supervip.

 

Przykładowa rejestracja klas:

 

All

Spoiler

 

VIP

Spoiler

 

SuperVip

Spoiler

 

Natyw rejestracji zwróci index klasy, dlatego jest on przypisany do zmiennej classindex. Argument Access (ostatni) przyjmuje wartości kolejno dla poniższych (według enum):

enum
{
	ACCESS_ALL = 0,
	ACCESS_VIP,
	ACCESS_SUPERVIP
}; 

Można to wykorzystać w następujący sposób:

Spoiler

 

Plugin nie korzysta z biblioteki zombieplague, więc jest tym samym niezależny od wersji zp. Aby używać natywów z pluginu dołączyć należy plik include. Używając tego systemu mamy również możliwość dodania konkretnej klasie np. extra itemu na starcie rundy. Plugin z wykorzystaniem tego konkretnego przypadku pojawi się niebawem.

 

Menu wyboru klasy pojawi się jednorazowo po spawnie gracza. Flagi VIP/SVIP ustawiane na liniach 8-9.

 

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#749099 Błędy

Napisane przez Rivit w 01.05.2018 20:32

Dodam że w obecnych wersjach amxx nie ma co grzebać w modules.ini

Jak są potrzebne to same się ładują
  • +
  • -
  • 1


#749112 Problem z cfg

Napisane przez FireMachine w 02.05.2018 10:11

Podaj jaki masz plugin na amx_bancfg najlepiej pełną jego nazwe, autora i wersje

 

Co do  addons/amxmodx/configs/scm/main.cfg

Wszystkie wymagane pliki załączam w paczce

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#701868 [BaseBuilder] Usuwanie Kamp

Napisane przez Z!3L0ny w 29.05.2015 17:53

opis

Dzięki temu pluginowi po zabiciu przez Zombie Budowniczego wszystkiego klocki danego gracza znikają

Działa z pluginem Team wtedy jednak po zabiciu 2budowniczych zanika kampa

 

instalacja

Standardowa

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#305470 [BaseBuilder] Menu Admina

Napisane przez Muzzi w 09.10.2011 20:17

Menu Admin BaseBuilder
by Muzzi


opis

Jest to jeden z moich pluginów które pisałem ucząc się. Tutaj zademonstrowałem użycie fakemety w menu.
Plugin ma już jakiś czas, aktualnie używam podobnego na swoim serwerze basebuilder.
Owy plugin wprowadza do gry menu tylko dla admina, któremu ułatwia sprawowanie 'władzy' na serwerze.
Opcja które są w menu to:

1. Noclip
2. GodMode
3. Niewidzialność
4. AutoBH
5. Teleport



instalacja

Standardowa.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 8


#711055 Zombie Escape v2.2 EDIT

Napisane przez 4motion w 29.08.2015 19:03

Jako że jest bardzo mało serwerów typu Zombie Escape udostępniam wam paczke z mojego serwera, paczka nie została wykonana przeze mnie lecz edytowana i mój wkład w paczke to jakieś 30%. Nie licze na pochwały nie obchodzą mnie hejty ja tylko chce żeby dużo serwerów miało ten mod bo jest MEGA ! i idzie na nim duzo zarobić!

 

Moje edycje to:

 

-Zmiana silnika gry

-Dodanie pluginów

-Dodanie Vipa

-Dodanie Systemu diamentów

-Usunięcie reklam z silnika gry

 

Plugins

; PLUGINS BY 4motion

amxbans_core.amxx		;amxbans
amxbans_main.amxx debug		;amxbans

; Basic
admincmd.amxx		; basic admin console commands
adminhelp.amxx		; help command for admin console commands
adminslots.amxx		; slot reservation
multilingual.amxx	; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx		; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx		; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx		; players menu (kick, ban, client cmds.)
telemenu.amxx		; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx		; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx		; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx		; console chat commands
antiflood.amxx		; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx		; displays a scrolling message
imessage.amxx		; displays information messages
adminvote.amxx		; vote commands

; Map related
nextmap.amxx		; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx		; allows to vote for next map
timeleft.amxx		; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx		; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx		; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx		; restrict weapons menu
statsx.amxx		; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx		; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx	; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx	; AMX Mod backwards compatibility layer


; TUTAJ dopisuj samodzielnie zainstalowane pluginy:

zombie_escape_v2.2.amxx	; zombie ucieczka
vip.amxx		; vip
;vips_online.amxx	; vipy online
parachute.amxx		; spadochron
kontakt.amxx		; kontakt
statscfg.amxx		; statyczny ban
ad_block.amxx		; blokada reklam
ad_manager.amxx		; reklamy w sayu
admin_spec_esp.amxx	; wh admina
amx_ip.amxx		; ip ludzi w konsoli
;bb_ammopacks.amxx	; ammopacki
FrostNade.amxx		; granaty
ghw_weapon_replacement.amxx	;bronie
imessage.amxx		; wiadomosc
server_menu_v2.amxx	; serwer menu
stop_botom.amxx		; stop botom
;4fun.amxx
;drshop.amxx
;narkotyki.amxx
;unlimited_money.amxx
block_team_flash.amxx
;moneysystem.amxx
;shop.amxx
health_bar.amxx
admin_chat_colors.amxx
;nademodes.amxx
;podpalajacy.amxx
napalm_nades.amxx
cs_player_models_api.amxx
players_models.amxx
target_info.amxx
zglos.amxx
sklep_sms.amxx
;_________________________________________________________________________________________________________
;SYSTEM DIAMENTOW I pluginów ZWIAZANYCH Z DIAMENTAMI     ;Opisy:

system_diamentow_sklep.amxx debug      ;Caly system diamentow + sklep (JESLI WYLACZYC TO PONIZSZE PLUGINY NIE BEDA DZIALAC!)
menu_diamenty.amxx                        ;Glowne menu diamentow say /d lub /diamenty 
Hud_diamenty.amxx                           ;Wyswietla ilosc diamentow pod radarem
dodaj_diamenty.amxx                        ;Admin moze dodawac diamenty komenda w console
wypadajace_diamenty.amxx             ;Z martwego ciala wypadaja diamenty 
regeneracja_diamentow.amxx debug         ;Co 300sekund przegranych na servie kazdemu dodaje diamenty
gracze_diamenty.amxx                      ;Po wpisaniu w say /gracze wyswietla aktywnych graczy i pokazuje kto ile ma diamentow
;zakup_diamenty.amxx                       ;Mozliwosc wymiany dolarow na diament say /zakup
bank.amxx                                            ;Zabezpieczenie przed kradziezami say /bank

;admi_diamenty.amxx                        ;test


Cvary 



;///////////////////smoke zamrazajacy///////////////////

hns_fn_color "0 128 255" - kolor smugi za granatem, wybuchu, koloru ekranu podczas zamro�enia. Zmieni si� na nast�pnej mapie po zmianie cvara!
hns_fn_duration 7.0 - czas trwania zamro�enia w sekundach
hns_fn_delay 1.5 - czas do wybuchu granatu w sekundach
hns_fn_hitself 0 - 1 lub 0 - mo�liwo�� zamro�enia samego siebie
hns_fn_damage 100 - Zadawane obra�enia podczas wybuchu ka�demu zamro�onemu. ( je�li hitself = 1, to zada obra�enia te� samemu sobie )

;///////////////////he podpalajace///////////////////

napalm_on 1 Włącza/Wyłącza napalm
napalm_override 1 Jak włączone wszystkie Granaty He to napalm
napalm_price 1000 - Koszt napalmu (jeśli napalm_override wyłączony )
napalm_buyzone 0 Jeśli włączony gracz musi być w strefie kupowanie by kupić nade (jeśli napalm_override wyłączony)
napalm_radius 300 Promień działania napalmu
napalm_hitself 0 Jeśli włączone właściciel napalmu też dostaje od niego obrażenia
napalm_spread 1 - Gracze palący się mogą innych zapalić jak ci ich dotkną
napalm_duration 8 - Jak długo pali się napalm w sekundach
napalm_damage 20 - ile ogień zabiera obrażeń co 0.2 sekundy
napalm_cankill 1 - czy ogień może zabić ofiarę napalmu
napalm_slowdown 0.5 - Szybkość palenia się ognia wolno 0.1-0.9 szybko

//SYSTEM DIAMENTOW

db_host //ip bazy danych
db_user //nazwa uzytkownika
db_pass //haslo
db_database //nazwa bazy danych

jb_maxjp "3000" //maksymalna ilosc Diamentow
jb_tt "1" //+Diamentow za zabicie tt
jb_ct "2" //+Diamentow  za zabicie ct
jb_hs "1" //+Diamentow  za zabicie z headshotem
jb_zapis "2" //typ zapisu - 1 = sql, 2 = nvault
jb_hud "2" //0 - off, 1 - status, 2 - hud

//zglos

report_host "" // Host MySQL

report_user "" // Użytkownik MySQL

report_pass "" // Hasło MySQL

report_base "" // Baza MySQL

report_number_shout "3"

report_check_admin "0"

DOWNLOAD:

 

http://www28.zippysh...hwMc4/file.html


  • +
  • -
  • 14


#739973 Dodatkowe dmg dla klasy

Napisane przez Perexx w 30.05.2017 20:55

Biblioteki:

 

 

#include <hamsandwich>

 

Pod includami:

 

#define DMG_BULLET (1<<1)

 

 

Rejestrujemy:

 

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

 

I na koncu sma:

 

 

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;

        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;

        if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)

                cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);



        return HAM_IGNORED;

}


  • +
  • -
  • 1


#737669 Prośba o 4 klasy min. Wrzechmogący

Napisane przez Perexx w 17.03.2017 18:48

Jessie sam możesz sobie zrobić w generatorze klas ;) 

https://amxx.pl/generator-klas/


  • +
  • -
  • 2


#739971 Prośba o 4 klasy min. Wrzechmogący

Napisane przez Perexx w 30.05.2017 20:46

Łap Wrzechmogącego 


  • +
  • -
  • 1