Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kompilacja lokalnabez AMX Studio, prościej, szybciej


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 27.11.2010 19:13

*
Popularny

Kompilacja lokalna

Czytając posty zauważyłem, że trochę ludzi ma problemy z kompilacją lokalną mimo iż jest tutorial.

Piszę ten poradnik w tym dziale aby pokazał się w spisie artykułów.
Jest jeszcze inny sposób kompilacji lokalnej ( Kompilacja lokalna - AMXX.pl: Support AMX Mod X - by R3X ) ale to tak jakby dla tych, którzy programują, robią coś w PAWN.

Ten sposób (o ile można to nazwać innym sposobem) jest łatwiejszy i szybszy.

1. Pobieramy plik z załącznika w zależności od naszego systemu operacyjnego
2. Rozpakowujemy byle gdzie
3. Wchodząc w folder scripting mamy różne pliki/foldery. Opiszę najważniejsze potrzebne do kompilacji
  • include - tutaj wklejamy wszystkie pliki .inc np.: colorchat.inc
  • Podstawowe sma - tutaj wkleiłem kody źródłowe z podstawowych pluginów (nie chciałem żebyście tracili czas na ich dodatkowym kompilowaniu)
  • compiled - w tym folderze znajdą się wszystkie skompilowane przez nas pluginy (folder utworzy się podczas pierwszej kompilacji)
  • compile.exe - program który odpalamy aby skompilować kod źródłowy
4. Teraz jak kompilować?
Nic prostrzego.
Plik .sma (czyli nasz kod źródłowy) wklejamy do głównego katalogu scripting tam gdzie jest compile.exe
Po wklejeniu uruchamiamy właśnie ten plik compile.exe i nasze pliki zaczną się kompilować.
Skompilowane pluginy znajdą się w folderze compiled

Jeżeli niektóre pluginy (np.: bf2, pokemod) mają dodatkowe foldery z plikami .inl to wklejamy je (foldery) do głównego katalogu scripting

Dodaję plik colorchat.inc
Jest wymagany przy kompilacji niektórych pluginów

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 28

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 28.11.2010 16:15

hmm... Kompilacja lokalna - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#3 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 28.11.2010 16:35

Wiem ale jednak ludzie mają problemy dodatkowo temat będzie w spisie
  • +
  • -
  • 0

#4 BartoszOsw

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:154
  • Lokalizacja:Oświęcim
Offline

Napisano 21.04.2013 16:03

A pliki .cfg Gdzie wklejamy? Np:. gunxpmod.cfg Gdzie do skomplikowania?
  • +
  • -
  • 0

#5 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 21.04.2013 16:10

takich plików się nie kompilije, tylko wrzuca odpowiednio do folderów do których odwołuje się autor. gunxpmod.cfg bodajże do addons/amxmodx/configs

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#6 PomocyxD

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Imię:Może
  • Lokalizacja:Sadowie
Offline

Napisano 26.04.2014 00:25

mam problem error mi wyskakuje

 



#7 kisswdev

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:kissw
  • Lokalizacja:Romania
Offline

Napisano 18.06.2016 19:08

thx <3


  • +
  • -
  • 0

#8 paszeczka88

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.08.2016 16:33

Dodaję plik colorchat.inc   - to informacje która uratowała mi kolejny tydzień życia w poszukiwaniu odpowiedzi na nie działające pluginy.Dzięki!


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych