Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Rangi na czacie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
35 odpowiedzi w tym temacie

#1 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 12.08.2018 14:05

*
Popularny

opis

W odpowiedzi na ten temat napisałem plugin na rangi (nic nadzwyczajnego, po prostu nie znalazłem nigdzie tutaj czytania z configu itd.).

 

Dodałem także menu z listą rang - komendy znajdują się na liniach 28-36 Wybranie opcji w menu spowoduje jego zamknięcie.

 

Prefixy z poprawką czatu z lipca 2017.

 

 

 

konfiguracja

Wystarczy wrzucić plik konfiguracyjny (linia 12.), domyślnie "addons/amxmodx/configs/RanksConfig.ini" na podaną ścieżkę i uzupełnić go w następujący sposób:

"Ranga #1" = 0-150
"Ranga #2" = 151-250
"Ranga #3" = 251-350
"Ranga #4" = 351-450

Wzorcowo:

"Nazwa rangi" = (minimum fragów do rangi)-(maximum fragów do rangi)

Ważne są znaki "=" oraz "-", ponieważ to na ich podstawie pobierane są dane min&max fragów.

 

 

download

 


Robiin (16.12.2019 21:16):
Update:
Refactor kodu
Dodanie hud (/hud)
Dodanie natywów

Załączone pliki


Użytkownik Wicked. edytował ten post 16.12.2019 21:15

  • +
  • -
  • 13

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#2 darnoK^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:179
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 12.08.2018 18:46

Super sprawa na pewno skorzystam + zostawiony :)


  • +
  • -
  • 0

3 sekundy 4 trupy 


#3 Boski Z Polski

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:178
  • Steam:steam
  • Imię:Olgierd
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 16.08.2018 20:31

Jak testowałem u siebie to ns'y nie widziały prefixów.
  • +
  • -
  • 0

#4 darkeno

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:dawid
Offline

Napisano 26.09.2018 14:12

Plugin fajny ale zauwazyłem 1 błąd w sumie nie wiem czy błąd

jak wchodzi gracz na serwer nie ważne kto ma range silver dopiero po zabiciu innego gracza

ranga się aktualizuje do dobrej rangi mógłbyś to poprawić?


  • +
  • -
  • 0

#5 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 26.09.2018 19:34

w końcu ktoś zrobił coś skąd można kopiować kod prefixów :D

 

Also

Spoiler
Spoiler

 

Wyciąg wnioski :D (lubie sie czepiać)


Robiin (27.09.2018 00:36):
Funkcję skopiowałem i skróciłem. Używam jej na zombie do sprawdzania zmiennych + index + is_user_* + do konkretnego trybu, więc nawet nie popatrzyłem na to od tej strony, ale dzięki za info :P

  • +
  • -
  • 1

#6 darkeno

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:dawid
Offline

Napisano 27.09.2018 10:28

Wszystko ładnie ;D a co z moim problemem ?;P


  • +
  • -
  • 0

#7 Robiin

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 27.09.2018 10:35

Wszystko ładnie ;D a co z moim problemem ? ;P

 

Pokaż plik konfiguracyjny.


  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#8 darkeno

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:dawid
Offline

Napisano 27.09.2018 12:12

 

Wszystko ładnie ;D a co z moim problemem ? ;P

 

Pokaż plik konfiguracyjny.

 

"Silver" = 0-1
"Silver II" = 2-5
"Silver III" = 6-15
"Silver IV" = 16-29
"Silver elite" = 30-49
"Silver elite master" = 50-75
"Gold nova I" = 76-100
"Gold nova II" = 101-150
"Gold nova III" = 151-200
"Gold nova Master" = 201-300
"Master guardian I" = 301-500
"Master guardian II" = 501-750
"Master guardian elite" = 751-1000
"Distinguished master guardian" = 1001-1500
"Legendary eagle" = 1501-2000
"Legendary eagle master" = 2001-2500
"Supreme master first class" = 2501-3000
"THE GLOBAL ELITE" = 3001-5000

  • +
  • -
  • 0

#9 Robiin

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 27.09.2018 18:23

 

 

Wszystko ładnie ;D a co z moim problemem ? ;P

 

Pokaż plik konfiguracyjny.

 

"Silver" = 0-1
"Silver II" = 2-5
"Silver III" = 6-15
"Silver IV" = 16-29
"Silver elite" = 30-49
"Silver elite master" = 50-75
"Gold nova I" = 76-100
"Gold nova II" = 101-150
"Gold nova III" = 151-200
"Gold nova Master" = 201-300
"Master guardian I" = 301-500
"Master guardian II" = 501-750
"Master guardian elite" = 751-1000
"Distinguished master guardian" = 1001-1500
"Legendary eagle" = 1501-2000
"Legendary eagle master" = 2001-2500
"Supreme master first class" = 2501-3000
"THE GLOBAL ELITE" = 3001-5000

 

 

Zamień funkcję GetUserRank na tę:

Spoiler

  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#10 darkeno

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:dawid
Offline

Napisano 28.09.2018 09:28

Nadal to samo:<


  • +
  • -
  • 0

#11 darkeno

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:dawid
Offline

Napisano 02.10.2018 23:14

ref
  • +
  • -
  • 0

#12 Robiin

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 03.10.2018 03:29

ref

 

Nie mam czasu na dokładniejszą analizę, ale domyślam się, że jest to spowodowane zbyt wczesnym eventem względem połączenia się gracza do serwera (serwer nie otrzymuje jeszcze danych, które są potrzebne do pobrania statystyk gracza). Spróbuj tego, jak nie zadziała to będziemy analizować dalej.

Linijki 74-99 zamień na:

Spoiler

  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#13 darkeno

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:dawid
Offline

Napisano 03.10.2018 09:47

Niestety :< to samo dopiero po zabicu 1 osoby sie aktualizuje 


  • +
  • -
  • 0

#14 darkeno

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:dawid
Offline

Napisano 03.10.2018 10:40

Mógłbyś przy nastepnej próbie dać cały plik sma być może to ja gdzieś popełniam błąd:) Spróbuje jeszcze wyłaczyc all pluginy może z czymś sie gryzie


  • +
  • -
  • 0

#15 Robiin

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 03.10.2018 12:46

usnKR62.png

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#16 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 03.10.2018 16:03

W przypadku właśnie gdy serwer nie otrzymał jeszcze danych potrzebnych do ustawienia należytej rangi można by powtórzyć wywołanie się funkcji GetUserRank(index); np. 5s po dołączeniu gracza na serwer przez taska.


  • +
  • -
  • 2

#17 darkeno

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:dawid
Offline

Napisano 03.10.2018 17:49

Dalej jest tak samo  :< Cięzki temat  zawsze po zabiciu gracza sie odswieża


  • +
  • -
  • 0

#18 Robiin

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 02.01.2019 09:24

Update:

  • Prefixy są formatowane w sposób, na który można patrzeć bez chęci wydłubania sobie oczu,
  • Dużo bardziej czytelny kod, lepsze rozmieszczenie go w pliku,
  • Możliwość konfiguracji configu w constach u góry,
  • Brak rejestracji komend w przypadku braku załadowanych rang,
  • Zmieniony moment pobrania danych po raz pierwszy, żeby uniknąć próby ustawienia rangi graczowi, który nie wszedł jeszcze do końca na serwer,
  • Zmienione nazwy natywów odpowiednio do ich rzeczywistej funkcjonalnośći,
  • Mniejsze poprawki niewarte uwzględniania

Użytkownik aSiorr edytował ten post 02.01.2019 09:30

  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#19 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 02.01.2019 11:42

Takie pytanko mam. Nie trzeba niszczyć Arrayów w plugin_end? W sensie czy one sie same czyszczą jakoś?


  • +
  • -
  • 0

#20 Robiin

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 02.01.2019 12:02

Dynamiczne tablice są niszczone pod koniec działania pluginu, dalej objaśnie dlaczego tak uważam.

Opcjonalnie ArrayDestroy ma służyć do niszczenia tablic w trakcie działania pluginu, ale użyte może zostać pod jego koniec, np. w plugin_end właśnie.

W ten, czy inny sposób tablice zawsze są niszczone, ponieważ przy załadowaniu kolejnej mapy tablice nie istnieją, tym samym wnioskuję, że nie muszą być niszczone manualnie pod koniec mapy.


Użytkownik aSiorr edytował ten post 02.01.2019 12:07

  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych