komenda po stronie klienta scr_centertime
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
rzeznik9871
Rejestracja: 29.12.2015Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.08.2023 08:42





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 259
- Odwiedzin: 6 721
- Tytuł: Wszechwidzący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#775390 Hold time print_center
Napisane przez rzeznik9871
on 16.11.2022 17:50
#773191 [ROZWIĄZANE] Brak czasu rundy
Napisane przez rzeznik9871
on 27.01.2022 13:30
mp_roundtime moze byc ustawiony na wartosci od 1 do 8 jezeli chcesz sie pozbyc celow mapy uzyj tego: No Objectives v0.3 (+no round time) - Pluginy AMXX - AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
#772962 [ROZWIĄZANE] Klasa Predator
Napisane przez rzeznik9871
on 27.12.2021 07:09
#770390 Ciche chodzenie dla każego zombie
Napisane przez rzeznik9871
on 08.02.2021 13:45
@@up trzeba ustawić footstep w evencie infekcji bo w twoim sposobie footstep będzie miał każdy który zrespi się na początku rundy jako tt a nie zombie, dodatkowo wypadałoby wykryć użycie antidotum i tam też wyłączyć ciche kroki
A zamiast ham_spawn lepiej użyć ham_cs_roundspawn
#769345 Czym jeździsz byczq
Napisane przez rzeznik9871
on 18.12.2020 22:10
#767126 [ROZWIĄZANE] Problem z natywem cs_get_c4_defusing
Napisane przez rzeznik9871
on 30.05.2020 13:10
jeżeli standardowo mozesz miec podlozona jedna pake na serwerze to mozesz sie pobawic z stworzeniem zmiennej globalnej cos w stylu new bool:rozbraja_pake i w message BarTime/BarTime2 wykrywac start i przerwanie rozbrajania
najprawdopodobniej podczas startu rozbrajania wysylany jest msg BarTime a podczas przerywania BarTime2 z drugim argumentem "100"
https://wiki.alliedm..._Events#BarTime
no i wiadomo jak wychwycisz BarTime to paka jest rozbrajana a jak wychwycisz BarTime2 to rozbrajanie jest przerywanie i ustawiasz odpowiednio zmienna rozbraja_pake na true/false
Edit: nie wiem dlaczego napisalem o tej zmiennej skoro chcesz tylko wykryc moment przerwania rozbrajania tak czy inaczej moja metoda powinna wypalic
Edit2: spojrzalem jeszcze raz na te eventy i wszystko powinienes wykryc w BarTime jezeli duration jest 5 lub 10 to zaczyna rozbrajac pake (z def kitem lub bez) jezeli duration jest 0 to przestaje rozbrajac
#766355 [ROZWIĄZANE] mobilność problem z zmiejszeniem velocity po skoku
Napisane przez rzeznik9871
on 27.04.2020 14:33
#757767 Na jakim sprzęcie gracie?
Napisane przez rzeznik9871
on 12.03.2019 23:18
#756351 Wykrycie klawiszy 1-6
Napisane przez rzeznik9871
on 04.02.2019 10:25
#748202 Synchroniczny hud
Napisane przez rzeznik9871
on 29.03.2018 18:13
#747488 [Deathrun] Sklep
Napisane przez rzeznik9871
on 28.02.2018 19:02
#746460 jak podmienić model tarczy ?
Napisane przez rzeznik9871
on 01.02.2018 21:41
#744536 1/x przez V sekund
Napisane przez rzeznik9871
on 24.11.2017 20:18
To ten błąd
1. mniej ważny po uzyciu trzeba zmienić broń na inną i zpowrotem aby model się wczytał
Reszta ok.
tak to jest jak sie wieczorem nie mysli trzymaj teraz powinno byc wszystko git
public cod_class_skill_used(id) { if(g_player_item_used[id]) { engclient_print(id,engprint_center,"Umiejetnosc klasy mozesz uzyc tylko raz na runde") return; } set_task(5.0,"task_remove_knife_model",id) g_player_item_time[id] = get_gametime() + 5.0 g_player_item_used[id] = true if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) set_pev(id,pev_viewmodel2,model) }
#744504 1/x przez V sekund
Napisane przez rzeznik9871
on 23.11.2017 22:44
podmien
register_logevent("logevent_roundend", 2, "1=Round_End")
na
register_logevent("logevent_roundend", 2, "1=Round_Start")
a bron rejestrujesz tutaj w trzecim parametrze
cod_register_class("Nazwa","Opis",0,0,0,0,0)
np.
cod_register_class("Nazwa","Opis", (1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_USP) ,0,0,0,0)
i pisz jaki jest ten jeden blad to sie go naprawi niestety ale tak to jest jak daje sie suchy kod bez sprawdzenia no ale tak jak mowie nie mam coda
#744473 1/x przez V sekund
Napisane przez rzeznik9871
on 23.11.2017 13:39
nie mam cod moda zeby sprawdzic ale sie kompiluje
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #define model "models/v_cod_class_knife.mdl" forward cod_class_enabled(id, klasa) forward cod_class_disabled(id, klasa) forward cod_class_skill_used(id) native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci) new bool:g_player_has_class[33],Float:g_player_item_time[33] public plugin_precache() precache_model(model) public plugin_init() { register_plugin("cod class nazwa klasy", "1.0", "fresh") cod_register_class("Nazwa","Opis",0,0,0,0,0) RegisterHam(Ham_TakeDamage,"player","bacon_player_takedamage_pre",false) RegisterHam(Ham_Killed,"player","bacon_player_killed_post",true) register_event("CurWeapon","event_curweapon","be","1=1","2=29") } public cod_class_enabled(id) g_player_has_class[id] = true public cod_class_disabled(id) g_player_has_class[id] = false public cod_class_skill_used(id) { set_task(5.0,"task_remove_knife_model",id) g_player_item_time[id] = get_gametime() + 5.0 static weapon; weapon = get_pdata_cbase(id, 370) if(pev_valid(weapon)) ExecuteHam(Ham_Item_Deploy,weapon) } public bacon_player_takedamage_pre(id,inflictor,attacker,Float:damage,damagetype) { if(!is_user_alive(attacker) || !g_player_has_class[attacker] || get_gametime() > g_player_item_time[attacker]) return HAM_IGNORED static button button = pev(attacker,pev_button) if((button & IN_ATTACK2) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && inflictor == attacker) { static Float:health pev(id,pev_health,health) SetHamParamFloat(4,health*10.0) return HAM_HANDLED } return HAM_IGNORED } public bacon_player_killed_post(id,attacker,shouldgib) if(task_exists(id)) remove_task(id) public event_curweapon(id) { if(!is_user_alive(id) || !g_player_has_class[id] || get_gametime() > g_player_item_time[id]) return; set_pev(id,pev_viewmodel2,model) } public task_remove_knife_model(id) { if(!g_player_has_class[id]) return; static weapon; weapon = get_user_weapon(id) if(weapon != CSW_KNIFE) return; static viewmodel[64] pev(id,pev_viewmodel2,viewmodel,63) if(equal(viewmodel,model)) { weapon = get_pdata_cbase(id, 370) if(pev_valid(weapon)) ExecuteHam(Ham_Item_Deploy,weapon) } }
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: rzeznik9871
- Regulamin