Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

rzeznik9871 - zdjęcie

rzeznik9871

Rejestracja: 29.12.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.03.2024 09:35
-----

#775390 Hold time print_center

Napisane przez rzeznik9871 w 16.11.2022 17:50

komenda po stronie klienta scr_centertime


  • +
  • -
  • 1


#773191 [ROZWIĄZANE] Brak czasu rundy

Napisane przez rzeznik9871 w 27.01.2022 13:30

mp_roundtime moze byc ustawiony na wartosci od 1 do 8 jezeli chcesz sie pozbyc celow mapy uzyj tego: No Objectives v0.3 (+no round time) - Pluginy AMXX - AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod


  • +
  • -
  • 1


#772962 [ROZWIĄZANE] Klasa Predator

Napisane przez rzeznik9871 w 27.12.2021 07:09

do plugin init dodaj to

register_logevent("RoundEnd",2,"1=Round_End")

i na koniec pluginu

Public RoundEnd()
{
	for(new i=0;i<33;i++)
		g_ability[i] = false
}

  • +
  • -
  • 1


#770390 Ciche chodzenie dla każego zombie

Napisane przez rzeznik9871 w 08.02.2021 13:45

@up bez sensu is_user_alive sprawdza od razu czy gracz jest połączony

@@up trzeba ustawić footstep w evencie infekcji bo w twoim sposobie footstep będzie miał każdy który zrespi się na początku rundy jako tt a nie zombie, dodatkowo wypadałoby wykryć użycie antidotum i tam też wyłączyć ciche kroki

A zamiast ham_spawn lepiej użyć ham_cs_roundspawn
  • +
  • -
  • 1


#769345 Czym jeździsz byczq

Napisane przez rzeznik9871 w 18.12.2020 22:10

Takiego tematu o samochodach chyba tu nie było c'nie?

Ja wożę się (nie do końca)pomału Alfa Romeo 156 1.9 JTDm, dizelek porobiony na 200 kuca i prawie 400nm momentu ?

Ktoś tu jeszcze jest petrolheadem? :D

Załączone miniatury

  • IMG_20201212_102306.jpg
  • IMG_20201212_102346.jpg

  • +
  • -
  • 1


#767126 [ROZWIĄZANE] Problem z natywem cs_get_c4_defusing

Napisane przez rzeznik9871 w 30.05.2020 13:10

jeżeli standardowo mozesz miec podlozona jedna pake na serwerze to mozesz sie pobawic z stworzeniem zmiennej globalnej cos w stylu new bool:rozbraja_pake i w message BarTime/BarTime2 wykrywac start i przerwanie rozbrajania 

 

najprawdopodobniej podczas startu rozbrajania wysylany jest msg BarTime a podczas przerywania BarTime2 z drugim argumentem "100"

 

https://wiki.alliedm..._Events#BarTime

 

no i wiadomo jak wychwycisz BarTime to paka jest rozbrajana a jak wychwycisz BarTime2 to rozbrajanie jest przerywanie i ustawiasz odpowiednio zmienna rozbraja_pake na true/false

 

Edit: nie wiem dlaczego napisalem o tej zmiennej skoro chcesz tylko wykryc moment przerwania rozbrajania tak czy inaczej moja metoda powinna wypalic

 

Edit2: spojrzalem jeszcze raz na te eventy i wszystko powinienes wykryc w BarTime jezeli duration jest 5 lub 10 to zaczyna rozbrajac pake (z def kitem lub bez) jezeli duration jest 0 to przestaje rozbrajac


  • +
  • -
  • 1


#766355 [ROZWIĄZANE] mobilność problem z zmiejszeniem velocity po skoku

Napisane przez rzeznik9871 w 27.04.2020 14:33

O ile dobrze pamietam za to spowolnienie odpowiada pev_fuser2 trzeba w prethinku ustawic to na 0.0 i nie powinno byc juz tego spowolnienia
  • +
  • -
  • 1


#757767 Na jakim sprzęcie gracie?

Napisane przez rzeznik9871 w 12.03.2019 23:18

Osobiscie nie mam juz komputera i w gry nie gram ale kiedy go mialem to prezentowal sie tak

Phenom II x4 960t 4.0ghz
R7 360 2gb
1440x900 16:10
  • +
  • -
  • 1


#756351 Wykrycie klawiszy 1-6

Napisane przez rzeznik9871 w 04.02.2019 10:25

Komendy slotX sa po stronie clienta i nie sa wysylane do serwera, mozesz sprobowac wyswietlac puste menu bez przerwy i w nim wylapywac klawisze ale wedlug mnie to sie mija z celem bo tracisz mozliwosc wyswietlenia menu, zmiany broni itp...
  • +
  • -
  • 2


#748202 Synchroniczny hud

Napisane przez rzeznik9871 w 29.03.2018 18:13

jedna zastapi druga


  • +
  • -
  • 1


#747488 [Deathrun] Sklep

Napisane przez rzeznik9871 w 28.02.2018 19:02

 

Z takim podejściem to niczego nie osiągniesz. 
Spróbuj skompilować lokalnie.

w amxx kompilatorze na tej str. mam to skomplikować, próbowałem to skomplikować i tak i tak to nie działa mówiłem hahaha

 

ty jestes pierdolniety? piszą ci wszyscy kompiluj LOKALNIE to po kiego ch*ja kompilujesz na stronie?


  • +
  • -
  • 2


#746460 jak podmienić model tarczy ?

Napisane przez rzeznik9871 w 01.02.2018 21:41

tarcza nie jest osobna bronia jezeli chcesz zmienic model dla noza z tarcza to uzywasz

 

if(wid == CSW_KNIFE && cs_get_user_shield(id))

 


  • +
  • -
  • 1


#744536 1/x przez V sekund

Napisane przez rzeznik9871 w 24.11.2017 20:18

To ten błąd

 

1. mniej ważny po uzyciu trzeba zmienić broń na inną i zpowrotem aby model się wczytał

 

 

Reszta ok.

tak to jest jak sie wieczorem nie mysli trzymaj teraz powinno byc wszystko git

public cod_class_skill_used(id)
{	
	if(g_player_item_used[id])
	{
		engclient_print(id,engprint_center,"Umiejetnosc klasy mozesz uzyc tylko raz na runde")
		return;
	}
	
	set_task(5.0,"task_remove_knife_model",id)
	g_player_item_time[id] = get_gametime() + 5.0
	g_player_item_used[id] = true
	
	if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
		set_pev(id,pev_viewmodel2,model)	
}

  • +
  • -
  • 1


#744504 1/x przez V sekund

Napisane przez rzeznik9871 w 23.11.2017 22:44

podmien 

register_logevent("logevent_roundend", 2, "1=Round_End")

na

register_logevent("logevent_roundend", 2, "1=Round_Start")

a bron rejestrujesz tutaj w trzecim parametrze 

cod_register_class("Nazwa","Opis",0,0,0,0,0)

np.

cod_register_class("Nazwa","Opis", (1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_USP) ,0,0,0,0)

i pisz jaki jest ten jeden blad to sie go naprawi niestety ale tak to jest jak daje sie suchy kod bez sprawdzenia no ale tak jak mowie nie mam coda


  • +
  • -
  • 1


#744473 1/x przez V sekund

Napisane przez rzeznik9871 w 23.11.2017 13:39

nie mam cod moda zeby sprawdzic ale sie kompiluje

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#define model "models/v_cod_class_knife.mdl"

forward cod_class_enabled(id, klasa)
forward cod_class_disabled(id, klasa)
forward cod_class_skill_used(id)

native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci)

new bool:g_player_has_class[33],Float:g_player_item_time[33]

public plugin_precache()
	precache_model(model)
	
public plugin_init() {
	register_plugin("cod class nazwa klasy", "1.0", "fresh")
	
	cod_register_class("Nazwa","Opis",0,0,0,0,0)
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage,"player","bacon_player_takedamage_pre",false)
	RegisterHam(Ham_Killed,"player","bacon_player_killed_post",true)
	
	register_event("CurWeapon","event_curweapon","be","1=1","2=29")
}

public cod_class_enabled(id)
	g_player_has_class[id] = true

public cod_class_disabled(id)
	g_player_has_class[id] = false
	
public cod_class_skill_used(id)
{	
	set_task(5.0,"task_remove_knife_model",id)
	g_player_item_time[id] = get_gametime() + 5.0
	
	static weapon;
	weapon = get_pdata_cbase(id, 370)
	if(pev_valid(weapon))
		ExecuteHam(Ham_Item_Deploy,weapon)
}

public bacon_player_takedamage_pre(id,inflictor,attacker,Float:damage,damagetype)
{
	if(!is_user_alive(attacker) || !g_player_has_class[attacker] || get_gametime() > g_player_item_time[attacker])
		return HAM_IGNORED
	
	static button
	button = pev(attacker,pev_button)
	if((button & IN_ATTACK2) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && inflictor == attacker) 
	{
		static Float:health
		pev(id,pev_health,health)
		SetHamParamFloat(4,health*10.0)	
		return HAM_HANDLED
	}
	
	return HAM_IGNORED
}

public bacon_player_killed_post(id,attacker,shouldgib)
	if(task_exists(id))
		remove_task(id)

public event_curweapon(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !g_player_has_class[id] || get_gametime() > g_player_item_time[id])
		return;
	
	set_pev(id,pev_viewmodel2,model)
}
	
public task_remove_knife_model(id)
{
	if(!g_player_has_class[id])
		return;
		
	static weapon;
	weapon = get_user_weapon(id)
	if(weapon != CSW_KNIFE)
		return;
		
	static viewmodel[64]
	pev(id,pev_viewmodel2,viewmodel,63)
	if(equal(viewmodel,model))
	{
		weapon = get_pdata_cbase(id, 370)
		if(pev_valid(weapon))
			ExecuteHam(Ham_Item_Deploy,weapon)
	}
}

  • +
  • -
  • 1