Chodzi mi o to, że by po uzyciu skilla Przez V Sekund zmieniało nam model X na Model Y a Także Dodawało 1/1 z Kosy. Po Minieciu V sek wszystko wraca do normy
Próbowałem przerobić z Quad Damage ale nie udało mi się
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 21.11.2017 16:33
Chodzi mi o to, że by po uzyciu skilla Przez V Sekund zmieniało nam model X na Model Y a Także Dodawało 1/1 z Kosy. Po Minieciu V sek wszystko wraca do normy
Próbowałem przerobić z Quad Damage ale nie udało mi się
Napisano 21.11.2017 16:55
Utwórz funkcję, na przykład coś w stylu
change_model(id, path[])
Odpalaj ją taskiem co ileś sekund z ifem, jeśli nie użył jeszcze umiejętności.
Funkcji 1/1 masz pełno.
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Napisano 21.11.2017 17:10
aSik Ja nie czaję aż tak amxx'a, mi albo musisz w hu** dokładnie albo gotowca. Średnio wiem co to jest ta funkcja.
Użytkownik SP3D! edytował ten post 21.11.2017 17:12
Napisano 21.11.2017 17:24
aSik Ja nie czaję aż tak amxx'a, mi albo musisz w hu** dokładnie albo gotowca. Średnio wiem co to jest ta funkcja.
Napisano 21.11.2017 22:25
Myślisz, że teraz będe się uczył amxx ?
Nawet połowy nie zrozumiałem.
Użytkownik SP3D! edytował ten post 21.11.2017 22:26
Napisano 21.11.2017 23:16
Chodzi mi o to, że by po uzyciu skilla Przez V Sekund zmieniało nam model X na Model Y a Także Dodawało 1/1 z Kosy. Po Minieciu V sek wszystko wraca do normy
Próbowałem przerobić z Quad Damage ale nie udało mi się
mam rozumieć,że chcesz zrobić 1/1 z kosy i zmieniać jej model na 5 sekund?
Napisano 22.11.2017 07:55
po użyciu ma 1/1 z noża i model. Proste
Napisano 22.11.2017 12:52
po użyciu ma 1/1 z noża i model. Proste
Można prosić sma klasy ?
Napisano 22.11.2017 13:11
Prosisz o ->>>> POMOC <<<<- Jak chcesz dostać gotowca co zapraszam do działu zlecenia płatne.
Pomoc = pomagają Ci w napisaniu swojego kodu.
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Napisano 22.11.2017 13:36
Prosisz o ->>>> POMOC <<<<- Jak chcesz dostać gotowca co zapraszam do działu zlecenia płatne.
Pomoc = pomagają Ci w napisaniu swojego kodu.
że co proszę ?
Dział nazywa się " Prośby o modyfikacje silników/klas/perków" to może dostać gotowca bo nie wszyscy lecą na hajs za dodanie paru linijek do kodu klasy,
wracając jak wyśle sma klasy to mu za darmo zrobię... rozumiałbym zasadę płacenie za klasy gdyby to była jakaś unikalna funkcja jak np.podmiana hudu kupywania broni poprzez plugin a nie kilka kodów z generatora klas i dodanie,że plugin działa tylko 5 sekund
Napisano 22.11.2017 13:43
po użyciu ma 1/1 z noża i model. Proste
to 1/1 ma być tylko z prawego przycisku ??
Napisano 22.11.2017 14:08
Prosisz o ->>>> POMOC <<<<- Jak chcesz dostać gotowca co zapraszam do działu zlecenia płatne.
Pomoc = pomagają Ci w napisaniu swojego kodu.
że co proszę ?
Dział nazywa się " Prośby o modyfikacje silników/klas/perków" to może dostać gotowca bo nie wszyscy lecą na hajs za dodanie paru linijek do kodu klasy,
wracając jak wyśle sma klasy to mu za darmo zrobię... rozumiałbym zasadę płacenie za klasy gdyby to była jakaś unikalna funkcja jak np.podmiana hudu kupywania broni poprzez plugin a nie kilka kodów z generatora klas i dodanie,że plugin działa tylko 5 sekund
"Myślisz, że teraz będe się uczył amxx ?
Nawet połowy nie zrozumiałem."
Prosi o pomoc, ale nie chce nic sam zrobić, jeszcze strzela focha, że coś robić mu się każe. Spójrz na moje poprzednie posty w działach tego pokroju, udzielałem pomocy ludziom - nawet dając im po prostu gotowy kod - bez pieniędzy. Problem leży w jego nastawieniu. Jeśli kogoś o coś prosisz, to raczej robisz to grzecznie, podporządkowując się tej osobie, nie strzelając fochy, bo nie daje Ci gotowego rozwiązania. Sam kod potrzebny do rozwiązania jego problemu nie jest trudny do napisania, ale nie w tym rzecz
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Napisano 22.11.2017 18:33
aSik Ja nie czaję aż tak amxx'a, mi albo musisz w hu** dokładnie albo gotowca. Średnio wiem co to jest ta funkcja.
Myślisz, że teraz będe się uczył amxx ?
Nawet połowy nie zrozumiałem.
Trochę tą pierwszą rzecz żle ująłem. Po prostu nie rozumiem tego umiem jedynie przerobić gotowca/zrobić coś małego na podstawie czegoś, a za to 2 to sory ponosło mnie
.
Macie sma (opisane) klasy niżej.
Napisano 22.11.2017 19:34
No przepraszam ale jak chcesz postawić serwer nie ucząc się "amxxa", pawn to podstawa do takiej rzeczy nikt za ciebie wszystkiego nie będzie robił, a jak już ci się tego nie chce uczyć to w sumie przerzuć się na source bo 1.6 powoli się kończyaSik Ja nie czaję aż tak amxx'a, mi albo musisz w hu** dokładnie albo gotowca. Średnio wiem co to jest ta funkcja.
Myślisz, że teraz będe się uczył amxx ?
Nawet połowy nie zrozumiałem.
Trochę tą pierwszą rzecz żle ująłem. Po prostu nie rozumiem tego umiem jedynie przerobić gotowca/zrobić coś małego na podstawie czegoś, a za to 2 to sory ponosło mnie![]()
![]()
![]()
.
Macie sma (opisane) klasy niżej.
Użytkownik chrisN edytował ten post 22.11.2017 19:36
Napisano 22.11.2017 20:25
Prosisz o ->>>> POMOC <<<<- Jak chcesz dostać gotowca co zapraszam do działu zlecenia płatne.
Pomoc = pomagają Ci w napisaniu swojego kodu.
że co proszę ?
Dział nazywa się " Prośby o modyfikacje silników/klas/perków" to może dostać gotowca bo nie wszyscy lecą na hajs za dodanie paru linijek do kodu klasy,
wracając jak wyśle sma klasy to mu za darmo zrobię... rozumiałbym zasadę płacenie za klasy gdyby to była jakaś unikalna funkcja jak np.podmiana hudu kupywania broni poprzez plugin a nie kilka kodów z generatora klas i dodanie,że plugin działa tylko 5 sekund
"Myślisz, że teraz będe się uczył amxx ?
Nawet połowy nie zrozumiałem."
Prosi o pomoc, ale nie chce nic sam zrobić, jeszcze strzela focha, że coś robić mu się każe. Spójrz na moje poprzednie posty w działach tego pokroju, udzielałem pomocy ludziom - nawet dając im po prostu gotowy kod - bez pieniędzy. Problem leży w jego nastawieniu. Jeśli kogoś o coś prosisz, to raczej robisz to grzecznie, podporządkowując się tej osobie, nie strzelając fochy, bo nie daje Ci gotowego rozwiązania. Sam kod potrzebny do rozwiązania jego problemu nie jest trudny do napisania, ale nie w tym rzecz
zwracam honor
Napisano 22.11.2017 22:44
łap
zmieniasz nazwe klasy, ścieżki modeli i "nazwa" na swoją nazwę oczywiście chodzi tu o nazwę pliku
Użytkownik Ziome3eg edytował ten post 22.11.2017 22:46
Napisano 22.11.2017 23:16
ups poprawka, źle dodałem 1/1 z kosy
Napisano 23.11.2017 07:57
To miało być na V sekund, a na przyszłość kod z generatora (1/1 z kosy) nie działa.
Napisano 23.11.2017 13:39
nie mam cod moda zeby sprawdzic ale sie kompiluje
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #define model "models/v_cod_class_knife.mdl" forward cod_class_enabled(id, klasa) forward cod_class_disabled(id, klasa) forward cod_class_skill_used(id) native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci) new bool:g_player_has_class[33],Float:g_player_item_time[33] public plugin_precache() precache_model(model) public plugin_init() { register_plugin("cod class nazwa klasy", "1.0", "fresh") cod_register_class("Nazwa","Opis",0,0,0,0,0) RegisterHam(Ham_TakeDamage,"player","bacon_player_takedamage_pre",false) RegisterHam(Ham_Killed,"player","bacon_player_killed_post",true) register_event("CurWeapon","event_curweapon","be","1=1","2=29") } public cod_class_enabled(id) g_player_has_class[id] = true public cod_class_disabled(id) g_player_has_class[id] = false public cod_class_skill_used(id) { set_task(5.0,"task_remove_knife_model",id) g_player_item_time[id] = get_gametime() + 5.0 static weapon; weapon = get_pdata_cbase(id, 370) if(pev_valid(weapon)) ExecuteHam(Ham_Item_Deploy,weapon) } public bacon_player_takedamage_pre(id,inflictor,attacker,Float:damage,damagetype) { if(!is_user_alive(attacker) || !g_player_has_class[attacker] || get_gametime() > g_player_item_time[attacker]) return HAM_IGNORED static button button = pev(attacker,pev_button) if((button & IN_ATTACK2) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && inflictor == attacker) { static Float:health pev(id,pev_health,health) SetHamParamFloat(4,health*10.0) return HAM_HANDLED } return HAM_IGNORED } public bacon_player_killed_post(id,attacker,shouldgib) if(task_exists(id)) remove_task(id) public event_curweapon(id) { if(!is_user_alive(id) || !g_player_has_class[id] || get_gametime() > g_player_item_time[id]) return; set_pev(id,pev_viewmodel2,model) } public task_remove_knife_model(id) { if(!g_player_has_class[id]) return; static weapon; weapon = get_user_weapon(id) if(weapon != CSW_KNIFE) return; static viewmodel[64] pev(id,pev_viewmodel2,viewmodel,63) if(equal(viewmodel,model)) { weapon = get_pdata_cbase(id, 370) if(pev_valid(weapon)) ExecuteHam(Ham_Item_Deploy,weapon) } }
Użytkownik rzeznik9871 edytował ten post 23.11.2017 13:44
Cześć
Napisano 23.11.2017 18:09
znalazłem 2 błędy: 1. mniej ważny po uzyciu trzeba zmienić broń na inną i zpowrotem aby model się wczytał, a 2 ważnejszy można tego używać cały czas (co minie 5 sek można to znów włączyć)
I jeszcze pytanko Zmieniając
if((button & IN_ATTACK2) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && inflictor == attacker)
Na
if((button & IN_ATTACK) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && inflictor == attacker)
Bd działało na LPM ?
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 ![]() |
|
![]() |
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych