Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

1/x przez V sekund

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#1 SP3D!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:133
  • Imię:Tomeczek ;)
  • Lokalizacja:Mieszkam z Żulami Pod Sklepem
Offline

Napisano 21.11.2017 16:33

Chodzi mi o to, że by po uzyciu skilla Przez V Sekund zmieniało nam model X na Model Y a Także Dodawało 1/1 z Kosy. Po Minieciu V sek wszystko wraca do normy

 

Próbowałem przerobić z Quad Damage ale nie udało mi się


  • +
  • -
  • 0

#2 Defekt muzgó

    ✓ Wyimaginowany Jednorożec ✓

  • Power User

Reputacja: 260
Wszechwidzący

  • Postów:1024
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Napisano 21.11.2017 16:55

Utwórz funkcję, na przykład coś w stylu

change_model(id, path[])

Odpalaj ją taskiem co ileś sekund z ifem, jeśli nie użył jeszcze umiejętności.

 

Funkcji 1/1 masz pełno.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów od zera, za zero.


#3 SP3D!

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:133
  • Imię:Tomeczek ;)
  • Lokalizacja:Mieszkam z Żulami Pod Sklepem
Offline

Napisano 21.11.2017 17:10

aSik Ja nie czaję aż tak amxx'a, mi albo musisz w hu** dokładnie albo gotowca. Średnio wiem co to jest ta funkcja.


Użytkownik SP3D! edytował ten post 21.11.2017 17:12

  • +
  • -
  • 0

#4 chrisN

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:109
  • Imię:Christopher
Offline

Napisano 21.11.2017 17:24

aSik Ja nie czaję aż tak amxx'a, mi albo musisz w hu** dokładnie albo gotowca. Średnio wiem co to jest ta funkcja.


https://amxx.pl/doku...a/f120/set_task
  • +
  • -
  • 1

chrisN - GG: 42312979

  • Stworze Paczki AMXX
  • Postawie fora oparte o silnik Przemka/Mybb
  • Poprawie/edytuje pluginy

SPRZEDAM PACZKĘ DO CS 1.6 - MOD Batellfield 1 XP MOD - Więcej info GG :)


#5 SP3D!

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:133
  • Imię:Tomeczek ;)
  • Lokalizacja:Mieszkam z Żulami Pod Sklepem
Offline

Napisano 21.11.2017 22:25

Myślisz, że teraz będe się uczył amxx ?

Nawet połowy nie zrozumiałem.


Użytkownik SP3D! edytował ten post 21.11.2017 22:26

  • +
  • -
  • 0

#6 Ziome3eg

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:51
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 21.11.2017 23:16

Chodzi mi o to, że by po uzyciu skilla Przez V Sekund zmieniało nam model X na Model Y a Także Dodawało 1/1 z Kosy. Po Minieciu V sek wszystko wraca do normy

 

Próbowałem przerobić z Quad Damage ale nie udało mi się

 mam rozumieć,że chcesz zrobić 1/1 z kosy i zmieniać jej model na 5 sekund?


  • +
  • -
  • 0

#7 SP3D!

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:133
  • Imię:Tomeczek ;)
  • Lokalizacja:Mieszkam z Żulami Pod Sklepem
Offline

Napisano 22.11.2017 07:55

po użyciu ma 1/1 z noża i model. Proste


  • +
  • -
  • 0

#8 Ziome3eg

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:51
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 22.11.2017 12:52

po użyciu ma 1/1 z noża i model. Proste

Można prosić sma klasy ?


  • +
  • -
  • 0

#9 Defekt muzgó

    ✓ Wyimaginowany Jednorożec ✓

  • Power User

Reputacja: 260
Wszechwidzący

  • Postów:1024
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Napisano 22.11.2017 13:11

Prosisz o ->>>> POMOC <<<<- Jak chcesz dostać gotowca co zapraszam do działu zlecenia płatne.

Pomoc = pomagają Ci w napisaniu swojego kodu.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów od zera, za zero.


#10 Ziome3eg

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:51
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 22.11.2017 13:36

Prosisz o ->>>> POMOC <<<<- Jak chcesz dostać gotowca co zapraszam do działu zlecenia płatne.

Pomoc = pomagają Ci w napisaniu swojego kodu.

 

że co proszę ?

Dział nazywa się " Prośby o modyfikacje silników/klas/perków" to może dostać gotowca bo nie wszyscy lecą na hajs za dodanie paru linijek do kodu klasy,

wracając jak wyśle sma klasy to mu za darmo zrobię... rozumiałbym zasadę płacenie za klasy gdyby to była jakaś unikalna funkcja jak np.podmiana hudu kupywania broni poprzez plugin a nie kilka kodów z generatora klas i dodanie,że plugin działa tylko 5 sekund 


  • +
  • -
  • 0

#11 Ziome3eg

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:51
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 22.11.2017 13:43

po użyciu ma 1/1 z noża i model. Proste

to 1/1 ma być tylko z prawego przycisku ??


  • +
  • -
  • 0

#12 Defekt muzgó

    ✓ Wyimaginowany Jednorożec ✓

  • Power User

Reputacja: 260
Wszechwidzący

  • Postów:1024
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Napisano 22.11.2017 14:08

 

Prosisz o ->>>> POMOC <<<<- Jak chcesz dostać gotowca co zapraszam do działu zlecenia płatne.

Pomoc = pomagają Ci w napisaniu swojego kodu.

 

że co proszę ?

Dział nazywa się " Prośby o modyfikacje silników/klas/perków" to może dostać gotowca bo nie wszyscy lecą na hajs za dodanie paru linijek do kodu klasy,

wracając jak wyśle sma klasy to mu za darmo zrobię... rozumiałbym zasadę płacenie za klasy gdyby to była jakaś unikalna funkcja jak np.podmiana hudu kupywania broni poprzez plugin a nie kilka kodów z generatora klas i dodanie,że plugin działa tylko 5 sekund 

 

 

 

"Myślisz, że teraz będe się uczył amxx ?

Nawet połowy nie zrozumiałem."

 

Prosi o pomoc, ale nie chce nic sam zrobić, jeszcze strzela focha, że coś robić mu się każe. Spójrz na moje poprzednie posty w działach tego pokroju, udzielałem pomocy ludziom - nawet dając im po prostu gotowy kod - bez pieniędzy. Problem leży w jego nastawieniu. Jeśli kogoś o coś prosisz, to raczej robisz to grzecznie, podporządkowując się tej osobie, nie strzelając fochy, bo nie daje Ci gotowego rozwiązania.  Sam kod potrzebny do rozwiązania jego problemu nie jest trudny do napisania, ale nie w tym rzecz :)


  • +
  • -
  • 2

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów od zera, za zero.


#13 SP3D!

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:133
  • Imię:Tomeczek ;)
  • Lokalizacja:Mieszkam z Żulami Pod Sklepem
Offline

Napisano 22.11.2017 18:33

aSik Ja nie czaję aż tak amxx'a, mi albo musisz w hu** dokładnie albo gotowca. Średnio wiem co to jest ta funkcja.

 

Myślisz, że teraz będe się uczył amxx ?
Nawet połowy nie zrozumiałem.

 
Trochę tą pierwszą rzecz żle ująłem. Po prostu nie rozumiem tego umiem jedynie przerobić gotowca/zrobić coś małego na podstawie czegoś, a za to 2 to sory ponosło mnie :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:.
Macie sma (opisane) klasy niżej.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#14 chrisN

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:109
  • Imię:Christopher
Offline

Napisano 22.11.2017 19:34

aSik Ja nie czaję aż tak amxx'a, mi albo musisz w hu** dokładnie albo gotowca. Średnio wiem co to jest ta funkcja.


Myślisz, że teraz będe się uczył amxx ?
Nawet połowy nie zrozumiałem.


Trochę tą pierwszą rzecz żle ująłem. Po prostu nie rozumiem tego umiem jedynie przerobić gotowca/zrobić coś małego na podstawie czegoś, a za to 2 to sory ponosło mnie :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:.
Macie sma (opisane) klasy niżej.
No przepraszam ale jak chcesz postawić serwer nie ucząc się "amxxa", pawn to podstawa do takiej rzeczy nikt za ciebie wszystkiego nie będzie robił, a jak już ci się tego nie chce uczyć to w sumie przerzuć się na source bo 1.6 powoli się kończy ;) ps. będę jutro na kompie po pracy to ci to zrobie chyba, że mnie ktoś uprzedzi.

Użytkownik chrisN edytował ten post 22.11.2017 19:36

  • +
  • -
  • 0

chrisN - GG: 42312979

  • Stworze Paczki AMXX
  • Postawie fora oparte o silnik Przemka/Mybb
  • Poprawie/edytuje pluginy

SPRZEDAM PACZKĘ DO CS 1.6 - MOD Batellfield 1 XP MOD - Więcej info GG :)


#15 Ziome3eg

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:51
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 22.11.2017 20:25

 

 

Prosisz o ->>>> POMOC <<<<- Jak chcesz dostać gotowca co zapraszam do działu zlecenia płatne.

Pomoc = pomagają Ci w napisaniu swojego kodu.

 

że co proszę ?

Dział nazywa się " Prośby o modyfikacje silników/klas/perków" to może dostać gotowca bo nie wszyscy lecą na hajs za dodanie paru linijek do kodu klasy,

wracając jak wyśle sma klasy to mu za darmo zrobię... rozumiałbym zasadę płacenie za klasy gdyby to była jakaś unikalna funkcja jak np.podmiana hudu kupywania broni poprzez plugin a nie kilka kodów z generatora klas i dodanie,że plugin działa tylko 5 sekund 

 

 

 

"Myślisz, że teraz będe się uczył amxx ?

Nawet połowy nie zrozumiałem."

 

Prosi o pomoc, ale nie chce nic sam zrobić, jeszcze strzela focha, że coś robić mu się każe. Spójrz na moje poprzednie posty w działach tego pokroju, udzielałem pomocy ludziom - nawet dając im po prostu gotowy kod - bez pieniędzy. Problem leży w jego nastawieniu. Jeśli kogoś o coś prosisz, to raczej robisz to grzecznie, podporządkowując się tej osobie, nie strzelając fochy, bo nie daje Ci gotowego rozwiązania.  Sam kod potrzebny do rozwiązania jego problemu nie jest trudny do napisania, ale nie w tym rzecz :)

 

zwracam honor


  • +
  • -
  • 1

#16 Ziome3eg

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:51
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 22.11.2017 22:44

łap
zmieniasz nazwe klasy, ścieżki modeli i "nazwa" na swoją nazwę oczywiście chodzi tu o nazwę pliku

Załączone pliki


Użytkownik Ziome3eg edytował ten post 22.11.2017 22:46

  • +
  • -
  • 0

#17 Ziome3eg

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:51
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 22.11.2017 23:16

ups poprawka, źle dodałem 1/1 z kosy

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#18 SP3D!

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:133
  • Imię:Tomeczek ;)
  • Lokalizacja:Mieszkam z Żulami Pod Sklepem
Offline

Napisano 23.11.2017 07:57

To miało być na V sekund, a na przyszłość kod z generatora (1/1 z kosy) nie działa.


  • +
  • -
  • 0

#19 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:227
Online

Napisano 23.11.2017 13:39

nie mam cod moda zeby sprawdzic ale sie kompiluje

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#define model "models/v_cod_class_knife.mdl"

forward cod_class_enabled(id, klasa)
forward cod_class_disabled(id, klasa)
forward cod_class_skill_used(id)

native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci)

new bool:g_player_has_class[33],Float:g_player_item_time[33]

public plugin_precache()
	precache_model(model)
	
public plugin_init() {
	register_plugin("cod class nazwa klasy", "1.0", "fresh")
	
	cod_register_class("Nazwa","Opis",0,0,0,0,0)
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage,"player","bacon_player_takedamage_pre",false)
	RegisterHam(Ham_Killed,"player","bacon_player_killed_post",true)
	
	register_event("CurWeapon","event_curweapon","be","1=1","2=29")
}

public cod_class_enabled(id)
	g_player_has_class[id] = true

public cod_class_disabled(id)
	g_player_has_class[id] = false
	
public cod_class_skill_used(id)
{	
	set_task(5.0,"task_remove_knife_model",id)
	g_player_item_time[id] = get_gametime() + 5.0
	
	static weapon;
	weapon = get_pdata_cbase(id, 370)
	if(pev_valid(weapon))
		ExecuteHam(Ham_Item_Deploy,weapon)
}

public bacon_player_takedamage_pre(id,inflictor,attacker,Float:damage,damagetype)
{
	if(!is_user_alive(attacker) || !g_player_has_class[attacker] || get_gametime() > g_player_item_time[attacker])
		return HAM_IGNORED
	
	static button
	button = pev(attacker,pev_button)
	if((button & IN_ATTACK2) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && inflictor == attacker) 
	{
		static Float:health
		pev(id,pev_health,health)
		SetHamParamFloat(4,health*10.0)	
		return HAM_HANDLED
	}
	
	return HAM_IGNORED
}

public bacon_player_killed_post(id,attacker,shouldgib)
	if(task_exists(id))
		remove_task(id)

public event_curweapon(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !g_player_has_class[id] || get_gametime() > g_player_item_time[id])
		return;
	
	set_pev(id,pev_viewmodel2,model)
}
	
public task_remove_knife_model(id)
{
	if(!g_player_has_class[id])
		return;
		
	static weapon;
	weapon = get_user_weapon(id)
	if(weapon != CSW_KNIFE)
		return;
		
	static viewmodel[64]
	pev(id,pev_viewmodel2,viewmodel,63)
	if(equal(viewmodel,model))
	{
		weapon = get_pdata_cbase(id, 370)
		if(pev_valid(weapon))
			ExecuteHam(Ham_Item_Deploy,weapon)
	}
}

Użytkownik rzeznik9871 edytował ten post 23.11.2017 13:44

  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy na zlecenie.

kontakt: http://steamcommunit...61197964282520/

 

wyswietlanie sprite w hud gracza: https://youtu.be/Juy4llGGfOs

#20 SP3D!

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:133
  • Imię:Tomeczek ;)
  • Lokalizacja:Mieszkam z Żulami Pod Sklepem
Offline

Napisano 23.11.2017 18:09

znalazłem 2 błędy: 1. mniej ważny po uzyciu trzeba zmienić broń na inną i zpowrotem aby model się wczytał, a 2 ważnejszy można tego używać cały czas (co minie 5 sek można to znów włączyć)

 

I jeszcze pytanko Zmieniając

 

if((button & IN_ATTACK2) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && inflictor == attacker) 

 

Na

 

if((button & IN_ATTACK) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && inflictor == attacker) 

 

Bd działało na LPM ?


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych