To ci nie działa bo te warunku sa kompletnie bez sensu
if(is_user_bot(attacker) || victim == attacker || inflictor != attacker || !is_user_connected(attacker) || !zp_get_user_zombie(attacker))
pierwszy warunek sprawdza czy gracz jest botem - i tu jest wszysko ok
ale po pierwszym warunku juz mamy błąd uzywasz || ktore oznacza "albo" zamiast && ktore oznacza "oraz"
drugi warunek mowi: Jezeli ofiara jest atakujacym - ten warunek spelni sie jedynie kiedy rzucasz HE samemu sobie pod nogi, wtedy jestes ofiara jak i atakujacym
trzeci warunek mówi: jeżeli byt zadajacy obrazenia NIE jest atakujacym - ten warunek znow spelni sie tylko kiedy obrazenia beda obrazeniami od HE bo atakujacym jest gracz a bytem zadającym jest granat
czwarty warunek mowi: jezeli atakujacy nie jest polaczony - no boty sa imitacja gracza ktora jest polaczona wiec ten warunek nigdy sie nie spelni
piaty jest ok: jezeli atakujacym nie jest zombie
na moje to powinno wygladac tak:
if(is_user_connected(attacker) && is_user_bot(attacker) && !zp_get_user_zombie(attacker))
caly warunek spelni sie jezeli:
atakujacy jest polaczony ORAZ atakujacy jest botem ORAZ atakujacy NIE jest zombie
jak bredze to niech mnie ktos poprawi
EDIT:
Jeszcze wypadaloby pod
SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float(cvar_dmgmultiplier))
dodac
return HAM_HANDLED
Użytkownik rzeznik9871 edytował ten post 30.11.2022 12:19