Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z is_user_botis_user_bot nie wykrywa botów


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 TekLak

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:118
  • Steam:steam
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Kanzas
Offline

Napisano 27.11.2022 13:44

Witam,

przerobiłem lekko plugin, który modyfikował obrażenia do wszystkich broni i chciałem by jedynie boty miały zwiększone te obrażenia a nie normalni gracze lecz gdy używam is_user_bot to bierze pod uwagę nie same boty tylko wszystkich wraz z botami. Czy powinienem w jakiś sposób sprawdzać authid przy wejściu bota lub gracz by mogło to działać tak jak chce? 

 

 

Używam tego bota: https://github.com/E...rsun125/CS-EBOT

Gdy dam status w konsole to jest przy nich Bot zamiast SteamID i trochę mnie dziwi dlaczego is_user_bot nie działa...


  • +
  • -
  • 0

#2 TekLak

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:118
  • Steam:steam
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Kanzas
Offline

Napisano 27.11.2022 14:45

Witam,

przerobiłem lekko plugin, który modyfikował obrażenia do wszystkich broni i chciałem by jedynie boty miały zwiększone te obrażenia a nie normalni gracze lecz gdy używam is_user_bot to bierze pod uwagę nie same boty tylko wszystkich wraz z botami. Czy powinienem w jakiś sposób sprawdzać authid przy wejściu bota lub gracz by mogło to działać tak jak chce? 

 

 

Używam tego bota: https://github.com/E...rsun125/CS-EBOT

Gdy dam status w konsole to jest przy nich Bot zamiast SteamID i trochę mnie dziwi dlaczego is_user_bot nie działa...

Zapomniałem dodać "Załącz ten plik"  ;>

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#3 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 30.11.2022 12:15

To ci nie działa bo te warunku sa kompletnie bez sensu

if(is_user_bot(attacker) || victim == attacker || inflictor != attacker || !is_user_connected(attacker) || !zp_get_user_zombie(attacker))

pierwszy warunek sprawdza czy gracz jest botem - i tu jest wszysko ok 

ale po pierwszym warunku juz mamy błąd uzywasz || ktore oznacza  "albo" zamiast && ktore oznacza "oraz"

drugi warunek mowi: Jezeli ofiara jest atakujacym - ten warunek spelni sie jedynie kiedy rzucasz HE samemu sobie pod nogi, wtedy jestes ofiara jak i atakujacym

trzeci warunek mówi: jeżeli byt zadajacy obrazenia NIE jest atakujacym - ten warunek znow spelni sie tylko kiedy obrazenia beda obrazeniami od HE bo atakujacym jest gracz a bytem zadającym jest granat

czwarty warunek mowi: jezeli atakujacy nie jest polaczony - no boty sa imitacja gracza ktora jest polaczona wiec ten warunek nigdy sie nie spelni

piaty jest ok: jezeli atakujacym nie jest zombie

 

na moje to powinno wygladac tak:

if(is_user_connected(attacker) && is_user_bot(attacker) && !zp_get_user_zombie(attacker))

caly warunek spelni sie jezeli:

atakujacy jest polaczony ORAZ atakujacy jest botem ORAZ atakujacy NIE jest zombie

 

jak bredze to niech mnie ktos poprawi

 

EDIT:

Jeszcze wypadaloby pod

SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float(cvar_dmgmultiplier))

dodac 

return HAM_HANDLED

Użytkownik rzeznik9871 edytował ten post 30.11.2022 12:19

  • +
  • -
  • 0

Cześć





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych