Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

viper367 - zdjęcie

viper367

Rejestracja: 28.07.2015
Aktualnie: Przegląda stronę główną
Poza forum Ostatnio: wczoraj, 16:20
-----

#771733 Lewitujące bronie

Napisane przez viper367 on 29.04.2021 16:44

I rozumiem, że mamy zgadywać jaką paczkę wgrałeś tak?

Można iść jeszcze bardziej na łatwizne i można zgadywać jaki ma plugin

a z tego co widzę są tylko 2 dość znane pluginy wiec 

trzeba wyłączyć 

GHW_Floating_Weapons.amxx lub

HL_WeaponFloating.amxx


  • +
  • -
  • 1


#770486 [Szukam] Zmiana pory dnia zależnie od godziny

Napisane przez viper367 on 12.02.2021 16:10

https://forums.allie...d.php?p=1351656


  • +
  • -
  • 1


#768875 Tworzenie submodeli

Napisane przez viper367 on 17.11.2020 13:46

Studiomdl dekompilujesz model

Jed's Model Viewer 1.36 - w nim ustawiasz lokalizacje tych 2 programów i przez niego dekompilujesz

potem juz notatnikiem edycja pliku .qc

Studiomdl kompilujesz model

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#768322 Pytanie o wersje Zombie Mod'a

Napisane przez viper367 on 22.09.2020 21:39

Jesli znasz lepiej 4.3 oraz sam nie wiesz jaka jest między nimi różnica to moim zdaniem to pytanie jest bez sensu, ino 4.3 chyba że masz większy powód  do zmiany silnika, tak to tylko dodajesz sobie pracy


  • +
  • -
  • 2


#767631 Teleport na respa

Napisane przez viper367 on 01.07.2020 02:27

"info_player_start"    resp ct 

"info_player_deathmatch" resp ter

reszte pewnie sie domyslisz


  • +
  • -
  • 2


#767458 [SM] Jak dostać się do panelu wyboru drużyny?

Napisane przez viper367 on 20.06.2020 02:01

nie mam cs go lecz znalazłem na dysku source

popatrzyłem pomyślałem i nadal popatrzyłem

jesli go jest podobne do source i w sumie 1.6 pod tym względem to najłatwiej będzie przesłać dodatkowy plik .res  a na starcie zablokować standardowe okno

lecz jak zareaguje vac tego już nie wiem 


  • +
  • -
  • 1


#766722 [ROZWIĄZANE] Jackhammer nie mogę skompilować mapy

Napisane przez viper367 on 10.05.2020 15:43

A wiec tak miałem troche wiecej pracy niż podejrzewałem 

1.Brak nieba chociaż ja to zrobiłem  byle jak, zrobiłem ala karton w którym zamknąłem mape 

taki sposób działa lecz na finalne wydanie pasuje to zmienić 

2.Problemy z texturami 

nie możesz skalować textur  poniżej 0.200 , max co ja uznaje to 0.300 natomiast u ciebie widziałem 0. 010 i głownie to powodowało te błędy 

3Jesli chodzi o budynki 

twój sposób działa lecz z wydajnoscią nie ma to nic wspólnego

porównaj sobie swój budynek  - 143 obiekty x min kąty wychodzi 572 wielokątów

vs mój który zrobiłem w niecałe 5 min 48 obiekty x4 0 - 192 wielokąty

+ jak budujesz nowe obiekty buduj je na texturze null. dopiero finalnie nakładaj swoje textury 

od siebie proponuje abyś pobrał przykładowe pliki map .rmf i na takim przykładzie zobaczył jak zrobić prawidłowe niebo oraz jak optymalizować mape 

http://gamer-lab.com...Ishodniki_kart - spoko strona z takimi rzeczami

 

https://drive.google.com/file/d/1tqJpKYFkaCnTXyy9FzDLl_En0PUjGJfm/view?usp=sharing

  • +
  • -
  • 2


#766697 Pytanie Dotyczące botów na Specytach

Napisane przez viper367 on 09.05.2020 20:32

Masz racje 

"Pytanie Dotyczące botów na Specytach"

 

A teraz tak na poważnie 

co nie pasuje w tym pluginie ? jesli oczywiście moge wiedzieć


  • +
  • -
  • 1


#766691 [ROZWIĄZANE] Jackhammer nie mogę skompilować mapy

Napisane przez viper367 on 09.05.2020 19:08

Tak jak mówiłem nie masz nieba czyli terenu który otacza twoją mape 

podrzuć jeszcze plik z texturami jak używasz niestandardowych to postaram sie zrobić bete abyś mógł ją uruchomić i zobaczyć o co tu chodzi


  • +
  • -
  • 1


#766132 Cod MW 2019

Napisane przez viper367 on 20.04.2020 16:23

Czesc ma ktoś w swojej bibliotece gre z tytułu ?

potrzebuje screeny z mapy "King" - remake awp_india ponieważ przed 1 betą zacząłem robić tą mape z pierwszych wypuszczonych screenów następnie po wypuszczeniu coda opusciłem ten projekt a teraz z dużej ilosci wolnego czasu pasuje go dokończyć

Jesli ktoś byłby chętny do pomocy zapraszam na priv

w dniu 07.19.2019 tak wygladał projekt 87a5311d72e58.jpg

 


  • +
  • -
  • 2


#765662 zmiana flagi w nożu

Napisane przez viper367 on 07.04.2020 10:33

https://drive.google...hhnH3B99DVHo3nc


  • +
  • -
  • 1


#765659 zmiana flagi w nożu

Napisane przez viper367 on 07.04.2020 09:57

https://drive.google...zvUwr6x6JW_pky0


  • +
  • -
  • 1


#765324 wykrywanie grafiki

Napisane przez viper367 on 24.03.2020 11:56

https://forums.allie...2203#post752203 ?

 


  • +
  • -
  • 1


#765223 problem z bmp i jed's HL model viewier

Napisane przez viper367 on 21.03.2020 00:00

https://drive.google...iew?usp=sharing

Sorry ze tak długo lecz nie miałem dostępu do pc na którym mam narzędzia do goldsrc


  • +
  • -
  • 1


#765148 problem z bmp i jed's HL model viewier

Napisane przez viper367 on 17.03.2020 15:05

zamiast edytowac bmp zmień go na jpg następnie go modyfikuj 

na koniec poprzez program FastStone image Viewer exportuj go na .bmp pamiętając o rozdzielczości i nie ma bata aby to nie działało


  • +
  • -
  • 1