Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

viper367 - zdjęcie

viper367

Rejestracja: 28.07.2015
Aktualnie: Przegląda temat Pokemod - informacje
Poza forum Ostatnio: 22.08.2019 11:53
-----

Status

Zdjęcie

viper367

Co uważacie o duzych mapach w 1.6 . ma to sens jak na tak starą gre ?
10.05.2019 00:08
  • wariat aka pro - zdjęcie
    wariat aka pro
    a np. Only dd2 ile ma tego limtu 8192 ? i masz jakąś mapę taką dużą ? :D
    14.05.2019 17:19
  • viper367 - zdjęcie
    viper367
    To nie chodzi o serwer lecz o silnik graficzny . tak cs 1.6 ma max rozmiar 8192. znajdziesz go miedzy innymi na mapie de_mon lub własnie big_city kolegi ZomboidArea
    14.05.2019 18:27
  • viper367 - zdjęcie
    viper367
    Natomiast jesli chodzi o limity i detale
    max 32mb na textury to faktycznie nie za dużo lecz jest dużo sposobów na pozniejsze dołożenie textur w hd omijając w ten sposób limity silnika a co do detali . 65535 vertexes oraz 32768 planes czy 512 modeli to faktycznie bardzo mało wrecz znikomo ale po to są limity aby je łamać - omijać
    14.05.2019 18:30
Zdjęcie