Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

viper367 - zdjęcie

viper367

Rejestracja: 28.07.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.10.2018 18:26
-----

Moje posty

W temacie: Model C4

15.08.2018 16:15

W modelach graczy TT masz oryginalne plecaki z bombą jako submodele. Sama podmiana w_backpack spowoduje podmianę tylko wyrzuconej paki.

dzięki wielkie

Temat do zamkniecia

W temacie: Model C4

15.08.2018 16:14

W modelach graczy TT masz oryginalne plecaki z bombą jako submodele. Sama podmiana w_backpack spowoduje podmianę tylko wyrzuconej paki.

dzięki wielkie

Temat do zamkniecia

W temacie: Model C4

13.08.2018 10:24

Niestety nie 

w_backpack to model wyrzuconej paki 

W temacie: Edycja pluginu - menu.

12.08.2018 18:56

Nie prosciej by było dodac nowe menu pod komendą /menu

Nastepnie dodac 2 odp które po wybraniu uruchomią nastepne menu coda lub dodatkowe 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "MenuTest"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Viper367"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("say /menutest", "menu")
}

public client_putinserver(id)
{
	client_cmd(id, "bind esc menu")
}

public menu(id)
{
	new menu = menu_create("\yMenu", "menu_Handle")
	menu_additem(menu, "\wCodmenu") //1
	menu_additem(menu, "\wDodatkowe")
	menu_display(id, menu)
}
public menu_Handle(id,menu,item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
{
	menu_destroy(menu)
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			client_cmd(id,"say /codmenu")  //1
		}
		case 1:
		{
			client_cmd(id,"say /dodatkowemenu")
		}

	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

Teraz po wpisaniu w say /menutest wyswietli sie menu 

W temacie: Prośba o lekką edycje pluginu

03.07.2018 00:42

A wyłączenie tego pluginu nie daje rezultatów ?