Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

viper367 - zdjęcie

viper367

Rejestracja: 28.07.2015
Aktualnie: Poza forum
Poza forum Ostatnio: Prywatna
-----

Moje tematy

Rozkmina na Weekend

09.10.2020 21:48

Witam serdecznie, jako że czekam na graty do pc, na dzień dzisiejszy pracuje na starym c2d oraz 9500gt

oraz ze okazja czyni złodzieja "podobno" tak pierwszy raz zainteresowałem sie jak wygląda kwestia optymalizacji w goldsrc i tutaj zgłupiałem i to mocno ale od początku

W goldsrc głownie optymalizacją zajmuje sie Vis, system- aplikacja która podczas kompilacji mapy rozdziela mape na kilka mniejszych czesci dzięki czemu gdy gracz stoi w pokoju a, pokój b nie jest wczytywany przez silnik dzięki czemu mamy wiecej fps w skrócie 

Teorytycznie brzmi to bardzo dobrze, w praktyce też nie sprawia to większych problemów "na ogół"

No ale włąsnie "zawsze jest ale" 

Modele a Vis

Pozwoliłem sobie chwile potestować jak wygląda sprawa modeli oraz wczytywania ich przez silnik i tutaj mam pewnią rozkmine

kiedyś gdzieś widziałem info ze goldsrc tez nie wczytuje modeli, to by było chyba normalne lecz własnie przyszedł czas na testy

stwierdziłem ze podmienie modele TT na high poly "jak dla tego silnika" o zobacze effekty

7ad67e30f7e5c.jpgModele graczy tt z cs source ok 3.5k epoly jeden model 

 

 

7ab013947ca79.jpgModele graczy tt z payday, ok 8k epoly jeden model, prawie 30k epoly róznicy

I tutaj zaczynają sie schody

Vis działa na tej mapie prawidłowo, choć mógły lepiej 

Spawn TT nie jest renderowany co widać na screenie

5f9d269eb4e2e.jpg

Lecz no własnie co z modelami ? z jakiego powodu silnik cały czas je buforuje- chyba tak to można nazwać 

Porobiłem sporo testów i z każdego wynika ze faktycznie modele graczy a w tym modele, p,w oraz submodele paka dla tt,def dla ct cały czas są teorytycznie wyświetlane lecz ich nie widać 

I tutaj pytanie do was, jak temu zapobiec, testowałem pluginy antywh min

https://forums.allie...ad.php?t=100886

https://amxx.pl/topi...block-wallhack/

Lecz róznica jest tak mała że dla mnie to kwestia błędu pomiarowego 

Tak że suma sumarum 

Macie jakieś sensowne pomysły na Nie wyświetlanie/zablokowanie tych modeli ?

Głownie celuje w niższe epoly oraz wyższe fps lecz teorytycznie jesli nie bd modeli graczy to i wh nie bd miało czego sie złapać

Pozdrawiam, ps Wszystkie sensowne odpowiedzi mile widziane

Problem z wyświetleniem wiadomośći hud

24.09.2020 17:05

Witam serdecznie

Jako że mój głowny pc został uszkodzony - uruchomiłem płyte głowną na kombinerkach dosłownie, co liczy sie z tym ze teraz użytkuje starego della a jako że na nim miałem sporo starych sma to stwierdziłem ze sam spróbuje coś stworzyć- edytować

A wieć tak 

plan jest taki by po starcie serwera  przez 10 sek był napis, następnie po tych 10sek czekania 60 sek rozgrzewki, i tutaj mam problem 

Tak jak bez problemu działa mi wyswietlanie tga id-0 działa, tak hud id-0 nie działa, id-1 całkowicie blokuje plugin

Byłby ktoś w stanie zobaczyć na szybko co zrobić by i hud działał poprawnie- głownie nie rozumiem jak zrobić by móc użyć id-id lecz dla całego serwera nie dla pojedyńczej osoby

tutaj kod 

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include "include2/metahook2"

new bool:gPlayerFirstSpawn[33]
new bool:is_warmup
new warmup_time
new time_left

/*
Plugin was originally developed by x-raycat.

amx_warmup_weapon:
Każdy numer odpowiada broni

1   weapon_p228		//p228(pistolet)
2   weapon_scout    		//scout         
3   weapon_hegrenade		//granat HE
4   weapon_xm1014		//auto-pompa
5   weapon_mac10           	//uzi tt              
6   weapon_aug        		//aug      
7   weapon_elite               //elites        
8   weapon_fiveseven		//fiveseven
9   weapon_ump45		//b(3(2))
10   weapon_sg550		//autokampa cT
11   weapon_galil		//galil
12   weapon_famas		//famas
13   weapon_usp			//usp
14   weapon_glock18		//glock
15   weapon_awp  		//awp
16   weapon_mp5navy   		//MP5
17   weapon_m249       		//krowa
18   weapon_m3         		//pompa
19   weapon_m4a1        	//M4
20   weapon_tmp         	//tmp
21   weapon_g3sg1		//autokampa TT
22   weapon_deagle		//dgl
23   weapon_sg552		//sg552(tt)
24   weapon_ak47		//ak47
25   weapon_p90  		//P90
26   weapon_knife		//nóż
Ustawienie każdej innej wartości cvaru amx_warmup_time wpowoduje ustawienie domyślnej broni- nóż.
*/



public plugin_init() {
	register_plugin("Ultimate Warm-Up", "1.2", "naven")
	warmup_time = register_cvar("amx_warmup_time", "1m 0s")
	register_cvar("amx_warmup_respawn", "1")
	register_cvar("amx_warmup_weapon","3")
	register_event("ResetHUD", "Event_ResetHud", "be")
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
	
	set_task (10.0, "start", 0)
	set_task (15.0, "start5", 0)
	set_task (20.0, "start_rozgrzewka", 0)
	set_task(20.0,"muza_on", 0)
	set_task (30.0, "tga50", 0)
	set_task (40.0, "tga49", 0)
	set_task (50.0, "tga40", 0)
	is_warmup = true 
	init_warmup_time()
}
public muza_on(){
	client_cmd(0,"stopsound")
	client_cmd(0,"mp3 play sound/FFASTW/rozgrzewka.mp3") //zmieniamy też na swoją nazwę(z rozszerzeniem)
}
public restartround(id){
	gPlayerFirstSpawn[id] = true
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public countdown(){
	time_left--
	if(time_left < 0)
	{
		restart()
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public init_warmup_time(){
	new time[24], temp[2][6]
	get_pcvar_string(warmup_time, time, 23)
	
	replace(time, 23, "m", "")
	replace(time, 23, "s", "")
	parse(time, temp[0], 5, temp[1], 5)
	
	time_left = str_to_num(temp[0]) * 60 + str_to_num(temp[1])
	
	set_task(1.0, "countdown", 4567,_,_,"b")
	set_task(1.0, "show_time", 2345,_,_,"b")
}

public show_time(){
	set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255), random_num(0,255), -1.0, random_float(0.15, 0.40), /*0.31,*/ 0, 6.0, 2.0)
	show_hudmessage(0, "Pozostalo %d:%02d sekund do konca rozgrzewki", time_left / 60, time_left % 60)
}
public restart(){
	is_warmup = false
	remove_task(4567)
	remove_task(2345)
	
	server_cmd("sv_restart 1")
	new Players[32], playerCount;
	get_players(Players, playerCount);
	for (new i=0; i<playerCount; i++){
	new id = Players[i];
	if(cs_get_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE)) 
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 0);
}
}
public Event_ResetHud(id) {
	if(is_warmup)
		set_task(0.1, "task_give", id)
} 
public DeathMsg()
{
	if((is_warmup) && (get_cvar_num("amx_warmup_respawn") ==1)){
		new id = read_data(2)
		set_task(1.0,"respawn_player",id)
	}
}
public respawn_player(id)	//zerżnięte od seby
{     
	if(is_user_connected(id))
		ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)     
}

public task_give(id){
	if (!is_user_alive(id))
		return
	//obecna_bron = get_user_weapon(id)
	new cvar_na_bronie = get_cvar_num("amx_warmup_weapon")
	strip_user_weapons(id);
	switch(cvar_na_bronie){
	case 1 : 
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0)
		give_item(id, "weapon_p228")
		give_item(id, "ammo_357sig")
		give_item(id, "ammo_357sig")
		give_item(id, "ammo_357sig")
		give_item(id, "ammo_357sig")
	}
	case 2 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0)
		give_item(id, "weapon_scout")
		give_item(id, "ammo_762nato")
		give_item(id, "ammo_762nato")
		give_item(id, "ammo_762nato")
		give_item(id, "ammo_762nato")
		give_item(id, "ammo_762nato")
		give_item(id, "ammo_762nato")
		give_item(id, "ammo_762nato")
		give_item(id, "ammo_762nato")
		give_item(id, "ammo_762nato")
	}
	case 3 :
	{
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 5)
	}
	case 4 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0)
		give_item(id, "weapon_xm1014")
		give_item(id, "ammo_buckshot")	
		give_item(id, "ammo_buckshot")	
		give_item(id, "ammo_buckshot")	
		give_item(id, "ammo_buckshot")	
		give_item(id, "ammo_buckshot")	
	}
	case 5 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_mac10")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
	}
	case 6 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_aug")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
	}
	case 7 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_elite")
		give_item(id, "ammo_9mm")
		give_item(id, "ammo_9mm")
		give_item(id, "ammo_9mm")
		give_item(id, "ammo_9mm")
	}
	case 8 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_fiveseven")
		give_item(id, "ammo_57mm")
		give_item(id, "ammo_57mm")
		give_item(id, "ammo_57mm")
		give_item(id, "ammo_57mm")
		give_item(id, "ammo_57mm")
		give_item(id, "ammo_57mm")
	}
	case 9 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_ump45")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
	}
	case 10 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_sg550")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
	}
	case 11 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_galil")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
	}
	case 12 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_famas")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
	}
	case 13 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_usp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
	}
	case 14 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_glock18")
		give_item(id, "ammo_9mm")
		give_item(id, "ammo_9mm")
		give_item(id, "ammo_9mm")
		give_item(id, "ammo_9mm")
		give_item(id, "ammo_9mm")
		give_item(id, "ammo_9mm")
		give_item(id, "ammo_9mm")
	}
	case 15 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_awp")
		give_item(id, "ammo_338magnum")
		give_item(id, "ammo_338magnum")
		give_item(id, "ammo_338magnum")
		give_item(id, "ammo_338magnum")
	}
	case 16 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_mp5navy")
		give_item(id, "ammo_9mm")
		give_item(id, "ammo_9mm")
		give_item(id, "ammo_9mm")
		give_item(id, "ammo_9mm")
		give_item(id, "ammo_9mm")
		give_item(id, "ammo_9mm")
	}
	case 17 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_m249")
		give_item(id, "ammo_556natobox")
		give_item(id, "ammo_556natobox")
		give_item(id, "ammo_556natobox")
		give_item(id, "ammo_556natobox")
		give_item(id, "ammo_556natobox")
		give_item(id, "ammo_556natobox")
		give_item(id, "ammo_556natobox")
		give_item(id, "ammo_556natobox")
		give_item(id, "ammo_556natobox")
	}
	case 18 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_m3")
		give_item(id, "ammo_buckshot")
		give_item(id, "ammo_buckshot")
		give_item(id, "ammo_buckshot")
		give_item(id, "ammo_buckshot")
	}
	case 19 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_m4a1")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
	}
	case 20 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_tmp")
		give_item(id, "ammo_9mm")
		give_item(id, "ammo_9mm")
		give_item(id, "ammo_9mm")
		give_item(id, "ammo_9mm")
	}
	case 21 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_g3sg1")
		give_item(id, "ammo_762nato")
		give_item(id, "ammo_762nato")
		give_item(id, "ammo_762nato")
		give_item(id, "ammo_762nato")
		give_item(id, "ammo_762nato")
	}
	case 22 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_deagle")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "weapon_knife")
	}
	case 23 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_sg552")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
	}
	case 24 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_ak47")
		give_item(id, "ammo_762nato")
		give_item(id, "ammo_762nato")
		give_item(id, "ammo_762nato")
		give_item(id, "ammo_762nato")
	}
	case 25 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_p90")
		give_item(id, "ammo_57mm")
		give_item(id, "ammo_57mm")
		give_item(id, "ammo_57mm")
	}
	case 26 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_knife")
	}
	
	default :
{
	log_amx("Nieprawidlowa wartosc cvar amx_warmup_weapon, ustawiam domyslna bron- noz")
	cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
	cs_set_user_money (id , 0) 
	give_item(id, "weapon_knife")
}
}
}
public start()
{
   	MH_DrawFontText(0,"Za Chwile zacznie sie 60sek rozgrzewka!",1,0.5,0.67,168,204,238,14,3.0,1.0,1,5);
    server_cmd("sv_maxspeed 0.1");
}
public start5()
{
   	MH_DrawFontText(0,"Za Chwile zacznie sie 60sek rozgrzewka!",1,0.5,0.67,168,204,238,14,3.0,1.0,1,2);
   	MH_DrawTargaImage(0,"csh\number\\hud_sb_num_big_white5",1,1,255,255,255,0.48,0.02,3,12,1.0);
}
public start_rozgrzewka()
{
   	MH_DrawFontText(0,"Za Chwile zacznie sie 60sek rozgrzewka!",1,0.5,0.67,168,204,238,14,3.0,1.0,1,2);
    server_cmd("sv_maxspeed 0.1");
   	MH_DrawTargaImage(0,"csh\number\\hud_sb_num_big_white5",1,1,255,255,255,0.48,0.02,3,12,1.0);
   	MH_DrawTargaImage(0,"csh\number\\hud_sb_num_big_white0",1,1,255,255,255,0.52,0.02,3,15,1.0);
}
public tga50()
{
   	MH_DrawTargaImage(0,"csh\\scoreboard_time",1,1,255,255,255,0.5,0.03,3,11,1.0);
   	MH_DrawTargaImage(0,"csh\number\\hud_sb_num_big_white5",1,1,255,255,255,0.48,0.02,3,12,1.0);
   	MH_DrawTargaImage(0,"csh\number\\hud_sb_num_big_white0",1,1,255,255,255,0.52,0.02,3,15,1.0);
}
public tga49()
{
   	MH_DrawTargaImage(0,"csh\\scoreboard_time",1,1,255,255,255,0.5,0.03,3,11,1.0);
   	MH_DrawTargaImage(0,"csh\number\\hud_sb_num_big_white4",1,1,255,255,255,0.48,0.01,3,12,1.0);
   	MH_DrawTargaImage(0,"csh\number\\hud_sb_num_big_white9",1,1,255,255,255,0.52,0.01,3,15,1.0);
}
public tga40() 
{
   	MH_DrawTargaImage(0,"csh\\scoreboard_time",1,1,255,255,255,0.5,0.0,3,10,4.0);
}
public plugin_precache() 
{
	precache_sound("FFASTW/rozgrzewka.mp3")
	return PLUGIN_CONTINUE
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Tak jak widać w public start5, tga działą natomiast hud juz nie, z tego co przeleciałem rózne sma hud potrzebuje id wiec jak to tutaj ogarnąć ? 

Opinie dotyczące Riserów

14.09.2020 08:26

Witam 

udało mi sie zakupić kolejne ciekawe gpu lecz jest ono na tyle duże ze nie moge podpiąć je pod płyte (albo gpu albo dyski)

i tutaj rodzi sie pytanie 

jak wygląda kwestia Riserów z znanych portalów aukcyjnych o standardzie x16

Duże bedą spadki wydajnosci?

jak wygląda kwestia riserów za 30zł vs 150zł od thermatake

osobiscie miałem kilka takich przejsciówek lecz wszysto x1 i nigdy nie testowałem ich pod względem wydajnosci

ps, mowa o gpu z 370tdp czyli prawe 500w 

Pozdrawiam