Studiomdl dekompilujesz model
Jed's Model Viewer 1.36 - w nim ustawiasz lokalizacje tych 2 programów i przez niego dekompilujesz
potem juz notatnikiem edycja pliku .qc
Studiomdl kompilujesz model
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez viper367 w 17.11.2020 13:46
Studiomdl dekompilujesz model
Jed's Model Viewer 1.36 - w nim ustawiasz lokalizacje tych 2 programów i przez niego dekompilujesz
potem juz notatnikiem edycja pliku .qc
Studiomdl kompilujesz model
Napisane przez viper367 w 22.09.2020 21:39
Napisane przez viper367 w 01.07.2020 02:27
Napisane przez viper367 w 20.06.2020 02:01
Napisane przez viper367 w 10.05.2020 15:43
A wiec tak miałem troche wiecej pracy niż podejrzewałem
1.Brak nieba chociaż ja to zrobiłem byle jak, zrobiłem ala karton w którym zamknąłem mape
taki sposób działa lecz na finalne wydanie pasuje to zmienić
2.Problemy z texturami
nie możesz skalować textur poniżej 0.200 , max co ja uznaje to 0.300 natomiast u ciebie widziałem 0. 010 i głownie to powodowało te błędy
3Jesli chodzi o budynki
twój sposób działa lecz z wydajnoscią nie ma to nic wspólnego
porównaj sobie swój budynek - 143 obiekty x min kąty wychodzi 572 wielokątów
vs mój który zrobiłem w niecałe 5 min 48 obiekty x4 0 - 192 wielokąty
+ jak budujesz nowe obiekty buduj je na texturze null. dopiero finalnie nakładaj swoje textury
od siebie proponuje abyś pobrał przykładowe pliki map .rmf i na takim przykładzie zobaczył jak zrobić prawidłowe niebo oraz jak optymalizować mape
http://gamer-lab.com...Ishodniki_kart - spoko strona z takimi rzeczami
https://drive.google.com/file/d/1tqJpKYFkaCnTXyy9FzDLl_En0PUjGJfm/view?usp=sharing
Napisane przez viper367 w 09.05.2020 20:32
Napisane przez viper367 w 09.05.2020 19:08
Napisane przez viper367 w 20.04.2020 16:23
Czesc ma ktoś w swojej bibliotece gre z tytułu ?
potrzebuje screeny z mapy "King" - remake awp_india ponieważ przed 1 betą zacząłem robić tą mape z pierwszych wypuszczonych screenów następnie po wypuszczeniu coda opusciłem ten projekt a teraz z dużej ilosci wolnego czasu pasuje go dokończyć
Jesli ktoś byłby chętny do pomocy zapraszam na priv
w dniu 07.19.2019 tak wygladał projekt
Napisane przez viper367 w 07.04.2020 10:33
Napisane przez viper367 w 07.04.2020 09:57
Napisane przez viper367 w 24.03.2020 11:56
Napisane przez viper367 w 21.03.2020 00:00
https://drive.google...iew?usp=sharing
Sorry ze tak długo lecz nie miałem dostępu do pc na którym mam narzędzia do goldsrc
Napisane przez viper367 w 17.03.2020 15:05
Napisane przez viper367 w 29.01.2020 15:20
modele znikają czy są w połowie nie widoczne ?
jesli to 2 to pokombinowałbym z położeniem modelu względem kamery oczywiscie poprzez edycje pliku .qc
jesli natomiast to 1 to albo kombinowałbym z dodatkowym pluginem dla broni - cos ala bronie z cs online przenoszone do 1.6 + oczywiscie odpowiedzi model dziwięk oraz recoil { na GB widziałem kiedyś generator broni przy użyciu amxx}
natomiast jesli to mało to przeglądnij kod klienta i zobacz jak to wygląda od strony kodu - możesz zajrzeć do kodu cs 1.3 lub klienta 1.6 przygotowane do xash3d
jedyna róznica tego klienta to fakt ze nie posiada kodu vgui wiec reszta bd taka sama
Napisane przez viper367 w 11.01.2020 16:08