Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
PokeMod

Pokemod - informacje

pokemod informacje pokemon poke

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
61 odpowiedzi w tym temacie

#1 NiczegoWinien

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:215
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 03.01.2015 23:12

Witam wszystkich.

Chcialbym sie zapytac was co myslicie o pokemodzie... ogolnie

Kiedys jak gralem to ten mod (jeszcze przed cod modem) byl bardzo popularny no i dosc ciekawy.

Jak jest teraz ?

Nadal sa jacys zagozali fani Pokemonow ? :>


Użytkownik NiczegoWinien edytował ten post 03.01.2015 23:14

  • +
  • -
  • 0

PokeMod na Sprzedaz. Wejdz i dowiedz sie wiecej.

http://www.poke-revolution.pl/

 

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png


#2 GeDox

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:315
  • Steam:steam
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 03.01.2015 23:23

Chętnie bym grał na takim, jak za starych czasów.

Teraz gdy patrzę, to same puste serwery..


  • +
  • -
  • 0

#3 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 297
Wszechwidzący

  • Postów:1070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 03.01.2015 23:24

1. Mój pokemod był top1 przez jakiś rok

2. W tym czasie było sporo pokemodów, na których grało dużo graczy

3. Po promocji na cs:go, liczba graczy drastycznie spadła dla 1.6, przez co mod również ucierpia

4. Obecnie top1 serwer z tym modem(który cały czas ściągał ode mnie wszystko ^^) jest jedyny z dużą ilością graczy. Ludzie patrzą: acha gra tu 20 osób a tam 5, to wbijam

5. Sam mod jest strasznie zbugowany bo jak dobrze pamiętam był pisany w 2005 r. Nie opłaca się tego kontynuować

6. Znajdziesz więcej wad niż zalet w silniku :D

 

Magiczna 7, lepiej rzucić ten syf w piz*** xD


  • +
  • -
  • 1

#4 klaudek11x

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:23
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.01.2015 00:25

To co up, sam mod moze jest ciekawy przez jakis okres czasu pozniej to sie zmienia gdy zetkniesz sie z paroma większymi usterkami )


  • +
  • -
  • 0

#5 wooDy.

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 04.01.2015 02:00

Z pewnością było co od ciebie kraść, panie sNH. Od roku staramy się sukcesywnie usuwać bugi w pokemodzie. Nasi gracze co miesiąc dostają kolejne porcje nowości. A złudny komentarz dwa posty wyżej jest motywowany brakiem umiejętności naprawienia tego syfu? No przecież to byl top 1 na świecie ^^


  • +
  • -
  • 2
b_350_20_00DF04_000000_FFFFFF_00DF04.png
b_350_20_00DF04_000000_FFFFFF_00DF04.png

#6 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 04.01.2015 11:48

*
Popularny

1. Mój pokemod był top1 przez jakiś rok

2. W tym czasie było sporo pokemodów, na których grało dużo graczy

3. Po promocji na cs:go, liczba graczy drastycznie spadła dla 1.6, przez co mod również ucierpia

4. Obecnie top1 serwer z tym modem(który cały czas ściągał ode mnie wszystko ^^) jest jedyny z dużą ilością graczy. Ludzie patrzą: acha gra tu 20 osób a tam 5, to wbijam

5. Sam mod jest strasznie zbugowany bo jak dobrze pamiętam był pisany w 2005 r. Nie opłaca się tego kontynuować

6. Znajdziesz więcej wad niż zalet w silniku :D

 

Magiczna 7, lepiej rzucić ten syf w piz*** xD

Ad 1. Tak tak już to słyszeliśmy 58473 razy w każdym temacie dot. serwerów i poke, że Twój serwer BYŁ top1. Już nie musisz tego powtarzać 58474 raz.

Ad 2. Tak potwierdzam

Ad 3. Aż tak drastycznie nie spadła. Pokemod'ów zaczęło maleć nawet jeszcze przed wydaniem CS:GO

Ad 4. Ehh proszę skończ...

Ad 5. Może i pierwotna paczka jest zbugowana, ale trochę pracy i wysiłku i można to wszystko naprawić. Nawet ten pokemod który masz na myśli (który według Ciebie wszystko skopiował z Twojego poke) przysiadł przy tym pokemodzie i ilość crashy oraz bugów jest bardzo mała, wręcz 'znikoma', dzięki pracy jaką w nią włożyli. Wiem bo administrację i osoby przy tym pracujące znam.

Ad 6. Jak już wspomniałem wyżej, trzeba trochę umiejętności żeby to załatać.

 

Już powoli zaczyna mnie irytować Twoje zachowanie i przechwalanie się. Przystopuj z tym. Następne takie posty będą traktowane jako spam i po prostu usuwane bo to nijak nie ma się do tematu.

 

 

Co do tematu. Pokemod jest bardzo fajnym i dobrym modem. To prawda, na początku jest sporo crashy (w szczególności gdy jest spora liczba osób na serwerze) i bugów ale po naprawieniu tego wszystkiego serwer może cieszyć się naprawdę dużą popularnością. Również ciężko jest taki serwer rozkręcić, wiadomo. Do tego trzeba mieć zapał i chęć do ciągłej pracy przy nim, do reklamowania go, do ulepszania. Wszystkiego na raz nie zrobisz, może to nawet potrwać kilka miesięcy zanim serwer się zapełni.
Także jak będziesz go stawiał to życzę powodzenia i gorąco go polecam ; ))


  • +
  • -
  • 5

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#7 NiczegoWinien

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:215
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 04.01.2015 11:49

Kod kodem. Wiadomo że jak ktoś chce to poprawi trochę sma,poszuka błędów.No ale jednak pokemony to pokemony i sądzę że ludzie zaczęli by grać na czymś świeżym,poprawiony innym niż było.
  • +
  • -
  • 0

PokeMod na Sprzedaz. Wejdz i dowiedz sie wiecej.

http://www.poke-revolution.pl/

 

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png


#8 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 05.01.2015 15:12

Mówię, jeżeli jesteś cierpliwym i pracowitym typem człowieka to po jakimś czasie rozkręcisz serwer i złapiesz sporo ludzi. Mod swego czasu cieszył się dużą popularnością, może pora powrócić do tamtych czasów hehe ;)
Jeżeli masz zamiar popracować trochę nad optymalizacją kodu i dodanie fajnych urozmaiceń a przede wszystkim jak masz w tym doświadczenie, to nie masz żadnych przeszkód aby taki serwer uruchomić.


  • +
  • -
  • 2

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#9 NiczegoWinien

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:215
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 05.01.2015 22:04

Mysle ze jestem w stanie zrobic cos fajnego jezeli chodzi o pokemony. Od samego poczatku zabawy z pawnem myslalem nad pokemonami (wychowalem sie na nich).

Jak zrobie cos ciekawego to oczywiscie będę informowal o tym :)


  • +
  • -
  • 0

PokeMod na Sprzedaz. Wejdz i dowiedz sie wiecej.

http://www.poke-revolution.pl/

 

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png


#10 NiczegoWinien

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:215
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 23.01.2015 00:34

Nie chce za bradzio odkurzyc tego tematu ale po prau tygodniach pracy zrobilem cos nowego. Nie chodzi mi o przerobke starego pokemoda czy naprawianie bledow. Tylko cos co zrobilem od zera.

Maly wstep:

 

To nie bedzie gra akcji jaka znacie z CS.

 

- Pokemony sa rozmieszczone w poszczegolnych miejscach na mapkach ( sa to sprite z widniejacym wizerunkiem pokemona).

- Podchodzac do pokemona przy uzycie "e" atakujemy go a on w zamian za nasza wdziecznosc odplaca nam sie tym samym czyli kontratak ;]

 

No reszta to jakis taki standard ewolucje,sprzedaz miedzy graczami.

 

Ale (pomysl wziety z pewnego moda) z pokemonow tpy 2 i 3 ewolucji mozna lootnac kamienie do ewolucji ktore sa nam niezbedne do ewoluowania naszego pokemona.

Do tego jeszcze "inny" loot czyli przedmioty z kazdego typu pokemonow, ktore mozna sprzedawac badz,ktore sa nam potrzebne do questow.

 

Reszte opisu dam kiedy indziej jak juz cos weicej dopisze.


  • +
  • -
  • 0

PokeMod na Sprzedaz. Wejdz i dowiedz sie wiecej.

http://www.poke-revolution.pl/

 

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png


#11 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 25.01.2015 10:32

Coś podobnego jest w wersji Pokemoda 2.0 autorstwa Emp'a (tego który stworzył pierwotną wersję pokemoda) która jak dotąd jeszcze nie ujrzała światła dziennego. W menu wybirasz sobie lokalizacje albo miasto albo jakiś Route (czyli droga/ścieżka). Gdy Twoja lokalizacja to miasto, możesz wtedy przez menu leczyć swoje pokemony, kupować itemy itp. a jeżeli jest to Route to po kilku lub kilkunastu krokach wyskakuje wiadomość że dziki pokemon Cię zaatakował i czy chcesz z nim walczyć ewentualnie go złapać. Oczywiście walka toczy się automatycznie. To prawie że idealnie odwzorywywuje oryginalną grę z gameboy'ów :D Mineło sporo czasu kiedy spoglądałem na wersję beta tego pokemoda 2.0 więc mogłem coś pogmatwać, ale tak to chyba wyglądało ;)

A co do Twojej propozycji. Fajny pomysł z tymi sprite'ami. Fajnie jakby zrobić specjalne mapki do takiego pokemoda, które były by możliwie największe jak się tylko da, wtedy gracze mieliby więcej miejsca do walki(strzelania) i swobody do 'łapania' tych pokemonów ;P


  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#12 NiczegoWinien

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:215
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 25.01.2015 11:08

Jeżeli chodzi o mapki to właśnie mam tutaj problem ze znalezieniem mappera. Na początku chciałem aby to była jedna mapa z 5-6 wyspami.Lecz każdy mapper odradzal tego że silnik niE poradzi tak dużego świata. Dlatego chce aby jedna mapka to była jedna wyspa gdzie występuje jeden rodzaj pokemonow ( przykładowo Grass Island) gdzie są pokemony trawiaste. Jeżeli chodzi o pokemony to one są jakby "przyjazne" musimy je pierwsi zaatakować
Tutaj myślę jeszcze nad tym czy aby pokemony jak charizard czy venu nie atakowaly same jak gracz będzie w pobliżu.
  • +
  • -
  • 0

PokeMod na Sprzedaz. Wejdz i dowiedz sie wiecej.

http://www.poke-revolution.pl/

 

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png


#13 NiczegoWinien

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:215
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 28.01.2015 17:53

chcialbym odswiezyc temat liczac na pomoc uzytkowniko w znalezieniu mappera. Poniewaz prace sie ograniczyl na dzialaniu na konkretnej mapce. Bez mapy nie ma sensu dalej pisac poniewaz cala konfiguracja i tak bedzie zmienia na poszczegolnych mapkach.


  • +
  • -
  • 0

PokeMod na Sprzedaz. Wejdz i dowiedz sie wiecej.

http://www.poke-revolution.pl/

 

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png


#14 NiczegoWinien

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:215
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 01.02.2015 17:07

Chcialem dodac pare ss'ow z obecnej pracy.

 

1. Pokazuje respawny Pokemonow na mapie.

Załączony plik  1.bmp   2,25 MB  116 Ilość pobrań

 

2.Pokazane ataki naszego Pokemona. Numerki w nawiasach to ilosc kolejek ktorych musimy odzcekac aby uzyc tego ataku.

Załączony plik  2.bmp   2,25 MB  111 Ilość pobrań

 

3.Lapanie Pokemona w Pokeball.

Załączony plik  3.bmp   2,25 MB  79 Ilość pobrań

 

4.Globalny tutor informujacy gdy ktos zlapie Pokemona.

Załączony plik  4.bmp   2,25 MB  78 Ilość pobrań

 

5.Gdy pokonamy Pokemona musimy odczekac wyznaczony czas aby znowu go zaatakowac.

Załączony plik  5.bmp   2,25 MB  87 Ilość pobrań

 

 

Co o tym sadzicie? Nie ma na razie nic ciekawego poniewaz nie znalazlem zadnego mappera ani osoby,ktora by zrobila dla mnie pare modeli gracza.

Jezeli macie jakies pytania badz pomysly to czekam.Kazda pomoc sie przyda.


  • +
  • -
  • 0

PokeMod na Sprzedaz. Wejdz i dowiedz sie wiecej.

http://www.poke-revolution.pl/

 

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png


#15 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 297
Wszechwidzący

  • Postów:1070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 01.02.2015 19:27

Spoko nawet. PFK spisałeś się :P Jeżeli chodzi o modele to możesz wykorzystać te dostępne modele poków w jakiś sposób. Ogólnie spoko to wygląda.


  • +
  • -
  • 0

#16 NiczegoWinien

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:215
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 01.02.2015 19:43

No to poszukam jakie mnie interesują. na pewno profesor oak mi się przyda. A resztę bym chciał modeli gracza gary,ash misty i brock aby każdy sobie wybrał. na razie myślę że zrobię to na zwykłycH mapkach. A dalej jak się rozwinie i ktoś się znajdzie to wtedy bd spoko gra na dostosowanych mapkach do tego moda

Użytkownik NiczegoWinien edytował ten post 01.02.2015 19:46

  • +
  • -
  • 0

PokeMod na Sprzedaz. Wejdz i dowiedz sie wiecej.

http://www.poke-revolution.pl/

 

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png


#17 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 297
Wszechwidzący

  • Postów:1070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 01.02.2015 20:05

Akurat misty jest. Pamiętam, że pobrałem od kogoś z ameryki z serwera. Zobacz czy stoją jeszcze te amerykańskie ew na necie poszukaj. Ale co do modelu to był dla npc, i nie wiem czy ma odpowiednie animacje


  • +
  • -
  • 1

#18 NiczegoWinien

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:215
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 01.02.2015 20:30

Okej dzięki za informację.Jutro jak wrócę po pracy to poszukam i dam znac
  • +
  • -
  • 0

PokeMod na Sprzedaz. Wejdz i dowiedz sie wiecej.

http://www.poke-revolution.pl/

 

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png


#19 NiczegoWinien

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:215
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 04.02.2015 00:04

Tak jak napisalem w pewnym temacie o poszukiwaniu modelu wedki bylbym wdzieczny za pomoc :) Poniewaz chce zrobic fishing(fishing level) w modzie. Tak samo jak ze zwyklym levelem im wiekszy tym lepsze pokemony mozemy wylowic z wody :) Lecz mam pare problemow ale jakos sie je przeskoczy.

 

Co sadzicie o tym dodatku ?


  • +
  • -
  • 0

PokeMod na Sprzedaz. Wejdz i dowiedz sie wiecej.

http://www.poke-revolution.pl/

 

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png


#20 NiczegoWinien

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:215
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 06.02.2015 00:12

Krok po kroku wszystko idzie do przodu. Ogolny kod z lapaniem,zamienianiem w slotach( bo mozna miec przy sobie 1 pokemona w glownym slocie czyli do walki i 5 w pasku),odsylanie do centrum pokemon gdy mamy full przy sobie i zlapiemy kolejnego pokemona jak i wysylanie wybranego przez nas pokemona ktorego mamy przy sobie jest napisany i w 100% sprawny. Okolo 30% pokemonow jest juz ustawionych czyli maja swoje ataki i kolejki na odczekanie uzycia tego samego ataku. Z respawnem pokemonow na razie nic nie robie poniewaz czekam na mapke od wiwi249 i wtedy rusze pelna para :)

Pozostal zapis mysql,szereg dodatkow i oczywiscie balans pokemonow czyli moc ataku,odczekanie kolejki na atak, hp pokemona i takie tam :) ale takie rzeczy to przy beta testach i pomocy graczy.

 

Ogolnie chce podziekowac wszystkim osobom,ktore mi pomagaja na tym forum bo bez nich bym sie meczyl o wiele  dluzej :)

 

Mysle ze smialo moge napisac ze mod jest zrobiony w 20% :)

Poniewaz do tego dochodzi:

 

- PvP

- Napisanie automatu na turnieje. Polegac to bedzie na zapisie graczy na forum ktorzy beda chcieli walczyc. Segregacji pomiedzy levelami aby byly rowne szanse.

- Kupno/Sprzedaz miedzy graczami

- Kupno/Sprzedaz do NPC (ale tutaj poczekam na mapke)

- Kupowanie Health Potion,Revive,Balli i wielie innych rzeczy co nam ulatwi granie

- Questy,questy i jeszcze raz questy :)

- Dodanie fishingu i level fishing (czeka na konkretna pomoc na forum) lub w wolnej chwili postaram sie sam jakos temu zaradzic

 

W dalszych planach aby grala nie byla nudna:

 

- Boostowanie pokemonow

- Profesje

 

proszę o jakas odpowiedz bo glupio tak pisac do siebie a nie chce zeby moderatorzy wkleili mi warna za spam badz cos takiego :)

Jak to odbieracie ?

 


Użytkownik NiczegoWinien edytował ten post 06.02.2015 00:16

  • +
  • -
  • 1

PokeMod na Sprzedaz. Wejdz i dowiedz sie wiecej.

http://www.poke-revolution.pl/

 

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: pokemod, informacje, pokemon, poke

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych