Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

wooDy. - zdjęcie

wooDy.

Rejestracja: 26.08.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.09.2015 16:39
*****

#687714 Blokowanie wyświetlanie informacji, w momencie pojawienia się drugiej

Napisane przez wooDy. w 11.02.2015 19:17

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{	
	if(!is_user_connected(attacker))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
	{
		new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
		
		new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
		
		if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
			
		nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);
		
		if(!perk_gracza[attacker])
			
		UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
		
		doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie + madrosc_gracza[id]*2;
		
		new cod_hs = get_pcvar_num(cod_cvar);
		new bool:lvl;
		if( SprawdzPoziom )
			lvl=true;
			
		if(get_pdata_int(id, 75, 5) == HIT_HEAD)
		{
			cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker) + cod_hs);
			if( !lvl ) {
				set_dhudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 3.0, 1.0, 0.0, 0.0);
				show_dhudmessage(attacker, "HEADSHOT + %i XP", cod_hs);
			}
		}
		else if( !lvl )
		{
			set_dhudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 3.0, 1.0, 0.0, 0.0);
			
			show_dhudmessage(attacker, "+ %i XP", nowe_doswiadczenie);
		}
	}
	SprawdzPoziom(attacker);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public bool:SprawdzPoziom(id)
{	
	if(!is_user_connected(id))
		return;
	
	new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
	
	new bool:zdobyl_poziom = false, bool:stracil_poziom = false;
	
	while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]) && poziom_gracza[id] < limit_poziomu)
	{
		poziom_gracza[id]++;
		punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-madrosc_gracza[id];
		zdobyl_poziom = true;
	}
	
	while(doswiadczenie_gracza[id] < PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1))
	{
		poziom_gracza[id]--;
		stracil_poziom = true;
	}
	
	if(poziom_gracza[id] > limit_poziomu)
	{
		poziom_gracza[id] = limit_poziomu;
		ResetujPunkty(id);
	}
	
	if(stracil_poziom)
	{
		ResetujPunkty(id);
		set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0);
		show_dhudmessage(id,"Spadles do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
	}
	else if(zdobyl_poziom)
	{
		punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-madrosc_gracza[id];
		set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0);
		show_dhudmessage(id,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
		client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
	}
	
	
	ZapiszDane(id);
	
	return zdobyl_poziom;
}

a tak?


  • +
  • -
  • 1


#686635 "Ale" w Pawnie

Napisane przez wooDy. w 05.02.2015 23:18

stock bool:myFunc(int1, int2, int3) {
      if(int2 < int1 < int3) return true;

      return false;
}

if(myFunc(4, 2, 10)) // jeśli 4 mieści się w przedziale 2<x<10 ..

jeśli o to Ci chodzi
  • +
  • -
  • 1


#686230 Wczytywanie flag z user.ini co jakis czas

Napisane przez wooDy. w 03.02.2015 19:27

amx_reloadadmins

może to w konsole serwera,

ewentualnie jakiś plugin:

#include amxmodx

public plugin_init() {
    register_plugin("reload","","");
    set_task(120.0, "doRelo",.flags="b"); // co 120 sekund( 2 minuty ) zreloaduje adminów
}

public doRelo()
    server_cmd("amx_reloadadmins");

.. tylko nie wiem czy działa ;d


  • +
  • -
  • 1


#685047 AmxBans GM1.6 nie banuje

Napisane przez wooDy. w 27.01.2015 11:44

Nie ma pluginu amxbans.amxx, przeczytaj instrukcje instalacji, gdzieś w dziale powinno być. (amxbans.amxx -> amxbans_core.amxx, powinienes mieć tez amxbans_main.amxx)
  • +
  • -
  • 1


#684435 [ROZWIĄZANE] Czy w ten sposób, funkcja ta zwróci liczbę parametrów?

Napisane przez wooDy. w 23.01.2015 19:24

Tak, zwróci liczbę parametrów, które udało się uzyskać.


  • +
  • -
  • 1


#684082 [ROZWIĄZANE] Jak wgrać dwa vip na serwer ?

Napisane przez wooDy. w 21.01.2015 14:46

Zawsze można zrobić dwa vipy w jednym pluginie ;)


  • +
  • -
  • 1


#683958 [ROZWIĄZANE] Bf2 darmowe awp.

Napisane przez wooDy. w 20.01.2015 20:57

do eventu rundy dodaj(nad dodawaniem broni)

if( user_has_weapon( index_gracza , CSW_AWP ) ) {
             client_print( index_gracza , print_chat , "[BF2] Posiadasz juz AWP!" );
             return;
}

  • +
  • -
  • 1


#683063 [ROZWIĄZANE] Usuwanie stworzonego 'entity' po określonym czasie

Napisane przez wooDy. w 15.01.2015 21:22

public killBox(ent)
{
    if(is_valid_ent(ent)){
         new Float:vec[3];
         entity_get_vector(ent,EV_VEC_origin,vec);
    
         client_print(0, print_chat, "[ORIGIN] x: %.2f y: %.2f z: %.2f",vec[0], vec[1], vec[2]);
         remove_entity(ent);
    }
}

Nie tak powinno być? ;)
  • +
  • -
  • 1


#683053 [ROZWIĄZANE] Czy podane kody są sobie równe?

Napisane przez wooDy. w 15.01.2015 20:23

Zadziała ;)


  • +
  • -
  • 1


#683047 [ROZWIĄZANE] Czy podane kody są sobie równe?

Napisane przez wooDy. w 15.01.2015 20:03

#include amxmodx

new zmienna = 3, ammount = 4;

public plugin_init() {
     register_plugin("","","");
     if( (zmienna += ammount) <= 7 )
         server_print("Zmienna = %d", zmienna)
}

a to?


  • +
  • -
  • 1


#682918 Jak zrobic zapis mysql

Napisane przez wooDy. w 14.01.2015 21:23

http://amxx.pl/topic...czym-to-sie-je/
  • +
  • -
  • 1


#682639 [ROZWIĄZANE] Liczba całkowita na zmiennoprzecinkową

Napisane przez wooDy. w 12.01.2015 23:25

Zależy co chcesz osiągnąć. Jeśli parametrem funkcji, której chcesz użyć jest zmienna typu float, musisz dostarczyć dane w tej formie.
Nie jest to jakieś wielkie działanie, więc nie trzeba się przejmować, gdy używamy go np. przy spawnie. Liczby zmiennoprzecinkowe pokazywane za pomocą %f będą miały właśnie takie długie wyrażenie, jeśli chcesz pokazać to w formie np. 0.75, użyj %.2f(tu się mogę mylić - dawno nie używałem). Funkcja format jest używana do formatowania stringów(=ciągu znaków), więc rzadko używa się jej do operacji na liczbach. Floatround zwraca liczbę całkowitą(1,2..100,101) zaokrąglając float, który podajemy jako 1. parametr. Na przykład:
myInt = floatround(1.6) // myInt == 2

  • +
  • -
  • 1


#682630 [ROZWIĄZANE] Liczba całkowita na zmiennoprzecinkową

Napisane przez wooDy. w 12.01.2015 22:48

new Float:f_myGravitation = 1.0 - ( float(knife_skills[ id ]) / float(1000) )
?
  • +
  • -
  • 1


#682628 [ROZWIĄZANE] Liczba całkowita na zmiennoprzecinkową

Napisane przez wooDy. w 12.01.2015 22:32

new Float:f_myGravitation = 1.0 - ( knife_skills[ id ] / 1000 )

Float to nie liczba całkowita, użyj na przykład %f
  • +
  • -
  • 1


#680512 Pokemod - informacje

Napisane przez wooDy. w 04.01.2015 02:00

Z pewnością było co od ciebie kraść, panie sNH. Od roku staramy się sukcesywnie usuwać bugi w pokemodzie. Nasi gracze co miesiąc dostają kolejne porcje nowości. A złudny komentarz dwa posty wyżej jest motywowany brakiem umiejętności naprawienia tego syfu? No przecież to byl top 1 na świecie ^^


  • +
  • -
  • 2