Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

wooDy. - zdjęcie

wooDy.

Rejestracja: 26.08.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.09.2015 16:39
*****

Moje posty

W temacie: Jak edytować ten plugin - HNS MENU TRAINING by zacky

29.06.2015 08:00

To odpowiada za zmianę deskrypcji:

register_forward( FM_GetGameDescription, "fwdGameDesc" );
[...]
public fwdGameDesc() {
	forward_return(FMV_STRING, "HNS Training");
	return FMRES_SUPERCEDE;
}

O to chodzi?

hnstrainingmenu = register_menuid("HNS Training Menu");

W temacie: Podstawowa mapka

04.04.2015 08:31

Zmień +map w komendzie startowej ;)

W temacie: Zmiana HUD na formatex

19.02.2015 16:48

?

W temacie: Blokowanie wyświetlanie informacji, w momencie pojawienia się drugiej

11.02.2015 19:17

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{	
	if(!is_user_connected(attacker))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
	{
		new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
		
		new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
		
		if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
			
		nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);
		
		if(!perk_gracza[attacker])
			
		UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
		
		doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie + madrosc_gracza[id]*2;
		
		new cod_hs = get_pcvar_num(cod_cvar);
		new bool:lvl;
		if( SprawdzPoziom )
			lvl=true;
			
		if(get_pdata_int(id, 75, 5) == HIT_HEAD)
		{
			cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker) + cod_hs);
			if( !lvl ) {
				set_dhudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 3.0, 1.0, 0.0, 0.0);
				show_dhudmessage(attacker, "HEADSHOT + %i XP", cod_hs);
			}
		}
		else if( !lvl )
		{
			set_dhudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 3.0, 1.0, 0.0, 0.0);
			
			show_dhudmessage(attacker, "+ %i XP", nowe_doswiadczenie);
		}
	}
	SprawdzPoziom(attacker);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public bool:SprawdzPoziom(id)
{	
	if(!is_user_connected(id))
		return;
	
	new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
	
	new bool:zdobyl_poziom = false, bool:stracil_poziom = false;
	
	while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]) && poziom_gracza[id] < limit_poziomu)
	{
		poziom_gracza[id]++;
		punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-madrosc_gracza[id];
		zdobyl_poziom = true;
	}
	
	while(doswiadczenie_gracza[id] < PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1))
	{
		poziom_gracza[id]--;
		stracil_poziom = true;
	}
	
	if(poziom_gracza[id] > limit_poziomu)
	{
		poziom_gracza[id] = limit_poziomu;
		ResetujPunkty(id);
	}
	
	if(stracil_poziom)
	{
		ResetujPunkty(id);
		set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0);
		show_dhudmessage(id,"Spadles do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
	}
	else if(zdobyl_poziom)
	{
		punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-madrosc_gracza[id];
		set_dhudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0);
		show_dhudmessage(id,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
		client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
	}
	
	
	ZapiszDane(id);
	
	return zdobyl_poziom;
}

a tak?

W temacie: "Ale" w Pawnie

05.02.2015 23:18

stock bool:myFunc(int1, int2, int3) {
      if(int2 < int1 < int3) return true;

      return false;
}

if(myFunc(4, 2, 10)) // jeśli 4 mieści się w przedziale 2<x<10 ..

jeśli o to Ci chodzi