Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ceglacl - zdjęcie

ceglacl

Rejestracja: 21.08.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.10.2015 11:58
-----

#668931 Proszę o klasę Hitman i 5 innych

Napisane przez ceglacl w 03.11.2014 12:24

DrMundo

 

amxx.pl/pastebin/23kj198pnv8gk/

 

Herkules // nie sprawdzałem

 

http://amxx.pl/pastebin/cro5aj94hdo/


  • +
  • -
  • 1


#668171 Prośba o edycje klasy ninja

Napisane przez ceglacl w 27.10.2014 08:44

Zmien plugin na spadochron na ten http://amxx.pl/topic...on-by-hredzone/


  • +
  • -
  • 1


#668079 Proszę o klasę Terrorysta [Premium]

Napisane przez ceglacl w 25.10.2014 19:51

include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[]   = "Terrorysta [Premium]";
new const opis[]    = "Posiada 20 obrazen wiecej z AK47, 1/4 z HE oraz skok w powietrzu";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 5;

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Terrorysta [Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	ma_klase[id] = true;

	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
	return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
	skoki[id] = 1;

	return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
	return HAM_IGNORED; 

	if(!ma_klase[idattacker])
	return HAM_IGNORED;

	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);

		if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1) 
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

		if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

	}

	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • -1


#667969 [ROZWIĄZANE] prosba o klase podpalacz

Napisane przez ceglacl w 24.10.2014 17:42

proszę

 


 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#include <fun>
 
#define MAX 32
 
new sprite_fire,
sprite_smoke;
 
new bool:ma_klase[MAX+1], palenie_gracza[MAX+1]; new wartosc_perku[MAX+1];
        
new const nazwa[]   = "Podpalacz";
new const opis[]    = "1/6 na podpalenie gracza , 5 dmg wiecej z broni , ciche kroki i 1 rakietka. ";
new const bronie    = (1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;
    
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "ceglacl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
 
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
 
}
 
public plugin_precache()
{
 
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
 
sprite_fire = precache_model("sprites/fire.spr")
sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr")
 
}
 
public client_disconnect(id)
{
 
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
    set_user_footsteps(id, 1);
    ma_klase[id] = true;
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
wartosc_perku[id] = 0;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
    set_user_footsteps(id, 0);
    ma_klase[id] = false;
}
 
public cod_class_skill_used(id)
{
 
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
 
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
 
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
 
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
 
new Ent = create_entity("info_target");
 
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
 
vAngle[0] *= -1.0;
 
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
 
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
 
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
 
}
 
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
}
 
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
 
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
 
 
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
 
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
 
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
 
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
 
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
 
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(ma_klase[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}
 
public Damage(id)
{
        new attacker = get_user_attacker(id);
        if(!is_user_alive(attacker))
                return PLUGIN_CONTINUE;
        
        if(id == attacker)
                return PLUGIN_CONTINUE;
        
        if(ma_klase[attacker] && random_num(1,6) == 1)
        {
                if(task_exists(id+2936))
                        remove_task(id+2936);
                palenie_gracza[id] = 25;
                new data[2]
                data[0] = id
                data[1] = attacker
                set_task(0.10, "burning_flame", id+2936, data, 2, "b");
        }
        return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
 
public burning_flame(data[2])
{
new id = data[0]
 
if(!is_user_alive(id))
{
palenie_gracza[id] = 0
remove_task(id+2936);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
new origin[3], flags = pev(id, pev_flags)
get_user_origin(id, origin)
 
if(flags & FL_INWATER || palenie_gracza[id] < 1 || !get_user_health(id))
{
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SMOKE)
write_coord(origin[0])
write_coord(origin[1])
write_coord(origin[2]-50)
write_short(sprite_smoke)
write_byte(random_num(15,20))
write_byte(random_num(10,20))
message_end()
 
remove_task(id+2936);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
if(flags & FL_ONGROUND)
{
static Float:velocity[3]
pev(id, pev_velocity, velocity)
xs_vec_mul_scalar(velocity, 0.5, velocity)
set_pev(id, pev_velocity, velocity)
}
cod_inflict_damage(data[1], id, 10.0, 0.0, 0, 1<<24);
 
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SPRITE)
write_coord(origin[0]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[1]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[2]+random_num(-10,10))
write_short(sprite_fire)
write_byte(random_num(5,10))
write_byte(200)
message_end()
 
palenie_gracza[id]--
return PLUGIN_CONTINUE;
}

 


  • +
  • -
  • 1


#667830 [ROZWIĄZANE] Prośba o klasy Premium: Admirał, Rambo i NoLife

Napisane przez ceglacl w 22.10.2014 19:45

Kolejne 2 zaraz dodam do tego posta

Łapciaj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#667828 [ROZWIĄZANE] Prośba o klasy Premium: Admirał, Rambo i NoLife

Napisane przez ceglacl w 22.10.2014 19:39

proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#667554 Proszę o Klasę Premium Duch i 3 inne

Napisane przez ceglacl w 19.10.2014 19:58

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>


#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Twardoglowy";
new const opis[]    = "odporny na hs, gdy kuca niewidzialny, + 10 dmg ze wszystkich broni 2 skoki";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 35;
new const kondycja  = 25;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];
new wartosc_damage[33];


new bool:ma_klase[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "ceglacl");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);


   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


}


public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Twardoglowy] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;
wartosc_damage[id] = 10;
   
return COD_CONTINUE;
}


public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
     ma_klase[id] = false;


}




//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;


new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 35);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;


new flags = pev(id, pev_flags);


if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;


return FMRES_IGNORED;
}


public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace)
{ 
if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD)
return FMRES_IGNORED;


new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);


if(!is_user_connected(iHit))
return FMRES_IGNORED;


if(!ma_klase[iHit])
return FMRES_IGNORED;


set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);


return FMRES_IGNORED;
}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;


if(ma_klase[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_damage[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits);


return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#667467 [ROZWIĄZANE] Prośba o klasę Frozer

Napisane przez ceglacl w 19.10.2014 08:25

Sprawdz

 

 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
 
new bool:g_NitrogenGalil[33]
new NitrogenGalilSpr
        
new const nazwa[]   = "Frozer";
new const opis[]    = "Zamraża przy strzale (1/5) (2 sek zamrożenia) , 600 grawitacji 3 skoki ";
new const bronie    = (1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];
 
new bool:ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "ceglacl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
 
   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
 
}
 
public plugin_precache() 
{
precache_sound("warcraft3/impalehit.wav");
NitrogenGalilSpr = precache_model("sprites/shockwave.spr");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[Frozer] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
 
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
g_NitrogenGalil[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
 
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
g_NitrogenGalil[id] = false
 
}
 
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
}
 
 
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;
 
return FMRES_IGNORED;
}
 
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
{
if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim || !attacker)
return HAM_IGNORED
 
if(!ma_klase[attacker])
return HAM_IGNORED;
 
static Float:originF[3]
pev(victim, pev_origin, originF)
 
{
if(cs_get_user_team(attacker) == cs_get_user_team(victim))
return HAM_IGNORED
 
new roll = random_num(1,5)
 
if(roll == 1)
{
set_pev(victim, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0}) // stop motion
set_pev(victim, pev_maxspeed, 5.0) // prevent from moving
 
Effects(originF)
 
emit_sound(0, CHAN_STATIC, "warcraft3/impalehit.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
}
 
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
//___________/ Effects \___________________________________________________________________________________________
//**************************************************************************************************************************/
Effects(const Float:originF3[3])
{
// Largest ring
engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, originF3, 0)
write_byte(TE_BEAMCYLINDER) // TE id
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[0]) // x
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[1]) // y
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[2]) // z
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[0]) // x axis
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[1]) // y axis
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[2]+100.0) // z axis
write_short(NitrogenGalilSpr) // sprite
write_byte(0) // startframe
write_byte(0) // framerate
write_byte(4) // life
write_byte(60) // width
write_byte(0) // noise
write_byte(41) // red
write_byte(138) // green
write_byte(255) // blue
write_byte(200) // brightness
write_byte(0) // speed
message_end()
}
 

 


  • +
  • -
  • 1


#667110 Prośba o perk AK GO

Napisane przez ceglacl w 15.10.2014 14:26

proszę bardzo z tym, że

v_ak47 - to co my widzimy

p_ak47 - to co inni widzą

w_ak47 - lezaca na ziemi

 

 

#include <amxmodx>

#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
new const perk_name[] = "AK GO";
new const perk_desc[] = "Dostajesz AK47 i +70 DMG z niego";
 
new bool:ma_perk[33];
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "ceglacl")
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
}
 
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
ma_perk[id] = true;
}
 
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_AK47);
ma_perk[id] = false;
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 70.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}
 
public plugin_precache()
{
precache_model("models/Perk/w_ak47.mdl");
precache_model("models/Perk/p_ak47.mdl");
precache_model("models/Perk/v_ak47.mdl");
}
 
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
 
if(ma_perk[id])
{
if(weapon == CSW_AK47) {
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/Perk/v_ak47.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/Perk/p_ak47.mdl")
}
}
}
 
public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity)) 
return FMRES_IGNORED
 
if(!equali(model, "models/w_ak47.mdl"))
return FMRES_IGNORED;
 
new entityowner = pev(entity, pev_owner);
 
if(!ma_perk[entityowner])
return FMRES_IGNORED;
 
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/Perk/w_ak47.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}

 


  • +
  • -
  • 1


#664131 [klasa]MAGNETyczny Elektryk

Napisane przez ceglacl w 17.09.2014 14:12

Chyba nie testowaliscie, teraz wogóle nie dziala ;(


  • +
  • -
  • 1