Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Prośba o klasę Frozer

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 fuuriat97

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:jedlinsk
Offline

Napisano 18.10.2014 09:23

Proszę o zrobienie klasy :

 

Nazwa : Frozer 

Statystyki :

Kondycja 0 

Zdrowie 0

Inteligencja 0

Wytrzymałość 0 

Bronie : M4A1 AK47 MP5

Opis : Zamraża przy strzale (1/5) (2 sek zamrożenia) , 600 grawitacji 3 skoki 

Klasa Premium : ADMIN_LEVEL_D 

 

Na jednym codzie widziałem w takiej klasie , gdy gracz X zamrażał gracza Y to graczowi Y takie coś niebieskiego pod nogami wyskakiwało (taka jakby fala wody) 


Użytkownik fuuriat97 edytował ten post 18.10.2014 09:28


#2 fuuriat97

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:jedlinsk
Offline

Napisano 18.10.2014 13:39

Proszę o zrobienie klasy :

 

Nazwa : Frozer 

Statystyki :

Kondycja 0 

Zdrowie 0

Inteligencja 0

Wytrzymałość 0 

Bronie : M4A1 AK47 MP5

Opis : Zamraża przy strzale (1/5) (2 sek zamrożenia) , 600 grawitacji 3 skoki 

Klasa Premium : ADMIN_LEVEL_D 

 

Na jednym codzie widziałem w takiej klasie , gdy gracz X zamrażał gracza Y to graczowi Y takie coś niebieskiego pod nogami wyskakiwało (taka jakby fala wody) 

 

nie mogę edytować :/ 

 

Łapiemy tą klasę  http://amxx.pl/topic...o-klasy-i-perk/

Dodajemy multi jump 3   http://amxx.pl/topic...dla-klasyperku/

Dodajemy grawitacje 600   http://amxx.pl/topic...acja-dla-klasy/

Dodajemy  flage      http://amxx.pl/topic/120100-jak-zrobić-z-klasy-zwykłej-klase-premium/

 

Mi po pierwszej kompilacji wykazało już 4 errory 



#3 asior887

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:31
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Chojnice
Offline

Napisano 19.10.2014 00:36

Trzymaj! Liczę na "KLAPSA W PUPE" bo to zamrażanie mnie trochę obaliło, ale jest git.

Dodatkowo wgraj pliki jakie ci podesłałem "Do klasy Frozer" są tam efekty i dwięki dla tej klasy.

Pozdrawiam ;)
 


radim (19.10.2014 19:48):
Zakaz upraszania się o punkty reputacji.

Załączone pliki


Użytkownik radim edytował ten post 19.10.2014 19:47

IP: cod.mgcr.pl


b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#4 fuuriat97

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:jedlinsk
Offline

Napisano 19.10.2014 06:35

Error przy kompilacji mi wyskoczył ale się skompilowało , idę zobaczyć czy działa



#5 fuuriat97

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:jedlinsk
Offline

Napisano 19.10.2014 07:46

Nie działa zamrożenie 

Nie działa multijump



#6 ceglacl

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 19.10.2014 08:25

Sprawdz

 

 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
 
new bool:g_NitrogenGalil[33]
new NitrogenGalilSpr
        
new const nazwa[]   = "Frozer";
new const opis[]    = "Zamraża przy strzale (1/5) (2 sek zamrożenia) , 600 grawitacji 3 skoki ";
new const bronie    = (1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];
 
new bool:ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "ceglacl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
 
   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
 
}
 
public plugin_precache() 
{
precache_sound("warcraft3/impalehit.wav");
NitrogenGalilSpr = precache_model("sprites/shockwave.spr");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[Frozer] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
 
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
g_NitrogenGalil[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
 
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
g_NitrogenGalil[id] = false
 
}
 
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
}
 
 
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;
 
return FMRES_IGNORED;
}
 
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
{
if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim || !attacker)
return HAM_IGNORED
 
if(!ma_klase[attacker])
return HAM_IGNORED;
 
static Float:originF[3]
pev(victim, pev_origin, originF)
 
{
if(cs_get_user_team(attacker) == cs_get_user_team(victim))
return HAM_IGNORED
 
new roll = random_num(1,5)
 
if(roll == 1)
{
set_pev(victim, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0}) // stop motion
set_pev(victim, pev_maxspeed, 5.0) // prevent from moving
 
Effects(originF)
 
emit_sound(0, CHAN_STATIC, "warcraft3/impalehit.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
}
 
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
//___________/ Effects \___________________________________________________________________________________________
//**************************************************************************************************************************/
Effects(const Float:originF3[3])
{
// Largest ring
engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, originF3, 0)
write_byte(TE_BEAMCYLINDER) // TE id
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[0]) // x
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[1]) // y
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[2]) // z
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[0]) // x axis
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[1]) // y axis
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[2]+100.0) // z axis
write_short(NitrogenGalilSpr) // sprite
write_byte(0) // startframe
write_byte(0) // framerate
write_byte(4) // life
write_byte(60) // width
write_byte(0) // noise
write_byte(41) // red
write_byte(138) // green
write_byte(255) // blue
write_byte(200) // brightness
write_byte(0) // speed
message_end()
}
 

 


  • +
  • -
  • 1

#7 fuuriat97

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:jedlinsk
Offline

Napisano 19.10.2014 10:33

extra , dziala mozna zamknac
+ + +

#8 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 19.10.2014 19:48

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych