Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Perk

Prośba o perk AK GOProszę o perk który podmienia broń graczowi

perk model gracz cod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Zgadnij xd

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:grodzisk mazowiecki
Offline

Napisano 22.09.2014 12:57

Witam proszę o 1 perk ze sma.

Nazwa perku AK GO.

Opis daje broń ak47+70 dmg z niej i zmienia jej skin.

Model broni u mnie to models/Perk/ak47.mdl

Proszę też by był plik .sma bo później przerobie do innych perków.


  • +
  • -
  • 0

#2 ceglacl

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 15.10.2014 14:26

proszę bardzo z tym, że

v_ak47 - to co my widzimy

p_ak47 - to co inni widzą

w_ak47 - lezaca na ziemi

 

 

#include <amxmodx>

#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
new const perk_name[] = "AK GO";
new const perk_desc[] = "Dostajesz AK47 i +70 DMG z niego";
 
new bool:ma_perk[33];
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "ceglacl")
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
}
 
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
ma_perk[id] = true;
}
 
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_AK47);
ma_perk[id] = false;
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 70.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}
 
public plugin_precache()
{
precache_model("models/Perk/w_ak47.mdl");
precache_model("models/Perk/p_ak47.mdl");
precache_model("models/Perk/v_ak47.mdl");
}
 
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
 
if(ma_perk[id])
{
if(weapon == CSW_AK47) {
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/Perk/v_ak47.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/Perk/p_ak47.mdl")
}
}
}
 
public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity)) 
return FMRES_IGNORED
 
if(!equali(model, "models/w_ak47.mdl"))
return FMRES_IGNORED;
 
new entityowner = pev(entity, pev_owner);
 
if(!ma_perk[entityowner])
return FMRES_IGNORED;
 
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/Perk/w_ak47.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}

 


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: perk, model, gracz, cod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych