Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] prosba o klase podpalacz

klasa

Najlepsza odpowiedź ceglacl, 24.10.2014 17:42

proszę

 


 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#include <fun>
 
#define MAX 32
 
new sprite_fire,
sprite_smoke;
 
new bool:ma_klase[MAX+1], palenie_gracza[MAX+1]; new wartosc_perku[MAX+1];
        
new const nazwa[]   = "Podpalacz";
new const opis[]    = "1/6 na podpalenie gracza , 5 dmg wiecej z broni , ciche kroki i 1 rakietka. ";
new const bronie    = (1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;
    
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "ceglacl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
 
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
 
}
 
public plugin_precache()
{
 
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
 
sprite_fire = precache_model("sprites/fire.spr")
sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr")
 
}
 
public client_disconnect(id)
{
 
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
    set_user_footsteps(id, 1);
    ma_klase[id] = true;
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
wartosc_perku[id] = 0;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
    set_user_footsteps(id, 0);
    ma_klase[id] = false;
}
 
public cod_class_skill_used(id)
{
 
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
 
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
 
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
 
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
 
new Ent = create_entity("info_target");
 
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
 
vAngle[0] *= -1.0;
 
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
 
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
 
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
 
}
 
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
}
 
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
 
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
 
 
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
 
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
 
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
 
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
 
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
 
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(ma_klase[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}
 
public Damage(id)
{
        new attacker = get_user_attacker(id);
        if(!is_user_alive(attacker))
                return PLUGIN_CONTINUE;
        
        if(id == attacker)
                return PLUGIN_CONTINUE;
        
        if(ma_klase[attacker] && random_num(1,6) == 1)
        {
                if(task_exists(id+2936))
                        remove_task(id+2936);
                palenie_gracza[id] = 25;
                new data[2]
                data[0] = id
                data[1] = attacker
                set_task(0.10, "burning_flame", id+2936, data, 2, "b");
        }
        return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
 
public burning_flame(data[2])
{
new id = data[0]
 
if(!is_user_alive(id))
{
palenie_gracza[id] = 0
remove_task(id+2936);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
new origin[3], flags = pev(id, pev_flags)
get_user_origin(id, origin)
 
if(flags & FL_INWATER || palenie_gracza[id] < 1 || !get_user_health(id))
{
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SMOKE)
write_coord(origin[0])
write_coord(origin[1])
write_coord(origin[2]-50)
write_short(sprite_smoke)
write_byte(random_num(15,20))
write_byte(random_num(10,20))
message_end()
 
remove_task(id+2936);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
if(flags & FL_ONGROUND)
{
static Float:velocity[3]
pev(id, pev_velocity, velocity)
xs_vec_mul_scalar(velocity, 0.5, velocity)
set_pev(id, pev_velocity, velocity)
}
cod_inflict_damage(data[1], id, 10.0, 0.0, 0, 1<<24);
 
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SPRITE)
write_coord(origin[0]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[1]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[2]+random_num(-10,10))
write_short(sprite_fire)
write_byte(random_num(5,10))
write_byte(200)
message_end()
 
palenie_gracza[id]--
return PLUGIN_CONTINUE;
}

 

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Mrowa .

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:176
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Bąków
Offline

Napisano 22.10.2014 15:49

Nazwa: Podpalacz

Statystyki:

zdrowie = 20;
kondycja = 30;
inteligencja = 20;
wytrzymalosc = 10;

Bronie:

Mac10 i Deagle

Opis:

1/6 na podpalenie gracza , 5 dmg wiecej z broni , ciche kroki i 1 rakietka.

Robie paczki / pluginy / naprawiam serwery pisz PW lub gg 42740500


#2 ceglacl

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 24.10.2014 17:42   Najlepsza odpowiedź

proszę

 


 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#include <fun>
 
#define MAX 32
 
new sprite_fire,
sprite_smoke;
 
new bool:ma_klase[MAX+1], palenie_gracza[MAX+1]; new wartosc_perku[MAX+1];
        
new const nazwa[]   = "Podpalacz";
new const opis[]    = "1/6 na podpalenie gracza , 5 dmg wiecej z broni , ciche kroki i 1 rakietka. ";
new const bronie    = (1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;
    
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "ceglacl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
 
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
 
}
 
public plugin_precache()
{
 
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
 
sprite_fire = precache_model("sprites/fire.spr")
sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr")
 
}
 
public client_disconnect(id)
{
 
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
    set_user_footsteps(id, 1);
    ma_klase[id] = true;
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
wartosc_perku[id] = 0;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
    set_user_footsteps(id, 0);
    ma_klase[id] = false;
}
 
public cod_class_skill_used(id)
{
 
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
 
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
 
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
 
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
 
new Ent = create_entity("info_target");
 
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
 
vAngle[0] *= -1.0;
 
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
 
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
 
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
 
}
 
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
}
 
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
 
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
 
 
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
 
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
 
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
 
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
 
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
 
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(ma_klase[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}
 
public Damage(id)
{
        new attacker = get_user_attacker(id);
        if(!is_user_alive(attacker))
                return PLUGIN_CONTINUE;
        
        if(id == attacker)
                return PLUGIN_CONTINUE;
        
        if(ma_klase[attacker] && random_num(1,6) == 1)
        {
                if(task_exists(id+2936))
                        remove_task(id+2936);
                palenie_gracza[id] = 25;
                new data[2]
                data[0] = id
                data[1] = attacker
                set_task(0.10, "burning_flame", id+2936, data, 2, "b");
        }
        return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
 
public burning_flame(data[2])
{
new id = data[0]
 
if(!is_user_alive(id))
{
palenie_gracza[id] = 0
remove_task(id+2936);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
new origin[3], flags = pev(id, pev_flags)
get_user_origin(id, origin)
 
if(flags & FL_INWATER || palenie_gracza[id] < 1 || !get_user_health(id))
{
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SMOKE)
write_coord(origin[0])
write_coord(origin[1])
write_coord(origin[2]-50)
write_short(sprite_smoke)
write_byte(random_num(15,20))
write_byte(random_num(10,20))
message_end()
 
remove_task(id+2936);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
if(flags & FL_ONGROUND)
{
static Float:velocity[3]
pev(id, pev_velocity, velocity)
xs_vec_mul_scalar(velocity, 0.5, velocity)
set_pev(id, pev_velocity, velocity)
}
cod_inflict_damage(data[1], id, 10.0, 0.0, 0, 1<<24);
 
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SPRITE)
write_coord(origin[0]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[1]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[2]+random_num(-10,10))
write_short(sprite_fire)
write_byte(random_num(5,10))
write_byte(200)
message_end()
 
palenie_gracza[id]--
return PLUGIN_CONTINUE;
}

 


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych