Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Damian. - zdjęcie

Damian.

Rejestracja: 21.07.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.07.2017 17:47
-----

#379826 Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.1a

Napisane przez Misiaczek ;c w 13.03.2012 05:46

Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.1a
by MisieQ
Bazuje na Battlefield 2 : Rank Mod v.1.5.3 by pRED*
(poprawki z 1.5.5 sa wgrane )

Dołączona grafika


Jest to system rang znany z popularnej gry Battlefield 2
Im więcej wrogów zabijesz, tym większą masz rangę.
Można otrzymać Specjalne Odznaki które są w 6 poziomach: Poczatkujacy, Podstawowy, Weteran, Expert,Profesjonalista, Licencja agenta 007
Dla każdego poziomu gdy się korzysta z danej broni, można otrzymać różne bonusy.
Są także medale Dołączona grafika
Zapis rankingu jest na nick/steamid/ip ustawiane za pomocą cvaru "csstats_rank" w amxx.cfg

Dołączona grafika
Skopiuj i wklej do amxx.cfg

// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0] //
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| Ustawienia Glowne ] //
bf2_active 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz Plugin (Standardowo 1 - Wlaczony)
bf2_badges 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz system odznak (Standardowo 1 - Wlaczone)
bf2_badgepowers 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz moce dla odznak (Standardowo 0 - Wylaczone)
bf2_awp 0 //(1|0) - AWP/Scout. Co ma dostac gracz jesli posiada odznake za bron snajperska (Standradowo 0 - Scout)
bf2_ffa 0 //(1|0) - Wlacz/wyłącz atakowanie druzyny dla zdobycia fragow i uzycia odznak (Standardowo 0 - Wylaczone)
bf2_xpmultiplier 0.1 //(dziesietna) - Wielkosc jaka ma byc do nastepnej rangi. (z 0.1 to jest: 15 trzeba zabic aby miec range 1, 20 000 zabic aby byc w top randze) (Standradowo 0.1)
bf2_xpminplayers 2 //(int) - Minimalna ilosc graczy, wymagana aby zdobywac pkt za wybuch/rozbrojenie bomby oraz za kradziez flag (jesli gramy w tryb CTF) (Standradowo 2)
bf2_reset_days 21 //(int) - Liczba dni gdy gracz nie gra po ktorych kasuje sie jego XP (Uwaga: obecnie dziala tylko z zapisem SQL/MYSQL) (Standradowo 21)
bf2_icon_time 1.5 //(dziesietna) - Czas w jakim maja sie wyswietlac ikony nad graczami (info o randze) jak na nich nacelujesz (Standradowo 1.5)
bf2_help_url "http://misieq.elsat.net.pl/amxx/" //(znaki) - strona na ktorej umieszczone sa pliki pomocy (opcjonalnie) nie dodawaj na koncu /
bf2_statustext 1 //(int) - Wlacz/wyłącz punkty, # odznaki, rang info oraz inne w hud (Standradowo 1 - Wlaczone)
bf2_hud_options "abcde" //(flagi) - Ustawienia hud gracza, nie dziala jesli Opcja PlayerName jest wlaczona (Standradowo "abcde")
//flag a - Wyswietl Zdrowie/Pancerz/Bron dla druzyny
//flag b - Wyswietl Range dla druzyny
//flag c - Wyswietl Range dla wrogow
//flag d - Nie wyswietlaj informacji jesli wrog jest niewidzialny (dana odznaka umozliwia niewidzialnosc)
//flag e - Wyswietl graficzna Range nad glowami graczy
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| CS Flags ] //
bf2_flag_kills 2 //(int) - Ile punktow za przejecie flagi
bf2_flag_round_kills 0 //(int) - Ile punktow za wygrana runde
bf2_flag_match_kills 0 //(int) - Ile punktow za wygrany mecz
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| Dodatkowe Ustawienia ] //
bf2_wymus "1" //(1|0) - Wlacz/wyłącz wymuszanie hud_centerid 0 oraz cl_shadows 0

// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| Ustawienia MySQL ] //
bf2_db_host "localhost" //Host bazy danych
bf2_db_user "root" //Użytkownik Bazy danych
bf2_db_pass "root" //Haski bazy danych
bf2_db_database "bf2rank" //Nazwa bazy danych

// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| VIP ] //
bf2_vip_money_per_damage "3" // Dodatkowa Kasa za kazde zadane obrazenia (Standardowo 3)
bf2_vip_money_kill_bonus "500" // Dodatkowa Kasa za zabicie HSem (Standardowo 500)
bf2_vip_money_hs_bonus "300" // Dodatkowa Kasa za zabicie (Standardowo 300)
bf2_vip_hp "15" // Dodatkowe HP za zabicie (Standardowo 15)
bf2_vip_hp_hs "30" // Dodatkowe HP za zabicie HSem (Standardowo 30)
bf2_vip_max_hp "200" // Maksymalna ilosc HP od VIPa (Standardowo 200)
bf2_vip_menu "1" //(1|0) - Menu broni po bf2_vip_menu_runda rundzie (Standardowo 1 - Wlaczone)
bf2_vip_menu_runda "3" // Po ilu rundach ma dzialac menu broni vipa (Standardowo 3)

// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| Odznaki ] //
bf2_odznaka_hp "10" // Dodatkowe HP za odznake Supportu (Standardowo 10)
bf2_odznaka_szybkosc "15.0" // Dodatkowa Szybkosc za odznake SMG (Standardowo 15)
bf2_odznaka_kasa "150" // Dodatkowa Kasa za odznake Platny Morderaca (Standardowo 150)
bf2_odznaka_grawitacja_1 "0.9375" // Grawitacja od odznaki z gravitracji - Poziom 1 (Standardowo 0.9375)
bf2_odznaka_grawitacja_2 "0.875" // Grawitacja od odznaki z gravitracji - Poziom 2 (Standardowo 0.875)
bf2_odznaka_grawitacja_3 "0.8125" // Grawitacja od odznaki z gravitracji - Poziom 3 (Standardowo 0.8125)
bf2_odznaka_grawitacja_4 "0.75" // Grawitacja od odznaki z gravitracji - Poziom 4 (Standardowo 0.75)
bf2_odznaka_grawitacja_5 "0.65625" // Grawitacja od odznaki z gravitracji - Poziom 5 (Standardowo 0.65625)
bf2_odznaka_grawitacja_6 "0.5625" // Grawitacja od odznaki z gravitracji - Poziom 6 (Standardowo 0.5625)
bf2_dodatkowy_armor_1 "50" // Dodatkowy Armor na Start za ilosc posiadanych odznak - Poziom 1 (Standardowo 50)
bf2_dodatkowy_armor_2 "100" // Dodatkowy Armor na Start za ilosc posiadanych odznak - Poziom 2 (Standardowo 100)
bf2_dodatkowy_armor_3 "150" // Dodatkowy Armor na Start za ilosc posiadanych odznak - Poziom 3 (Standardowo 150)
bf2_dodatkowy_armor_4 "200" // Dodatkowy Armor na Start za ilosc posiadanych odznak - Poziom 4 (Standardowo 200)
bf2_dodatkowy_armor_5 "250" // Dodatkowy Armor na Start za ilosc posiadanych odznak - Poziom 5 (Standardowo 250)
bf2_dodatkowy_armor_6 "300" // Dodatkowy Armor na Start za ilosc posiadanych odznak - Poziom 6 (Standardowo 300)
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0] //


Dołączona grafika
say:
/bf2menu - pokazuje menu główne
bf2menu - j/w
/bf2 - j/w
bf2 - j/w
/menu - j/w
menu - j/w
/ranks - pokazuje dostępne rangi do zdobycia
/odznaki1 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.1
/odznaki2 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.2
/odznaki3 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.3
/odznaki4 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.4
/odznaki5 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.5
/gracze - pokazuje jacy gracze grają na serwerze i jaką mają range
/hud - odświeża hud
/pomoc - pokazuje okienko z pomocą
/bf2helpmenu - pokazuje menu z pomocą
/bf2adminmenu - pokazuje menu admina
/bf2stats - pokazuje twoje statystyki broni

konsola:
bf2_resetstats - resetuje twoje staty

Dołączona grafika

bf2_addbadge <gracz> <odznaka> <level> - możliwość dania graczowi odznake. Odznaki w granicach 0-5 a level w granicach 0-3
bf2_addkills <gracz> <zabicia> - możliwość dodania fragów dla gracza.
bf2_resetserverstats - kasowanie całego rankingu na serwie (dla tego pluginu)




Dołączona grafika

1.Zapis rankingu i wszelkiego rodzaju XP zależy od cvaru w amxx.cfg

// Rank mode
// 0 - na nick
// 1 - na SteamID
// 2 - na IP
//
csstats_rank 0

W takim przypadku będzie zapisywało na nick.

2. Możemy edytować poziomy rang. Są one w const.inl

new const RANKXP[MAX_RANKS]=
{
0,
150,
500,
800,
2500,
5000,
8000,
20000,
50000,
60000,
75000,
90000,
115000,
125000,
150000,
180000,
200000
}


Z tego co widzę to po prostu jeżeli chcemy inny rank np.: zamiast 15 dać 34 i zamiast 50 dać 56 to trzeba dodać na końcu zero - 0
Czyli będzie to mniej więcej tak:

new const RANKXP[MAX_RANKS]=
{
0,
340,
560,
[...]


3. Pliki pomocy są na hostingu moim prywatnym hostingu więc będą na AMEN Dołączona grafika
Oczywiście możemy wrzucić wszystko na swój hosting i trzeba jedynie zmienić w cvarze.
Cvar można także zostawić pusty i wszystko załaduje się z addons/amxmodx/configs/bf2 lecz w mniej rozbudowanym kodzie.
Moj hosting z Plikami Pomocy;)

bf2_help_url "http://misieq.silema...mxx/bf2webdocs"


4. Możemy także edytować flage admina. Znajduje się to w bf2rank.sma:

#define ADMIN_LEVEL ADMIN_IMMUNITY
#define ADMIN_RESET ADMIN_IMMUNITY


Nie zapomnijcie o ponownym skompilowaniu pluginu!

5. Włączenie kolorowego say. Znajduje się to w bf2rank.sma:
znajdź:

//#define KOLOROWY_SAY

zamień na:

#define KOLOROWY_SAY


Nie zapomnijcie o ponownym skompilowaniu pluginu!

6. Włączenie zapisu na MySQL. Znajduje się to w bf2rank.sma:
znajdź:

//#define SQL

zamień na:

#define SQL


dodatkowo trzeba jeszcze ustawić cvary Dołączona grafika

// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0 | Ustawienia MySQL ] //
bf2rank_db_host "localhost" //Host bazy danych
bf2rank_db_user "root" //Użytkownik Bazy danych
bf2rank_db_pass "root" //Haski bazy danych
bf2rank_db_database "bf2rank" //Nazwa bazy danych


Nie zapomnijcie o ponownym skompilowaniu pluginu!

7. Włączenie V.I.P z BF2. Znajduje się to w bf2rank.sma:
znajdź:

//#define VIP_BF2

zamień na:

#define VIP_BF2


dodatkowo trzeba jeszcze ustawić cvary Dołączona grafika

// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| VIP ] //
bf2_vip_money_per_damage "3" // Dodatkowa Kasa za kazde zadane obrazenia (Standardowo 3)
bf2_vip_money_kill_bonus "500" // Dodatkowa Kasa za zabicie HSem (Standardowo 500)
bf2_vip_money_hs_bonus "300" // Dodatkowa Kasa za zabicie (Standardowo 300)
bf2_vip_hp "15" // Dodatkowe HP za zabicie (Standardowo 15)
bf2_vip_hp_hs "30" // Dodatkowe HP za zabicie HSem (Standardowo 30)
bf2_vip_max_hp "200" // Maksymalna ilosc HP od VIPa (Standardowo 200)
bf2_vip_menu "1" //(1|0) - Menu broni po bf2_vip_menu_runda rundzie (Standardowo 1 - Wlaczone)
bf2_vip_menu_runda "3" // Po ilu rundach ma dzialac menu broni vipa (Standardowo 3)


Nie zapomnijcie o ponownym skompilowaniu pluginu!

8. Włączenie Prefixów w BF2. Znajduje się to w bf2rank.sma:
znajdź:

//#define PREFIX

zamień na:

#define PREFIX



Nie zapomnijcie o ponownym skompilowaniu pluginu!


Dołączona grafika

W BF2 Rank Mod 1.5.0 PL znajduje się folder WWW, należy go wypakować na hosting jeżeli chcemy mieć na swoim czyli tak aby było np.: www.jakas-strona.pl/bf2webdocs
W BF2 Rank Mod 1.5.0 PL znajduje się folder AMXX, jego chyba wiadomo gdzie wypakować. (przykład: C:Program FilesValve)
Na koniec trzeba tylko otworzyć plugins.ini i dopisać: bf2rank.amxx

Dołączona grafika

CStrike
CSX
FakeMeta
Fun
Hamsandwich
nVault or MySQL (zależy jaką forme zapisu wybierzesz)


Dołączona grafika

Lista Zmian:
1.5.1a:
* Naprawiono bug cichego chodzenia jak sie ma odznake z SMG
1.5.1:
* Poprawione Menu Vip (Bronie)
* Usunęto <tutor> bo i tak był nie używany
* Usunięto <weapon.inc> czy jak ktoś woli <weapon> zastąpienie tego funkcją z <fun>
1.1.1~1.5.0:
* Masa poprawek i dodatków których az nie chce mi sie wymieniać
1.1.0:
* Usunięcie modułu CStrike Dołączona grafika
* Usunięcie modułu Fun
* Dodanie nowego pliku inl (stock.inl) z dodatkowymi stockami które pomogły zastąpić moduły Fun oraz CStrike Dołączona grafika
1.0.7:
* Łatwiejsza konfiguracja MySQL(osobne cvary)
* Poprawiony cvar bf2_wymus Dołączona grafika
1.0.6:
* Poprawiono numeracje (wcześniej pisało 1.0.4 Dołączona grafika)
* Poprawione ze jak się miało 12 odznak to się nie dostawało pancerza Dołączona grafika
* Poprawiono błąd z dawaniem maksymalnej wartości pancerza
* Poprawiona komenda bf2_resetserverstats
* Poprawiona odznak Assaul Badge(HP) aby dodawała hp tylko w tedy gdy nasza wartość jest mniejsza od tej którą aktualnie mamy(usuwa bugi erroru z vip plugin itp)
* Zmieniono 3 ostatnie odznaki aby można je było zdobyć gdy odznaki są wyłączone
* Zmieniono tryb ładowania danych, na szybszy i aby nie powodował błędów z botam
1.0.5:
* Zamieniono komendy bf2_hud i bf2_shadows na bf2_wymus
* Poprawiono menu
* Poprawiono wymuszanie ustawień
1.0.4:
* Poprawione komendy bf2_hud i bf2_shadows
* Naprawiono błąd cichego chodzenia
* Mała poprawka w plikach pomocy
1.0.3:
* Poprawka odznaki odpowiedzialnej za dawanie HE oraz optymalizacja owego kodu
* Dodanie wymuszanie cl_shadows (mozna to wylaczyc Dołączona grafika) bf2_shadows "0" [0-Wylaczone | 1-Wlaczone]
* Dodanie przycisku Wstecz w menu
* Lekkie zmiany w menu Dołączona grafika
* Dodanie pliku .amxx z colorchatem aktywnym
* Zmieniony opis jednej z odznak
1.0.2:
* Usunięcie starej definicji semicolon
* Male poprawki w menu
* Mini poprawka błędu z 1.0.1
1.0.1:
* Naprawiono zapis odznaki Profesjonalista
* Poprawiona mały błąd wywołujący error
* Poprawiono informacje o ilosci zdobytych odznak
1.0:
* Naprawiony błąd z zapisame nvalut
* Dodano Kolorowy Say
* Poprawka kilku błędów
* Dodanie 21 rangi "Marszalek Polski"
* Dodanie 4 Poziomu odznak "Profesjonalista"
* Dodanie komendy "/gracze" ktorej brakowało Dołączona grafika
* Dodanie wymuszanie hudcenterid "1" (mozna to wylaczyc Dołączona grafika) bf2_hud "0" [0-Wylaczone | 1-Wlaczone]
* Poprawione pliki pomocy
* Dodanie colorchat.inc do paczki
* Mod bazuje na Battlefield 2 : Rank Mod v1.5.3 by pRED*

Jeżeli ktoś zauważy jakieś błędy językowe bądź inne to proszę pisać Dołączona grafika

W Przypadku usunięcia informacji o autorze edycji, pomoc nie zostanie udzielona

Dołączona grafika


Archwium Spakowane jest 7Zip'em tak więc proszę to tez 7Zip'em wypakowywać albo błąd będzie

Zakaz kopiowania Moda na inne fora. Wersja tylko dla użytkowników AMXX.pl

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 56


#713035 Dodanie do BS Limiter map css_

Napisane przez Misiaczek ;c w 09.10.2015 20:45

if (contain(mapname, "de_")==-1)

na

if( contain( mapname, "de_" ) == -1 || contain( mapname, "css_" ) == -1 )

  • +
  • -
  • 1


#722399 Zapis screenow

Napisane przez Ps^chol ?! w 06.03.2016 19:37

Dzięki, działa ! 

 

Mogę wiedzieć co było nie tak ? :D

Wystarczyło pobrać twoj sma i wrzucic do postu a automat sam skomplikował :)


  • +
  • -
  • 1


#722394 Zapis screenow

Napisane przez caro w 06.03.2016 18:53

Dzięki, działa ! 
 
Mogę wiedzieć co było nie tak ? :D


Trzeba kompilować lokalnie, z wrzuceniem wszystkich niezbędnych plików bibliotek. Wpisz w google: ,,kompilacja lokalna amxx". Jednak będę miły i dam ci liki xD: http://amxx.pl/topic...ilacja-lokalna/albo http://amxx.pl/topic...ilacja-lokalna/ .
  • +
  • -
  • 1


#722364 Zapis screenow

Napisane przez Ps^chol ?! w 06.03.2016 13:33

Łap 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#255463 Info po smierci

Napisane przez DarkGL w 03.06.2011 04:59

opis.png
Plugin pozwala po zginięciu dać info swojemu teamowi poprzez mikrofon lub czat

 

http://darkgl.pl/201...nfo-po-smierci/

ss.png
info.jpg

cvary.png



//czas na danie infa po śmierci standard to 5 sekund

info_smierci_czas 5

download.png
Załączony plik  inf_smierc.amxx   5,62 KB  495 Ilość pobrań

Załączony plik  inf_smierc.sma   1,77 KB  4747 Ilość pobrań
  inf_smierc.amxx


  • +
  • -
  • 57


#711989 Paczka cs 1.6 Go by BadMen

Napisane przez BadMen w 19.09.2015 18:56

mogłeś poświęcić trochę chęci i czasu na tą paczkę, bo widać kopiuj i wklej + mapki i nic wiecej, nawet CS:GO Mod nie przetłumaczony... ach szkoda moich nerwów

Chciałem coś dać mogłem tak samo nic nie dać nie jestem wybitny ale przynajmniej się staram

I widzę jak to jest od dawane "co to ma byś" "mogłeś się bardziej postarać" dziękuje za takie coś następnym razem nic nie dam i będzie 100 razy lepiej dziękuje do widzenia 


  • +
  • -
  • 1


#711972 Paczka cs 1.6 Go by BadMen

Napisane przez BadMen w 19.09.2015 14:49

Witajcie z tej strony BadMen

Jest to mod cs go lecz nie jestem jego autorem lecz go edytowałem dodałem kilka pluginów

i kilka nowych skinów do broni które trza było robić w sma ale to nie ważne :) :P

 

Opis moda

Zabijamy graczy i jest szansa że wypadnie z niego klucz i otwieramy skrzynkę i dostajemy skina 

 

Jak dodać skina do broni jest już wgrane kilka skinów lecz nie do każdej broni jeżeli byśmy chcieli

np do galila to musimy to robić w sma a np do ak47 to robimy tak

Wchodzimy w cstrike/addons/amxmodx/config/csgo/skins

i jak jest 

"28" "Vulcan AK47" "models/csgo/aku1.mdl" "15"
"28 - id broni" "Vulcan Ak47 - nazwa skina" "models/csgo/aku1.mdl - gdzę się znajduje models" "15 jak często może wypaść z skrzynki"
 
Ps Tak jak jest wyżej napisane możemy wgrać skiny tylko do broni co są na początku menu wybierania broni :)
 
komendy 
 
Bron /gun
 
Rejestracja /reg
 
Menu /menu
 
 
 

 

plugin.ini

; AMX Mod X plugins
 
; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)
 
; Basic
admincmd.amxx ; basic admin console commands
adminhelp.amxx ; help command for admin console commands
adminslots.amxx ; slot reservation
multilingual.amxx ; Multi-Lingual management
 
; Menus
menufront.amxx ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin
 
; Chat / Messages
adminchat.amxx ; console chat commands
antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message
imessage.amxx ; displays information messages
adminvote.amxx ; vote commands
 
; Map related
nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx ; allows to vote for next map
timeleft.amxx ; displays time left on map
 
; Configuration
pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands
 
; Counter-Strike
;restmenu.amxx ; restrict weapons menu
statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!)
 
; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer
 
; Custom - Add 3rd party plugins here
csgo11.amxx
abd.amxx
parachute.amxx
resetscore.amxx
sillyc4.amxx
weaponicon.amxx
spriteFixer.amxx
shortnade.amxx
sgren_features_svcbad.amxx
backweapons.amxx
 

Będę starał się aktualizować tą paczkę jak najczęściej 

Jak zauważysz jakieś błędy pisz

 

W paczce są także mapy z cs go(css) wszystko jak wgrać piszę w paczce :)

 

Autor pluginu -DeRoiD

Edycja - JA (BadMen)

 

link http://www58.zippysh...oGnVP/file.html

 


  • +
  • -
  • 1


#711979 Paczka cs 1.6 Go by BadMen

Napisane przez Misiaczek ;c w 19.09.2015 16:05

mogłeś poświęcić trochę chęci i czasu na tą paczkę, bo widać kopiuj i wklej + mapki i nic wiecej, nawet CS:GO Mod nie przetłumaczony... ach szkoda moich nerwów


  • +
  • -
  • 6


#711976 Będę podkładał pake na...

Napisane przez Misiaczek ;c w 19.09.2015 15:35

Gdzie załącznik ? :D

https://forums.allie...d.php?p=1488042


  • +
  • -
  • 1


#692129 [MENU VIP] Jak dodać menu do VIP'a z generatora?

Napisane przez neolagg w 10.03.2015 13:19

A koledze na gorze udzielono pomocy


  • +
  • -
  • 0


#710560 [Szukam] pluginów upodabniające cs:go

Napisane przez Alelluja w 24.08.2015 14:54

http://amxx.pl/topic...ak-na-csgo-ppm/


  • +
  • -
  • 2


#709056 RangiCSGO

Napisane przez klqs99 w 09.08.2015 19:52

opis

Plugin dodaje rangi od k/d ratio, killi. Nazwy rang z cs:go

 

cvary

rangi_kolor 0 //Kolor hud. 0 - Bialy, 1 - Czerwony, 2 - Zielony, 3 - Niebieski 

screenshot

 
komendy
/rangi - wyswietla informacje o rangach

inne informacje

Nie wiem czy dobrze działa awans i degradacja, nie miałem tego jak na botach sprawdzić

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#688 Alternative End Round Sounds

Napisane przez bicek w 30.01.2008 11:03

Alternative End Round Sounds
Opis Pluginu:
Alternative End Round Sounds to kontynuacja pluginu roundsounds czyli muzyka na koniec rundy. Plugin działa z plikami *.mp3 jak i *.wav zaleca się stosowanie plików .mp3 z .wav jest więcej problemów. Plugin ma dużo funkcji i jest bardzo prosty w obsłudze.

Instalacja:
Zawartość archiwum wrzucamy do addons/amxmodx do plugins.ini dopisujemy
alt_end_round_sounds.amxx
do folderu soundmisc wrzucamy nasza muzykę i konfigurujemy plugin.

Konfiguracja:
plik roundsound.ini:
ten plik odpowiada za listę utworów które mają się odtwarzać po każdej rundzie, oddzielne dla ct i tt

utwory dopisujesz w następujący sposób
składnia: "plik z muzyką" "drużyna"
"sound/misc/ctwinnar2.wav" "CT"
"sound/misc/twinnar2.wav" "T"

plik prefix-prefixmap.ini:
plik edytujemy tylko wtedy gdy chcemy mieć inną muzykę do wybranych grup map np. zmieniasz nazwę pliku z prefix-prefixmap.ini na cs_.ini i dodajesz wybrana listę
utworów tą samą metodą co w roundsound.ini, od tej pory na wszystkich mapach cs_ będą grane utwory które są wpisane w ten plik.

plik mapname.ini:
praktycznie taka sama zasada działania jak prefix-prefixmap.ini tylko, że plik odpowiada za konkretną mapę, zmieniasz nazwę pliku na de_dus.ini i dopisujesz tam swoją listę utworów do mapy de_dust.

Cvar'y:
ers_enabled <iNum> //czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1

ers_player_toggle <iNum> //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy) 0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1

erc_time_ads <iTime> // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120

erc_random_precache <iMaxTeam or iMax_T-iMax_CT> //ilość plików muzycznych na drużynę, przykład:
gdy do obu drużyn przypisane są po dwa utwory:
erc_random_precache "2"
lub gdy dla Terro są przypisana 2 pliki a dla CT 3 pliki:
erc_random_precache "2-3"

Załączone pliki




#655775 Paintball Gun & Mod [NOWA WERSJA]

Napisane przez szelbi w 09.08.2014 20:33

Opis


Miałem trochę wolnego czasu, więc postanowiłem go wykorzystać na poprawienie kilku błędów w modzie PaintBall. Plugin będzie aktualizowany, jeśli dowiem się o innych błędach. Dodatkowo dodałem do opisu CVAR'y, które wcześniej nie były w nim uwzględnione.
 

Instalacja


Standardowa.
 

Komendy admina


/ent (ADMIN_SLAY) - wyświetla informacje o entach na czacie
 

Komendy gracza


/respawn - odradza gracza, jeśli tryb DM jest włączony

CVAR'y


amx_pbgun (domyślnie 1) - włącza marker
amx_pbusp (domyślnie 1) - włącza USP
amx_pbglock (domyślnie 1) - włącza glocka
pbgun_color (domyślnie 1) - kolor farby [1=standard; 2 = kolor teamu]
pbgun_tgun (domyślnie 3) - którego modelu markera używa TT (wartości 1-5)
pbgun_ctgun (domyślnie 7) - którego modelu markera używa CT (wartości 6-10)
pbgun_shots (domyślnie 100) - Ile kolorowych "kulek" może być wystrzelonych jednocześnie (czym mniej, tym mniejsze obciążenie)
pbgun_velocity (domyślnie 2000) - szybkość lotu kolorowych "kulek" (musi być niższa niż sv_maxvelocity (domyślnie 2000))
pbgun_speed (domyślnie 0.08) - czas pomiędzy każdym strzałem
pbgun_life (domyślnie 15) - jak długo farba zostaje na ścianie
pbgun_glow (domyślne flagi "a") - a = kulki mają poświatę, paintball, b = za kulkami ciągnie się "ogon"
pbgun_damage (domyślnie 100) - ile obrażeń zadaje jedna kulka
pbgun_bombside (domyślnie 0) - czy BS'y mają wybuchać
pbgun_respkill (domyślnie 0) - czy możliwość RespKillowania ma być włączona
pbgun_sound (domyślnie 1) - czy strzał i uderzenie mają wydawać dźwięki

amx_pbmod (domyślnie 1) - czy mod ma być włączony
amx_pbmodel (domyślnie 0) - czy gracze mają widzieć inny model gracza
amx_pbmoney (domyślnie 1) - czy pieniądze na serwerze mają być wyłączone
amx_pbstrip (domyślnie 1) - czy bronie mają być zabierane na początku każdej rundy
amx_getnade (domyślnie 2) - jak często gracz dostaje HE 1 = co rundę, 2 = jeśli zabił kogoś w poprzedniej rundzie
amx_pbdm (domyślnie 0) - jeśli aktywne, gracze będą się odradzać po śmierci

amx_pbnade (domyślnie 1) - czy granaty mają być aktywne
pbnade_radius (domyślnie 150) - odległość (w unitach) w jakiej gracz musi się znajdować od granatu, aby ten go zabił
  

Changelog


Spoiler


Download


Modele, dźwięki i mapy: Załączony plik  Paintball.zip   9,31 MB  889 Ilość pobrań

 
Załączony plik  paintballmod.sma   6,01 KB  910 Ilość pobrań
  paintballmod.amxx
Załączony plik  paintballgun.sma   13,42 KB  974 Ilość pobrań
  paintballgun.amxx
Załączony plik  paintballnade.sma   3,74 KB  697 Ilość pobrań
  paintballnade.amxx
  • +
  • -
  • 13