Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Damian. - zdjęcie

Damian.

Rejestracja: 21.07.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.07.2017 17:47
-----

#297366 Flagi

Napisane przez DarkGL w 18.09.2011 11:34

Flagi dostępne standardowo :
ADMIN_ALL - wszystkie
ADMIN_IMMUNITY - flaga "a"
ADMIN_RESERVATION - flaga "b"
ADMIN_KICK - flaga "c"
ADMIN_BAN - flaga "d"
ADMIN_SLAY - flaga "e"
ADMIN_MAP - flaga "f"
ADMIN_CVAR - flaga "g"
ADMIN_CFG - flaga "h"
ADMIN_CHAT - flaga "i" *
ADMIN_VOTE - flaga "j"
ADMIN_PASSWORD - flaga "k"
ADMIN_RCON - flaga "l"
ADMIN_LEVEL_A - flaga "m"
ADMIN_LEVEL_B - flaga "n"
ADMIN_LEVEL_C - flaga "o"
ADMIN_LEVEL_D - flaga "p"
ADMIN_LEVEL_E - flaga "q"
ADMIN_LEVEL_F - flaga "r"
ADMIN_LEVEL_G - flaga "s"
ADMIN_LEVEL_H - flaga "t"
ADMIN_MENU - flaga "u"
ADMIN_ADMIN - flaga "y"
ADMIN_USER - flaga "z"
Flagi dodatkowe :
ADMIN_FLAG_V - flaga "v"
ADMIN_FLAG_W - flaga "w"
ADMIN_FLAG_X - flaga "x"

żeby ich używać trzeba dodać do pluginu
#define ADMIN_FLAG_V (1<<21)
#define ADMIN_FLAG_W (1<<22)
#define ADMIN_FLAG_X (1<<23)

sprawdzenie czy gracz ma flage
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A){
	//gracz ma flage m
}

sprawdzanie czy gracz nie ma flagi
if( !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A) ){
	//gracz nie ma flagi m
}

sprawdzanie czy gracz ma kilka flag
public has_flags(id,string[])
{
	new ret=1
	new byte
	
	new len = strlen(string)
	new p_flag = get_user_flags(id)
	
	for(new i=0;i<=len;i++)
	{
		if(string[i]>='a' && string[i]<='z') byte = (1<<(string[i]-'a'))
		else if(string[i]>='A' && string[i]<='Z') byte = (1<<(string[i]-'A'))
		else if(string[i]==',' && ret==1) return 1
		else if(string[i]==',') ret=1
		if(byte!=0 && !(p_flag & byte)) ret=0

		byte=0
	}
	
	return ret
}

Przyklady:
Jak ma dzialac na - a lub b lub c - to dajemy
has_flag(id,"a,b,c")
Jak ma dzialac tylko gdy user ma flage - a i b i c - to dajemy
has_flag(id,"abc")
Jak ma dzialac w przypadkach - a i b lub a i c lub b i c - to dajemy
has_flag(id,"ab,ac,bc")

Gracz musi mieć wszystkie 3 flagi
new flaga = (ADMIN_LEVEL_A | ADMIN_LEVEL_B | ADMIN_LEVEL_C)
if((get_user_flags(id) & flaga) == flaga) {
	// KOD
}
lub inaczej
new sprawdz = get_user_flags(id)
if(sprawdz & ADMIN_LEVEL_A && sprawdz & ADMIN_LEVEL_B && sprawdz & ADMIN_LEVEL_C) {
	// KOD
}

Inne przykłady:
if (get_user_flags(id) & DEFINICJA_FLAGI) {
	//osoba ma jakas tam flage
} else {
	//osoba nie ma jakies tam flagi
}

public client_authorized(id)
{
	if( get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)
	client_print(0,print_chat,"Admin wchodzi na server")
}

  • +
  • -
  • 55


#652239 Dodanie Broni do PaintBall

Napisane przez Mychu w 22.07.2014 21:57

Dodałem możliwość zmiany modelu broni w standardowych modelach paintball

 

pbgun_vipkct "5" / model dla ct

pbgun_vipkt "10" /model dla tt 

 

modele zmieniasz za pomocą liczb możliwość jest od 1 do 10 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#647825 Podmiana Nazwy Teamow

Napisane przez k4x4z5 w 05.07.2014 16:49

opis

Plugin podmienia nazwy przy wyborze teamu po wejściu na serwer.

 

instalacja

Standardowa.

 

screenshot

7IQoPa3.png

 

inne informacje

Aby zmienić na swoją nazwę teamu należy edytować sma i zmienic je w  miejscu gdzie pisze

[Wlasna Nazwa] 

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 11


#553286 PaintBall Mod + SuperMarker i komplet granatów dla VIPa

Napisane przez O'Zone w 07.07.2013 23:44

opis

Zmodyfikowany PaintBall przygotowałem na potrzeby mojego serwera, jednak serwer padł i postanowiłem podzielić się nim. Myślę, że ktoś z pewnością z tego skorzysta, zważywszy na to, że widziałem kilka tematów z prośbami o taką właśnie modyfikację tegoż modu.

Co zostało dodane? VIP na flagę "t" posiada SuperMarker (złoty marker będący P90 z dodatkową amunicją) wraz z kompletem granatów.

 

konfiguracja

Konfiguracja różni się od zwykłego PaintBalla jedynie dwoma dodatkowymi cvarami: pbgunvip i pbnadevip.

paintballgun.amxx

amx_pbgun (domyślnie 1) - Włącza paintballowy Marker (MP5)

amx_pbgunvip (domyślnie 1) - Włącza paintballowy SuperMarker (P90) dla VIPa

amx_pbusp (domyślnie 1) - Włącza paintballowy USP

amx_pbglock (domyślnie 1) - Włącza paintballowy Glock

pbgun_color (domyślnie 1) - Kolor farby [1 - losowe kulki, 2 - czerwone / niebieskie, 3 - zielone / pomarańczowe, 4 - żółte / fioletowe]

pbgun_shots (domyślnie 100) - Ile maksymalnie kulek może znajdować się aktualnie w powietrzu (jeśli twój serwer się laguje lub crashuje, obniż tę wartość)

pbgun_velocity (domyślnie 2000) - Szybkość lotu kolorowych "kulek" (musi być niższa niż sv_maxvelocity (domyślnie 2000))

pbgun_speed (domyślnie 0.08) - Odstęp czasowy pomiędzy strzałami

pbgun_life (domyślnie 15) - Ile sekund pozostają widoczne ślady po kulkach

pbgun_glow (domyślne flagi "ab") - a = glows paintball, paintball, b = trasa

pbgun_damage (domyślnie 100) - Ilość obrażeń zadawanych przez pojedynczą kulkę

pbgun_sound (domyślnie 1) - Dzwięki strzału i uderzenia

paintballnade.amxx

amx_pbnade (domyślnie 1) - Włącza paintballowe granaty dla graczy

pbnade_radius (domyślnie 150) - Zasięg wybuchu granata

paintballmod.amxx

amx_pbmod (domyślnie 1) -  Włącza PaintBall Mod

amx_pbmodel (domyślnie 1) - Włącza paintballowy model gracza

amx_pbammo (domyślnie 4) - Ile magazynków kulek dostaje każdy gracz

amx_getnade (domyślnie 2) - Sposób otrzymania granatu: 1 - co rundę, 2 - po zabiciu kogoś w poprzedniej rundzie

amx_pbnadevip (domyślnie 1) - Włącza komplet granatów dla VIPa co rundę

amx_pbmoney (domyślnie 1) - Włącza jeśli gracz nie ma kasy

amx_pbstrip (domyślnie 1) - Włącza jeśli bronie gracza są usuwane

amx_pbdm (domyślnie 0) - Po ilu sekundach po śmierci gracze się odradzają (jeśli ustawione na 0, gracze czekają do następnej rundy)

amx_pbspawnprotect (domyślnie 5) - Czas ochrony gracza po odrodzeniu (0, aby wyłączyć)

instalacja

Pobierz paintball.zip i pbguns.zip z załączników postu: http://amxx.pl/topic...gun-mod/?p=8546

Pobierz paczkę PaintBallMod.zip, która jest dołączona do tego postu.

Paczkę paintball.zip wypakowujemy sobie gdzieś (np. na pulpit).
Wrzucamy zawartość folderu models do katalogu cstrike/models.
Dalej mamy folder sound, w którym mamy dźwięki, które wrzucamy do katalogu cstrike/sound.
Na koniec paczki mamy folder sprite. Wrzucamy jego zawartość do katalogu cstrike/sprites.

Paczka zawiera dodatkowo mapy, jednak ich wrzucenie jest opcjonalne.
Jeśli już wszystko wrzuciliśmy, to wypakowujemy kolejną paczkę, czyli pbguns.zip.
Tutaj kolejna porcja modeli, tym razem to modele broni, które również wrzucamy jak poprzednio do cstrike/models
Rozpakuj PaintBallMod.zip. Następnie zawartość wrzuć zawartość folderu addons do cstrike/addons.
Na koniec dopisujemy

paintballgun.amxx
paintballmod.amxx
paintballnade.amxx

na końcu pliku cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins.ini.

 

download

 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 11