Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Damian. - zdjęcie

Damian.

Rejestracja: 21.07.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.07.2017 17:47
-----

Moje tematy

Odtwarzanie dźwięku, gdy ktos Nas zabije

08.04.2017 22:36

Witam,

 

Jak w temacie, szukam pluginu na odtwarzanie dźwięku, gdy ktoś Nas zabije.

Format dźwięki  : .mp3

 

Z góry dziękuję,

Pozdrawiam.

Usunięcie domyślnych modeli broni

20.03.2017 20:12

Witam,

 

Jak w temacie.

 

Prosiłbym o usunięcie domyślnych broni.

 

W kodzie mamy :

 

new const SkinFolder[] = "deroidcsgo/";
new const DSkinFolder[] = "deroidcsgo/default/";

 

Chciałbym, aby został tylko folder deroidcsgo

 

 

Link do moda : https://forums.allie...ad.php?t=294858

 

 

Z góry dziękuje za pomoc,

Pozdrawiam.

 

 

 

Edycja wyglądu wiadomości na HUD

07.03.2017 17:22

Witam,

 

NIe mam pojęcia jak edytować kod, aby otrzymać efekty taki jak w załączniku.

Chodzi mi o taki efekt :

 

Nazwa forum

Nieśmiertelniki Drużyny

CT : ilość | TT : Ilość

 

 

Aktualnie mam

 

Nazwa forum Nieśmiertelniki Drużyny

CT :  ilość

TT : ilość

 

Kod :

/**
 * csdm_tickets.sma
 * CSDM plugin that lets you have round ticketing.
 *  Every time a player dies their team loses a ticket.  Once all their tickets are used up,
 *  they cannot respawn.
 *
 * (C)2003-2006 David "BAILOPAN" Anderson
 *
 *  Give credit where due.
 *  Share the source - it sets you free
 *  http://www.opensource.org/
 *  http://www.gnu.org/
 */
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csdm>

new bool:g_Enabled = false
new g_TeamTickets
new g_Respawns[3]

//Tampering with the author and name lines can violate the copyright
new PLUGINNAME[] = "CSDM Ticketing"
new VERSION[] = CSDM_VERSION
new AUTHORS[] = "BAILOPAN"

public csdm_Init(const version[])
{
	if (version[0] == 0)
	{
		set_fail_state("CSDM failed to load.")
		return
	}
}

public csdm_CfgInit()
{
	csdm_reg_cfg("ticketing", "read_cfg")
}

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGINNAME, VERSION, AUTHORS);
	
	new menu = csdm_main_menu();
	menu_additem(menu, "", "csdm_ticketing", ADMIN_MAP)
}

public plugin_cfg()
{
	if (g_TeamTickets)
	{
		csdm_set_mainoption(CSDM_OPTION_SAYRESPAWN, CSDM_SET_DISABLED)
	}
}

public csdm_RoundRestart()
{
	g_Respawns[_TEAM_T] = 0
	g_Respawns[_TEAM_CT] = 0
}

public csdm_PostDeath(killer, victim, headshot, const weapon[])
{
	if (!g_Enabled)
		return PLUGIN_CONTINUE
		
	new team = get_user_team(victim)
	
	if (g_Respawns[team] >= g_TeamTickets)
		return PLUGIN_HANDLED
		
	g_Respawns[team]++
	
	update_views()
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public csdm_PreSpawn(player, bool:fake)
{
	if (!g_Enabled || !fake)
		return PLUGIN_CONTINUE
		
	new team = get_user_team(player)
	if (g_Respawns[team] >= g_TeamTickets)
		return PLUGIN_HANDLED
		
	update_views()
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

update_views()
{
	//stolen from twisty
	set_hudmessage(170, 200, 255, -1.0, 0, 0, 6.0, 240.0, 0.1, 0.1, 4)
	new message[101]
	new ct = g_TeamTickets - g_Respawns[_TEAM_CT]
	new t = g_TeamTickets - g_Respawns[_TEAM_T]
	if (t < 0)
		t = 0
	if (ct < 0)
		ct = 0
	format(message, 100, "CS-Zgrywus.PL | NIESMIERTELNIKI DRUZYN ^nTerrorists: | %d^nCounter-Terrorist Tickets: %d", t , ct)
	show_hudmessage(0, "%s", message)
}

public read_cfg(readAction, line[], section[])
{
	if (!csdm_active())
	{
		return
	}
		
	if (readAction == CFG_READ)
	{
		new setting[24], sign[3], value[32];

		parse(line, setting, 23, sign, 2, value, 31);
		
		if (equali(setting, "tickets"))
		{
			g_TeamTickets = str_to_num(value)
		} else if (equali(setting, "enabled")) {
			g_Enabled = str_to_num(value) ? true : false
		}
	}
}

Z góry dziękuję za pomoc,

Pozdrawiam.

[ROZWIĄZANE] Server shutting down / overflowed

13.11.2016 14:32

Witam,

 

Po wgraniu mapy de_dust2_snow zauważyłem chwilowe problemy z serwerem.

Problem 1 :

- zdarza się, że co któryś gracz opuszcza grę z powodu "overflowed",

Problem 2 :

- po zmianie mapy na de_dust2_snow i po kilku sekunach wyskakuje komunikat  "Server shutting down" - następuje reset serwera ( nie zawsze tak jest ).

 

 

Wyczytałem, że błąd "overflowed" wyskakuj, gdy na hudzie wyskakuje za dużo wiadomości, ale Ja tego Huda mam praktycznie czystego, zbyt dużo rzeczy tam nie ma, jedynie : 

 

- plugin od asyst,

- na zakończeniu rundy statystyki ustawiane w menu serwera.

 

 

Moja lista pluginów :

fast_fix_hashsign.amxx
RatySpawnByFilip.amxx
abd.amxx
fireinthehole.amxx
polski_cs.amxx
hpk.amxx
asysta_i_zemsta_fragi.amxx
parachute.amxx
ban_neo_vvv.amxx
alt_end_round_sounds.amxx
spambot_block.amxx
ad_manager.amxx
admin_spec_esp.amxx
bs_limiter.amxx
inf_smierc.amxx
ptb.amxx
admin_freelook.amxx
adminlisten.amxx
afkbombtransfer.amxx
resetscore.amxx
GHW_Weapon_Replacement.amxx
eim.amxx
cytaty.amxx
mutemenu.amxx
menu.amxx
crx_c4timer.amxx
vip.amxx
ranga.amxx
rangi.amxx

Z góry dzięki za pomoc.

 

 

 

@EDIT

Problem z "Server shutting down" występuje nawet na mapie de_dust2

 

Na pukawce w panelu pokazuje się taka informacja :

Na serwerze wystąpił błąd: ERROR : Host_Error: PF_MessageEnd_I: Refusing to send user message SayText of 193 bytes to client, user message size limit is 192 bytes

 

Wyjaśnienie  :

 

Host_Error: PF_MessageEnd_I: Refusing to send user message SayText

FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: PF_MessageEnd_I: Refusing to send user message SayText of 193 bytes to client, user message size limit is 192 bytes

Błąd może wynikać z nadmiernej liczby informacji wysyłanych przez pluginy do graczy. Szczególnie dotyczy to pluginów wysyłających informacje na HUD z dużą częstotliwością do wielu graczy. Rozwiązaniem może być ograniczenie liczby takich informacji lub optymalizacja pluginów.

 

Problem w tym, że pluginy które wyskakują na hudzie to :

 

- asysta_i_zemsta_fragi.amxx,

-  eim.amxx,

- crx_c4timer.amxx,

 

 

Lekka edycja pluginu ranga.amxx

05.11.2016 13:20

Witam,

 

Prosiłbym Was o pomoc.

 

Prrefix już dodałem, jakoś działa :D

 

Mianowicie, chodzi mi o :

 

- usunięcie informacji o aktualnej randze i ilości zabójstw z huda,

- dodanie opcji /ranga - wtedy po wpisaniu w sayu tej komendy, w sayu wyskakuje na kolorowo informacja jaka ranga, ilość zabójstw i ile brakuje do następnej rangi.

 

Z góry dzięki za pomoc,

Pozdrawiam.

 

 

Dodaje plik sma.