Witam,
Jak w temacie, szukam pluginu na odtwarzanie dźwięku, gdy ktoś Nas zabije.
Format dźwięki : .mp3
Z góry dziękuję,
Pozdrawiam.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
08.04.2017 22:36
Witam,
Jak w temacie, szukam pluginu na odtwarzanie dźwięku, gdy ktoś Nas zabije.
Format dźwięki : .mp3
Z góry dziękuję,
Pozdrawiam.
20.03.2017 20:12
Witam,
Jak w temacie.
Prosiłbym o usunięcie domyślnych broni.
W kodzie mamy :
new const SkinFolder[] = "deroidcsgo/";
new const DSkinFolder[] = "deroidcsgo/default/";
Chciałbym, aby został tylko folder deroidcsgo
Link do moda : https://forums.allie...ad.php?t=294858
Z góry dziękuje za pomoc,
Pozdrawiam.
07.03.2017 17:22
Witam,
NIe mam pojęcia jak edytować kod, aby otrzymać efekty taki jak w załączniku.
Chodzi mi o taki efekt :
Nazwa forum
Nieśmiertelniki Drużyny
CT : ilość | TT : Ilość
Aktualnie mam
Nazwa forum Nieśmiertelniki Drużyny
CT : ilość
TT : ilość
Kod :
/** * csdm_tickets.sma * CSDM plugin that lets you have round ticketing. * Every time a player dies their team loses a ticket. Once all their tickets are used up, * they cannot respawn. * * (C)2003-2006 David "BAILOPAN" Anderson * * Give credit where due. * Share the source - it sets you free * http://www.opensource.org/ * http://www.gnu.org/ */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <csdm> new bool:g_Enabled = false new g_TeamTickets new g_Respawns[3] //Tampering with the author and name lines can violate the copyright new PLUGINNAME[] = "CSDM Ticketing" new VERSION[] = CSDM_VERSION new AUTHORS[] = "BAILOPAN" public csdm_Init(const version[]) { if (version[0] == 0) { set_fail_state("CSDM failed to load.") return } } public csdm_CfgInit() { csdm_reg_cfg("ticketing", "read_cfg") } public plugin_init() { register_plugin(PLUGINNAME, VERSION, AUTHORS); new menu = csdm_main_menu(); menu_additem(menu, "", "csdm_ticketing", ADMIN_MAP) } public plugin_cfg() { if (g_TeamTickets) { csdm_set_mainoption(CSDM_OPTION_SAYRESPAWN, CSDM_SET_DISABLED) } } public csdm_RoundRestart() { g_Respawns[_TEAM_T] = 0 g_Respawns[_TEAM_CT] = 0 } public csdm_PostDeath(killer, victim, headshot, const weapon[]) { if (!g_Enabled) return PLUGIN_CONTINUE new team = get_user_team(victim) if (g_Respawns[team] >= g_TeamTickets) return PLUGIN_HANDLED g_Respawns[team]++ update_views() return PLUGIN_CONTINUE } public csdm_PreSpawn(player, bool:fake) { if (!g_Enabled || !fake) return PLUGIN_CONTINUE new team = get_user_team(player) if (g_Respawns[team] >= g_TeamTickets) return PLUGIN_HANDLED update_views() return PLUGIN_CONTINUE } update_views() { //stolen from twisty set_hudmessage(170, 200, 255, -1.0, 0, 0, 6.0, 240.0, 0.1, 0.1, 4) new message[101] new ct = g_TeamTickets - g_Respawns[_TEAM_CT] new t = g_TeamTickets - g_Respawns[_TEAM_T] if (t < 0) t = 0 if (ct < 0) ct = 0 format(message, 100, "CS-Zgrywus.PL | NIESMIERTELNIKI DRUZYN ^nTerrorists: | %d^nCounter-Terrorist Tickets: %d", t , ct) show_hudmessage(0, "%s", message) } public read_cfg(readAction, line[], section[]) { if (!csdm_active()) { return } if (readAction == CFG_READ) { new setting[24], sign[3], value[32]; parse(line, setting, 23, sign, 2, value, 31); if (equali(setting, "tickets")) { g_TeamTickets = str_to_num(value) } else if (equali(setting, "enabled")) { g_Enabled = str_to_num(value) ? true : false } } }
Z góry dziękuję za pomoc,
Pozdrawiam.
13.11.2016 14:32
Witam,
Po wgraniu mapy de_dust2_snow zauważyłem chwilowe problemy z serwerem.
Problem 1 :
- zdarza się, że co któryś gracz opuszcza grę z powodu "overflowed",
Problem 2 :
- po zmianie mapy na de_dust2_snow i po kilku sekunach wyskakuje komunikat "Server shutting down" - następuje reset serwera ( nie zawsze tak jest ).
Wyczytałem, że błąd "overflowed" wyskakuj, gdy na hudzie wyskakuje za dużo wiadomości, ale Ja tego Huda mam praktycznie czystego, zbyt dużo rzeczy tam nie ma, jedynie :
- plugin od asyst,
- na zakończeniu rundy statystyki ustawiane w menu serwera.
Moja lista pluginów :
fast_fix_hashsign.amxx RatySpawnByFilip.amxx abd.amxx fireinthehole.amxx polski_cs.amxx hpk.amxx asysta_i_zemsta_fragi.amxx parachute.amxx ban_neo_vvv.amxx alt_end_round_sounds.amxx spambot_block.amxx ad_manager.amxx admin_spec_esp.amxx bs_limiter.amxx inf_smierc.amxx ptb.amxx admin_freelook.amxx adminlisten.amxx afkbombtransfer.amxx resetscore.amxx GHW_Weapon_Replacement.amxx eim.amxx cytaty.amxx mutemenu.amxx menu.amxx crx_c4timer.amxx vip.amxx ranga.amxx rangi.amxx
Z góry dzięki za pomoc.
@EDIT
Problem z "Server shutting down" występuje nawet na mapie de_dust2
Na pukawce w panelu pokazuje się taka informacja :
Na serwerze wystąpił błąd: ERROR : Host_Error: PF_MessageEnd_I: Refusing to send user message SayText of 193 bytes to client, user message size limit is 192 bytes
Wyjaśnienie :
Host_Error: PF_MessageEnd_I: Refusing to send user message SayText
FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: PF_MessageEnd_I: Refusing to send user message SayText of 193 bytes to client, user message size limit is 192 bytes
Błąd może wynikać z nadmiernej liczby informacji wysyłanych przez pluginy do graczy. Szczególnie dotyczy to pluginów wysyłających informacje na HUD z dużą częstotliwością do wielu graczy. Rozwiązaniem może być ograniczenie liczby takich informacji lub optymalizacja pluginów.
Problem w tym, że pluginy które wyskakują na hudzie to :
- asysta_i_zemsta_fragi.amxx,
- eim.amxx,
- crx_c4timer.amxx,
05.11.2016 13:20
Witam,
Prosiłbym Was o pomoc.
Prrefix już dodałem, jakoś działa
Mianowicie, chodzi mi o :
- usunięcie informacji o aktualnej randze i ilości zabójstw z huda,
- dodanie opcji /ranga - wtedy po wpisaniu w sayu tej komendy, w sayu wyskakuje na kolorowo informacja jaka ranga, ilość zabójstw i ile brakuje do następnej rangi.
Z góry dzięki za pomoc,
Pozdrawiam.
Dodaje plik sma.