Paintball Gun & Mod [NOWA WERSJA]
szelbi
09.08.2014
Instalacja
Komendy admina
Komendy gracza
CVAR'y
amx_pbgun (domyślnie 1) - włącza marker amx_pbusp (domyślnie 1) - włącza USP amx_pbglock (domyślnie 1) - włącza glocka pbgun_color (domyślnie 1) - kolor farby [1=standard; 2 = kolor teamu] pbgun_tgun (domyślnie 3) - którego modelu markera używa TT (wartości 1-5) pbgun_ctgun (domyślnie 7) - którego modelu markera używa CT (wartości 6-10) pbgun_shots (domyślnie 100) - Ile kolorowych "kulek" może być wystrzelonych jednocześnie (czym mniej, tym mniejsze obciążenie) pbgun_velocity (domyślnie 2000) - szybkość lotu kolorowych "kulek" (musi być niższa niż sv_maxvelocity (domyślnie 2000)) pbgun_speed (domyślnie 0.08) - czas pomiędzy każdym strzałem pbgun_life (domyślnie 15) - jak długo farba zostaje na ścianie pbgun_glow (domyślne flagi "a") - a = kulki mają poświatę, paintball, b = za kulkami ciągnie się "ogon" pbgun_damage (domyślnie 100) - ile obrażeń zadaje jedna kulka pbgun_bombside (domyślnie 0) - czy BS'y mają wybuchać pbgun_respkill (domyślnie 0) - czy możliwość RespKillowania ma być włączona pbgun_sound (domyślnie 1) - czy strzał i uderzenie mają wydawać dźwięki amx_pbmod (domyślnie 1) - czy mod ma być włączony amx_pbmodel (domyślnie 0) - czy gracze mają widzieć inny model gracza amx_pbmoney (domyślnie 1) - czy pieniądze na serwerze mają być wyłączone amx_pbstrip (domyślnie 1) - czy bronie mają być zabierane na początku każdej rundy amx_getnade (domyślnie 2) - jak często gracz dostaje HE 1 = co rundę, 2 = jeśli zabił kogoś w poprzedniej rundzie amx_pbdm (domyślnie 0) - jeśli aktywne, gracze będą się odradzać po śmierci amx_pbnade (domyślnie 1) - czy granaty mają być aktywne pbnade_radius (domyślnie 150) - odległość (w unitach) w jakiej gracz musi się znajdować od granatu, aby ten go zabił
Changelog
Download




Mrowa .
09.08.2014
Jakie tu masz bronie ?
Użytkownik Mrowa . edytował ten post 09.08.2014 21:33
szelbi
11.08.2014
Aktualizacja pluginu do wersji 3.4.2.
Nowe CVAR'y:
pbgun_bombside (domyślnie 0) - czy BS'y mają wybuchać pbgun_respkill (domyślnie 0) - czy możliwość RespKillowania ma być włączona
naszybko
14.08.2014
Dobra robota
Ja mam taki problem, że kulki nie lecą płynnie, jak się biega na lewo i prawo i strzela, to wygląda jakby leciały dwie kulki. Na innych serwerach pb nie widzę tego problemu, nie wiem czy to kwestia złego ustawienia serwera, o mój komp się nie czepiajcie, bo serwer trzyma przy max fpsach, ping nie skacze, a użycie procka na granicy 10%.
Zauważyłem jeszcze, że jak bawiłem się zmianą "modelu" broni, to lufa raz była taka, a raz inna.
I jeszcze jakbys mógł poprawic, żeby obie drużyny mialy osobne ammo w pistolecie (nie wspólne z głownym markerem) i taka samą ilość, bo to niesprawiedliwe jak ct ma osobne ammo do usp, a TT traci strzelając z markera.
Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże
szelbi
14.08.2014
Dobra robota
Ja mam taki problem, że kulki nie lecą płynnie, jak się biega na lewo i prawo i strzela, to wygląda jakby leciały dwie kulki. Na innych serwerach pb nie widzę tego problemu, nie wiem czy to kwestia złego ustawienia serwera, o mój komp się nie czepiajcie, bo serwer trzyma przy max fpsach, ping nie skacze, a użycie procka na granicy 10%.Zauważyłem jeszcze, że jak bawiłem się zmianą "modelu" broni, to lufa raz była taka, a raz inna.
I jeszcze jakbys mógł poprawic, żeby obie drużyny mialy osobne ammo w pistolecie (nie wspólne z głownym markerem) i taka samą ilość, bo to niesprawiedliwe jak ct ma osobne ammo do usp, a TT traci strzelając z markera.
Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże
Nie wiem co ty za błędy powymyślałeś, bo u mnie na serwerze wszystko działa dobrze
naszybko
14.08.2014
Dobra robota
Ja mam taki problem, że kulki nie lecą płynnie, jak się biega na lewo i prawo i strzela, to wygląda jakby leciały dwie kulki. Na innych serwerach pb nie widzę tego problemu, nie wiem czy to kwestia złego ustawienia serwera, o mój komp się nie czepiajcie, bo serwer trzyma przy max fpsach, ping nie skacze, a użycie procka na granicy 10%.Zauważyłem jeszcze, że jak bawiłem się zmianą "modelu" broni, to lufa raz była taka, a raz inna.
I jeszcze jakbys mógł poprawic, żeby obie drużyny mialy osobne ammo w pistolecie (nie wspólne z głownym markerem) i taka samą ilość, bo to niesprawiedliwe jak ct ma osobne ammo do usp, a TT traci strzelając z markera.
Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże
Nie wiem co ty za błędy powymyślałeś, bo u mnie na serwerze wszystko działa dobrze
Jeżeli chcesz, możesz wejść na niego to Ci pokażę
szelbi
14.08.2014
Ty mi nic nie musisz pokazywać, ponieważ to na 100% nie jest wina pluginu, którego używam na swoim serwerze i działa bez zarzutów. Na pewno coś źle zrobiłeś. A co do amunicji w TT to nie da się tego naprawić, ponieważ MP5 oraz GLOCK korzystają z tego samego typu amunicji.
szelbi
27.08.2014
Dałoby się, ale trzeba by było trochę pozmieniać, bo silnik jest przystosowany typowo pod MP5 jako broń główną.
.K3K
28.08.2014
łapcie z p90, powinno działać p90 nazwijcie
v_pbgun11.mdl
i wrzućcie do modeli.
P90 dodajecie vipowi w generatorze czy tam gdzieś jeśli będzie zabierać broń na początku rundy użyjcie task 3 sekundowy i będzie śmigać.
(nie mogę załącznika więc łapcie link)
http://speedy.sh/RJquH/paintballgun.sma
dodawałem jak w starym więc powinno jeśli zostawiłeś stare dodawanie modeli
Użytkownik .K3K edytował ten post 28.08.2014 18:39
silnik
29.08.2014
na jaką flagę są premki ?
Użytkownik silnik edytował ten post 29.08.2014 18:50