Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
PaintballMod

Paintball Gun & Mod [NOWA WERSJA]

paintballmod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 09.08.2014 20:33

*
Popularny

Opis


Miałem trochę wolnego czasu, więc postanowiłem go wykorzystać na poprawienie kilku błędów w modzie PaintBall. Plugin będzie aktualizowany, jeśli dowiem się o innych błędach. Dodatkowo dodałem do opisu CVAR'y, które wcześniej nie były w nim uwzględnione.
 

Instalacja


Standardowa.
 

Komendy admina


/ent (ADMIN_SLAY) - wyświetla informacje o entach na czacie
 

Komendy gracza


/respawn - odradza gracza, jeśli tryb DM jest włączony

CVAR'y


amx_pbgun (domyślnie 1) - włącza marker
amx_pbusp (domyślnie 1) - włącza USP
amx_pbglock (domyślnie 1) - włącza glocka
pbgun_color (domyślnie 1) - kolor farby [1=standard; 2 = kolor teamu]
pbgun_tgun (domyślnie 3) - którego modelu markera używa TT (wartości 1-5)
pbgun_ctgun (domyślnie 7) - którego modelu markera używa CT (wartości 6-10)
pbgun_shots (domyślnie 100) - Ile kolorowych "kulek" może być wystrzelonych jednocześnie (czym mniej, tym mniejsze obciążenie)
pbgun_velocity (domyślnie 2000) - szybkość lotu kolorowych "kulek" (musi być niższa niż sv_maxvelocity (domyślnie 2000))
pbgun_speed (domyślnie 0.08) - czas pomiędzy każdym strzałem
pbgun_life (domyślnie 15) - jak długo farba zostaje na ścianie
pbgun_glow (domyślne flagi "a") - a = kulki mają poświatę, paintball, b = za kulkami ciągnie się "ogon"
pbgun_damage (domyślnie 100) - ile obrażeń zadaje jedna kulka
pbgun_bombside (domyślnie 0) - czy BS'y mają wybuchać
pbgun_respkill (domyślnie 0) - czy możliwość RespKillowania ma być włączona
pbgun_sound (domyślnie 1) - czy strzał i uderzenie mają wydawać dźwięki

amx_pbmod (domyślnie 1) - czy mod ma być włączony
amx_pbmodel (domyślnie 0) - czy gracze mają widzieć inny model gracza
amx_pbmoney (domyślnie 1) - czy pieniądze na serwerze mają być wyłączone
amx_pbstrip (domyślnie 1) - czy bronie mają być zabierane na początku każdej rundy
amx_getnade (domyślnie 2) - jak często gracz dostaje HE 1 = co rundę, 2 = jeśli zabił kogoś w poprzedniej rundzie
amx_pbdm (domyślnie 0) - jeśli aktywne, gracze będą się odradzać po śmierci

amx_pbnade (domyślnie 1) - czy granaty mają być aktywne
pbnade_radius (domyślnie 150) - odległość (w unitach) w jakiej gracz musi się znajdować od granatu, aby ten go zabił
  

Changelog


Spoiler


Download


Modele, dźwięki i mapy: Załączony plik  Paintball.zip   9,31 MB  402 Ilość pobrań

 
Załączony plik  paintballmod.sma   6,01 KB  338 Ilość pobrań
  paintballmod.amxx
Załączony plik  paintballgun.sma   13,42 KB  385 Ilość pobrań
  paintballgun.amxx
Załączony plik  paintballnade.sma   3,74 KB  268 Ilość pobrań
  paintballnade.amxx
  • +
  • -
  • 12

#2 Mrowa .

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:176
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Bąków
Offline

Napisano 09.08.2014 21:32

Gz dla cb +

Jakie tu masz bronie ?

Użytkownik Mrowa . edytował ten post 09.08.2014 21:33

Robie paczki / pluginy / naprawiam serwery pisz PW lub gg 42740500


#3 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 10.08.2014 10:03

Jest to podstawowy PaintBall, czyli MP5, USP oraz Glock ;)


  • +
  • -
  • 0

#4 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 11.08.2014 16:34

Aktualizacja pluginu do wersji 3.4.2.

Spoiler


Nowe CVAR'y:

pbgun_bombside (domyślnie 0) - czy BS'y mają wybuchać
pbgun_respkill (domyślnie 0) - czy możliwość RespKillowania ma być włączona

  • +
  • -
  • 1

#5 naszybko

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 14.08.2014 18:10

Dobra robota :)
Ja mam taki problem, że kulki nie lecą płynnie, jak się biega na lewo i prawo i strzela, to wygląda jakby leciały dwie kulki. Na innych serwerach pb nie widzę tego problemu, nie wiem czy to kwestia złego ustawienia serwera, o mój komp się nie czepiajcie, bo serwer trzyma przy max fpsach, ping nie skacze, a użycie procka na granicy 10%.

Zauważyłem jeszcze, że jak bawiłem się zmianą "modelu" broni, to lufa raz była taka, a raz inna.

I jeszcze jakbys mógł poprawic, żeby obie drużyny mialy osobne ammo w pistolecie (nie wspólne z głownym markerem) i taka samą ilość, bo to niesprawiedliwe jak ct ma osobne ammo do usp, a TT traci strzelając z markera.

Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże :)


  • +
  • -
  • 0

#6 ZAl !

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Imię:aa
  • Lokalizacja:aaa
Offline

Napisano 14.08.2014 18:26

No ladnie + :)



#7 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 14.08.2014 18:57

Dobra robota :)
Ja mam taki problem, że kulki nie lecą płynnie, jak się biega na lewo i prawo i strzela, to wygląda jakby leciały dwie kulki. Na innych serwerach pb nie widzę tego problemu, nie wiem czy to kwestia złego ustawienia serwera, o mój komp się nie czepiajcie, bo serwer trzyma przy max fpsach, ping nie skacze, a użycie procka na granicy 10%.

Zauważyłem jeszcze, że jak bawiłem się zmianą "modelu" broni, to lufa raz była taka, a raz inna.

I jeszcze jakbys mógł poprawic, żeby obie drużyny mialy osobne ammo w pistolecie (nie wspólne z głownym markerem) i taka samą ilość, bo to niesprawiedliwe jak ct ma osobne ammo do usp, a TT traci strzelając z markera.

Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże :)

Nie wiem co ty za błędy powymyślałeś, bo u mnie na serwerze wszystko działa dobrze ;)


  • +
  • -
  • 0

#8 naszybko

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 14.08.2014 19:03

 

Dobra robota :)
Ja mam taki problem, że kulki nie lecą płynnie, jak się biega na lewo i prawo i strzela, to wygląda jakby leciały dwie kulki. Na innych serwerach pb nie widzę tego problemu, nie wiem czy to kwestia złego ustawienia serwera, o mój komp się nie czepiajcie, bo serwer trzyma przy max fpsach, ping nie skacze, a użycie procka na granicy 10%.

Zauważyłem jeszcze, że jak bawiłem się zmianą "modelu" broni, to lufa raz była taka, a raz inna.

I jeszcze jakbys mógł poprawic, żeby obie drużyny mialy osobne ammo w pistolecie (nie wspólne z głownym markerem) i taka samą ilość, bo to niesprawiedliwe jak ct ma osobne ammo do usp, a TT traci strzelając z markera.

Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże :)

Nie wiem co ty za błędy powymyślałeś, bo u mnie na serwerze wszystko działa dobrze ;)

 

 

Jeżeli chcesz, możesz wejść na niego to Ci pokażę :)
 


  • +
  • -
  • 0

#9 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 14.08.2014 19:18

Ty mi nic nie musisz pokazywać, ponieważ to na 100% nie jest wina pluginu, którego używam na swoim serwerze i działa bez zarzutów. Na pewno coś źle zrobiłeś. A co do amunicji w TT to nie da się tego naprawić, ponieważ MP5 oraz GLOCK korzystają z tego samego typu amunicji.


  • +
  • -
  • 0

#10 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 27.08.2014 15:07

Aktualizacja pluginu do wersji 3.4.3.
Spoiler

  • +
  • -
  • 1

#11 raximus

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 27.08.2014 16:10

Da rade dodać P90? ;-) To by była mega bajka!


  • +
  • -
  • 0

#12 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 27.08.2014 19:06

Dałoby się, ale trzeba by było trochę pozmieniać, bo silnik jest przystosowany typowo pod MP5 jako broń główną.


  • +
  • -
  • 0

#13 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 28.08.2014 11:55

Aktualizacja pluginu do wersji 3.4.4.
Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#14 .K3K

    Ja tu tylko sprzątam :s

  • Zbanowany

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:263
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 28.08.2014 18:12

łapcie z p90, powinno działać p90 nazwijcie

 v_pbgun11.mdl

i wrzućcie do modeli.

P90 dodajecie vipowi w generatorze czy tam gdzieś jeśli będzie zabierać broń na początku rundy użyjcie task 3 sekundowy i będzie śmigać.

 

 

(nie mogę załącznika więc łapcie link)

http://speedy.sh/RJquH/paintballgun.sma

dodawałem jak w starym więc powinno jeśli zostawiłeś stare dodawanie modeli


Użytkownik .K3K edytował ten post 28.08.2014 18:39

b_350_20_18CE03_051005_FFFFFF_111111.png

#15 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 28.08.2014 18:23

W twoim pluginie P90 nie będzie strzelało kulkami.


  • +
  • -
  • 0

#16 silnik

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 29.08.2014 18:37

 na jaką flagę są premki ? 


Użytkownik silnik edytował ten post 29.08.2014 18:50

  • +
  • -
  • 0

#17 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 29.08.2014 19:30

Tutaj nie ma żadnych premek. O czym ty człowieku piszesz? :facepalm:


  • +
  • -
  • 0

#18 silnik

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 29.08.2014 20:05

Admiral i assasin premium -,- 


  • +
  • -
  • -1

#19 raximus

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 30.08.2014 18:54

mega hiper multi :facepalm:

 

To jest klasyczny PaintBall!

Tutaj nie ma klas.


  • +
  • -
  • 0

#20 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 07.09.2014 17:40

Aktualizacja pluginu do wersji 3.4.5.
Spoiler

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: paintballmod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych