Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

camelovy - zdjęcie

camelovy

Rejestracja: 08.05.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.09.2014 19:29
-----

#460711 Perk "Celownik Laserowy"

Napisane przez Hleb w 23.09.2012 14:37

Dołączona grafika

Perk oparto na pluginach:

-http://amxx.pl/topic/31247-weapon-zoom-changer/ by Owner123
-http://amxx.pl/topic/68751-killstreak-134a-14c-wyzwania/ by Cypis'

Nazwa Perku: Celownik Laserowy

Zasada działania: Najpierw namierzamy cel w podwójnym zbliżeniu, następnie używając perku (klawisz C) wzywamy artylerię, po kilku sekundach pojawia się artyleria, która zrzuca bomby dokładnie w miejsce, gdzie wskazaliśmy celownikiem.

Jeżeli pomiędzy użyciem perku a przybyciem artylerii nie będziemy mieli podwójnego zbliżenia, wówczas artyleria nie przybywa a gracz traci możliwość ponownego wezwania.

Od czasu użycia perku, najdalej do momentu zrzutu bomb, jesteśmy niewidzialni w skali 30 na 255.

Będąc na pojedynczym czy podwójnym zblizeniu, nie możemy strzelać.

UWAGA!!

Perk wymaga modułu orpheu, pliki z nim zawarte znajdują się w paczce.
Wymagana jest podmiana pliku modules.ini, inaczej perk nie zadziała jak powinien.

Domyślny czas oczekiwania wynosi 5 sekund, zaś prędkość samolotu to 1500

#define PLANE_VELOCITY 1500
#define TIME_TO_ATTACK 5.0


jeżeli chcemy zmienić wartości to w define'ach zmieniamy wartości

Filmik przedstawiający użycie perku

http://www.youtube.com/watch?v=E3jb1trKHX0&feature=plcp

Dołączona grafika

Paczka z modelami/dźwiękami oraz plikami modułu orpheu - wystarczy rozpakować i podmienić folder cstrike.

Dołączona grafika
Załączony plik  cstrike.rar   560,61 KB  195 Ilość pobrań

Załączony plik  codperk_celowniklaserowy.sma   10,08 KB  171 Ilość pobrań
  codperk_celowniklaserowy.amxx
  • +
  • -
  • 26


#650670 Cod Mod by Alelluja

Napisane przez Alelluja w 17.07.2014 10:53

Witam was jest To moja Pierwsza paczka wystawiona na Waszym Forum. Chciałbym wam ją zaprezentować Mi Się ogólnie podoba ale nie wiem jak wam.Zapraszam do Oceniania i Krytykowania.
 
opis.png

Jest tutaj 23 klas Zwykłych, 5 klas Premium, 4 klasy S.Premium

cvary.png
To są cvary z codmod.cfg
 
Spoiler

 
inneinformacje.png
 
Plugins.ini
 
Spoiler

 
Plugins-CodMod.ini
 
Spoiler

 
Aha i Jeszcze w QTM_CodMod zmiencie To jak macie forum
 
Spoiler
Zmiencie Nazwe Forum
 
 
Update:
 
Usunięcie Modeli Broni.
 
Usunięcie Map.
 
Dodanie KillStreak
 
Dodanie Sklepu na Monety i Dolary
 
Poprawienie Silnika
 
download
 
Link: http://www28.zippysh...KScp1/file.html
  • +
  • -
  • 8


#657261 Dodanie statystyki obrażenia zapis SQL od Cypisa

Napisane przez Arbitralny w 16.08.2014 01:38

Spoiler


  • +
  • -
  • 1


#649025 COD Rynek

Napisane przez SeeK w 10.07.2014 20:39

Gdyby ktoś chciał to zamieszczam moją przerobioną wersję. Wymaga pluginu wytrzymalosc_perku

Lista Zmian:

* 1.3 - dodanie wytrzymałości perku

 *     - zmiana nazw niektórych funkcji

 *     - usuniecie remove_quotes z funkcji wystawienie

 *     - dodanie makra MAX_ITEMS definiującego ile jeden gracz może maksymalnie itemow wystawić na rynku

 *     - poprawiony sposób wyświetlania menu

 *     - dodanie więcej informacji podczas zakupu perka

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#659275 Powrót do strony w menu, na której byliśmy - /klasy , /perki

Napisane przez Lacostii w 21.08.2014 15:49

Witam, miałem pewien problem z menu /klasy na COD'ie i doprowadziło mnie to do wykonania pewnego ułatwienia,  graczom pewnie oszczędzi to nerwów i klikania.

 

Chodzi o to, że jak np. jesteśmy w menu klas na 6 stronie i wybierzemy klasę do oglądnięcia, to gdy klikniemy ponownie to normalnie cofa nas na pierwszą stronę.

Nie znalazłem nigdzie, więc publikuję sposób jak załatwić ten problem, aby cofało nas na stronę na której byliśmy i żeby normalnie kontynuowało się oglądanie, a nie od pierwszej strony.

 

Pokazuję dwa sposoby jak dla standardowych menu /klasy i /perki to zrobić, ale można to odwzorować dla każdego większego menu.

 

 

 

Zmian dokonujemy oczywiście w silniku COD'a.

 

Musimy przede wszystkim dodać tablicę, której będziemy używać, niezależnie czy skorzystacie z jednego czy dwóch sposobów.

Spoiler

 

 

Dla /klasy .

Spoiler

 

 

Dla /perki .

Spoiler

 

Zapisujemy, kompilujemy i wrzucamy ponownie na serwer.

 

 

Mam nadzieję, że się komuś przyda.

Jak jakieś problemy to proszę pisać, a postaram się pomóc.


  • +
  • -
  • 12


#656187 Zestaw Elektryka *Dwie wersje perku*

Napisane przez kakus002 w 11.08.2014 23:59

opis

 

Witam.

 

Poszukując na forum perku "Zestaw Elektryka"(Dostajesz 2 błyskawice) nie znalazłem ani jednego który by działał, chyba że źle szukałem :(

Jakiś czas temu postanowiłem go "naprawić" o dziwo było to prostsze niż myślałem :]

Dodatkowo sharkowy udostępnił swoje klasy w którym był elektryk inny niż dotychczas.

Mianowicie, nie było konieczności namierzania przeciwnika żeby dostał piorunem, wiec postanowiłem zrobić z tego perk.

Jedna wersja perku jest bez auto-namierzania, a druga z. Mam nadzieje że komuś się przyda ;)

 

inne informacje

Błyskawica w obu perkach zadaje 55DMG+Inteligencja(1Int=1DMG)

Jeśli ktoś chce zmienić to w tej linijce:

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ofiara, id, id, 55.0+cod_get_user_intelligence(id), 1);

download

Załączone pliki




#649414 Klasa odporna na HE w 100% działa

Napisane przez kakus002 w 12.07.2014 17:04

Po:

#include <codmod>

Dodajemy :

#include <hamsandwich>

Pod spód dajemy:

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

Przed lub po:

new const nazwa[]   = "XXX";
new const opis[]    = "Odporna na HE";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

Dajemy:

new bool:ma_klase[33]

Do "public plugin_init" dodajemy:

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")

Nie możemy zapomnieć także o:

}

public cod_class_enabled(id)	ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)	ma_klase[id] = false;

Na sam koniec dajemy public:

public TakeDamage(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(ma_klase[id] && damagebits & DMG_HEGRENADE && ent != attacker)
	{
		SetHamParamInteger(5,DMG_GENERIC)
		SetHamParamEntity(2, attacker)
		SetHamReturnInteger(0)
		return HAM_SUPERCEDE
	}
	return HAM_IGNORED
}

Odporność działa nawet gdy klasa ma 1/x z He.




#492337 Skrypty do pisania klas

Napisane przez MAGNET w 21.12.2012 21:39

Witam :)
Jest to mój pierwszy post w tym dziale, wiec proszę o wyrozumiałość ^^
Krotki wstęp:
Ostatnio miałem problem z szukaniem skryptów do pisania klas, wiec zapisywałem je sobie w jednym miejscu. Tak wyszło sporo dodatkow do klas, które postanowiłem opublikować w całości.
W przyszłości też będę robił podobne tematy ;)
A więc zaczynajmy:

1.Przerabianie klasy na premium:

Spoiler


2. Niewidzialność postaci:
Spoiler


3. Grawitacja:
Spoiler

4. Multijump:
Spoiler


5. BH
Spoiler


6. Cichy bieg:
Spoiler


7. Exp za fraga:
Spoiler


8. Unlimited multijump:
Spoiler


9. Nie zabiera dmg po upadku:
Spoiler



10. Niewidzialnosc, gdy sie nie ruszasz:
Spoiler

11. 1/x na odbicie pocisku:
Spoiler


12. Lina spidermana:
Spoiler


13. Dodatkowe dmg:
Spoiler


14. 1/x z wybranej broni:
Spoiler

15. Teleport:
Spoiler


16. Model gracza w zaleznosci od teamu
Spoiler


17. Zmiana stroju CT/TT z broniami:
Spoiler

 

18. No-Recoil

Spoiler

 

19. Szansa na pojawienie się u wroga

Spoiler

 

20. Ubranie Wroga

Spoiler

 

21. Widzisz wrogów na radarze

Spoiler

 

22. Klasa od poziomu

Spoiler

 

23. Nieśmiertelność

Spoiler


  • +
  • -
  • 52


#651765 Szukanie Aktywnych Banów w Amxbansie

Napisane przez xenos w 21.07.2014 13:24

Szukanie Aktywnych Banów w Amxbansie

opis
Proste narzędzie administracyjne , które ma na celu ułatwić sprawdzenie administratorowi na serwerze czy dany gracz ma obecnie aktywnego bana w AmxBansie poprzez użycie prostego menu.
W przypadku odnalezienia wpisu, admin zostanie poproszony o decyzję czy zbanować danego gracza.
komendyadmina.png

amx_szukaj - otwiera menu graczy

instalacja
http://amxx.pl/topic...-pluginow-amxx/

 

 

wymaganemoduly.png

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <sqlx>
#include <colorchat>

cvary.png
Użyte do przechwycenia cvarow do amxbansa by użytkownik nie musiał wpisywać ponownie.


 

Dodatkowo definicjie banowania

czas: na jak długo ma być dany taki ban: 0- perm   domyślnie 1 min
flaga: jakie uprawnienia ma posiadać admin by móc użyć narzędzia domyślnie ADMIN_BAN

#define czas 0   
#define flaga ADMIN_BAN

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#648090 [ROZWIĄZANE] Klasy - Czy są dobrze napisane?

Napisane przez BlackPerfum w 06.07.2014 18:37

Błędy/możliwości optymalizacje znalezione przeze mnie:
W lekkim wsparciu:
• Ta zmienna:
new Float:redukcja_obrazen_gracza[33];
nie musi być globalna a nawet wcale nie musi jej być

• Jeśli tworzysz zmienną:
new ma_klase[33]
w której chcesz przetrzymywać tylko dwie możliwe wartości to polecam by ta zmienna posiadała odpowiedni typ tzn. przedrostek bool: przy tworzeniu:
new bool:ma_klase[33]
• Poczytaj sobie o możliwych wartościach w 3 parametrze register_event bo nie wiem czy wiesz co zrobiłeś:
register_event("DeathMsg", "Death", "ade")
• Jeśli zmieniasz wartość jednego z argumentów w hamsandwichu to powinnieneś zwrócić
HAM_HANDLED
W marszalku:

• tak jak Wielkie Jol napisał nie wychwytujesz kiedy gracz będzie grał daną klasą :(

• Stała:
#define DMG_BULLET (1<<1)
jest już zdefiniowana w pliku nagłówkowym

• Nie ma sensu łapać 2x dokładnie ten sam event:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "DMG");
• Przestraszyłem się:
public DMG(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	// Najpierw sprawdzaj czy gracz jest podłączony bo jeśli jakiś byt (nie gracz) zabije gracza
	// to wyskoczy log index out of bounds tzn. bo zmienna "ma_klase" ma tylko 33 kamórki (ale index ostatniej to 32 bo pierwszej == 0) a ten byt będzie posiadał id > 32 :(
	
	if(!is_user_connected(this))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(damage<=0)
		return HAM_IGNORED;
		
	//To akurat nie ma sensu bo załóżmy że jakiś inny plugin zmodyfikował dmg tak że jest mniejsze od 0
	//myśląc logicznie dmg nie ma prawa być mniejsze od zera a nawet więcej powinno byc większe od zera
	//bo przestało by być obrażeniami!!
	
	if(random_num(1, 1)!=1)
		return HAM_IGNORED;
		
	//to tak samo jak bym zrobił tak: 
	//	if(!true)	return HAM_IGNORED
	//Nigdy się nie spełni warunek
	
	if(get_user_team(this)==get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_USP && damagebits & DMG_BULLET)
	cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*2.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	//zacznijmy od tego że robiąc tak nie podwojisz graczy dmg a potrojisz!! Bo funkcja: cod_inflict_damage
	//nie zwiększa dmg a je zadaje czyli jeśli gracz zada 10 dmg to dodatkowo jeszcze 20 a zatem łącznie zada 30 dmg!!
	//Ponadto tej funkcji nie powinno sie stosować do (pseudo)zwiększania dmg bo te dmg nie będzie wykrywane przez Ham_TakeDamage
	//a zatem inne pluginy kożystające z tego eventu nie będą mogły wychwycić tego dmg!!!
	
	return HAM_IGNORED;
}
• Twoja funkcja na 1/4 z he ma 99.(9)% że zadzaiła nie wtedy kiedy powinna!! Dlaczego? Przypatrz się:
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 4) == 1)
Pomińmy zbędne rzeczy:
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE)
Teraz pytanie kiedy funkcja get_user_weapon zwraca CSW_HEGRENADE a no wtedy i tylko wtedy gdy gracz trzyma w ręce HE czyli kiedy go rzuci to zmienia wartość a trzeba pamiętać iż zanim HE wybuchnie musimy go puścić czyli get_user_weapon nie przyda nam się do sprawdzenia czy dmg było spowodowane z he :/

• Używając tego:
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits)
nie zabijesz gracza a jedynie zadasz mu dmg które może(nie musi!!) go zabić. Funkcja na zabijanie gracza: http://amxx.pl/topic...nie-gracza-zarządzanie-broniami/

Naprawione klasy:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#645107 COD Rynek

Napisane przez MAGNET w 23.06.2014 23:17

COD Rynek

 

opis

 

Jest to modyfikacja, dzięki której gracze mogą swobodnie wystawiać perki na sprzedaż, bądź je kupować za $. Nie wymaga żadnych dodatkowych bibliotek, czy też plików. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu ;)

 

W razie ewentualnych problemów pisać pod spodem

Aktualizacje:
1.1 - dodanie możliwości usuwania perku z  rynku
1.2 - dodanie rynku z zarówno dolarami jak i monetami
1.3 - dodanie potwierdzenia zakupu perku, walory estetyczne

komendy

/rynek - otwiera menu główne rynku

instalacja

 

http://amxx.pl/topic...-pluginow-amxx/

 

inne informacje

 

Dziękuję użytkownikowi 26975 za pomoc przy pluginie oraz w testach :ok:

 

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 26


#643738 Perk Magiczny Nóż

Napisane przez Drago36 w 16.06.2014 22:07

Witam!

 

Pragnę przedstawić wam perk, który posiada owe działanie:

gdy gracz wyciągnie nóż staje się nieśmiertelny i nie może się ruszać, po wybraniu broni gracz odzyskuje swoją prędkość oraz traci nieśmiertelność.

Nazwa perku nie jest rewelacyjna "Cod'owa", ale jak ktoś ma pomysły to może sobie zmienić. ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#643543 Prosba o dodanie skokow do 2 klas

Napisane przez Gryzon w 15.06.2014 16:47

Łapaj:

Załączone pliki




#642870 RoundSound by Lenka (część 2)

Napisane przez Lenka w 11.06.2014 17:12

  • Ilość kawałków - 44
  • Typ dźwięku - .mp3
  • Długość utworów - 15-18 sek

 

 

TYTUŁY PIOSENEK
Część 2

  1. Afrika Bambaataa - Pupunanny 2k13 (DJ Sequence ReMix)
  2. Aura Dione Ft. Rock Mafia - Friends (MMs Ft. Sublevel ReMix)
  3. Avicii - Hey Brother (Shaun Frank & Yash Club ReMix)
  4. Benny G Vs BBX - Feel It Way Down (Extended Mix)
  5. Bodybangers Ft Tony T - Break My Stride (Extended Mix)
  6. B-QLL - Bunga Bunga (Critz ReMix)
  7. Bryce Ft Nitro - Weekend (Club Mix)
  8. Caitlyn - Tu Amor (DJ's Eden OmAmi & Benjamin ReMix)
  9. Christopher S Ft Flava & Stevenson - Lolipap Poison (KriZ Van Dee Vocal Mix)
  10. Claydee - Sexy Papi
  11. Cometa & V&P PROJECT - Beat BOX (Original Mix)
  12. Dark Ft Andreias - Patagonia (Extended)
  13. David Guetta Ft. Taped Rai - Just One Last Time (Deniz Koyu ReMix)
  14. Delia - Wuella Wuella (Cookis Summer ReMix)
  15. DJ Disco & Mc Polo - Szalona Ruda
  16. DJ Disco Ft. MC Polo - Cziki Czaka
  17. DJ Fresh Ft Jay Fay & Ms Dynamite - Dibby Dibby Sound (Extended Mix)
  18. DJ HYO - Party Don't Stop (Turbotronic ReMix)
  19. DJ Sava Ft. Misha & J Yolo - Taboo
  20. Enrique Iglesias Ft Pitbull - Freak
  21. Federico Portale - Spanish Sam (Extended Mix)
  22. Hi-Fi - Bujaj Się TAK! (Laj Laj) (Extended ReMix)
  23. Houseshaker Ft Amanda Blush - Light The Sky (Extended Mix)
  24. Kaiia Vs. Manilla Maniacs - Crazy Love (Extended Version)
  25. Kalwi & Remi Ft. Nadia Gattas - Africa (System & Berry Cake ReMix)
  26. Katy Perry - Birthday (Cash Cash Radio Mix)
  27. Ke$ha - Die Young (Malibu Breeze ReMix)
  28. Lars Palmas Vs DJ Serenity - Showtime (Bacefook ReMix)
  29. Magic Juice Ft J Yolo & DJ Sava - I Wanna Rock
  30. Mario Bischin - Leila (Extended)
  31. Martin Solveig & The Cataracs Ft Kyle - Hey Now (Daan D Bootleg)
  32. Mr. Probz - Waves (DJ MriD ReMix)
  33. Nicco Ft Ribellu - Ibiza (Extended Mix)
  34. Play & Win - Don't Try To Stop This
  35. Radio Killer - In The Middle Of The Night (Extended Mix)
  36. Sage The Gemin - Gas Pedal (Dave Aude ReMix)
  37. Shakira - Whenever (S!du 2k13 ReMix)
  38. Simon From Deep Divas Vs Corona - Baby Baby (Simon Cool Mix)
  39. Sunn - Shoulda (Igor PradAA ReMix)
  40. Tacabro - Asi Asi
  41. Tara McDonald - Give Me More (East Freaks ReMix)
  42. Tradelove - Pum Back (Original Mix)
  43. Vince Nysse Ft Shena - High Life
  44. Will.I.Am Ft. Britney Spears - Scream & Shout (TAITO Bootleg)

 

 

 

*Wszystkie RSy które tutaj wrzucam są zrobione przeze mnie.

 

 

:^D DOWNLOAD :^D
 

http://www34.zippysh...41724/file.html

 

 

 


  • +
  • -
  • 14


#643171 [ROZWIĄZANE] Prośba o przerobienie HUD

Napisane przez Gryzon w 13.06.2014 22:53

Łap dodane exp w % oraz zdrowie gracza. Zobacz czy działa :P

 

Załączone pliki