Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

camelovy - zdjęcie

camelovy

Rejestracja: 08.05.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.09.2014 19:29
-----

Moje tematy

Prosba o dodanie modeli do 4 perkow

08.06.2014 17:29

Witam. proszę o dodanie odpowiedniej liniki do tych perkow aby czytaly one modele. Modele niech nazywaja sie tak samo jak perki

 

 

AWP Camela

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "AWP Camela";
new const perk_desc[] = "Natychmiastowe zabicie z AWP";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
	cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
	ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
	cod_take_weapon(id, CSW_AWP);
	ma_perk[id] = false;
}
	
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_perk[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}

Deagle Master

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Deagle Master";
new const perk_desc[] = "Dostajesz Deagle'a 1/4";

new bool:ma_perk[33]

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "B4DZ!0");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
	cod_give_weapon(id, CSW_DEAGLE);
	ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
	cod_take_weapon(id, CSW_DEAGLE);
	ma_perk[id] = false;
}
	
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_perk[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && random_num(1, 4) == 1 && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}

Elitarne m4

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>


new const perk_name[] = "Elitarne m4";
new const perk_desc[] = "Dostajesz M4A1 i +10 dmg z niego";

new bool:ma_perk[33], wartosc_perku[33]

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "Dr@goN");
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 10, 11);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
	ma_perk[id] = true;
	cod_give_weapon(id, CSW_M4A1)
	wartosc_perku[id] = wartosc;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
	ma_perk[id] = false;
	cod_take_weapon(id, CSW_M4A1)
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(ma_perk[idattacker] && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker])*1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

	return HAM_IGNORED;
}

Zlote AK

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Zlote AK";
new const perk_desc[] = "Dostajesz AK47 i dodatkowe 10 obrazen z niego";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
        register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
  
        cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
        ColorChat(id, GREEN, "Perk Tajemnica Specnaz zostal zrobiony przez Kofi");
        cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
        ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
        cod_take_weapon(id, CSW_AK47);
        ma_perk[id] = false;
}
  
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
  
        if(!ma_perk[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
  
        if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
          
        return HAM_IGNORED;
}

Prośba o edycje modelu w pluginie "bonusy wypadające z graczy"

08.05.2014 19:58

Siemano. Prosiłbym kogoś o zmienienie modelu owego pluginy http://amxx.pl/topic...ajace-z-graczy/ a dokładniej chodzi o te skrzynki. Model może być dowolny tylko ważne żeby był mniejszy np jakiś plecak :)

W góry dzięki.