Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prosba o dodanie skokow do 2 klas

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 SevSon-

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:89
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 12.06.2014 20:42

Siemka. Chcialbym aby te klasy mialy jeszcze dodatkowe skoki

 

Kapitan - 3 skoki

Worm - 2 skoki

 

sma Kapitan :

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

#define DMG_HE (1<<24) 

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Kapitan [P]";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z AWP oraz 1/4 HE";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
	{
		client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		if(weapon == CSW_AWP && !random(1))
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	
	if(damagebits & DMG_HE && !random(4))
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}

sma Worm :

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[]   = "Worm [P]";
new const opis[]    = "Brak rozrzutu w broniach";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Sh4dy");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
	register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");	
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Worm [P]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}


public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public PreThink(id)
{
	if(ma_klase[id])
		set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}

public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
	if(ma_klase[id])
		set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!(damagebits & DMG_BULLET))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && random_num(1,3) == 1)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Z gory dzięki ;)


  • +
  • -
  • 0

GG: 47535977


#2 ZbawienieŚwiata

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:93
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 12.06.2014 22:55

Kapitan:

Spoiler
Worm:
Spoiler
Sprawdź.

  • +
  • -
  • 1

Wykonuje paczki COD MOD... 

Tanio!

Więcej informacji na PW.


#3 Pomager'ek

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:175
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 13.06.2014 16:22

Tak na przyszłość jak byś nie umiał :)

 

dodajesz Biblioteki:

 

#include <fakemeta> 

 

Zmienne:

 

new skoki[33];

new ma_klase[33];

 

Rejestrujemy:

 

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

 

Dodajemy publiki cod_class_enabled/disabled, jesli ich nie masz:

 

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

 

I na koncu sma:

 

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;///Tu zmieniamy ilosc skokow

return FMRES_IGNORED;
}


Użytkownik Pomager'ek edytował ten post 13.06.2014 16:26


#4 SevSon-

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:89
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 15.06.2014 14:19

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
 
codclass_KapitanPP.sma(27) : warning 217: loose indentation
codclass_KapitanPP.sma(27) : error 017: undefined symbol "register_forward"
codclass_KapitanPP.sma(27) : warning 215: expression has no effect
codclass_KapitanPP.sma(27) : error 001: expected token: ";", but found ")"
codclass_KapitanPP.sma(27) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_KapitanPP.sma(27) : fatal error 107: too many error messages on one line
 
Compilation aborted.
4 Errors.
 

 

Errory przy kompilacji 

 


  • +
  • -
  • 0

GG: 47535977


#5 Gryzon

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 108
Zaawansowany

  • Postów:107
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Szymek
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 15.06.2014 16:47

*
Popularny

Łapaj:

Załączone pliki



#6 SevSon-

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:89
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 16.06.2014 06:13

Klasy dzialaja. dzięki

 

Do zamkniecia


  • +
  • -
  • 0

GG: 47535977






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych