Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa odporna na HE w 100% działa

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 kakus002

    (-.(-.(-.-).-).-)

  • Zbanowany

Reputacja: 164
Profesjonalista

  • Postów:209
  • Lokalizacja:OS
Offline

Napisano 12.07.2014 17:04

*
Popularny

Po:

#include <codmod>

Dodajemy :

#include <hamsandwich>

Pod spód dajemy:

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

Przed lub po:

new const nazwa[]   = "XXX";
new const opis[]    = "Odporna na HE";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

Dajemy:

new bool:ma_klase[33]

Do "public plugin_init" dodajemy:

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")

Nie możemy zapomnieć także o:

}

public cod_class_enabled(id)	ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)	ma_klase[id] = false;

Na sam koniec dajemy public:

public TakeDamage(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(ma_klase[id] && damagebits & DMG_HEGRENADE && ent != attacker)
	{
		SetHamParamInteger(5,DMG_GENERIC)
		SetHamParamEntity(2, attacker)
		SetHamReturnInteger(0)
		return HAM_SUPERCEDE
	}
	return HAM_IGNORED
}

Odporność działa nawet gdy klasa ma 1/x z He.



#2 camelovy

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:48
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 07.08.2014 22:05

+ i czekam na więcej takich tematów ^^
  • +
  • -
  • 0

CsTopek.PL ^D^


#3 kakus002

    (-.(-.(-.-).-).-)

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 164
Profesjonalista

  • Postów:209
  • Lokalizacja:OS
Offline

Napisano 07.08.2014 23:46

Zamiast

new ma_klase[33]

Powinno być

new bool:ma_klase[33];

Skoro dalej używasz true/false.

yUp : ] Jak ktoś może niech podmieni.







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych