Łap poprawioną i działającą wersję w 100%
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez XXL w 16.11.2016 20:29
Łap poprawioną i działającą wersję w 100%
Napisane przez XXL w 14.11.2016 20:40
Napisane przez XXL w 08.11.2016 17:45
Napisane przez XXL w 07.11.2016 20:49
Hmm może warunek gdy gracz się odrodzi wykonuje funkcję? (więc analogicznie żywy gracz = musiał wybrać drużynę)
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("menu","1.0","xxl") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1); } public respawn(id) { if(is_user_connected(id)) { if(is_user_alive(id)) { display_menu(id) } } } public display_menu(id) { client_cmd(id,"say /menu") }
Napisane przez XXL w 07.11.2016 19:37
Mocy ci nie zmieniłem bo nie mam zbyt czasu
Reszta dodana tak jak chciał-eś/aś
Gdy gracz bez flagi VIPa wybierze ostatnią broń wyświetli mu się informacja:
ColorChat(id, RED, "[VIP] Nie masz uprawnien do tego!");
w .sma na górze jedynie musisz sobie zmienić flagę VIPa
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H // Flaga Vipa
Napisane przez XXL w 10.10.2016 19:33
background: url('http://link.pl')
Cały kod:
"<head><META http-equiv=Content-Type content='text/html ;charset=UTF-8'></head><style>body{color:#FFCC99;background: url('http://hostprojektspark.coolpage.biz/media/background.png');margin-top:5}.A{background-color:#310000}.B{background-color:#630000}td{font-size:14px}</style><center><b><font size=4>RANKSTATS</b></center><tr><td> </td><td> </td></tr>" )
Napisane przez XXL w 01.10.2016 09:16
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <vault> #include <fun> #pragma semicolon 0 #define PLUGIN "Knife Mod" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "spunko" new knife_model[33] new g_Menu public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") g_Menu = register_menuid("Knife Mod") register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu") register_clcmd("say /knife", "display_knife") set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b") } public plugin_precache() { precache_model("models/knife-mod/v_butcher.mdl") precache_model("models/knife-mod/p_butcher.mdl") precache_model("models/knife-mod/v_machete.mdl") precache_model("models/knife-mod/p_machete.mdl") precache_model("models/knife-mod/v_bak.mdl") precache_model("models/knife-mod/p_bak.mdl") precache_model("models/knife-mod/v_pocket.mdl") precache_model("models/knife-mod/p_pocket.mdl") precache_model("models/v_knife.mdl") precache_model("models/p_knife.mdl") } public display_knife(id) { new menuBody[512] add(menuBody, 511, "\rKnife Mod\w^n^n") add(menuBody, 511, "1. Machete \y(More Damage/Low Speed)\w^n") add(menuBody, 511, "2. Bak Knife \y(No Footsteps)\w^n") add(menuBody, 511, "3. Pocket Knife \y(High Speed)\w^n") add(menuBody, 511, "4. Butcher Knife \y(Low Gravity)\w^n") add(menuBody, 511, "5. Default Knife \y(Health Regeneration)\w^n^n") add(menuBody, 511, "0. Exit^n") new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 ) show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod") } public knifemenu(id, key) { switch(key) { case 0: SetKnife(id , 4) case 1: SetKnife(id , 2) case 2: SetKnife(id , 3) case 3: SetKnife(id , 1) case 4: SetKnife(id , 0) default: return PLUGIN_HANDLED } SaveData(id) return PLUGIN_HANDLED } public SetKnife(id , Knife) { knife_model[id] = Knife new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) if ( Weapon != CSW_KNIFE ) return PLUGIN_HANDLED new vModel[56],pModel[56] switch(Knife) { case 0: { format(vModel,55,"models/v_knife.mdl") format(pModel,55,"models/p_knife.mdl") } case 1: { format(vModel,55,"models/knife-mod/v_butcher.mdl") format(pModel,55,"models/knife-mod/p_butcher.mdl") } case 2: { format(vModel,55,"models/knife-mod/v_bak.mdl") format(pModel,55,"models/knife-mod/p_bak.mdl") } case 3: { format(vModel,55,"models/knife-mod/v_pocket.mdl") format(pModel,55,"models/knife-mod/p_pocket.mdl") } case 4: { format(vModel,55,"models/knife-mod/v_machete.mdl") format(pModel,55,"models/knife-mod/p_machete.mdl") } } entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel) return PLUGIN_HANDLED; } public CurWeapon(id){ SetKnife(id, knife_model[id]) } public kmodmsg() { client_print(0,print_chat,"[AMXX] Type /knife to change your knife skins") } public client_authorized(id){ LoadData(id) } SaveData(id) { new authid[32] get_user_authid(id, authid, 31) new vaultkey[64] new vaultdata[64] format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid) format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id]) set_vaultdata(vaultkey, vaultdata) } LoadData(id) { new authid[32] get_user_authid(id,authid,31) new vaultkey[64], vaultdata[64] format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid) get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63) knife_model[id] = str_to_num(vaultdata) }
Napisane przez XXL w 21.03.2016 22:01
Według mnie kiedyś moje początki z cs na cs-harn* był to 1 zombie beż żadnych sklepów zapisów itd po prostu jeśli ct nie współpracowało, to nici z rundy (to było właśnie najlepsze gra zespołowa) według mnie to były najlepsze czasy jeszcze jak się grało na paczce pełen bugów teraz to wydaje się być zabawne no ale cóż.. teraz dla mnie zm to zapomniana historia. Bo teraz wystarczy samemu kampić i strzelać full auto bez przeładowywań itd i wygrywa się rundę, dla mnie jest to nudne i monotonne teraz nie wyczyń nazbierać pare "ap"
Dzięki pozdrawiam
Napisane przez XXL w 18.03.2016 21:40
#include <amxmodx> public plugin_init() { register_event("Damage", "func_damage", "b", "2!=0") } public func_damage() { new victim = read_data(0) new damage = read_data(2) new killer = get_user_attacker(victim) new zycie = get_user_health(victim) - damage; set_hudmessage(255, 0, 0, 0.32, 0.22, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(killer, "Zombi zostalo %s HP", zycie) }
Napisane przez XXL w 15.03.2016 11:03
Napisane przez XXL w 09.03.2016 21:04
Musisz edytować kod ruletki tam gdzie masz informacje o różnych blokach typu (za wcześnie na ruletke) czy też (masz za mało kasy) itd..
Dodajesz kod niżej:
if(jail_get_play_game_id() > 7 || jail_get_days() == KILLDAY_DAY || jail_get_days() == GANIANY || jail_get_days() == CHOWANY) { ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Podczas zabaw ^x03nie^x01 mozesz, uzywac ruletki.", TAG) return 1 }
I reszte zabaw chyba sobie dodasz
A i na samej górze ruletki dodaj biblioteke
#include <jailbreak>
Bez tego ani rusz
Napisane przez XXL w 05.03.2016 18:05
proszę tylko musisz mieć flagę a - imunitet
#include <amxmodx> forward amxbans_admin_connect(id); new bool:g_Vip[33], g_Hudmsg; public plugin_init(){ register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill"); g_Hudmsg=CreateHudSyncObj(); } public client_authorized(id){ if(get_user_flags(id) & 1){ client_authorized_vip(id); } } public client_authorized_vip(id){ g_Vip[id]=true; new g_Name[64]; get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name)); set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0); ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "NA SERWER WCHODZI WLASCICIEL %s",g_Name); } public client_disconnect(id){ if(g_Vip[id]){ client_disconnect_vip(id); } } public client_disconnect_vip(id){ g_Vip[id]=false; } public amxbans_admin_connect(id){ client_authorized(id); }