https://amxx.pl/doku...84/StripWeapons
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
XXL
Rejestracja: 07.04.2014Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.05.2020 18:03
Statystyki
- Grupa: Power User
- Całość postów: 637
- Odwiedzin: 8 826
- Tytuł: Wszechmogący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#766754 [ROZWIĄZANE] tylko 1 karabin w slocie
Napisane przez Deus Vult w 11.05.2020 20:20
#766694 [ROZWIĄZANE] Wywołanie danej komendy po wyborze broni
Napisane przez Robiin w 09.05.2020 19:52
#766703 [ROZWIĄZANE] Wywołanie danej komendy po wyborze broni
Napisane przez Robiin w 09.05.2020 22:40
#766711 [ROZWIĄZANE] Wywołanie danej komendy po wyborze broni
Napisane przez Rivit w 10.05.2020 12:04
Trzy razy przeczytałem temat i nadal nie wiem o co Ci chodzi.
Kod, który wrzuciłeś będzie działać, ale komenda będzie wywoływana wiele razy, nie tylko jak gracz otrzymuje broń.
Jeśli chcesz osiągnąć efekt typu: zrób coś, gdy gracz otrzymuje jakąś broń to wykorzystaj to co podał Ci asior, albo to:
Ham_AddPlayerItem
/** * Description: Adds an item to the player's inventory. * Forward params: function(this, idother); * Return type: Integer. * Execute params: ExecuteHam(Ham_AddPlayerItem, this, idother); */ Ham_AddPlayerItem,
Co do CurWeapon - radziłbym unikać tej metody
#766715 [ROZWIĄZANE] Wywołanie danej komendy po wyborze broni
Napisane przez Rivit w 10.05.2020 13:48
#766723 [ROZWIĄZANE] Wywołanie danej komendy po wyborze broni
Napisane przez Rivit w 10.05.2020 16:35
RegisterHam(Ham_AddPlayerItem, "player", "Ham_AddPlayerItem_Post", 1)
public Ham_AddPlayerItem_Pre(id, ent) { if(!is_user_alive(id) || !pev_valid(ent)){ return HAM_IGNORED; } new csw = cs_get_weapon_id(ent); switch(csw){ case CSW_AK47:{ //dostales ak } case CSW_M4A1:{ //dostales m4 } } return HAM_IGNORED; }
cos takiego
#766728 [ROZWIĄZANE] Wywołanie danej komendy po wyborze broni
Napisane przez Rivit w 10.05.2020 18:39
#735259 Zablokowanie opcji w menu od x graczy
Napisane przez Aexis w 28.01.2017 17:06
#include <amxmodx> #define OPCJA_OD 10 new menu, menu_callback_handler; public plugin_init(){ register_plugin("Menu", "1.0", "Aexis"); register_clcmd("say /menu","Menu") } public Menu(id){ menu=menu_create("\rMenu","menu_handler"); menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback"); new bool:active=false, num=-1; menu_additem(menu,"\wpierwsza opcja","",0,menu_callback_handler); if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){ active=true; } menu_additem(menu,"\wdruga opcja","",0,menu_callback_handler); if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){ active=true; } menu_additem(menu,"\wtrzecia opcja","",0,menu_callback_handler); if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){ active=true; } menu_additem(menu,"\wczwarta opcja","",0,menu_callback_handler); if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){ active=true; } if(active){ menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie"); menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\yMenu"); menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r"); menu_display(id, menu); } else { menu_destroy(menu); } } public menu_callback(id, menu, item){ if(is_user_alive(id)){ if(item==0){ return ITEM_ENABLED; } if(item==1){ return ITEM_ENABLED; } if(get_playersnum()>= OPCJA_OD){ if(item==2){ return ITEM_ENABLED; } } if(item==3){ return ITEM_ENABLED; } } return ITEM_DISABLED; } public menu_handler(id, menu, item){ if(is_user_alive(id)){ if(item==0){ menu_1_handler(id); } if(item==1){ menu_2_handler(id); } if(get_playersnum()>= OPCJA_OD){ if(item==2){ menu_3_handler(id); //return PLUGIN_HANDLED } } if(item==3){ menu_4_handler(id); } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } public menu_1_handler(id) { client_print(id, print_center, "Elo"); } public menu_2_handler(id) { client_print(id, print_center, "Melo"); } public menu_3_handler(id) { client_print(id, print_center, "Trzy dwa"); } public menu_4_handler(id) { client_print(id, print_center, "ZERO"); }
Ten musi działać
#746144 Kilka zabaw Jailbreak w 1 pluginie
Napisane przez Tojaocb w 22.01.2018 11:35
#745871 Pliki .inl
Napisane przez Robiin w 12.01.2018 21:57
na serwerze ich nie potrzebujesz, one są tylko do twojego kompilatora i powinny być w folderze 'include'
Jestem niemalże pewny, że to nie literówka. Pliki *.inc = include, pliki *.inl = odrębny plik, który można zaincludować zawierający dalszy kod pluginu; https://amxx.pl/topi...kleić-plik-inl/
Tak, wiem, że to nie literówka.
Pliki .inl powinny być w folderze include tak samo jak .inc.
Mam doświadczenie w takim dzieleniu bo podzieliłem kiedyś silnik coda, który miał razem ponad 7k linijek kodu...
W takim wypadku uznaję
#745870 Pliki .inl
Napisane przez AwIlL^^ w 12.01.2018 21:37
na serwerze ich nie potrzebujesz, one są tylko do twojego kompilatora i powinny być w folderze 'include'
Jestem niemalże pewny, że to nie literówka. Pliki *.inc = include, pliki *.inl = odrębny plik, który można zaincludować zawierający dalszy kod pluginu; https://amxx.pl/topi...kleić-plik-inl/
Tak, wiem, że to nie literówka.
Pliki .inl powinny być w folderze include tak samo jak .inc.
Mam doświadczenie w takim dzieleniu bo podzieliłem kiedyś silnik coda, który miał razem ponad 7k linijek kodu...
#740919 Reset kondycji przy zmianie broni
Napisane przez rzeznik9871 w 11.07.2017 11:29
#739610 Problem z CS'em NS
Napisane przez RaS_ w 13.05.2017 21:03
#739349 Zrobienie hud, które nie będzie się 'bugował'.
Napisane przez Toldi w 05.05.2017 21:20
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: XXL
- Regulamin