Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

XXL - zdjęcie

XXL

Rejestracja: 07.04.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.05.2020 18:03
*****

#766754 [ROZWIĄZANE] tylko 1 karabin w slocie

Napisane przez Deus Vult w 11.05.2020 20:20

https://amxx.pl/doku...84/StripWeapons


  • +
  • -
  • 1


#766694 [ROZWIĄZANE] Wywołanie danej komendy po wyborze broni

Napisane przez Robiin w 09.05.2020 19:52

Hm, jest event Ham_Item_AddToPlayer, możesz wyłapać dodanie broni w ten sposób. Zależnie od pluginu w którym wybierasz broń możnaby pokombinować też z wyłapaniem wykonania funkcji dodającej broń, ale to już cięższe szachy.


  • +
  • -
  • 1


#766703 [ROZWIĄZANE] Wywołanie danej komendy po wyborze broni

Napisane przez Robiin w 09.05.2020 22:40

Coś, gdzieś, jakoś to bardzo mało konkretne info. Podrzuć jakiś skrawek kodu do reprodukcji, albo jakoś lepiej to opisz.


  • +
  • -
  • 1


#766711 [ROZWIĄZANE] Wywołanie danej komendy po wyborze broni

Napisane przez Rivit w 10.05.2020 12:04

Trzy razy przeczytałem temat i nadal nie wiem o co Ci chodzi.

Kod, który wrzuciłeś będzie działać, ale komenda będzie wywoływana wiele razy, nie tylko jak gracz otrzymuje broń.

Jeśli chcesz osiągnąć efekt typu: zrób coś, gdy gracz otrzymuje jakąś broń to wykorzystaj to co podał Ci asior, albo to:

Ham_AddPlayerItem
	/**
	 * Description:		Adds an item to the player's inventory.
	 * Forward params:	function(this, idother);
	 * Return type:		Integer.
	 * Execute params:	ExecuteHam(Ham_AddPlayerItem, this, idother);
	 */
	Ham_AddPlayerItem,

Co do CurWeapon - radziłbym unikać tej metody


  • +
  • -
  • 1


#766715 [ROZWIĄZANE] Wywołanie danej komendy po wyborze broni

Napisane przez Rivit w 10.05.2020 13:48

Tak, to będzie blokować otrzymywanie noża.

 

Co do pytań typu:


Edit: czy to powinno działać?

Najlepiej sprawdzić samemu ;)

 

Jak chcesz uniknąć pobierania classname w celu sprawdzenia co to za broń to użyj

cs_get_weapon_id()

z drugim parametrem, czyli: iWeaponID

wtedy dostaniesz id broni w formie CSW_* 


  • +
  • -
  • 1


#766723 [ROZWIĄZANE] Wywołanie danej komendy po wyborze broni

Napisane przez Rivit w 10.05.2020 16:35

      RegisterHam(Ham_AddPlayerItem, "player", "Ham_AddPlayerItem_Post", 1)
public Ham_AddPlayerItem_Pre(id, ent)
{
	if(!is_user_alive(id) || !pev_valid(ent)){
		return HAM_IGNORED;
	}

	new csw = cs_get_weapon_id(ent);
	switch(csw){
		case CSW_AK47:{
			//dostales ak
		}
		case CSW_M4A1:{
			//dostales m4
		}
	}

	return HAM_IGNORED;
}

cos takiego


  • +
  • -
  • 2


#766728 [ROZWIĄZANE] Wywołanie danej komendy po wyborze broni

Napisane przez Rivit w 10.05.2020 18:39

No byczku troszke własnego myślenia ;) nie tylko copy paste

      RegisterHam(Ham_AddPlayerItem, "player", "Ham_AddPlayerItem_Post", 1)
public Ham_AddPlayerItem_Pre(id, ent)

nazwy funkcji sie roznia, w logach pewnie wyplulo, ale kto by tam patrzył.

Sprawdziłem u siebie - amxx 1.9 - elegancko dziala


  • +
  • -
  • 1


#735259 Zablokowanie opcji w menu od x graczy

Napisane przez Aexis w 28.01.2017 17:06

#include <amxmodx>

#define OPCJA_OD 10



new menu, menu_callback_handler;

public plugin_init(){
	register_plugin("Menu", "1.0", "Aexis");
	register_clcmd("say /menu","Menu")
}




public Menu(id){
	menu=menu_create("\rMenu","menu_handler");
	menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback");
	new bool:active=false, num=-1;
	menu_additem(menu,"\wpierwsza opcja","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	menu_additem(menu,"\wdruga opcja","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	menu_additem(menu,"\wtrzecia opcja","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	menu_additem(menu,"\wczwarta opcja","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	if(active){
		menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
		menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\yMenu");
		menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
		menu_display(id, menu);
	} else {
		menu_destroy(menu);
	}
}

public menu_callback(id, menu, item){
	if(is_user_alive(id)){
		if(item==0){
			return ITEM_ENABLED;
		}
		
		if(item==1){
			return ITEM_ENABLED;
		}
		
		if(get_playersnum()>= OPCJA_OD){
			if(item==2){
				return ITEM_ENABLED;
			}
		}
		
		if(item==3){
			return ITEM_ENABLED;
		}
		
	}
	return ITEM_DISABLED;
}
public menu_handler(id, menu, item){
	if(is_user_alive(id)){
		if(item==0){
			menu_1_handler(id);
		}
		
		if(item==1){
			menu_2_handler(id);
		}
		
		if(get_playersnum()>= OPCJA_OD){
			if(item==2){
				menu_3_handler(id);
				//return PLUGIN_HANDLED
			}
			
		}
		if(item==3){
			menu_4_handler(id);
		}
		
	}
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}


public menu_1_handler(id)
{
	client_print(id, print_center, "Elo");
}

public menu_2_handler(id)
{
	client_print(id, print_center, "Melo");
}

public menu_3_handler(id)
{
	client_print(id, print_center, "Trzy dwa");
}

public menu_4_handler(id)
{
	client_print(id, print_center, "ZERO");
}

Ten musi działać  ;)


  • +
  • -
  • 1


#746144 Kilka zabaw Jailbreak w 1 pluginie

Napisane przez Tojaocb w 22.01.2018 11:35

Nie mogę edytować a nie dodałem pliku xD

 

Załączony plik  kilkazabaw.sma   12,1 KB  86 Ilość pobrań
  kilkazabaw.amxx


  • +
  • -
  • 1


#745871 Pliki .inl

Napisane przez Robiin w 12.01.2018 21:57

 

 

na serwerze ich nie potrzebujesz, one są tylko do twojego kompilatora i powinny być w folderze 'include'

Jestem niemalże pewny, że to nie literówka. Pliki *.inc = include, pliki *.inl = odrębny plik, który można zaincludować zawierający dalszy kod pluginu; https://amxx.pl/topi...kleić-plik-inl/

 

Tak, wiem, że to nie literówka.

Pliki .inl powinny być w folderze include tak samo jak .inc.
Mam doświadczenie w takim dzieleniu bo podzieliłem kiedyś silnik coda, który miał razem ponad 7k linijek kodu...

 

W takim wypadku uznaję :P


  • +
  • -
  • 1


#745870 Pliki .inl

Napisane przez AwIlL^^ w 12.01.2018 21:37

 

na serwerze ich nie potrzebujesz, one są tylko do twojego kompilatora i powinny być w folderze 'include'

Jestem niemalże pewny, że to nie literówka. Pliki *.inc = include, pliki *.inl = odrębny plik, który można zaincludować zawierający dalszy kod pluginu; https://amxx.pl/topi...kleić-plik-inl/

 

Tak, wiem, że to nie literówka.

Pliki .inl powinny być w folderze include tak samo jak .inc.
Mam doświadczenie w takim dzieleniu bo podzieliłem kiedyś silnik coda, który miał razem ponad 7k linijek kodu...


  • +
  • -
  • -1


#740919 Reset kondycji przy zmianie broni

Napisane przez rzeznik9871 w 11.07.2017 11:29

to rusz mózgownica i pomysl co to spowoduje bo widze ze niektorzy maja problem z logicznym mysleniem


  • +
  • -
  • -2


#739610 Problem z CS'em NS

Napisane przez RaS_ w 13.05.2017 21:03

na pewno masz csa z cssetti pobierz na nowo z cswarzone.


  • +
  • -
  • -2


#739401 Arena 1vs1 CS 1.6

Napisane przez MrRefix w 06.05.2017 17:37

Puszcze za 15zł przetłumaczoną i w miarę ogarniętą z bugów tą arenkę (Są jeszcze bugi, ale to już nie moje zmartwienie te jedne z najważniejszych są rozwiązane), PW.


  • +
  • -
  • 0


#739349 Zrobienie hud, które nie będzie się 'bugował'.

Napisane przez Toldi w 05.05.2017 21:20

Spróbuj tego. Metodą prób i błędów się zrobi xD

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.17, 0, 0, 0, 0, 0, -1)

  • +
  • -
  • -3