Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

XXL - zdjęcie

XXL

Rejestracja: 07.04.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.05.2020 18:03
*****

#721546 Szukam pluginu /skiny

Napisane przez XXL w 25.02.2016 16:58

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Cos"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Hiroshima"

public plugin_init() 

{
 register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 register_clcmd("say /skiny", "motd1")
 }
public motd1(id)

{

show_motd( id,"skiny.txt","Przykladowe motd")

}

I plik skiny.txt wrzucasz do cstrike i uzupełniasz


  • +
  • -
  • 1


#720128 Problem z paczką JB

Napisane przez XXL w 08.02.2016 20:48

Nie chce wspolpracowac widze.

 

Nie chcę nic mówić ale tu nie ma ograniczonego czasu na odpowiedź a po twoim powyższym poście również mogę to o tobie powiedzieć każdy kiedyś zaczynał..


  • +
  • -
  • 1


#719261 [KOSZ] plugin vip na 4 fun

Napisane przez XXL w 28.01.2016 22:28

łap

 

sma - http://amxx.pl/kompi...6&fname=vip.sma

amxxhttp://amxx.pl/kompi...6&fname=vip.sma


  • +
  • -
  • 1


#718419 [KOSZ] Jak przerobic

Napisane przez XXL w 17.01.2016 22:56

łap

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <ColorChat>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "kryjryj"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
set_task(3.0, "moce");
}
public moce(id)
{
set_user_armor(id,120);
set_user_health(id,120);
ColorChat(id,GREEN,"Dostales 120 armiru i 120 hp");
}

  • +
  • -
  • 1


#717495 Prośba o klasę Kociak

Napisane przez XXL w 04.01.2016 16:12

Łap tylko ścieżka to:

models/player/Koshak_cat_shrek.mdl

ponieważ wywalał błędy

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#717410 Jointy dla CT?

Napisane przez XXL w 03.01.2016 16:13

sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#717306 Jointy dla CT?

Napisane przez XXL w 02.01.2016 14:17

Nie bo to jest ilość otrzymanych jointow dla tt za zabicie ct


  • +
  • -
  • 1


#716324 [KOSZ] problem z zabawą

Napisane przez XXL w 17.12.2015 09:44

Łap, tylko musisz usunąć zabawę którą już masz w piątek np KillDay bo 2 zabawy 1-ego dnia nie zadziałają :D

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <jailbreak>
 
#define PLUGIN "Snowwar"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "cypis"
 
#define TASK_HUD 6781252
#define NADE_SNOW 3349
 
new id_zabawa;
 
new HamHook:hSpawn, HamHook:fHamKill, HamHook:fHamTakeDamage[2];
new fmClientDisconnect;
new HamHook:hItemDeployHE, fmSetModelGrenade, HamHook:hThinkGrenade, fmTouchGrenade;
 
new kolory[][] = {"Czerwony", "Zielony", "Niebieski", "Fioletowy", "Zolty", "Blekitny"};
new kolor_przydzial[][3] = {
{255,0,0}, //czerwony
{0,255,0}, //zielony
{0,0,255}, //niebieski
{255,0,255}, //fioletowy
{255,255, 0}, //zolty
{0,255,255} //blekitny
};
new max_przydzial, user_przydzial[33];
new g_trailSpr, blood1, blood2;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
 
id_zabawa = jail_register_game("SnowWar");
}
 
new g_Models[][] = {
"models/jb_prosiak/sniezki/v.mdl",
"models/jb_prosiak/sniezki/w.mdl",
"models/jb_prosiak/sniezki/p.mdl"
}
 
new g_Dzwieki[][] = {
"jb_prosiak/swieta_zabawy/swieta1.mp3",
"jb_prosiak/swieta_zabawy/swieta2.mp3",
"jb_prosiak/swieta_zabawy/swieta3.mp3",
"jb_prosiak/swieta_zabawy/swieta4.mp3",
"jb_prosiak/swieta_zabawy/swieta5.mp3",
"jb_prosiak/swieta_zabawy/swieta6.mp3",
"jb_prosiak/swieta_zabawy/swieta7.mp3",
"jb_prosiak/swieta_zabawy/swieta8.mp3",
"jb_prosiak/swieta_zabawy/swieta9.mp3"
}
 
public plugin_precache()
{
for(new i=0; i<sizeof(g_Models); i++)
precache_model(g_Models[i]);
g_trailSpr = precache_generic("sprites/laserbeam.spr");
precache_model("models/player/swietamikolajjb/swietamikolajjb.mdl");
blood1 = precache_model("sprites/blood.spr");
blood2 = precache_model("sprites/bloodspray.spr");
for (new i=0; i<sizeof(g_Dzwieki); i++)
precache_sound(g_Dzwieki[i]);
}
 
public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
if(jail_get_play_game_id() == id_zabawa)
{
OnRemoveData(id_zabawa);
 
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
 
fm_set_rendering(id);
}
}
 
public OnRemoveData(day)
{
if(day == id_zabawa)
{
SetZabawa(false);
client_cmd(0, "mp3 stop");
}
}
 
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{
static szTime[12];
	if(day == PIATEK || day == id_zabawa)
{
format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - walka wiezniow miedzy grupami^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime);
szInfo = "Dzisiaj jest SnowWar";
 
jail_set_prisoners_micro(true, true);
jail_set_ct_hit_tt(true);
jail_set_god_ct(true);
SetZabawa(true);
 
setting[0] = 1;
setting[1] = 1;
setting[2] = 1;
setting[4] = 1;
setting[6] = 1;
setting[7] = 1;
setting[8] = 1;
new losowa = random_num(0,sizeof(g_Dzwieki)-1)
client_cmd(0, "mp3 loop sound/%s", g_Dzwieki[losowa]);
}
}
 
new bool:koniec;
public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == PIATEK || day == id_zabawa)
{
koniec = false;
max_przydzial = IloscGraczy();
 
jail_open_cele();
jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za");
 
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
UstawPrzydzial(i);
}
}
}
 
public OnGameHudEnd(day)
{
	if(day == PIATEK || day == id_zabawa)
{
if(!koniec)
{
koniec = true;
jail_set_game_hud(300, "Koniec rundy za");
 
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0);
show_hudmessage(0, "== BITWA ==");
 
jail_set_prisoners_fight(true, false, false);
}
else
{
koniec = false;
 
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i))
continue;
 
if(get_user_team(i) != 1)
continue;
 
user_kill(i);
}
}
}
}
 
public fwSpawn(id)
{
UstawPrzydzial(id);
}
 
public UstawPrzydzial(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return;
 
if(get_user_team(id) != 1)
return;
cs_set_user_model(id, "swietamikolajjb");
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
 
static przydzial = 0;
user_przydzial[id] = przydzial;
fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, kolor_przydzial[przydzial][0], kolor_przydzial[przydzial][1], kolor_przydzial[przydzial][2], kRenderNormal, 10);
 
if(++przydzial >= max_przydzial)
przydzial = 0;
}
 
public SetZabawa(bool:wartosc)
{
SetGrenade(wartosc);
if(wartosc)
{
if(!hSpawn)
hSpawn = RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
else
EnableHamForward(hSpawn);
 
if(!fHamKill)
fHamKill = RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGraczaPost", 1);
else
EnableHamForward(fHamKill);
 
if(!fHamTakeDamage[0])
fHamTakeDamage[0] = RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
else
EnableHamForward(fHamTakeDamage[0]);
 
if(!fHamTakeDamage[1])
fHamTakeDamage[1] = RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack");
else
EnableHamForward(fHamTakeDamage[1]);
 
if(!fmClientDisconnect)
fmClientDisconnect = register_forward(FM_ClientDisconnect, "fwClientDisconnect");
 
set_task(1.0, "PokazWiadomoscHud", TASK_HUD, .flags="b");
}
else
{
if(hSpawn)
DisableHamForward(hSpawn);
 
if(fHamKill)
DisableHamForward(fHamKill);
 
if(fHamTakeDamage[0])
DisableHamForward(fHamTakeDamage[0]);
 
if(fHamTakeDamage[1])
DisableHamForward(fHamTakeDamage[1]);
 
if(fmClientDisconnect)
{
unregister_forward(FM_ClientDisconnect, fmClientDisconnect);
fmClientDisconnect = 0;
}
 
if(task_exists(TASK_HUD))
remove_task(TASK_HUD);
}
}
 
public PokazWiadomoscHud(taskid)
{
utilAllHudColor();
}
 
stock utilAllHudColor()
{
static SyncHudObj;
if(!SyncHudObj)
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
 
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.05, 0.40, .holdtime=1.0);
for(new i=1; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i))
continue;
 
if(get_user_team(i) != 1)
continue;
 
ShowSyncHudMsg(i, SyncHudObj, "Kolor: %s", kolory[user_przydzial[i]]);
}
}
 
/////////////////////////////////
public TakeDamage(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits)
return vTakeDamage(id, attacker);
 
public TraceAttack(id, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagebits)
return vTakeDamage(id, attacker);
 
vTakeDamage(id, attacker)
{
if(!is_user_connected(id) || !is_user_connected(attacker) || get_user_team(id) != 1 || get_user_team(attacker) != 1)
return HAM_IGNORED;
 
if(user_przydzial[attacker] == user_przydzial[id])
return HAM_SUPERCEDE;
 
return HAM_IGNORED;
}
 
public fwClientDisconnect(id)
{
SprawdzPrzydzial();
}
 
public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{
if(!is_user_connected(id) || get_user_team(id) != 1)
return;
 
SprawdzPrzydzial();
}
 
public SprawdzPrzydzial()
{
new ostatni_przydzial = -1;
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i))
continue;
 
if(get_user_team(i) != 1)
continue;
 
if(ostatni_przydzial != -1 && ostatni_przydzial != user_przydzial[i]) //SPRAWDZENIE CZY SĄ INNE GRUPY
return 0;
 
ostatni_przydzial = user_przydzial[i];
}
if(ostatni_przydzial != -1)
{
if(fHamTakeDamage[0])
DisableHamForward(fHamTakeDamage[0]);
 
if(fHamTakeDamage[1])
DisableHamForward(fHamTakeDamage[1]);
 
return 1;
}
return 0;
}
 
//////////////////////////////////
public SetGrenade(bool:wartosc)
{
if(wartosc)
{
if(!hItemDeployHE)
hItemDeployHE = RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_hegrenade", "fwWeaponHE", 1);
else
EnableHamForward(hItemDeployHE);
 
if(!hThinkGrenade)
hThinkGrenade = RegisterHam(Ham_Think, "grenade", "fwThinkGrenade");
else
EnableHamForward(hThinkGrenade);
 
if(!fmSetModelGrenade)
fmSetModelGrenade = register_forward(FM_SetModel, "fwSetModelGrenade");
 
if(!fmTouchGrenade)
fmTouchGrenade = register_forward(FM_Touch, "fwTouchGrenade");
}
else
{
if(hItemDeployHE)
DisableHamForward(hItemDeployHE);
 
if(hThinkGrenade)
DisableHamForward(hThinkGrenade);
 
if(fmSetModelGrenade)
{
unregister_forward(FM_SetModel, fmSetModelGrenade);
fmSetModelGrenade = 0;
}
 
if(fmTouchGrenade)
{
unregister_forward(FM_Touch, fmTouchGrenade);
fmTouchGrenade = 0;
}
}
}
 
public fwWeaponHE(ent)
{
if(!pev_valid(ent))
return;
 
new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
if(!is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 1)
return;
 
set_pev(id, pev_viewmodel2, g_Models[0]);
set_pev(id, pev_weaponmodel2, g_Models[1]);
}
 
public fwThinkGrenade(ent)
{   
if(!pev_valid(ent)) 
return HAM_IGNORED;
 
new Float:dmgtime;
pev(ent, pev_dmgtime, dmgtime);
 
if(dmgtime > get_gametime())
return HAM_IGNORED;
 
if(pev(ent, pev_flTimeStepSound) == NADE_SNOW)
return HAM_SUPERCEDE;
 
return HAM_IGNORED;
}
 
public fwSetModelGrenade(ent, const model[])
{
if(!pev_valid(ent)) 
return HAM_IGNORED;
 
new Float:dmgtime;
pev(ent, pev_dmgtime, dmgtime);
 
if(dmgtime == 0.0)
return HAM_IGNORED;
 
if(!equal(model,"models/w_hegrenade.mdl"))
return HAM_IGNORED;
 
fm_entity_set_model(ent, g_Models[2]);
 
new id = pev(ent, pev_owner);
 
new Float:fVelocity[3]
velocity_by_aim(id, 1000, fVelocity);
set_pev(ent, pev_velocity, fVelocity);
set_pev(ent, pev_gravity, 0.4);
 
MakeTrail(ent, kolor_przydzial[user_przydzial[id]]);
set_pev(ent, pev_flTimeStepSound, NADE_SNOW);
 
if(is_user_alive(id))
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 2);
 
return HAM_SUPERCEDE;
}
 
public fwTouchGrenade(ent, id)
{
if(!pev_valid(ent))
return;
 
new szClass[32];
pev(ent, pev_model, szClass, 31);
 
if(!equal(szClass, g_Models[2]))
return;
 
if(is_user_alive(id))
{
ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, id, ent, pev(ent, pev_owner), 150.0, DMG_BULLET);
}
sw_effect(ent);
fm_remove_entity(ent);
}
 
stock IloscGraczy()
{
switch(get_playersnum(1))
{
case 0..10: return 2;
case 11..20: return 3;
case 21..32: return 4;
}
return 2;
}
 
stock sw_effect(ent)
{
new Float:Origin[3];
pev(ent, pev_origin, Origin);
 
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_BLOODSPRITE);
write_coord(floatround(Origin[0]));
write_coord(floatround(Origin[1]));
write_coord(floatround(Origin[2]));
write_short(blood2);
write_short(blood1);
write_byte(255);
write_byte(15);
message_end();
}
 
stock MakeTrail(ent, colors[3])
{
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_BEAMFOLLOW);
write_short(ent);
write_short(g_trailSpr);
write_byte(10);
write_byte(10);
write_byte(colors[0]);
write_byte(colors[1]);
write_byte(colors[2]);
write_byte(500);
message_end();
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 1


#716004 [KOSZ] Pytanie odnośnie gangów.

Napisane przez XXL w 10.12.2015 14:22

A mógłbyś mi powiedzieć jak, bądź go przerobić?

Jak znajdę czas to ci go przerobie


  • +
  • -
  • 1


#715018 Forum od podstaw krok po kroku

Napisane przez XXL w 22.11.2015 12:53

domena .pl m.in na unix jak i na proserwer to ok 20zł/mies

 

Zależy też do czego te forum tworzysz bo jeśli do cs to raczej powinno starczyć, jeśli potrzebujesz bardziej rozbudowane forum (np firma) to musisz w tedy patrzeć na parametry (m.in pojemność dysku, transfer, obsługa SSL, kopia zapasowa, bazy danych, konta email, itd)

a czym lepsze tym droższe, ceny sięgają nawet do 350 zł miesięcznie.

 

Silnik na forum:

Mybb - darmowy

Przemo - darmowy

IPB - licencja (ok 500 zł)

vBulletin - licencja (nie wiem ile kosztuje)

i wiele innych 

 

Styl - to zależy od ciebie bo możesz za darmo pobrać z neta lub unikatowy (pod swoje potrzeby) zlecić komuś (koszt 50 - 100 zł)

 

Logo - firmowe/sieciowe to kolejny koszt ok 30 - 200 zł (zależy od grafika)

 

 

 

 

 

 

 

 


  • +
  • -
  • 1


#714999 Leczenie na nozu vip

Napisane przez XXL w 21.11.2015 20:48

Sprawdź i daj znać ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#714931 Admin Fun 0.2

Napisane przez XXL w 20.11.2015 18:34

Nie musisz tego przecież napisałem..

 

Tylko to...

 

 

sma.gif  admin_fun.sma   5,97 KB  477 Ilość pobrań
amxx.gif  admin_fun.amxx 

 

 

:facepalm:  :facepalm: 


  • +
  • -
  • 1


#714895 Admin Fun 0.2

Napisane przez XXL w 20.11.2015 10:56

Sofcik ale chodzi mi o admin_fun.amxx
Ten link mi nie dziala

 

 

unknown.gif  admin_fun.amxx   9,09 KB  204 Ilość pobrań

 

 

Tego nie musisz ..


  • +
  • -
  • 1


#710926 Jak dodać własną komendę w say na serwerze cs 1.6

Napisane przez XXL w 28.08.2015 12:56

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Cos"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Hiroshima"

public plugin_init() 

{
 register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 register_clcmd("say /promocja", "motd1")
}

public motd1(id)
{
show_motd( id,"promocja.txt","Promocje")

Wklejasz ten kod do kompilatora http://amxx.pl/kompilator/i klikasz kompiluj potem wrzucasz pik .amxx do plugin i dopisujesz do plugins.ini 

 

potem tworzysz plik np w notatniku wpisujesz tam co chcesz w tej promocji zapisujesz jako promocja.txt i wrzucasz do cstrike

 

 

EDIT: Jak chcesz zrobić np opis VIPa na tej samej podstawie to po prostu zmieniasz to:

 register_clcmd("say /promocja", "motd1")

na 

 register_clcmd("say /vip", "motd1")

i to

show_motd( id,"promocja.txt","Promocje")

na to

show_motd( id,"vip.txt","opis vipa")

wtedy tworzysz plik vip.txt wpisujesz tam cokolwiek i wrzucasz do cstrike :)


  • +
  • -
  • 3


#710300 [KOSZ] pytanie dotyczące muzyki na zabawie jb

Napisane przez XXL w 21.08.2015 19:37

Parametry:

 

- Wysokość dźwięku (tony)

- Czas trwania

- Głośność

- Barwa dźwięku (jakość)

 

Aby je zmieniać/edytować musisz mieć do tego przystosowane różne programy typu DJ Mixer 


  • +
  • -
  • 1