Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

.ghiLLie - zdjęcie

.ghiLLie

Rejestracja: 06.01.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.04.2016 18:39
-----

#669346 Jak to zmienic?

Napisane przez .ghiLLie w 07.11.2014 17:44

Znajdź w pliku QTM_CodMod.sma

 

itam powinno być :D

public PokazInformacje(id)
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
		
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
	
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
			
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : XXX]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new hp = get_user_health(id);  

	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : XXX]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;

  • +
  • -
  • -1


#669221 Prośba o 6 perków w tym "Palce zboczeńca"

Napisane przez .ghiLLie w 06.11.2014 14:26

łap 4 xD

 

Mistrz AWP

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Mistrz AWP";
new const perk_desc[] = "Natychmiastowe zabicie z AWP";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
	cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
	ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
	cod_take_weapon(id, CSW_AWP);
	ma_perk[id] = false;
}
	
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_perk[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}


Mistrz Scouta

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
        
#define DMG_BULLET (1<<1)
	
new const perk_name[] = "Mistrz Scouta";
new const perk_desc[] = "Masz 1/1 z scouta";
    
new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "glut");

	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
	ma_perk[id] = true;
	cod_give_weapon(id, CSW_SCOUT)
}

public cod_perk_disabled(id)
{
    	ma_perk[id] = false;
	cod_take_weapon(id,CSW_SCOUT)
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
        
        if(!ma_perk[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
        
        if(!(damagebits & DMG_BULLET))
                return HAM_IGNORED;
                
        if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && random_num(1,1) == 1)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
        return HAM_IGNORED;
}

Zwinne

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Zwinne Palce";
new const opis[] = "Natychmiastowe przeladowanie";

new bool:ma_perk[33];

new const max_clip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20, 
10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(nazwa, opis);
	
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}

public cod_perk_enabled(id)
	ma_perk[id] = true;
	
public cod_perk_disabled(id)
	ma_perk[id] = false;

public CmdStart(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_perk[id])
		return FMRES_IGNORED;
	
	new buttons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
	new oldbuttons = pev(id, pev_oldbuttons);
	new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo);
	
	if(max_clip[weapon] == -1 || !ammo)
		return FMRES_IGNORED;
	
	if((buttons & IN_RELOAD && !(oldbuttons & IN_RELOAD) && !(buttons & IN_ATTACK)) || !clip)
	{
		cs_set_user_bpammo(id, weapon, ammo-(max_clip[weapon]-clip));
		new new_ammo = (max_clip[weapon] > ammo)? clip+ammo: max_clip[weapon]
		set_user_clip(id, new_ammo);
	}
	
	return FMRES_IGNORED;
}

stock set_user_clip(id, ammo)
{
	new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
	get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
	while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
		if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
		set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
		return weaponid;
	}
	return 0;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Eliminator

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const perk_name[] = "Eliminator Rozrzutu";
new const perk_desc[] = "Usuwa rorzut broni";


new bool:ma_perk[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
	register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
}

public cod_perk_enabled(id)
	ma_perk[id] = true;
	
public cod_perk_disabled(id)
	ma_perk[id] = false;

public PreThink(id)
{
	if(ma_perk[id])
		set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}
		
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
	if(ma_perk[id])
		set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})   
}


  • +
  • -
  • 1


#669159 [ROZWIĄZANE] Dodanie 2 skoków do klasy

Napisane przez .ghiLLie w 05.11.2014 16:49

Zobacz czy działa xD

#include <amxmodx>
#include <amxmisc> 
#include <engine>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <fakemeta>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
new const nazwa[] = "M4lina [Mega Premium]";
new const opis[] = "Ma autoBH, 1/1 z noza [PPM], 2 skoki, niewidzialna podczas kucania";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
 
#define FL_WATERJUMP (1<<11) // popping out of the water
#define FL_ONGROUND (1<<9) // not moving on the ground
 
new bool:ma_klase[33]

new skoki[33];
 
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "Ciasteczkowy");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); 
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[M4lina [Mega Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
}
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public client_PreThink(id)
 
{
if(!ma_klase[id])
return;
 
new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrethink_AutoBH(id) 
{ 
    if(!ma_klase[id]) 
        return PLUGIN_CONTINUE 
 
    if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) { 
        new flags = pev(id, pev_flags) 
 
        if (flags & FL_WATERJUMP) 
            return FMRES_IGNORED; 
        if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 ) 
            return FMRES_IGNORED; 
        if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) 
            return FMRES_IGNORED; 
 
        new Float:velocity[3]; 
        pev(id, pev_velocity, velocity); 
        velocity[2] += 250.0; 
        set_pev(id, pev_velocity, velocity); 
 
        set_pev(id, pev_gaitsequence, 6); 
 
    } 
    return FMRES_IGNORED; 
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;///Tu zmieniamy ilosc skokow

return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1