Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Perk

Prośba o 6 perków w tym "Palce zboczeńca"

perk

Najlepsza odpowiedź Sadomasochista., 07.11.2014 05:16

Cztery perki ode mnie :)

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fanatyczny

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Tajne *.*
Offline

Napisano 01.11.2014 10:26

Cześć i czołem.

 

Mam do was wielką prośbę mianowicie potrzebuję kilku perków, oto one:

 

Nazwa : Palce Zboczeńca

Opis: Dostajesz "he" co 10 sec i masz 1/2 z niego.

 

Nazwa: Eliminator rozrzutu

Opis: Brak rozrzutu z broni

 

Nazwa:Mistrz scouta

Opis: masz 1/1 na zabicie ze scouta.

 

Nazwa: Mistrz AWP

Opis: Masz 1/1 z AWP.

 

Nazwa: Zwinne palce

Opis: Natychmiastowe przeładowywanie broni.

 

Nazwa:Duch

Opis: Przez 15 sekund może przechodzić przez ściany. (Aktywacja na e/c)

 

 

Z góry dziękuję.


Najlepszy COD MOD 301 Lvl! ZAPRASZAM

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

Rozsyłaj IP.


#2 Alelluja

    Guru

  • Power User

Reputacja: 359
Wszechpomocny

  • Postów:739
  • GG:
  • Imię:Brak
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 01.11.2014 10:58

Proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
b_350_20_690855_BC0607_FFFFFF_000000.png
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------

#3 .ghiLLie

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:15
  • GG:
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:DK <3
Offline

Napisano 06.11.2014 14:26

łap 4 xD

 

Mistrz AWP

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Mistrz AWP";
new const perk_desc[] = "Natychmiastowe zabicie z AWP";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
	cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
	ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
	cod_take_weapon(id, CSW_AWP);
	ma_perk[id] = false;
}
	
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_perk[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}


Mistrz Scouta

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
        
#define DMG_BULLET (1<<1)
	
new const perk_name[] = "Mistrz Scouta";
new const perk_desc[] = "Masz 1/1 z scouta";
    
new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "glut");

	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
	ma_perk[id] = true;
	cod_give_weapon(id, CSW_SCOUT)
}

public cod_perk_disabled(id)
{
    	ma_perk[id] = false;
	cod_take_weapon(id,CSW_SCOUT)
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
        
        if(!ma_perk[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
        
        if(!(damagebits & DMG_BULLET))
                return HAM_IGNORED;
                
        if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && random_num(1,1) == 1)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
        return HAM_IGNORED;
}

Zwinne

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Zwinne Palce";
new const opis[] = "Natychmiastowe przeladowanie";

new bool:ma_perk[33];

new const max_clip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20, 
10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(nazwa, opis);
	
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}

public cod_perk_enabled(id)
	ma_perk[id] = true;
	
public cod_perk_disabled(id)
	ma_perk[id] = false;

public CmdStart(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_perk[id])
		return FMRES_IGNORED;
	
	new buttons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
	new oldbuttons = pev(id, pev_oldbuttons);
	new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo);
	
	if(max_clip[weapon] == -1 || !ammo)
		return FMRES_IGNORED;
	
	if((buttons & IN_RELOAD && !(oldbuttons & IN_RELOAD) && !(buttons & IN_ATTACK)) || !clip)
	{
		cs_set_user_bpammo(id, weapon, ammo-(max_clip[weapon]-clip));
		new new_ammo = (max_clip[weapon] > ammo)? clip+ammo: max_clip[weapon]
		set_user_clip(id, new_ammo);
	}
	
	return FMRES_IGNORED;
}

stock set_user_clip(id, ammo)
{
	new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
	get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
	while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
		if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
		set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
		return weaponid;
	}
	return 0;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Eliminator

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const perk_name[] = "Eliminator Rozrzutu";
new const perk_desc[] = "Usuwa rorzut broni";


new bool:ma_perk[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
	register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
}

public cod_perk_enabled(id)
	ma_perk[id] = true;
	
public cod_perk_disabled(id)
	ma_perk[id] = false;

public PreThink(id)
{
	if(ma_perk[id])
		set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}
		
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
	if(ma_perk[id])
		set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})   
}


  • +
  • -
  • 1

#4 Sadomasochista.

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 07.11.2014 05:16   Najlepsza odpowiedź

Cztery perki ode mnie :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Jestem, żyje, mam wątpliwości..


#5 Fanatyczny

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Tajne *.*
Offline

Napisano 22.11.2014 22:24

Zamknięte!


Najlepszy COD MOD 301 Lvl! ZAPRASZAM

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

Rozsyłaj IP.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: perk

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych