Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

.ghiLLie - zdjęcie

.ghiLLie

Rejestracja: 06.01.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.04.2016 18:39
-----

Moje tematy

Jak usunąć czas bomby z pluginu?

06.11.2014 17:52

Jak usunąć licznik z bomba_explode_sound ??

 

Chcę usunąć licznik z tego pluginu. To co jest C4:30            

 

Jak to wykonać??

 

Tutaj SMA Pluginu :

/* 
Bomb Countdown HUD Timer v0.2 by SAMURAI 

* Plugin Details 
With this plugin enabled, you can see an colored Hud Message with the c4 time left, until explode 
Remeber : if until explode remains less than 8 seconds, hudmessage color will be red, if > 7 will be yellow and > 13 will be green. 

* Required Modules: 
- CSX 

* Credits: 
- Emp` for various indicates 
- Alka for full tests 

* Changelog 
- Fixed Events problems 
- Pcvars 
- Fixed any bug on plugin 

*/ 


#include <amxmodx> 
#include <csx> 

#define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer" 
#define VERSION "0.2" 
#define AUTHOR "SAMURAI" 

// 
// KONFIGURACJA TUTAJ 
// 
#define muzyczka "sound/misc/bomba.wav" 
#define czas 10 
// 

// 

new g_c4timer, pointnum; 
new bool:b_planted = false; 

new g_msgsync; 

public plugin_init() 
{ 
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR); 

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer"); 

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start"); 
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End"); 
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_"); 

g_msgsync = CreateHudSyncObj(); 
} 

public newRound() 
{ 
g_c4timer = -1; 
remove_task(652450); 
b_planted = false; 
} 

public endRound() 
{ 
g_c4timer = -1; 
remove_task(652450); 
} 

public bomb_planted() 
{ 
b_planted = true; 
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum); 
dispTime() 
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b"); 
} 

public bomb_defused() 
{ 
if(b_planted) 
{ 
remove_task(652450); 
b_planted = false; 
} 

} 

public bomb_explode() 
{ 
if(b_planted) 
{ 
remove_task(652450); 
b_planted = false; 
} 

} 

public dispTime() 
{ 
if(!b_planted) 
{ 
remove_task(652450); 
return; 
} 


if(g_c4timer >= 0) 
{ 
if(g_c4timer > 13) { 
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); 
} 
else if(g_c4timer > 7) { 
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); 
if(g_c4timer == czas) { 
client_cmd(0, "spk %s", muzyczka) 
} 
} 
else { 
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); 
} 

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer); 

--g_c4timer; 
} 

} 

public plugin_precache() 
{ 
precache_sound("misc/bomba.wav") 

return PLUGIN_CONTINUE 
}

Proszę o Klasę "Crow" i 5 innych

23.10.2014 17:17

Nazwa: Crow

Opis: Ma 1/1 z kosy PPM, podwojny skok !

Bronie: Deagle

Int: 0

Zycie: 0

Wytrz: 0

Kondycja: 10

 

Nazwa: Matrek

Opis: Ma 1/2 AWP, 3 skoki !

Bronie: AWP, Deagle

Int: 0

Zycie: 0

Wytrz: 0

Kondycja: 0

 

 

Nazwa: Hakuna

Opis: Ma 1/12 na podpalenie wroga!

Bronie: M4A1, Deagle

Int: 0

Zycie: 5

Wytrz: 0

Kondycja: 0

 

Nazwa: Starszy Teleport

Opis: Ma teleport co 20 sec, podwojny skok !

Bronie: M4A1, Deagle

Int: 0

Zycie: 10

Wytrz: 0

Kondycja: 0

 

Nazwa: Nestorka

Opis: Może wskrzeszać przyjaciół oraz ma 2 apteczki!

Bronie: MP5, Deagle

Int: 0

Zycie: 5

Wytrz: 0

Kondycja: 10

 

Nazwa: Montgomery(Premium)

Opis: Za fraga +20 hp, 5 dmg z m4 i 15skoków!

Bronie: M4A1 , Deagle

Int: 0

Zycie: 25

Wytrz: 0

Kondycja: 10

 

Nazwa: Volkner

Opis: Ma 2 apteczki !

Bronie: Ak47, Deagle

Int: 0

Zycie: 10

Wytrz: 0

Kondycja: 5

 

Proszę o Klasę "Forrest" i 1 inną

06.01.2014 15:24

Proszę o zrobienie 2 klas. Opis niżej.

 

 

 

nazwa = "Forrest(Premium)";
opis = "15 skokow,1/2 z HE,1/4 z Deagle'a,moduł odrzutowy";
bronie = DEAGLE,  HEGRENADE;
zdrowie = 25;
kondycja = 25;
inteligencja = 25;
wytrzymalosc = 25;

ADMIN_LEVEL_H

 

 

nazwa = "Ekspert(Premium)";
opis = "15 skokow, 1/2 z HE, teleport co (12 sekund)";
bronie = SG550, MP5NAVY, HEGRENADE;
zdrowie = 25;
kondycja = 25;
inteligencja = 25;
wytrzymalosc = 25;

ADMIN_LEVEL_H