Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Dodanie 2 skoków do klasy

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sadomasochista.

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 05.11.2014 10:48

Witam. Zrobiłem unikalną klasę ale nie wychodzi mi jedna umiejętność. Mianowicie chodzi mi o multti jump.

 

Czy pomógłby mi ktoś dodać te skoki? Ponieważ nie wiem czy dobrze wstawiłem, myślę że nie bo wyskakują mi errory 017.. skoki.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc> 
#include <engine>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <fakemeta>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
new const nazwa[] = "M4lina [Mega Premium]";
new const opis[] = "Ma autoBH, 1/1 z noza [PPM], 2 skoki, niewidzialna podczas kucania";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
 
#define FL_WATERJUMP (1<<11) // popping out of the water
#define FL_ONGROUND (1<<9) // not moving on the ground
 
new bool:ma_klase[33]
 
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "Ciasteczkowy");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); 
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[M4lina [Mega Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
}
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) 
return FMRES_IGNORED;
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
 
return FMRES_IGNORED;
 
}
public client_PreThink(id)
 
{
if(!ma_klase[id])
return;
 
new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrethink_AutoBH(id) 
{ 
    if(!ma_klase[id]) 
        return PLUGIN_CONTINUE 
 
    if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) { 
        new flags = pev(id, pev_flags) 
 
        if (flags & FL_WATERJUMP) 
            return FMRES_IGNORED; 
        if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 ) 
            return FMRES_IGNORED; 
        if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) 
            return FMRES_IGNORED; 
 
        new Float:velocity[3]; 
        pev(id, pev_velocity, velocity); 
        velocity[2] += 250.0; 
        set_pev(id, pev_velocity, velocity); 
 
        set_pev(id, pev_gaitsequence, 6); 
 
    } 
    return FMRES_IGNORED; 
}

  • +
  • -
  • 0

Jestem, żyje, mam wątpliwości..


#2 .ghiLLie

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:15
  • GG:
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:DK <3
Offline

Napisano 05.11.2014 16:49

Zobacz czy działa xD

#include <amxmodx>
#include <amxmisc> 
#include <engine>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <fakemeta>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
new const nazwa[] = "M4lina [Mega Premium]";
new const opis[] = "Ma autoBH, 1/1 z noza [PPM], 2 skoki, niewidzialna podczas kucania";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
 
#define FL_WATERJUMP (1<<11) // popping out of the water
#define FL_ONGROUND (1<<9) // not moving on the ground
 
new bool:ma_klase[33]

new skoki[33];
 
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "Ciasteczkowy");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); 
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[M4lina [Mega Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
}
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public client_PreThink(id)
 
{
if(!ma_klase[id])
return;
 
new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrethink_AutoBH(id) 
{ 
    if(!ma_klase[id]) 
        return PLUGIN_CONTINUE 
 
    if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) { 
        new flags = pev(id, pev_flags) 
 
        if (flags & FL_WATERJUMP) 
            return FMRES_IGNORED; 
        if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 ) 
            return FMRES_IGNORED; 
        if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) 
            return FMRES_IGNORED; 
 
        new Float:velocity[3]; 
        pev(id, pev_velocity, velocity); 
        velocity[2] += 250.0; 
        set_pev(id, pev_velocity, velocity); 
 
        set_pev(id, pev_gaitsequence, 6); 
 
    } 
    return FMRES_IGNORED; 
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;///Tu zmieniamy ilosc skokow

return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Sadomasochista.

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 07.11.2014 01:54

Można zamknąć :)


  • +
  • -
  • 0

Jestem, żyje, mam wątpliwości..


#4 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 07.11.2014 13:58

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych