Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

.ghiLLie - zdjęcie

.ghiLLie

Rejestracja: 06.01.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.04.2016 18:39
-----

Moje posty

W temacie: Spis map /mapy.

27.11.2014 16:44

A to ??

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "mapy"
#define VERSION "v1.0"
#define AUTHOR "Rob Zombie"

new premium_on

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /mapy","mapy")
	premium_on = register_cvar("mapy_on","1")
	register_logevent("pokaz_info",2,"1=Round_Start")
}
public premium(id)
{
	if(get_pcvar_num(mapy_on))
	{
		show_motd(id,"/addons/mapy.txt","Mapy.")
	}
}
public pokaz_info(id)
{
	client_print(0,print_chat,"Aby Zobaczyc Jakie Na Serwerze Sa Mapy : wpisz /mapy")
}

i plik mapy.txt do addons i tam mapy wypisz

 

 

W temacie: [Klasa] Prośba o klasę Zawodowiec i 1 inna

09.11.2014 15:57

Masz 1 ale nwm czy na 100% działa

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Zawodowiec [ Mega Premium ]";
new const opis[]    = "Posiada MP5 [ 5 + inteligencja ], 2 rakiety, 1/5 szansy na wyrzucenie broni. Wytrzymały.";
new const bronie    = (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 15;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
    
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);


	register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public plugin_precache()
{

	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

	new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
	while(entRakiety > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entRakiety);
		entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
	}

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Zawodowiec [ Mega Premium ]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

	ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

	if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
	}
	else
	{
		if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
		{
			client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
		}

		else
		{
			if (is_user_alive(id))
			{
				poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
				ilosc_rakiet_gracza[id]--;

				new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

				entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
				entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

				new Ent = create_entity("info_target");

				entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
				entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

				vAngle[0] *= -1.0;

				entity_set_origin(Ent, Origin);
				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

				entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
				entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

				VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
			}
		}
	}

}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}

public DotykRakiety(ent)
{
	if (!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32);
	write_byte(20);
	write_byte(0);
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{
		new pid = entlist[i];

		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
			continue;
		cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
	}
	remove_entity(ent);
}

public Damage_Wyrzucenie(id)
{
	new idattacker = get_user_attacker(id);

	if(!is_user_alive(idattacker))
		return;

	if(!ma_klase[idattacker])
		return;

	if(random_num(1, 5) != 1)
		return;

	client_cmd(id, "drop");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(damagebits & DMG_BULLET)
    {
        new weapon = get_user_weapon(idattacker);
        

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
                
    }
    
    return HAM_IGNORED;
}

W temacie: Proszę o klasę Hitman i 5 innych

09.11.2014 14:56

Łap 3 ale nwm. czy na 100% działają

 

Hitman :

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Hitman";
new const opis[] = "Zwiększone obrażenia z awp ( + inteligencja ), 1/4 scout, jest wolny";
new const bronie = 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = -5;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage,

damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 &&

random_num(1,4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this,

float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor,

damagebits);


			
		if(weapon == CSW_AWP)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);	
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

Hulk:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Hulk";
new const opis[]    = "Wytrzymały, Posiada shotguna 1/6.";
new const bronie    = (1<<CSW_M3);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = -5;
new const wytrzymalosc = 15;

new ma_klase[33];
    
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	 RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage,

damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_M3 && damage > 20.0 &&

random_num(1,6) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this,

float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor,

damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}

Herkules : 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Herkules";
new const opis[]    = "Odbija 2 pociski na runde, ma 1/7 szansy na wyrzucenie broni przeciwnika.";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = -5;
new const wytrzymalosc = 10;
    
new bool:ma_klase[33];

new pozostale_strzaly[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");

    	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
   	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);

}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
	pozostale_strzaly[id] = 2; //W miejsce x wpisujemy ile strzalow ma odbijac na runde

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public Damage_Wyrzucenie(id)
{
	new idattacker = get_user_attacker(id);

	if(!is_user_alive(idattacker))
		return;

	if(!ma_klase[idattacker])
		return;

	if(random_num(1, 7) != 1)
		return;

	client_cmd(id, "drop");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!ma_klase[this])
        return HAM_IGNORED;
        
    if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET)
    {
        pozostale_strzaly[this]--;
            return HAM_SUPERCEDE;
}
    return HAM_IGNORED;
}

public Spawn(id)
    pozostale_strzaly[id] = 2; //Wpisujemy taka sama wartosc jak w wyzej

W temacie: Prośba o stworzenie 2 perków m.in. 'Ej'

08.11.2014 11:43

Wyżej było 1/1 z awp a tu powinno byc 1/2  pisze 2 post bo nie moe edytować ;/

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)
new oneonone[33][31];

new const perk_name[] = "Ej";
new const perk_desc[] = "Masz 1/2 z AWP oraz 100/255 widzialności";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1)
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
	client_print(id, print_chat, "Perk %s zostal stworzony przez .ghiLLie", perk_name);
	ma_perk[id] = true;
	cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
	oneonone[id][CSW_AWP] = 2;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
	ma_perk[id] = false;
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	cod_take_weapon(id, CSW_AWP);
	oneonone[id][CSW_AWP] = 0;
}

public runda(id)
{
	if(ma_perk[id])
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_perk[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!(damagebits & (1<<1)))
		return HAM_IGNORED;
	
	new hp_ofiary = get_user_health(this)
	new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
	
	if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
	{
		if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

W temacie: Prośba o stworzenie 2 perków m.in. 'Ej'

08.11.2014 09:10

Zobacz czy perk EJ działa xD

Jak coś jestem początkującym w te klocki xD

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "EJ";
new const perk_desc[] = "Masz 1/1 z AWP oraz 100/255 widzialności";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1)
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
	client_print(id, print_chat, "Perk %s zostal stworzony przez .ghiLLie", perk_name);
	ma_perk[id] = true;
	cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
}

public cod_perk_disabled(id)
{
	ma_perk[id] = false;
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	cod_take_weapon(id, CSW_AWP);
}

public runda(id)
{
	if(ma_perk[id])
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_perk[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}