Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

dog_1 - zdjęcie

dog_1

Rejestracja: 09.02.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.01.2013 20:37
-----

#484756 [ROZWIĄZANE] totem jako moc klasy noz +r

Napisane przez dog_1 w 29.11.2012 16:31

W
public client_PreThink
spróbuj pod warunkiem if dla Łocwcy
if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && (player_class[id]==Hunter || player_b_kusza[id] > 0))
wkleić
if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id]==Twoja_Klasa){
item_zamroz(id)
}

  • +
  • -
  • 1


#483527 [ROZWIĄZANE] Problem z dodaniem speedu do itemu

Napisane przez dog_1 w 26.11.2012 16:07

Po pierwsze nie speed a speeds.
Po drugie zapisz if-a pod
set_user_maxspeed(id, agi + speeds)
Nie może być else wraz z zapisem pod klasami bo ów klasa straci swą prędkość i dopiero wtedy doda z speeda z itemu. I powinno ty wyglądać jakoś tak:

public set_speedchange(id)
{
if(DemageTake[id]==1) agi=(BASE_SPEED / 2)
else agi=BASE_SPEED

if (is_user_connected(id) && freeze_ended)
{
new speeds
if(player_class[id] == Ninja) speeds= 40 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Zabojca) speeds= 10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Hunter) speeds= 20 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else speeds= floatround(player_dextery[id]*1.3)
set_user_maxspeed(id, agi + speeds)
/*//twój item//
if (player_item_id[id] == 136) set_user_maxspeed(id, agi + speeds + 80)
else set_user_maxspeed(id, agi + speeds)
*/
}
}

Trzecia sprawa to czy nie lepiej zapisać ten item w jakieś zmiennej i sprawdzać czy nie jest większa od 1.
  • +
  • -
  • 1


#479419 Zwinność która daje mniej speeda

Napisane przez dog_1 w 15.11.2012 16:41

Masz takie coś jak
public set_speedchange(id)
{
if(DemageTake[id]==1) agi=(BASE_SPEED / 2)
else agi=BASE_SPEED

if (is_user_connected(id) && freeze_ended)
{
new speeds
if(player_class[id] == Ninja) speeds= 40 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Zabojca) speeds= 10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Hunter) speeds= 20 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else speeds= floatround(player_dextery[id]*1.3)
if(totemstop[id] == 1) speeds -= 9250
set_user_maxspeed(id, agi + speeds)
if (player_b_bohy[id] > 0) set_user_maxspeed(id, agi + speeds + 80)
else set_user_maxspeed(id, agi + speeds)
}

Aby zmniejszyć prędkość to mogę polecić zmianę mnożnika albo zapisać to w jakieś funkcji.
  • +
  • -
  • 1


#477857 Problem z diablo by ghost

Napisane przez dog_1 w 11.11.2012 08:32

Włącz serwer bez moda diablo. Jeżeli wrzuciłeś czystą wersję by ghost bez grzebania to powinien hulać. Winę może mieć inny plugin.
  • +
  • -
  • 1


#418821 Diablo Mod by Stachu

Napisane przez dog_1 w 08.06.2012 09:43

Nie do końca wszystko stracone:> Można to wszystko jeszcze ulepszyć i jak napisał kolega wyżej nie ma plików .txt oraz questy są na zabij klase, a nie każdy

byle dzieciak

potrafi sobie pododawać np, quest na podkładanie paczek. Z drugiej strony liczy się renoma serwerowni i jakie usługi podaje w jakim stopniu komfortu.
  • +
  • -
  • 1


#418693 Diablo Mod by Stachu

Napisane przez dog_1 w 07.06.2012 20:43

No to teraz mnie stachu zaszokował :) Co mnie zainteresowało to artefakty na hasło(?) powiązane z graczem(?), albo coś źle odczytałem przy pierwszym przeciągnięciu,
Dużo połasi się na te gildie :| Teraz będzie ciężej przyciągnąć nowych graczy czymś innowacyjnym. Oczywiście moce/itemy są ciekawe(czytałem tylko w kodzie) jestem ciekaw jak się sprawdzają.
  • +
  • -
  • 1


#414130 Zle wyswietla lvl w menu

Napisane przez dog_1 w 25.05.2012 13:37

Bo zmienną źle wpisałeś :)
format(text2, 511,"\yInne: ^n\w1. \yMagneto^t\wLevel: \r%i^n\w2. \ySkryptobojca^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yWampir^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yVerona^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yTytan^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yAmazonka^t\wLevel: \r%i^n\w7. \yUpadly^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yImp^t\wLevel: \r%i^n^n\w0. \yWstecz^n^n\yPrzed wyborem klasy poczekaj 7sek^n\dwww.bestmod.xaa.pl^n\dDiablomod edit by \yTele$",
player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][8],player_class_lvl[id][15],player_class_lvl[id][16])
Wystarczy player_class_lvl[id][8] przenieść na początek, przed player_class_lvl[id][9] i będzie dobrze.
  • +
  • -
  • 1


#414128 Kilka totemów na raz.

Napisane przez dog_1 w 25.05.2012 13:31

Zapewne chcesz połączyć w jeden totem te wszyskie moce, ale ty próbujesz tylko wywołać kilkanaście totemów jednocześnie. Powinieneś zrobić 1 funkcję która te wszyskie moce zbierze w 1 totem. A tu się rodzi inne pytanie, czy w strukturze np.
public item_zamroz(id)
można dodać więcej klas typu
set_pev(ent,pev_classname,"Effect_Zamroz_Totem")
odnoszące się do w tej jedneg strukturze odnoszacych się do innych klas. I chyba to jest większa szkoła bo będą występowały kolizje m.in przy tworzeniu samego totemu. Z tym trzeba się pobawić, bo na pierwszy rzut widać że totem zamróź i wyrzuć maja te same funkcje tylko różne zmienne i za to myślę trzeba się zabrać.
  • +
  • -
  • 1


#376504 [ROZWIĄZANE] Problem z dodaną frakcją i nowymi klasami

Napisane przez dog_1 w 06.03.2012 21:23

Wyświetlało się memu newklasy, i nie chciało z tego miejsca już nic ruszyć, ponieważ były źle zapisane rejestr menu ->
register_menucmd(register_menuid("Nowe"), 1023, "klasynowe")
nie odnosiło się do menu
newklasy
poprawnie zapisany rejestr
register_menucmd(register_menuid("Nowe"), 1023, "newklasy")

  • +
  • -
  • 1


#376489 [ROZWIĄZANE] Problem z dodaną frakcją i nowymi klasami

Napisane przez dog_1 w 06.03.2012 21:01

Że nie można edytować ....
Zrobione, twoje nowe klasy ładują się i zapisują.
Znalazłem dodatkowy problem, 2 ostanie klasy nie zapisują się w bazie(pozycje). Nie wiem dlaczego tak, jest. Taki sam problem zauważyłem w diablo_200, gdzie 2 ostatnie klasy zawsze nie zaistniały w bazie...

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#376084 [ROZWIĄZANE] klasa przed nickiem i osobny model noza!

Napisane przez dog_1 w 05.03.2012 22:13

Nie mam pewności Ci wszystkie pętle sprawdziłem ale jak sprawdzisz to napisz.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#375868 [ROZWIĄZANE] klasa przed nickiem i osobny model noza!

Napisane przez dog_1 w 05.03.2012 18:05

Zrobione, ale sprawdź czy wyświetli się informacja po wyborze klasy, masz inny zapis wybierania klasy.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#375594 [ROZWIĄZANE] klasa przed nickiem i osobny model noza!

Napisane przez dog_1 w 05.03.2012 11:13

Chodzi Ci o prefix, da się to zrobić. Najpierw kod wyciągnięty z diablo gh0st
W public
create_klass(id, class) {
pod
get_user_authid(id, sid, 31);
wklej
ColorChat(0, GREEN, "[Diablo]^x01 Gracz ^x03 %s ^x01 rozpoczal gre na klasie^x03 %s ^x01", name, Race[class]
)
Teraz klasa i lvl przed nickiem gracza w say, kod zpożyczyłem od DarkGL z jego blogu http://darkgl.amxx.p...stary/#more-446
Wszystko tak zrób, zmienisz tylko
switch(get_pcvar_num(pCvarPrefixy)){
....
}
na
switch(get_pcvar_num(pCvarPrefixy)){
case 1:{
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s - %d]",Race[player_class[id]],player_lvl[id]);
}
}

  • +
  • -
  • 1


#375168 [ROZWIĄZANE] Problem z naprawa item

Napisane przez dog_1 w 04.03.2012 14:54

Tak jak przypuszczałem, a nie chciałem wcześniej lekko ogłupiać, ale nie rozumiesz pojęcia ulepszania :) ulepszanie/upgradowanie != naprawa, bo case do menu inne pozycja 2 to ulepszanie itemu a on odnosi się do upgrade_item(id) który z ma definitywnie napisane, że item po ulepszeniu może tracić albo zyskać wytrzymałość. Popatrz na public upgrade_item(id) i pierwszy warunek
if(item_durability[id]>0) item_durability[id] += random_num(-50,50)
Możesz albo tutaj zmienić wartości albo zrobić nowy public do naprawy.
  • +
  • -
  • 1


#374842 [5.9l] Nie działa /klasa

Napisane przez dog_1 w 03.03.2012 23:32

Wstawiłeś gdzieś w zapytaniu sql
,
tam gdzie nie powinien być, przejrzyj dokładnie zapytania. Na przyszłość, gdy zmieniasz coś w modzie to zrób kopię zapasową działąjącego moda, by później sobie porównywać kody w poszukiwaniu błędu.
  • +
  • -
  • 1