Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

dog_1 - zdjęcie

dog_1

Rejestracja: 09.02.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.01.2013 20:37
-----

Moje tematy

Łączenie z bazą na local

13.11.2012 16:56

Witam.
Mam mały problem, gdyż nie udaje mi się ustawić połączenie z bazą MySQL która znajduje się na lapku, jak i odpalany serwer.
Instalaka pobrana z http://dev.mysql.com/downloads/mysql/ pod Windows. Wszystko skonfigurowane, mogę przeglądać bazy przez cmd. Tak wygląda kod sql.cfg
amx_sql_host "127.0.0.1"
amx_sql_user "root"
amx_sql_pass "haslo"
amx_sql_db  "test"
amx_sql_table "diablo"
amx_sql_type "mysql"
Błąd wyskakujący na konsoli serwera
Could not connect to SQL database.
Nie wiem co jeszcze, wyczytałem gdzieś że muszę wprowadzić uprawnienia dla bazy, nie zrobiłem tego, bo jak dobrze zrozumiałem to można je zmienić wtedy jeśli chce się ją uzewnętrznić.

Optymalizacja bazy i podstrona klas.

25.05.2012 11:38

Tak, mam problem z stworzeniem podstrony klasy. Ogólnie to mam problemy z tworzeniem menu, ale zawsze jakoś się udawało, ale nie tym razem. Otóż korzystając z menu klas nowa strona - Dyskusje - AMXX.pl: Support AMX Mod X i scalając to z fixem [Fix] [5.9l] Optymalizacja połączeń z bazą - Poradniki oraz Łatki - AMXX.pl: Support AMX Mod X coś idzie nie tak, a dokładnie to coś takiego:
http://imageshack.us...ust20003cl.png/
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
Zastanawia mnie dlaczego w pierwszej stronie wyświetla mi wszystkie możliwości, jak ograniczyć to. Dla pewności podam to co mam:
#define klasa2 (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<9) // Keys: 1230
#define klasa1 (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) // Keys: 1234567890

public select_class(id)
{
	if(is_user_bot(id)) return
	new flags[13], text[512], i;
	get_cvar_string("diablo_classes",flags,13)
	//new keys = read_flags(flags)

	asked_klass[id]=0

	format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")

	for(i=1;i<12;i++)
	{
		formatex(text, 511, "%s%s%i. %s [Level: %i]^n", text, (klasa1 & (1<<i-1)) ? "\w" : "\d", i, Race[i], player_class_lvl[id][i]);
	}
	format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text)
	show_menu(id, klasa1, text)

}

public select_class_menu(id, key)
{
	
	g_haskit[id] = 0
	asked_klass[id] = 0;
	c_jump[id] = 0
	c_mnich[id] = 0
	switch(key)
	{
	case 0:
		{	
			player_class[id] = Mag			
		}
	case 1:
		{	
			player_class[id] = Mnich
			c_mnich[id] = 1
		}
	case 2:
		{	
			player_class[id] =  Paladyn
			
		}
	case 3:
		{	
			player_class[id] = Zabojca
			c_jump[id] = 2
		}
	case 4:
		{			
			player_class[id] = Nekromanta
			g_haskit[id] = 1
		}
	case 5:
		{	
			player_class[id] = Barbarzynca			
		}
	case 6:
		{	
			player_class[id] = Ninja
		}
	case 7:
		{	
			player_class[id] = Hunter
			g_GrenadeTrap[id] = 1
		}	
	case 8:{
			ShowKlasy(id)
		}
	}

	LoadXP(id, player_class[id])
	CurWeapon(id)
	give_knife(id)
	return PLUGIN_HANDLED
}

public ShowKlasy(id) {
	new text2[512]
	asked_klass[id]=0
	format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. klasa1   Level :%i^n2. klasa2   Level :%i^n3. klasa3   Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11])
	show_menu(id, klasa2,text2, -1, "Klasy")


}
public PressedKlasy(id, key) {
	/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:klasa1
* 2:klasa2
* 3:klasa3
* 0:Wstecz
*/
	g_haskit[id] = 0
	asked_klass[id] = 0;
	switch (key) {
	case 0: { // 1
			player_class[id] = Kaplan
			
			
		}
	case 1: { // 2
			player_class[id] = Centaur
			
		}
	case 2: { // 3
			player_class[id] = Mysliwy
		}
	case 9: { // 0
			select_class(id)
		}
	}
	LoadXP(id, player_class[id])
	CurWeapon(id)
	give_knife(id)
	return PLUGIN_HANDLED
}