Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Eldo. - zdjęcie

Eldo.

Rejestracja: 30.08.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 31.01.2014 14:08
-----

#577971 AMX Mod X 0.5.0 Dark Edition

Napisane przez dasiek w 16.10.2013 06:59

nie wierzę .... czas na rangę Bóg AmxX'a dla Darka... :slini:


  • +
  • -
  • 12


#198278 DiabloMod

Napisane przez Death_Player w 21.12.2010 19:00

Przedstawiam wam DiabloMod połatany dla tych co nie ogarniają łatania i tego wszystkiego żeby się nie trudzili. (bo są tacy)


DiabloMod zawiera:
MAX LVL = 404
Oraz Łatki z tego forum.
- Arabian Boots - Zabiera pieniądze atakującemu
- Przedmioty od zwiększania obrażeń leczą ofiarę.
- Błąd get_user_maxspeed w error_ logach.
- Błąd "native error (native "set_user_frags")" w error logach
- Przedmiot mina leczy zamiast zadawać obrażenia.
- Ninja odporna na przedmioty Scout 1/X oraz mogąca korzystać z tej mocy na nożu.
- Przedmioty HE 1/X nie dodają doświadczenia za zabicie.
- Dodawanie expa za zabicie zakładnika (w domyślę ma odejmować)
- Po zwiększeniu maksymalnego poziomu Łowca szybko strzela z kuszy.
- Po zwiększeniu maksymalnego poziomu Mag szybko strzela fireballami na nożu.
- Naprawa long jumpa u Paladyna.
- FireShield oślepia gracza który posiada przedmiot zamiast ofiary.
- Usuwanie odbijania pocisków u paladyna.
- Komenda na dawanie przedmiotów.
- Szybsze rozdzielanie punktów.
- Komenda na dodawanie doświadczenia.
- Odejmowanie doświadczenia za zabicie gracza z zbyt dużą różnicą poziomu.

Zamieszczam Plik sma i amxx.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 11


#577040 Pytanie dotyczące sklepu

Napisane przez MAGNET w 12.10.2013 20:16

Sprawdź to:

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#576523 Pytanie dotyczące sklepu

Napisane przez MAGNET w 10.10.2013 14:04

Ps: zmienna sie nie zapisze bez nVault
  • +
  • -
  • 1


#576522 Pytanie dotyczące sklepu

Napisane przez MAGNET w 10.10.2013 14:04

Nie
Moce musialbys zaladowac po wejsciu gracza na serwer (czyli client_connect)
W sklepie musialbys przydzielac tylko zmienną ma_palce + warunek w TKDamage. Co drobniejsze sie mi rzucilo w oczy, to handler nie odpowiada handlerowi z menu (nazwa) i case odwolujesz sie to TakeDamage(id). Funkcja ta nie posiada indexu id
  • +
  • -
  • 1


#576217 Pytanie dotyczące sklepu

Napisane przez MAGNET w 08.10.2013 15:14

Robisz zmienna ma_palce i warunek if ma_palce[id] to dodaje dmg. Zmienna bylaby zapisywana w nVault
  • +
  • -
  • 1


#576172 [Exp Mod] Problem z dobywaniem exp'a

Napisane przez Andrzejek w 08.10.2013 07:28

Musisz dodać nad

 

SprawdzPoziom(attacker);

 

to:

 

twoja_zmienna[attacker] =+ nowe_doswiadczenie

 

nie wiem jaką masz zmienną odpowiadającą za doświadczenie gracza wiec dałem twoja_zmienna a ty sobie podmień na swoją.

 

Pozdrawiam


  • +
  • -
  • 1


#418568 Diablo Mod by Stachu

Napisane przez Stachuu :D ?? w 07.06.2012 14:11

Witam was bardzo serdecznie postanowilem zamiescic dzis moje Diablo.
Na wstepie powiem ze jest to odkopany plik sma (ostatnio edytowany okolo 4 miechy temu)
wiec nie mam do niego modeli plikow .txt .
mysle ze bedzie on sluzyl jako pomoc przy robieniu wlasnych Dm

Moze troche o tym co jest w tym calym pliku sma

1.Gildie (by me)
2.Artefakty
3.Wlasny system questow
4.27 klas
5.Przynajmniej 5 calkiem nowych mocy (licze tylko te ktorych odpowiednikow nie spotkalem na innych serwerach/lub wyszlyodemnie)

Nie mam glowy aby rozpisywac all wiec zamieszczam plik i zycze powodzenia w przeszukiwaniu moda :P

W razie pytan piszcie w tym temacie.


Załączony plik  newdiablo.sma   348,53 KB  3720 Ilość pobrań
  newdiablo.amxx
  • +
  • -
  • 56


#571100 Problem z klasą ~ Zabójca

Napisane przez Vasto_Lorde w 12.09.2013 11:47

To zrób CurWeapon, i ustawiaj tam 255 alpha, jeśli nie ma noża.


  • +
  • -
  • 1


#570999 Problem z klasą ~ Zabójca

Napisane przez Vasto_Lorde w 11.09.2013 16:12

Sorry, ślepy jestem.

if(!(button2 & IN_FORWARD) && !(button2 & IN_BACK) && !(button2 & IN_MOVELEFT) && !(button2 & IN_MOVERIGHT) && !(button2 & IN_JUMP) && weapon == CSW_KNIFE)

Skompilowałem klasę pomyślnie z tym.


  • +
  • -
  • 1


#570982 Problem z klasą ~ Zabójca

Napisane przez Vasto_Lorde w 11.09.2013 14:52

Usuń ostatni ")", bo jest ten jeden za dużo.


  • +
  • -
  • 1


#570889 Problem z natywami - system many

Napisane przez Pr0-Sc0uT w 10.09.2013 18:53

Masz to jest przerobiona wersja 1.11 systemu monet:

 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>

#define PLUGIN "System Monet"
#define AUTHOR "kisiel96"
#define VERSION "1.1.1"

#define TASK_SHOW_MANA 666
#define VIP ADMIN_LEVEL_G

enum events { kill = 0, kill_hs, defused, planted, rescue_hostage, kill_hostage };

new player_auth[33][64];
new player_mana[33];
new bool:player_vip[33];

new sync_hud_obj;

new pcvar_mana[events];
new pcvar_mana_vip[events];
new cvar_mana[events];
new cvar_mana_vip[events];

new pcvar_mana_minplayers;
new pcvar_mana_ff;
new cvar_mana_minplayers;
new cvar_mana_ff;

new pcvar_savetype;
new vault;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_event("DeathMsg", "EnemyKilled", "a");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_logevent("HostageRescued", 3, "1=triggered", "2=Rescued_A_Hostage");
register_logevent("HostageKilled", 3, "1=triggered", "2=Killed_A_Hostage");

sync_hud_obj = CreateHudSyncObj();

pcvar_mana_ff = register_cvar("cod_mana_friendlyfire", "0");

pcvar_mana[kill] = register_cvar("cod_mana_kill", "1");
pcvar_mana_vip[kill] = register_cvar("cod_mana_kill_vip", "2");
pcvar_mana[kill_hs] = register_cvar("cod_mana_kill_hs", "3");
pcvar_mana_vip[kill_hs] = register_cvar("cod_mana_kill_hs_vip", "6");

pcvar_mana[planted] = register_cvar("cod_mana_planted", "1");
pcvar_mana_vip[planted] = register_cvar("cod_mana_planted_vip", "2");
pcvar_mana[defused] = register_cvar("cod_mana_defused", "1");
pcvar_mana_vip[defused] = register_cvar("cod_mana_defused_vip", "2");

pcvar_mana[rescue_hostage] = register_cvar("cod_mana_rescue_hostage", "1");
pcvar_mana_vip[rescue_hostage] = register_cvar("cod_mana_rescue_hostage_vip", "2");
pcvar_mana[kill_hostage] = register_cvar("cod_mana_kill_hostage", "2");
pcvar_mana_vip[kill_hostage] = register_cvar("cod_mana_kill_hostage_vip", "1");

pcvar_mana_minplayers = register_cvar("cod_mana_minplayers", "2");

pcvar_savetype = get_cvar_num("cod_savetype");

vault = nvault_open("mana")
if(vault == INVALID_HANDLE)
set_fail_state("Nie mozna otworzyc pliku");
}

public plugin_natives()
{
register_native("cod_get_user_mana", "Getmana", 1);
register_native("cod_set_user_mana", "Setmfana", 1);
}

public client_authorized(id)
{
Removemana(id);

switch(pcvar_savetype)
{
case 1: get_user_name(id, player_auth[id], 63);
case 2: get_user_authid(id, player_auth[id], 63);
case 3: get_user_ip(id, player_auth[id], 63);
}

if(get_user_flags(id) & VIP)
player_vip[id] = true;
else
player_vip[id] = false;

Loadmana(id);
}

public client_connect(id)
Loadmana(id);

public client_disconnect(id)
{
Savemana(id);
Removemana(id)
}

public plugin_end()
nvault_close(vault);

// /-----------\ //
// |RESET MONET| //
// \-----------/ //

public Removemana(id)
{
player_mana[id] = 0;
player_vip[id] = false;
}

// /--------------\ //
// |ZLICZNIE MONET| //
// \--------------/ //

public EnemyKilled()
{
cvar_mana_minplayers = get_pcvar_num(pcvar_mana_minplayers);
if(get_playersnum() < cvar_mana_minplayers)
return;

new kid = read_data(1);
new vid = read_data(2);
new hs = read_data(3);

if(kid == vid)
return;

cvar_mana_ff = get_pcvar_num(pcvar_mana_ff)

if(cvar_mana_ff == 0 && get_user_team(kid) == get_user_team(vid))
return;

cvar_mana[kill] = get_pcvar_num(pcvar_mana[kill]);
cvar_mana_vip[kill] = get_pcvar_num(pcvar_mana_vip[kill]);
cvar_mana[kill_hs] = get_pcvar_num(pcvar_mana[kill_hs]);
cvar_mana_vip[kill_hs] = get_pcvar_num(pcvar_mana_vip[kill_hs]);

if(player_vip[kid])
{
if(hs)
player_mana[kid] += cvar_mana_vip[kill_hs];
else
player_mana[kid] += cvar_mana_vip[kill];
}
else
{
if(hs)
player_mana[kid] += cvar_mana[kill_hs];
else
player_mana[kid] += cvar_mana[kill];
}
}

public BombPlanted(id)
{
cvar_mana_minplayers = get_pcvar_num(pcvar_mana_minplayers);
if(get_playersnum() < cvar_mana_minplayers)
return;

cvar_mana[planted] = get_pcvar_num(pcvar_mana[planted]);
cvar_mana_vip[planted] = get_pcvar_num(pcvar_mana_vip[planted]);

if(player_vip[id])
player_mana[id] += cvar_mana_vip[planted];
else
player_mana[id] += cvar_mana[planted];
}

public BombDefused(id)
{
cvar_mana_minplayers = get_pcvar_num(pcvar_mana_minplayers);
if(get_playersnum() < cvar_mana_minplayers)
return;

cvar_mana[defused] = get_pcvar_num(pcvar_mana[defused]);
cvar_mana_vip[defused] = get_pcvar_num(pcvar_mana_vip[defused]);

if(player_vip[id])
player_mana[id] += cvar_mana_vip[defused];
else
player_mana[id] += cvar_mana[defused];
}

public HostageRescued(id)
{
cvar_mana_minplayers = get_pcvar_num(pcvar_mana_minplayers);
if(get_playersnum() < cvar_mana_minplayers)
return;

new loguser[80], name[32];
read_logargv(0, loguser, 79);
parse_loguser(loguser, name, 31);

new id = get_user_index(name);

cvar_mana[rescue_hostage] = get_pcvar_num(pcvar_mana[rescue_hostage]);
cvar_mana_vip[rescue_hostage] = get_pcvar_num(pcvar_mana_vip[rescue_hostage]);

if(player_vip[id])
player_mana[id] += cvar_mana_vip[rescue_hostage];
else
player_mana[id] += cvar_mana[rescue_hostage];
}

public HostageKilled(id)
{
cvar_mana_minplayers = get_pcvar_num(pcvar_mana_minplayers);
if(get_playersnum() < cvar_mana_minplayers)
return;

new loguser[80], name[32];
read_logargv(0, loguser, 79);
parse_loguser(loguser, name, 31);

new id = get_user_index(name);

cvar_mana[kill_hostage] = get_pcvar_num(pcvar_mana[kill_hostage]);
cvar_mana_vip[kill_hostage] = get_pcvar_num(pcvar_mana_vip[kill_hostage]);

if(player_vip[id])
player_mana[id] -= cvar_mana_vip[kill_hostage];
else
player_mana[id] -= cvar_mana[kill_hostage];
}

// /---\ //
// |HUD| //
// \---/ //

public Showmana(id)
{
id -= TASK_SHOW_mana;

if(!is_user_alive(id))
{
remove_task(id + TASK_SHOW_mana);
return;
}

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, sync_hud_obj, "^n^n^n^n^n^n^n[Mana: %i]", player_mana[id]);
}

public ResetHUD(id)
{
if(!task_exists(id+TASK_SHOW_mana))
set_task(0.1, "Showmana", id + TASK_SHOW_MANA, _, _, "b");
}

// /------\ //
// |NATYWY| //
// \------/ //

public Setmana(id, wartosc)
{
player_mana[id] = wartosc
}

public Getmana(id)
return player_mana[id];

// /------\ //
// |NVAULT| //
// \------/ //

public Savemana(id)
{
new vaultkey[64], vaultdata[256];
formatex(vaultkey, 63, "%s-player_mana", player_auth[id]);
formatex(vaultdata, 255, "%d#", player_mana[id]);
nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata);

return;
}

public Loadmana(id)
{
new vaultkey[64], vaultdata[256];
formatex(vaultkey, 63, "%s-player_mana", player_auth[id]);
formatex(vaultdata, 255, "%d#", player_mana[id]);
nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata,255);

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");

new temp_player_mana[33];
parse(vaultdata, temp_player_mana, 32);

player_mana[id] = str_to_num(temp_player_mana);

return;
}

// /-----------------\ //
// |ZEBY BYLO LADNIEJ| //
// \-----------------/ //

public bomb_planted(planter)
{
BombPlanted(planter);
}

public bomb_defused(defuser)
{
BombDefused(defuser);
}




#570826 Procentowy stan wykonanego zadania.

Napisane przez radim w 10.09.2013 15:49

%0.2f

na:

%0.2f%%

Tak dla lepszej czytelności ; ))


  • +
  • -
  • 2


#570790 Procentowy stan wykonanego zadania.

Napisane przez d0naciak w 10.09.2013 14:19

public MyInfo_QuestMenu(id, qid)
{
    new IQuest=menu_create("Decyzja","MyInfo_QuestMenu_Handle");
    menu_additem(IQuest,"Rezygnuje z Questa");
    menu_additem(IQuest,"Nie rezygnuje z Questa");
    new message[128];
    new iName[32], iRew[64], iOpis[256];
    ArrayGetString(g_QuestsDesc, qid, iOpis, 255);
    ArrayGetString(g_QuestsReward, qid, iRew, 63);
    ArrayGetString(g_QuestsName, qid, iName, 31);
    if(equal("-1", iRew, 2))
        format(message, 127, "^n\rNazwa: \y%s^n\rOpis: \y%s^n\rPostep: \y%0.2f", iName, iOpis, float(fArrayGetCell(g_QuestsProgress[id], qid))/float(ArrayGetCell(g_QuestsTarget, qid)) * 100.0);
    else
        format(message, 127, "^n\rNazwa: \y%s^n\rOpis: \y%s^n\rPostep: \y%0.2f^n\rNagroda: \y%s", iName, iOpis, float(fArrayGetCell(g_QuestsProgress[id], qid))/float(ArrayGetCell(g_QuestsTarget, qid)) * 100.0, iRew);
        
    menu_addtext(IQuest, message);
    g_ItemID[id]=qid;
    menu_setprop(IQuest,MPROP_EXIT,MEXIT_NEVER);
    menu_display(id, IQuest);
    return PLUGIN_HANDLED;
}

Podmień funkcje w pluginie, na tą wyżej.


  • +
  • -
  • 1


#570770 [PERK] Oślepiający FiveSeven

Napisane przez Hajmus w 10.09.2013 12:52

Witam,

Chciałbym wam przestawić prosty perk z serwera, który tworzę. Nie widziałem podobnego na tym forum więc dodaje go do waszej kolekcji.

Działanie perku jest bardzo proste - za każdym razem kiedy trafimy wroga z Fivesevena zostaje on na krótki czas oślepiony, dodatkowo pokazuje mu się o tym komunikat.

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6