nie wierzę .... czas na rangę Bóg AmxX'a dla Darka...
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Eldo.
Rejestracja: 30.08.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 31.01.2014 14:08





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 33
- Odwiedzin: 1 329
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Rafał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Kietlin
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Eldo. nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#577971 AMX Mod X 0.5.0 Dark Edition
Napisane przez dasiek
w 16.10.2013 06:59
#198278 DiabloMod
Napisane przez Death_Player
w 21.12.2010 19:00
Przedstawiam wam DiabloMod połatany dla tych co nie ogarniają łatania i tego wszystkiego żeby się nie trudzili. (bo są tacy)
DiabloMod zawiera:
MAX LVL = 404
Oraz Łatki z tego forum.
- Arabian Boots - Zabiera pieniądze atakującemu
- Przedmioty od zwiększania obrażeń leczą ofiarę.
- Błąd get_user_maxspeed w error_ logach.
- Błąd "native error (native "set_user_frags")" w error logach
- Przedmiot mina leczy zamiast zadawać obrażenia.
- Ninja odporna na przedmioty Scout 1/X oraz mogąca korzystać z tej mocy na nożu.
- Przedmioty HE 1/X nie dodają doświadczenia za zabicie.
- Dodawanie expa za zabicie zakładnika (w domyślę ma odejmować)
- Po zwiększeniu maksymalnego poziomu Łowca szybko strzela z kuszy.
- Po zwiększeniu maksymalnego poziomu Mag szybko strzela fireballami na nożu.
- Naprawa long jumpa u Paladyna.
- FireShield oślepia gracza który posiada przedmiot zamiast ofiary.
- Usuwanie odbijania pocisków u paladyna.
- Komenda na dawanie przedmiotów.
- Szybsze rozdzielanie punktów.
- Komenda na dodawanie doświadczenia.
- Odejmowanie doświadczenia za zabicie gracza z zbyt dużą różnicą poziomu.
Zamieszczam Plik sma i amxx.
Załączone pliki
-
DiabloMod.sma 233,1 KB 753 Ilość pobrań
DiabloMod.amxx
-
DiabloMod.amxx 208,81 KB 203 Ilość pobrań
#577040 Pytanie dotyczące sklepu
Napisane przez MAGNET
w 12.10.2013 20:16
#576523 Pytanie dotyczące sklepu
Napisane przez MAGNET
w 10.10.2013 14:04
#576522 Pytanie dotyczące sklepu
Napisane przez MAGNET
w 10.10.2013 14:04
Moce musialbys zaladowac po wejsciu gracza na serwer (czyli client_connect)
W sklepie musialbys przydzielac tylko zmienną ma_palce + warunek w TKDamage. Co drobniejsze sie mi rzucilo w oczy, to handler nie odpowiada handlerowi z menu (nazwa) i case odwolujesz sie to TakeDamage(id). Funkcja ta nie posiada indexu id
#576217 Pytanie dotyczące sklepu
Napisane przez MAGNET
w 08.10.2013 15:14
#576172 [Exp Mod] Problem z dobywaniem exp'a
Napisane przez Andrzejek
w 08.10.2013 07:28
#418568 Diablo Mod by Stachu
Napisane przez Stachuu :D ??
w 07.06.2012 14:11
Na wstepie powiem ze jest to odkopany plik sma (ostatnio edytowany okolo 4 miechy temu)
wiec nie mam do niego modeli plikow .txt .
mysle ze bedzie on sluzyl jako pomoc przy robieniu wlasnych Dm
Moze troche o tym co jest w tym calym pliku sma
1.Gildie (by me)
2.Artefakty
3.Wlasny system questow
4.27 klas
5.Przynajmniej 5 calkiem nowych mocy (licze tylko te ktorych odpowiednikow nie spotkalem na innych serwerach/lub wyszlyodemnie)
Nie mam glowy aby rozpisywac all wiec zamieszczam plik i zycze powodzenia w przeszukiwaniu moda

W razie pytan piszcie w tym temacie.


#571100 Problem z klasą ~ Zabójca
Napisane przez Vasto_Lorde
w 12.09.2013 11:47
#570999 Problem z klasą ~ Zabójca
Napisane przez Vasto_Lorde
w 11.09.2013 16:12
#570982 Problem z klasą ~ Zabójca
Napisane przez Vasto_Lorde
w 11.09.2013 14:52
#570889 Problem z natywami - system many
Napisane przez
Pr0-Sc0uT
w 10.09.2013 18:53
Masz to jest przerobiona wersja 1.11 systemu monet:
#define PLUGIN "System Monet"
#define AUTHOR "kisiel96"
#define VERSION "1.1.1"
#define TASK_SHOW_MANA 666
#define VIP ADMIN_LEVEL_G
enum events { kill = 0, kill_hs, defused, planted, rescue_hostage, kill_hostage };
new player_auth[33][64];
new player_mana[33];
new bool:player_vip[33];
new sync_hud_obj;
new pcvar_mana[events];
new pcvar_mana_vip[events];
new cvar_mana[events];
new cvar_mana_vip[events];
new pcvar_mana_minplayers;
new pcvar_mana_ff;
new cvar_mana_minplayers;
new cvar_mana_ff;
new pcvar_savetype;
new vault;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("DeathMsg", "EnemyKilled", "a");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_logevent("HostageRescued", 3, "1=triggered", "2=Rescued_A_Hostage");
register_logevent("HostageKilled", 3, "1=triggered", "2=Killed_A_Hostage");
sync_hud_obj = CreateHudSyncObj();
pcvar_mana_ff = register_cvar("cod_mana_friendlyfire", "0");
pcvar_mana[kill] = register_cvar("cod_mana_kill", "1");
pcvar_mana_vip[kill] = register_cvar("cod_mana_kill_vip", "2");
pcvar_mana[kill_hs] = register_cvar("cod_mana_kill_hs", "3");
pcvar_mana_vip[kill_hs] = register_cvar("cod_mana_kill_hs_vip", "6");
pcvar_mana[planted] = register_cvar("cod_mana_planted", "1");
pcvar_mana_vip[planted] = register_cvar("cod_mana_planted_vip", "2");
pcvar_mana[defused] = register_cvar("cod_mana_defused", "1");
pcvar_mana_vip[defused] = register_cvar("cod_mana_defused_vip", "2");
pcvar_mana[rescue_hostage] = register_cvar("cod_mana_rescue_hostage", "1");
pcvar_mana_vip[rescue_hostage] = register_cvar("cod_mana_rescue_hostage_vip", "2");
pcvar_mana[kill_hostage] = register_cvar("cod_mana_kill_hostage", "2");
pcvar_mana_vip[kill_hostage] = register_cvar("cod_mana_kill_hostage_vip", "1");
pcvar_mana_minplayers = register_cvar("cod_mana_minplayers", "2");
pcvar_savetype = get_cvar_num("cod_savetype");
vault = nvault_open("mana")
if(vault == INVALID_HANDLE)
set_fail_state("Nie mozna otworzyc pliku");
}
public plugin_natives()
{
register_native("cod_get_user_mana", "Getmana", 1);
register_native("cod_set_user_mana", "Setmfana", 1);
}
public client_authorized(id)
{
Removemana(id);
switch(pcvar_savetype)
{
case 1: get_user_name(id, player_auth[id], 63);
case 2: get_user_authid(id, player_auth[id], 63);
case 3: get_user_ip(id, player_auth[id], 63);
}
if(get_user_flags(id) & VIP)
player_vip[id] = true;
else
player_vip[id] = false;
Loadmana(id);
}
public client_connect(id)
Loadmana(id);
public client_disconnect(id)
{
Savemana(id);
Removemana(id)
}
public plugin_end()
nvault_close(vault);
// /-----------\ //
// |RESET MONET| //
// \-----------/ //
public Removemana(id)
{
player_mana[id] = 0;
player_vip[id] = false;
}
// /--------------\ //
// |ZLICZNIE MONET| //
// \--------------/ //
public EnemyKilled()
{
cvar_mana_minplayers = get_pcvar_num(pcvar_mana_minplayers);
if(get_playersnum() < cvar_mana_minplayers)
return;
new kid = read_data(1);
new vid = read_data(2);
new hs = read_data(3);
if(kid == vid)
return;
cvar_mana_ff = get_pcvar_num(pcvar_mana_ff)
if(cvar_mana_ff == 0 && get_user_team(kid) == get_user_team(vid))
return;
cvar_mana[kill] = get_pcvar_num(pcvar_mana[kill]);
cvar_mana_vip[kill] = get_pcvar_num(pcvar_mana_vip[kill]);
cvar_mana[kill_hs] = get_pcvar_num(pcvar_mana[kill_hs]);
cvar_mana_vip[kill_hs] = get_pcvar_num(pcvar_mana_vip[kill_hs]);
if(player_vip[kid])
{
if(hs)
player_mana[kid] += cvar_mana_vip[kill_hs];
else
player_mana[kid] += cvar_mana_vip[kill];
}
else
{
if(hs)
player_mana[kid] += cvar_mana[kill_hs];
else
player_mana[kid] += cvar_mana[kill];
}
}
public BombPlanted(id)
{
cvar_mana_minplayers = get_pcvar_num(pcvar_mana_minplayers);
if(get_playersnum() < cvar_mana_minplayers)
return;
cvar_mana[planted] = get_pcvar_num(pcvar_mana[planted]);
cvar_mana_vip[planted] = get_pcvar_num(pcvar_mana_vip[planted]);
if(player_vip[id])
player_mana[id] += cvar_mana_vip[planted];
else
player_mana[id] += cvar_mana[planted];
}
public BombDefused(id)
{
cvar_mana_minplayers = get_pcvar_num(pcvar_mana_minplayers);
if(get_playersnum() < cvar_mana_minplayers)
return;
cvar_mana[defused] = get_pcvar_num(pcvar_mana[defused]);
cvar_mana_vip[defused] = get_pcvar_num(pcvar_mana_vip[defused]);
if(player_vip[id])
player_mana[id] += cvar_mana_vip[defused];
else
player_mana[id] += cvar_mana[defused];
}
public HostageRescued(id)
{
cvar_mana_minplayers = get_pcvar_num(pcvar_mana_minplayers);
if(get_playersnum() < cvar_mana_minplayers)
return;
new loguser[80], name[32];
read_logargv(0, loguser, 79);
parse_loguser(loguser, name, 31);
new id = get_user_index(name);
cvar_mana[rescue_hostage] = get_pcvar_num(pcvar_mana[rescue_hostage]);
cvar_mana_vip[rescue_hostage] = get_pcvar_num(pcvar_mana_vip[rescue_hostage]);
if(player_vip[id])
player_mana[id] += cvar_mana_vip[rescue_hostage];
else
player_mana[id] += cvar_mana[rescue_hostage];
}
public HostageKilled(id)
{
cvar_mana_minplayers = get_pcvar_num(pcvar_mana_minplayers);
if(get_playersnum() < cvar_mana_minplayers)
return;
new loguser[80], name[32];
read_logargv(0, loguser, 79);
parse_loguser(loguser, name, 31);
new id = get_user_index(name);
cvar_mana[kill_hostage] = get_pcvar_num(pcvar_mana[kill_hostage]);
cvar_mana_vip[kill_hostage] = get_pcvar_num(pcvar_mana_vip[kill_hostage]);
if(player_vip[id])
player_mana[id] -= cvar_mana_vip[kill_hostage];
else
player_mana[id] -= cvar_mana[kill_hostage];
}
// /---\ //
// |HUD| //
// \---/ //
public Showmana(id)
{
id -= TASK_SHOW_mana;
if(!is_user_alive(id))
{
remove_task(id + TASK_SHOW_mana);
return;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, sync_hud_obj, "^n^n^n^n^n^n^n[Mana: %i]", player_mana[id]);
}
public ResetHUD(id)
{
if(!task_exists(id+TASK_SHOW_mana))
set_task(0.1, "Showmana", id + TASK_SHOW_MANA, _, _, "b");
}
// /------\ //
// |NATYWY| //
// \------/ //
public Setmana(id, wartosc)
{
player_mana[id] = wartosc
}
public Getmana(id)
return player_mana[id];
// /------\ //
// |NVAULT| //
// \------/ //
public Savemana(id)
{
new vaultkey[64], vaultdata[256];
formatex(vaultkey, 63, "%s-player_mana", player_auth[id]);
formatex(vaultdata, 255, "%d#", player_mana[id]);
nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata);
return;
}
public Loadmana(id)
{
new vaultkey[64], vaultdata[256];
formatex(vaultkey, 63, "%s-player_mana", player_auth[id]);
formatex(vaultdata, 255, "%d#", player_mana[id]);
nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata,255);
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
new temp_player_mana[33];
parse(vaultdata, temp_player_mana, 32);
player_mana[id] = str_to_num(temp_player_mana);
return;
}
// /-----------------\ //
// |ZEBY BYLO LADNIEJ| //
// \-----------------/ //
public bomb_planted(planter)
{
BombPlanted(planter);
}
public bomb_defused(defuser)
{
BombDefused(defuser);
}
#570826 Procentowy stan wykonanego zadania.
Napisane przez radim
w 10.09.2013 15:49
#570790 Procentowy stan wykonanego zadania.
Napisane przez d0naciak
w 10.09.2013 14:19
public MyInfo_QuestMenu(id, qid) { new IQuest=menu_create("Decyzja","MyInfo_QuestMenu_Handle"); menu_additem(IQuest,"Rezygnuje z Questa"); menu_additem(IQuest,"Nie rezygnuje z Questa"); new message[128]; new iName[32], iRew[64], iOpis[256]; ArrayGetString(g_QuestsDesc, qid, iOpis, 255); ArrayGetString(g_QuestsReward, qid, iRew, 63); ArrayGetString(g_QuestsName, qid, iName, 31); if(equal("-1", iRew, 2)) format(message, 127, "^n\rNazwa: \y%s^n\rOpis: \y%s^n\rPostep: \y%0.2f", iName, iOpis, float(fArrayGetCell(g_QuestsProgress[id], qid))/float(ArrayGetCell(g_QuestsTarget, qid)) * 100.0); else format(message, 127, "^n\rNazwa: \y%s^n\rOpis: \y%s^n\rPostep: \y%0.2f^n\rNagroda: \y%s", iName, iOpis, float(fArrayGetCell(g_QuestsProgress[id], qid))/float(ArrayGetCell(g_QuestsTarget, qid)) * 100.0, iRew); menu_addtext(IQuest, message); g_ItemID[id]=qid; menu_setprop(IQuest,MPROP_EXIT,MEXIT_NEVER); menu_display(id, IQuest); return PLUGIN_HANDLED; }
Podmień funkcje w pluginie, na tą wyżej.
#570770 [PERK] Oślepiający FiveSeven
Napisane przez Hajmus
w 10.09.2013 12:52
Witam,
Chciałbym wam przestawić prosty perk z serwera, który tworzę. Nie widziałem podobnego na tym forum więc dodaje go do waszej kolekcji.
Działanie perku jest bardzo proste - za każdym razem kiedy trafimy wroga z Fivesevena zostaje on na krótki czas oślepiony, dodatkowo pokazuje mu się o tym komunikat.
Załączone pliki
-
codperk_oslepiajacyfiveseven.sma 1,66 KB 184 Ilość pobrań
codperk_oslepiajacyfiveseven.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Eldo.
- Regulamin