Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z natywami - system many

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Eldo.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:33
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 06.09.2013 14:45

Dodałem do pliku codmod.inc:

 
native cod_get_user_coins(id);
/*------------------------------
Zwraca mane gracza
------------------------------*/

Do silnika QTM:

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Mana: %d]", mana[id]);

Lecz wywala takie błędy: 

 

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team


Warning: Loose indentation on line 972
Warning: Loose indentation on line 975
Error: Undefined symbol "mana" on line 976
Warning: Expression has no effect on line 976
Error: Expected token: ";", but found "]" on line 976
Error: Invalid expression, assumed zero on line 976
Error: Too many error messages on one line on line 976


Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file C:\Users\Krupek\Desktop\nuwy\pack\cstrike\addons\amxmodx\scripting\QTM_CodMod.amx (compile failed).
 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 297
Wszechwidzący

  • Postów:1070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 06.09.2013 15:05

Nigdzie wcześniej nie wywołałeś mana, tzn nie masz pewnie czegoś jak

"new mana"

Error: Undefined symbol "mana" on line 976


  • +
  • -
  • 1

#3 Eldo.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:33
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 06.09.2013 15:16

A jeżeli zmienna jest w pliku "mana.sma" ?


  • +
  • -
  • 0

#4 (Kalifta)

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:83
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:30km od Grudziądza
Offline

Napisano 06.09.2013 15:53

co to da że dodasz natyw do biblioteki i zmienisz HuD???

Musisz dodać natyw do silnika, i albo zsynchronizować pluginy, albo tą "manę" ( :facepalm: ) dodać do silnika CoD'a.


Użytkownik (Kalifta) edytował ten post 06.09.2013 16:00

CoD Unikat - 99%

CoD + Paint Ball - 10%

CoD + Spolszczony DM - 5%

W planach:

CoD Pro (Odpicowany silnik, unikatowe klasy, perki i pluginy, awanse i wysokiej jakości modele broni)   

CoD MW Edition (Nazwy klas odpowiadające bohaterom serii Call of Duty MW, modele broni i całkowicie przerobiony silnik)


#5 Eldo.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:33
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 06.09.2013 16:53

Mógłbyś mi napisać jak to zrobić ? Bo jestem zielony w tym.


  • +
  • -
  • 0

#6 (Kalifta)

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:83
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:30km od Grudziądza
Offline

Napisano 06.09.2013 17:30

Podaj linka do tematu z tym czymś....


CoD Unikat - 99%

CoD + Paint Ball - 10%

CoD + Spolszczony DM - 5%

W planach:

CoD Pro (Odpicowany silnik, unikatowe klasy, perki i pluginy, awanse i wysokiej jakości modele broni)   

CoD MW Edition (Nazwy klas odpowiadające bohaterom serii Call of Duty MW, modele broni i całkowicie przerobiony silnik)


#7 Eldo.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:33
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 06.09.2013 19:35

http://amxx.pl/topic...3-system-monet/


  • +
  • -
  • 0

#8 Pr0-Sc0uT

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:154
  • Imię:Aleksander
  • Lokalizacja:Kościerzyna
Offline

Napisano 06.09.2013 22:05

maybe1love zrób tak.

gdzie jest mana[id]

zamień na

cod_get_user_coins(id)


Diablo mod Quests = Koniec

Surf EXP Mod = [ | | | | | | | | | | ]


#9 Eldo.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:33
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 08.09.2013 19:45

Dzięki działa, lecz teraz nie nalicza pkt. many.

Plik z naliczaniem daje w załączniku.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#10 Pr0-Sc0uT

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:154
  • Imię:Aleksander
  • Lokalizacja:Kościerzyna
Offline

Napisano 10.09.2013 18:41

Pobrałem i widzę że nie ma jednej funkcji która odpowiada za dawanie many... chcesz mogę ci taki zrobić...


Diablo mod Quests = Koniec

Surf EXP Mod = [ | | | | | | | | | | ]


#11 Pr0-Sc0uT

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:154
  • Imię:Aleksander
  • Lokalizacja:Kościerzyna
Offline

Napisano 10.09.2013 18:53

Masz to jest przerobiona wersja 1.11 systemu monet:

 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>

#define PLUGIN "System Monet"
#define AUTHOR "kisiel96"
#define VERSION "1.1.1"

#define TASK_SHOW_MANA 666
#define VIP ADMIN_LEVEL_G

enum events { kill = 0, kill_hs, defused, planted, rescue_hostage, kill_hostage };

new player_auth[33][64];
new player_mana[33];
new bool:player_vip[33];

new sync_hud_obj;

new pcvar_mana[events];
new pcvar_mana_vip[events];
new cvar_mana[events];
new cvar_mana_vip[events];

new pcvar_mana_minplayers;
new pcvar_mana_ff;
new cvar_mana_minplayers;
new cvar_mana_ff;

new pcvar_savetype;
new vault;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_event("DeathMsg", "EnemyKilled", "a");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_logevent("HostageRescued", 3, "1=triggered", "2=Rescued_A_Hostage");
register_logevent("HostageKilled", 3, "1=triggered", "2=Killed_A_Hostage");

sync_hud_obj = CreateHudSyncObj();

pcvar_mana_ff = register_cvar("cod_mana_friendlyfire", "0");

pcvar_mana[kill] = register_cvar("cod_mana_kill", "1");
pcvar_mana_vip[kill] = register_cvar("cod_mana_kill_vip", "2");
pcvar_mana[kill_hs] = register_cvar("cod_mana_kill_hs", "3");
pcvar_mana_vip[kill_hs] = register_cvar("cod_mana_kill_hs_vip", "6");

pcvar_mana[planted] = register_cvar("cod_mana_planted", "1");
pcvar_mana_vip[planted] = register_cvar("cod_mana_planted_vip", "2");
pcvar_mana[defused] = register_cvar("cod_mana_defused", "1");
pcvar_mana_vip[defused] = register_cvar("cod_mana_defused_vip", "2");

pcvar_mana[rescue_hostage] = register_cvar("cod_mana_rescue_hostage", "1");
pcvar_mana_vip[rescue_hostage] = register_cvar("cod_mana_rescue_hostage_vip", "2");
pcvar_mana[kill_hostage] = register_cvar("cod_mana_kill_hostage", "2");
pcvar_mana_vip[kill_hostage] = register_cvar("cod_mana_kill_hostage_vip", "1");

pcvar_mana_minplayers = register_cvar("cod_mana_minplayers", "2");

pcvar_savetype = get_cvar_num("cod_savetype");

vault = nvault_open("mana")
if(vault == INVALID_HANDLE)
set_fail_state("Nie mozna otworzyc pliku");
}

public plugin_natives()
{
register_native("cod_get_user_mana", "Getmana", 1);
register_native("cod_set_user_mana", "Setmfana", 1);
}

public client_authorized(id)
{
Removemana(id);

switch(pcvar_savetype)
{
case 1: get_user_name(id, player_auth[id], 63);
case 2: get_user_authid(id, player_auth[id], 63);
case 3: get_user_ip(id, player_auth[id], 63);
}

if(get_user_flags(id) & VIP)
player_vip[id] = true;
else
player_vip[id] = false;

Loadmana(id);
}

public client_connect(id)
Loadmana(id);

public client_disconnect(id)
{
Savemana(id);
Removemana(id)
}

public plugin_end()
nvault_close(vault);

// /-----------\ //
// |RESET MONET| //
// \-----------/ //

public Removemana(id)
{
player_mana[id] = 0;
player_vip[id] = false;
}

// /--------------\ //
// |ZLICZNIE MONET| //
// \--------------/ //

public EnemyKilled()
{
cvar_mana_minplayers = get_pcvar_num(pcvar_mana_minplayers);
if(get_playersnum() < cvar_mana_minplayers)
return;

new kid = read_data(1);
new vid = read_data(2);
new hs = read_data(3);

if(kid == vid)
return;

cvar_mana_ff = get_pcvar_num(pcvar_mana_ff)

if(cvar_mana_ff == 0 && get_user_team(kid) == get_user_team(vid))
return;

cvar_mana[kill] = get_pcvar_num(pcvar_mana[kill]);
cvar_mana_vip[kill] = get_pcvar_num(pcvar_mana_vip[kill]);
cvar_mana[kill_hs] = get_pcvar_num(pcvar_mana[kill_hs]);
cvar_mana_vip[kill_hs] = get_pcvar_num(pcvar_mana_vip[kill_hs]);

if(player_vip[kid])
{
if(hs)
player_mana[kid] += cvar_mana_vip[kill_hs];
else
player_mana[kid] += cvar_mana_vip[kill];
}
else
{
if(hs)
player_mana[kid] += cvar_mana[kill_hs];
else
player_mana[kid] += cvar_mana[kill];
}
}

public BombPlanted(id)
{
cvar_mana_minplayers = get_pcvar_num(pcvar_mana_minplayers);
if(get_playersnum() < cvar_mana_minplayers)
return;

cvar_mana[planted] = get_pcvar_num(pcvar_mana[planted]);
cvar_mana_vip[planted] = get_pcvar_num(pcvar_mana_vip[planted]);

if(player_vip[id])
player_mana[id] += cvar_mana_vip[planted];
else
player_mana[id] += cvar_mana[planted];
}

public BombDefused(id)
{
cvar_mana_minplayers = get_pcvar_num(pcvar_mana_minplayers);
if(get_playersnum() < cvar_mana_minplayers)
return;

cvar_mana[defused] = get_pcvar_num(pcvar_mana[defused]);
cvar_mana_vip[defused] = get_pcvar_num(pcvar_mana_vip[defused]);

if(player_vip[id])
player_mana[id] += cvar_mana_vip[defused];
else
player_mana[id] += cvar_mana[defused];
}

public HostageRescued(id)
{
cvar_mana_minplayers = get_pcvar_num(pcvar_mana_minplayers);
if(get_playersnum() < cvar_mana_minplayers)
return;

new loguser[80], name[32];
read_logargv(0, loguser, 79);
parse_loguser(loguser, name, 31);

new id = get_user_index(name);

cvar_mana[rescue_hostage] = get_pcvar_num(pcvar_mana[rescue_hostage]);
cvar_mana_vip[rescue_hostage] = get_pcvar_num(pcvar_mana_vip[rescue_hostage]);

if(player_vip[id])
player_mana[id] += cvar_mana_vip[rescue_hostage];
else
player_mana[id] += cvar_mana[rescue_hostage];
}

public HostageKilled(id)
{
cvar_mana_minplayers = get_pcvar_num(pcvar_mana_minplayers);
if(get_playersnum() < cvar_mana_minplayers)
return;

new loguser[80], name[32];
read_logargv(0, loguser, 79);
parse_loguser(loguser, name, 31);

new id = get_user_index(name);

cvar_mana[kill_hostage] = get_pcvar_num(pcvar_mana[kill_hostage]);
cvar_mana_vip[kill_hostage] = get_pcvar_num(pcvar_mana_vip[kill_hostage]);

if(player_vip[id])
player_mana[id] -= cvar_mana_vip[kill_hostage];
else
player_mana[id] -= cvar_mana[kill_hostage];
}

// /---\ //
// |HUD| //
// \---/ //

public Showmana(id)
{
id -= TASK_SHOW_mana;

if(!is_user_alive(id))
{
remove_task(id + TASK_SHOW_mana);
return;
}

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, sync_hud_obj, "^n^n^n^n^n^n^n[Mana: %i]", player_mana[id]);
}

public ResetHUD(id)
{
if(!task_exists(id+TASK_SHOW_mana))
set_task(0.1, "Showmana", id + TASK_SHOW_MANA, _, _, "b");
}

// /------\ //
// |NATYWY| //
// \------/ //

public Setmana(id, wartosc)
{
player_mana[id] = wartosc
}

public Getmana(id)
return player_mana[id];

// /------\ //
// |NVAULT| //
// \------/ //

public Savemana(id)
{
new vaultkey[64], vaultdata[256];
formatex(vaultkey, 63, "%s-player_mana", player_auth[id]);
formatex(vaultdata, 255, "%d#", player_mana[id]);
nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata);

return;
}

public Loadmana(id)
{
new vaultkey[64], vaultdata[256];
formatex(vaultkey, 63, "%s-player_mana", player_auth[id]);
formatex(vaultdata, 255, "%d#", player_mana[id]);
nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata,255);

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");

new temp_player_mana[33];
parse(vaultdata, temp_player_mana, 32);

player_mana[id] = str_to_num(temp_player_mana);

return;
}

// /-----------------\ //
// |ZEBY BYLO LADNIEJ| //
// \-----------------/ //

public bomb_planted(planter)
{
BombPlanted(planter);
}

public bomb_defused(defuser)
{
BombDefused(defuser);
}


Użytkownik ProScout edytował ten post 10.09.2013 18:55

Diablo mod Quests = Koniec

Surf EXP Mod = [ | | | | | | | | | | ]


#12 Eldo.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:33
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 10.09.2013 19:13

Mój plugin jest taki sam lecz po polsku i skasowałem vip'a ;)


  • +
  • -
  • 0

#13 Eldo.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:33
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 10.09.2013 19:14

Dlatego proszę o poprawę mojego: 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#14 Eldo.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:33
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 10.09.2013 19:15

Dlatego proszę o poprawę mojego: 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#15 Pr0-Sc0uT

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:154
  • Imię:Aleksander
  • Lokalizacja:Kościerzyna
Offline

Napisano 11.09.2013 14:13

Dodaj VIP'a bo to chyba działa jeszcze na normalne zabijanie...


Diablo mod Quests = Koniec

Surf EXP Mod = [ | | | | | | | | | | ]


#16 Eldo.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:33
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 11.09.2013 20:31

Nawet na nie przerabianym pluginie nie nalicza. 

Tu logi:

 

L 09/11/2013 - 14:57:56: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_Mana.amxx")
L 09/11/2013 - 14:57:56: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pcvar_num")
L 09/11/2013 - 14:57:56: [AMXX]    [0] QTM_Mana.sma::client_authorized (line 86)
L 09/11/2013 - 14:57:57: Invalid CVAR pointer

 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych