Siemka
Robię sklep i chciałem dodać aby gracz mógł kupić:
Złote palce - Dodatkowe 10 dmg [Na zawsze!]
Teraz pytanie czy da się tak zrobić, jeżeli się da to proszę o pomoc.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Eldo. nie posiada znajomych
08.10.2013 15:00
Siemka
Robię sklep i chciałem dodać aby gracz mógł kupić:
Złote palce - Dodatkowe 10 dmg [Na zawsze!]
Teraz pytanie czy da się tak zrobić, jeżeli się da to proszę o pomoc.
07.10.2013 20:43
Witam.
Robię exp mod'a, wszystko ładnie śmiga lecz nie dostaje doświadczenia, tu daje kod co odpowiada za to:
public Death() { new id = read_data(2); new attacker = read_data(1); if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; new weapon = get_user_weapon(attacker); new zdrowie = get_user_health(attacker); if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) { new nowe_doswiadczenie = 0; nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo; if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker]) nowe_doswiadczenie += poziom_gracza[id] - poziom_gracza[attacker]; } SprawdzPoziom(attacker); return PLUGIN_CONTINUE; }
07.10.2013 20:10
Siema ;D
Zrobiłem hud, lecz gdy dodałem nowe opcje nie działa to poprawnie.
Tu daje kod, który nie działa:
public client_PreThink(id) { if(is_user_alive(id)) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.20); ShowSyncHudMsg(id, CreateHudSyncObj(), "Nie zyjesz!"); } new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]],ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ? doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]-1] : 0 new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; makeStatusText(id,YELLOW_STATUS,0.0,"[Bohater: %s] [ %i - %0.1f%% ]", gszCharacterName[id][0] ? gszCharacterName[id] : "Brak", poziom_gracza[id], fProcent); return PLUGIN_CONTINUE; }
Proszę o poprawę oraz wytłumaczenie co zrobiłem źle.
Z góry dzięki.
10.09.2013 20:42
Siemka !
Stworzyłem klasę, która:
09.09.2013 12:45
Siemka mógłby mi ktoś pokazać jak stworzyć takie zadania jak:
Przykładowe zadanie:
#include <amxmodx> #include <quests> #include <cstrike> #include <hamsandwich> new qHandle1; public plugin_init(){ register_plugin("Przykladowy quest", "1.0", "Fili:P"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ham_td", 1); qHandle1 = register_quest("Niszczyciel", "Zadaj 10000 obrazen wrogom", 10000, "1000$"); } public ham_td(this, idinflict, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(this == idattacker) return 1; if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker)) return 1; if(!idattacker) return 1; quest_add_status(idattacker, qHandle1, floatround(damage)); return 1; } public quest_give_reward(id, qid) { if(qid == qHandle1 && id) cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+1000, 1); }