Siemka ![]()
Robię sklep i chciałem dodać aby gracz mógł kupić:
Złote palce - Dodatkowe 10 dmg [Na zawsze!]
Teraz pytanie czy da się tak zrobić, jeżeli się da to proszę o pomoc.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
Eldo. nie posiada znajomych
08.10.2013 15:00
Siemka ![]()
Robię sklep i chciałem dodać aby gracz mógł kupić:
Złote palce - Dodatkowe 10 dmg [Na zawsze!]
Teraz pytanie czy da się tak zrobić, jeżeli się da to proszę o pomoc.
07.10.2013 20:43
Witam.
Robię exp mod'a, wszystko ładnie śmiga lecz nie dostaje doświadczenia, tu daje kod co odpowiada za to:
public Death()
{
new id = read_data(2);
new attacker = read_data(1);
if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
new weapon = get_user_weapon(attacker);
new zdrowie = get_user_health(attacker);
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
{
new nowe_doswiadczenie = 0;
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;
if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
nowe_doswiadczenie += poziom_gracza[id] - poziom_gracza[attacker];
}
SprawdzPoziom(attacker);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
07.10.2013 20:10
Siema ;D
Zrobiłem hud, lecz gdy dodałem nowe opcje nie działa to poprawnie.
Tu daje kod, który nie działa:
public client_PreThink(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.20);
ShowSyncHudMsg(id, CreateHudSyncObj(), "Nie zyjesz!");
}
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]],ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ? doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]-1] : 0
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
makeStatusText(id,YELLOW_STATUS,0.0,"[Bohater: %s] [ %i - %0.1f%% ]", gszCharacterName[id][0] ? gszCharacterName[id] : "Brak", poziom_gracza[id], fProcent);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Proszę o poprawę oraz wytłumaczenie co zrobiłem źle.
Z góry dzięki.
10.09.2013 20:42
Siemka !
Stworzyłem klasę, która:
09.09.2013 12:45
Siemka mógłby mi ktoś pokazać jak stworzyć takie zadania jak:
Przykładowe zadanie:
#include <amxmodx>
#include <quests>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
new qHandle1;
public plugin_init(){
register_plugin("Przykladowy quest", "1.0", "Fili:P");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ham_td", 1);
qHandle1 = register_quest("Niszczyciel", "Zadaj 10000 obrazen wrogom", 10000, "1000$");
}
public ham_td(this, idinflict, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(this == idattacker)
return 1;
if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return 1;
if(!idattacker)
return 1;
quest_add_status(idattacker, qHandle1, floatround(damage));
return 1;
}
public quest_give_reward(id, qid)
{
if(qid == qHandle1 && id)
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+1000, 1);
}



Moja zawartość