Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Eldo. - zdjęcie

Eldo.

Rejestracja: 30.08.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 31.01.2014 14:08
-----

Moje tematy

Pytanie dotyczące sklepu

08.10.2013 15:00

Siemka :D

Robię sklep i chciałem dodać aby gracz mógł kupić:

Złote palce - Dodatkowe 10 dmg [Na zawsze!]

Teraz pytanie czy da się tak zrobić, jeżeli się da to proszę o pomoc.

[Exp Mod] Problem z dobywaniem exp'a

07.10.2013 20:43

Witam.

Robię exp mod'a, wszystko ładnie śmiga lecz nie dostaje doświadczenia, tu daje kod co odpowiada za to:

 

public Death()
{
new id = read_data(2);
new attacker = read_data(1);


if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;


new weapon = get_user_weapon(attacker);
new zdrowie = get_user_health(attacker);


if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
{
new nowe_doswiadczenie = 0;


nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;


if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
nowe_doswiadczenie += poziom_gracza[id] - poziom_gracza[attacker];
}


SprawdzPoziom(attacker);


return PLUGIN_CONTINUE;
}

 

Pytanie dotyczące wyświetlania wiadomości w hud.

07.10.2013 20:10

Siema ;D

Zrobiłem hud, lecz gdy dodałem nowe opcje nie działa to poprawnie.

 

Tu daje kod, który nie działa:

 

public client_PreThink(id)
{
    if(is_user_alive(id))
    {
        set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.20);
        ShowSyncHudMsg(id, CreateHudSyncObj(), "Nie zyjesz!");
    }
  
    new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]],ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ? doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]-1] : 0
    new Float:fProcent = 0.0;
    fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;


    makeStatusText(id,YELLOW_STATUS,0.0,"[Bohater: %s] [ %i - %0.1f%% ]", gszCharacterName[id][0] ? gszCharacterName[id] : "Brak", poziom_gracza[id], fProcent);


    return PLUGIN_CONTINUE;


}

Proszę o poprawę oraz wytłumaczenie co zrobiłem źle.

Z góry dzięki.

 

Problem z klasą ~ Zabójca

10.09.2013 20:42

Siemka !

Stworzyłem klasę, która:

  •            Ładuję na nożu niewidzialność lecz, gdy dodałem aby moc ładowała się tylko podczas stania w miejscu nie działa już niewidzialność
  • Klasę daje w załączniku

Quests system(Misje, zadania) - Tworzenie zadań

09.09.2013 12:45

Siemka mógłby mi ktoś pokazać jak stworzyć takie zadania jak:

 

  • "Zadaj x DMG od tylu!"
  • "Zabij x osob z x broni!"
  • "Zabij HeadShotem x osob z x broni!"
  • "Zabij x osob od tylu!"
  • "Zabij x rywali HeadShotem!"
  • "Zabij x osoby w czasie jednej mapy!"
  • "Zabij x osob HeadShotem w czasie jednej mapy!"
  • "Rozegraj z nami x rund!"

Przykładowe zadanie:

#include <amxmodx>
#include <quests>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

new qHandle1;

public plugin_init(){
                register_plugin("Przykladowy quest", "1.0", "Fili:P");
                RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ham_td", 1);
                qHandle1 = register_quest("Niszczyciel", "Zadaj 10000 obrazen wrogom", 10000, "1000$");
}
public ham_td(this, idinflict, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
                if(this == idattacker)
                                return 1;
                if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
                                return 1;
                if(!idattacker)
                                return 1;

                quest_add_status(idattacker, qHandle1, floatround(damage));
                return 1;
}
public quest_give_reward(id, qid)
{
                if(qid == qHandle1 && id)
                                cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+1000, 1);
}