Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Pytanie dotyczące sklepu

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Eldo.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:33
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 08.10.2013 15:00

Siemka :D

Robię sklep i chciałem dodać aby gracz mógł kupić:

Złote palce - Dodatkowe 10 dmg [Na zawsze!]

Teraz pytanie czy da się tak zrobić, jeżeli się da to proszę o pomoc.


  • +
  • -
  • 0

#2 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 08.10.2013 15:14

Robisz zmienna ma_palce i warunek if ma_palce[id] to dodaje dmg. Zmienna bylaby zapisywana w nVault
  • +
  • -
  • 1

#3 Eldo.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:33
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 09.10.2013 19:23

Czyli mam to zrobić tak o:

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>


#define DMG_BULLET (1<<1)


#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Krupek"


new bool:ma_palce[33];


public plugin_init() 
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}


public menus(id) 
{
new menu = menu_create("Widzisz menu?", "nowemenuhandle");


menu_additem(menu, "\wZlote Palce \d[Dodatkowe 10 dmg]");


menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");


menu_display(id, menu);


return PLUGIN_HANDLED;
}


public eldo1(id, menu, item) 
{ 
if(item == MENU_EXIT) 
{
menu_destroy(menu); 
return PLUGIN_HANDLED;
}


switch(item)
{
case 0: 
{ 
TakeDamage(id)
}
} 


return PLUGIN_HANDLED;
}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;


if(!ma_palce[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


return HAM_IGNORED;
}

??? :D

 


  • +
  • -
  • 0

#4 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 10.10.2013 14:04

Nie
Moce musialbys zaladowac po wejsciu gracza na serwer (czyli client_connect)
W sklepie musialbys przydzielac tylko zmienną ma_palce + warunek w TKDamage. Co drobniejsze sie mi rzucilo w oczy, to handler nie odpowiada handlerowi z menu (nazwa) i case odwolujesz sie to TakeDamage(id). Funkcja ta nie posiada indexu id
  • +
  • -
  • 1

#5 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 10.10.2013 14:04

Ps: zmienna sie nie zapisze bez nVault
  • +
  • -
  • 1

#6 Eldo.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:33
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 11.10.2013 13:10

Zrobiłem tyle ile potrafiłem, mógłbyś dokończyć + napisać jak to zrobiłeś ?

Plik .sma daje w załączniku.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#7 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 12.10.2013 20:16

Sprawdź to:

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych