Czy jest możliwość stworzenia takich questów:
Rozegraj z nami x rund! Zabij x osob w czasie jednej mapy! Zabij x osob HeadShotem w czasie jednej mapy! Znajdz item - x Zadaj x w od tylu!
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
Eldo. nie posiada znajomych
16.10.2013 19:08
Czy jest możliwość stworzenia takich questów:
Rozegraj z nami x rund! Zabij x osob w czasie jednej mapy! Zabij x osob HeadShotem w czasie jednej mapy! Znajdz item - x Zadaj x w od tylu!
11.10.2013 13:10
Zrobiłem tyle ile potrafiłem, mógłbyś dokończyć + napisać jak to zrobiłeś ?
Plik .sma daje w załączniku.
09.10.2013 19:23
Czyli mam to zrobić tak o:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Krupek"
new bool:ma_palce[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public menus(id)
{
new menu = menu_create("Widzisz menu?", "nowemenuhandle");
menu_additem(menu, "\wZlote Palce \d[Dodatkowe 10 dmg]");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public eldo1(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:
{
TakeDamage(id)
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_palce[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
??? ![]()
08.10.2013 14:55
public Death()
{
new id = read_data(2);
new attacker = read_data(1);
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
new weapon = get_user_weapon(attacker);
new zdrowie = get_user_health(attacker);
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
{
new nowe_doswiadczenie = 0;
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;
if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
nowe_doswiadczenie += poziom_gracza[id] - poziom_gracza[attacker];
}
set_dhudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
show_dhudmessage(attacker, "+%i", nowe_doswiadczenie);
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
SprawdzPoziom(attacker);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Warning: Loose indentation on line 28 Warning: Loose indentation on line 30 Warning: Loose indentation on line 32 Warning: Loose indentation on line 39 Error: Undefined symbol "nowe_doswiadczenie" on line 81 Error: Number of arguments does not match definition on line 81 Error: Undefined symbol "nowe_doswiadczenie" on line 83 Error: Syntax error in the expression, or invalid function call on line 83 Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "zdrowie" on line 88 Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "weapon" on line 88 Warning: Tag mismatch on line 94 Warning: Loose indentation on line 122 Warning: Loose indentation on line 130 Warning: Loose indentation on line 187 4 Errors. Could not locate output file C:\Users\Krupek\Desktop\SuperMod.amx (compile failed).
07.10.2013 20:40
Temat do kosza, poradziłem sobie.



Moja zawartość