Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

PrezydenT - zdjęcie

PrezydenT

Rejestracja: 06.07.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.12.2014 15:33
*****

#649304 [ROZWIĄZANE] Różnica pingu w Cs 1.6 a CS:GO

Napisane przez q22 w 12.07.2014 11:06

Rola pingu w żadnej grze nie ma żadnego znaczenia. W każdej grze multiplayer będziesz miał taki ping, na jaki zasługuje Twój usługodawca internetu :) Dla sprostowania: Nie ma znaczenia czy gra 1.6, czy CSGO - ping będzie ten sam :)




#638521 ARMA: Cold War Assault na STEAM za darmo

Napisane przez White w 15.05.2014 19:40

Wystarczy znaleźć w sklepie STEAM grę ARMA: Cold War Assault i kliknąć zainstaluj. Gra automatycznie przypisze się do naszego konta. Promocja aktualna do poniedziałku.


  • +
  • -
  • 6


#630988 [ROZWIĄZANE] Pętle? Tablice? Co to jest??

Napisane przez xenos w 08.04.2014 19:09

new Tablica[3];  // Tworzymy tablice o rozmiarze 3
//nadajemy przykładowe wartosci 

Tablica[0]=1;  //jest to pierwszy element jak wyżej wspomniałem numerujemy od 0 tablice. To pierwszemu elementowi nadaliśmy wartośc 1
Tablica[1]=2;
Tablica[2]=3; // jest to ostatni element tabllicy o wartosci 3

 

Jak pobrac wartość?
Normalne przypisanie za pomocą zmiennej pomocniczej.

new zmienna_pomocnicza;
zmienna_pomocnicza = Tablica[1];

W tym momencie zmienna_pomocnicza będzie miała wartość 2;

 

Lub można prosto z tablicy wyciągnąc wartość

client_print(id,print_chat,"Wartosc tablicy %d ",Tablica[1]);

A co do pętli
for(i=0;i<10;i++)

for- jest to rodzaj pętli 
i=0  - jest to element od którego zaczynamy czyli tzwn element startowy(tu ustawiony na 0 gdyż tablice numerujemy od 0)
następnie podajemy warunek jak długo ma się pętla wykonywać
czyli dopóki i będzie mniejsze od 10(i<10)

po kolejnym średniku podajemy o ile wartość I ma się zwiększać (co obrót pętli i++ oznacza o 1 z zależności i=i+1, jeśli I miałoby się zwiększać o 2 to dajesz i=i+2 lub zamiennie i+=2);
 

 


 


  • +
  • -
  • 1


#630937 [ROZWIĄZANE] Pętle? Tablice? Co to jest??

Napisane przez xenos w 08.04.2014 16:16

Najprościej mówiąc o tablicach.. wyobraź sobie TABLICZKĘ czekolady.
Czyli czekoladę która ma swoje Kolumny i Wiersze.
Lub tak jak grasz w "statki", kierujesz się danymi współrzędnymi przykładowo A;5.
To tak samo jest w tablicach(zwykłych bo są i dynamiczne) są to miejsca gdzie przechowujesz,elementy określonego typu tj.. liczb.. znaków itp..
Gdzie każdy element jest odpowiednio ponumerowany wg swoich współrzędnych (tablice numerują od 0);

Dodatkowo:
zamiast tworzyć 20 zmiennych do których będziesz przypisywał ID użytkowników stworzysz 1 tablicę o rozmiarze 2 do której załadujesz je.

A co do pętli , jak sama nazwa mówi jakaś czynność ma się wykonać określoną ilość razy(zapętlić się).
przykładowo pętla

for(i=0;i<10;i++)

{

//cos tu robię i wykona sie to 10x gdyż zaczynamy od 0; czyli 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9

}

Łącząc tablice i pętle możesz uzyskać algorytm w którym dzięki pętli będziesz przechodził po wszystkich elementach tablicy i je modyfikował lub odczytywał.









 


  • +
  • -
  • 1


#627263 [ROZWIĄZANE] Index out of bounds

Napisane przez ^Grzyboo w 22.03.2014 12:04

public fw_SecondaryAttack_Post(id)
{
	static client;
	client = get_pdata_cbase(id, 41, 4);
	if(!task_exists(Task+id) && ma_klase[client])
	{
		set_task(Time-0.1, "UstawTlumik", Task+id)
		set_pdata_float(id,46,Time,4)
		set_pdata_float(id,47,Time,4)
	}
}

W takim razie coś takiego spróbuj.


  • +
  • -
  • 1


#625090 Maxclip nie działa w 1 rundzie

Napisane przez ^Grzyboo w 12.03.2014 19:59

if(random_num(1, 2) == 1) 
	g_iPerkValue[id] = 5;
else
	g_iPerkValue[id] = 13;

  • +
  • -
  • 1


#624656 Maxclip nie działa w 1 rundzie

Napisane przez sNH. w 10.03.2014 18:19

http://amxx.pl/topic/1680-eventy/

CurWeapon

 

I dajesz tam kodzik na ustawianie ammo :P 


  • +
  • -
  • 1


#624020 [ROZWIĄZANE] Jak ustawić graczowi maksymalnie 100 Hp?

Napisane przez Ogen Dogen w 08.03.2014 20:52

Po dodaniu graczowi dodatkowego HP dopisz

if (get_user_health(id)>100) set_user_health(id,100);

  • +
  • -
  • 1


#624121 [ROZWIĄZANE] Modyfikacja stocka

Napisane przez Drago36 w 09.03.2014 02:15

ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, obrywajacy, atakujacy, atakujacy, 0.0, (1<<1))

  • +
  • -
  • 1


#623020 Zdjęcie ostrzeżenia

Napisane przez Rivit w 06.03.2014 16:52

Jeszcze podepne się do tematu żeby nie robić nowego.

 

Czy za paczke RoundSound zdejmujecie warny czy nie?


  • +
  • -
  • 1


#612877 [ROZWIĄZANE] 22 sloty zamiast 32

Napisane przez GwynBleidD w 07.02.2014 12:17

W server.cfg albo w innym configu masz 2 raz wpisane maxplayers, usuń.
  • +
  • -
  • 1


#612529 Po 3 dniach wróciliśmy!

Napisane przez MrPasta w 06.02.2014 16:04

Jest ! Czekałem i czekałem bo miałem problem z serwerem .Dzięki wam znowu daje rade ^^




#612169 Jak zainstalować amx na metamodzie 1.20??

Napisane przez GwynBleidD w 02.02.2014 13:12

To go utwórz :)
  • +
  • -
  • 1


#594866 "Rozbrojenie" bytu

Napisane przez ^Grzyboo w 20.12.2013 19:06

pev_buttons w Prethinku / CmdStart

+

get_user_aiming

+

remove_entity / engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)


  • +
  • -
  • 1


#594209 Perki powiększające magazynki

Napisane przez Hleb w 17.12.2013 22:02

Perki te opracowano na podstawie pluginu Weapon MaxClip 0.3.0 autorstwa ConnorMcLeod

 

http://forums.allied...ad.php?p=728613

 

dlatego autora tego pluginu dopisuję też jako autora tychże perków.

 

testyq.png

 

Przedstawiam wam perki umożliwiające posiadanie w broniach więcej magazynków.

Perki zostały sklasyfikowe w/g typów broni (pistolety, SMG, strzelby, karabiny szturmowe, karabiny snajperskie). Pominięty został M249, ponieważ ma tyle magazynków, ze stworzenie perku dla NIEGO uznałem za zbędny. Stąd ten podział, ponieważ trudno wyobrazić sobie np. AWP z 50 nabojami , albo deagla z 50 nabojami, albo m4 z "tylko" 31 nabojami xD.

 

Perk dla Pistoletów

 

Nazwa: Krótki Magazynek

Opis: Dostajesz krótki magazynek, dzięki czemu masz dodatkowe 5-13 naboi w pistoletach.

 

Perk dla Strzelb

 

Nazwa: Kuta Komora Strzelby (brak pomysłu na nazwę xD)

Opis: Komora strzelby jest kuta, dzięki czemu pomieścisz dodatkowe 7-13 naboi w strzelbach.

 

Perk dla SMG

 

Nazwa: Długi Magazynek

Opis: Dostajesz długi magazynek, dzięki czemu masz dodatkowe 10-30 naboi w smg.

 

Perk dla Karabinów Szturmowych

 

Nazwa: Magazynek Bębnowy

Opis: Dostajesz magazynek bębnowy, dzięki czemu masz dodatkowe 30-60 naboi w karabinach szturmowych.

 

Perk dla Karabinów Snajperskich

 

Nazwa: Kwadratowy Magazynek (też brak pomysłu na nazwę xD)

Opis: Dostajesz kwadratowy magazynek, dzięki czemu masz dodatkowe 5-15 naboi w karabinach snajperskich.

 

Perki powyższe (zwłaszcza te przeznaczone dla strzelb) zostały testowanie pod kątem

-dropu perku w sytuacji, gdy w ammo było więcej magazynku niż miało domyślnie.

-zmiany klasy na inną (inna bron z tej samej klasyfikacji).

-errorlogów

 

Gdy zmienimy klase na inna, tym samym broń na inna z tej samej klasyfikacji, otrzymamy broń z domyślnym magazynkiem, jednakże możemy przeładować do ilosci dodanej przez perk.

Po za tym, nie wykryłem nic niepokojącego, oczywiście jeśli WY wykryjecie błędy, piszcie.

 

Zalecam zwiększenie bpammo, wystarczy zedytować pewną tablicę globalną w silniku CODa, a mianowicie





new const maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120,
90, 2, 35, 90, 90,0, 100};

.

Nie zrobię klasy z dodatkowym ammo, bo jak wiadomo, każdy ma różny gust, jeden by chciał np M4A1 z dodatkowymi 40 nabojami, a drugi deagle z dodatkowymi 13 nabojami.

 

testyi.png

 

Pistolety

Załączony plik  codperk_maxclip_pistol.sma   5,89 KB  221 Ilość pobrań
  codperk_maxclip_pistol.amxx

 

Strzelby

Załączony plik  codperk_maxclip_shotgun.sma   8,91 KB  217 Ilość pobrań
  codperk_maxclip_shotgun.amxx

 

SMG

Załączony plik  codperk_maxclip_smg.sma   5,57 KB  209 Ilość pobrań
  codperk_maxclip_smg.amxx

 

Karabiny Szturmowe

Załączony plik  codperk_maxclip_rifle.sma   5,95 KB  226 Ilość pobrań
  codperk_maxclip_rifle.amxx

 

Karabiny Snajperskie

Załączony plik  codperk_maxclip_sniper.sma   5,58 KB  199 Ilość pobrań
  codperk_maxclip_sniper.amxx

 

 

 


  • +
  • -
  • 10