Rola pingu w żadnej grze nie ma żadnego znaczenia. W każdej grze multiplayer będziesz miał taki ping, na jaki zasługuje Twój usługodawca internetu Dla sprostowania: Nie ma znaczenia czy gra 1.6, czy CSGO - ping będzie ten sam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
PrezydenT
Rejestracja: 06.07.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.12.2014 15:33





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 146
- Odwiedzin: 5 328
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 28 lat
- Urodziny: Wrzesień 22, 1996
-
Imię
Mateusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#649304 [ROZWIĄZANE] Różnica pingu w Cs 1.6 a CS:GO
Napisane przez
q22
w 12.07.2014 11:06
#638521 ARMA: Cold War Assault na STEAM za darmo
Napisane przez White
w 15.05.2014 19:40
#630988 [ROZWIĄZANE] Pętle? Tablice? Co to jest??
Napisane przez xenos
w 08.04.2014 19:09
new Tablica[3]; // Tworzymy tablice o rozmiarze 3 //nadajemy przykładowe wartosci Tablica[0]=1; //jest to pierwszy element jak wyżej wspomniałem numerujemy od 0 tablice. To pierwszemu elementowi nadaliśmy wartośc 1 Tablica[1]=2; Tablica[2]=3; // jest to ostatni element tabllicy o wartosci 3
Jak pobrac wartość?
Normalne przypisanie za pomocą zmiennej pomocniczej.
new zmienna_pomocnicza; zmienna_pomocnicza = Tablica[1];
W tym momencie zmienna_pomocnicza będzie miała wartość 2;
Lub można prosto z tablicy wyciągnąc wartość
client_print(id,print_chat,"Wartosc tablicy %d ",Tablica[1]);
A co do pętli
for(i=0;i<10;i++)
for- jest to rodzaj pętli
i=0 - jest to element od którego zaczynamy czyli tzwn element startowy(tu ustawiony na 0 gdyż tablice numerujemy od 0)
następnie podajemy warunek jak długo ma się pętla wykonywać
czyli dopóki i będzie mniejsze od 10(i<10)
po kolejnym średniku podajemy o ile wartość I ma się zwiększać (co obrót pętli i++ oznacza o 1 z zależności i=i+1, jeśli I miałoby się zwiększać o 2 to dajesz i=i+2 lub zamiennie i+=2);
#630937 [ROZWIĄZANE] Pętle? Tablice? Co to jest??
Napisane przez xenos
w 08.04.2014 16:16
Najprościej mówiąc o tablicach.. wyobraź sobie TABLICZKĘ czekolady.
Czyli czekoladę która ma swoje Kolumny i Wiersze.
Lub tak jak grasz w "statki", kierujesz się danymi współrzędnymi przykładowo A;5.
To tak samo jest w tablicach(zwykłych bo są i dynamiczne) są to miejsca gdzie przechowujesz,elementy określonego typu tj.. liczb.. znaków itp..
Gdzie każdy element jest odpowiednio ponumerowany wg swoich współrzędnych (tablice numerują od 0);
Dodatkowo:
zamiast tworzyć 20 zmiennych do których będziesz przypisywał ID użytkowników stworzysz 1 tablicę o rozmiarze 2 do której załadujesz je.
A co do pętli , jak sama nazwa mówi jakaś czynność ma się wykonać określoną ilość razy(zapętlić się).
przykładowo pętla
for(i=0;i<10;i++)
{
//cos tu robię i wykona sie to 10x gdyż zaczynamy od 0; czyli 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9
}
Łącząc tablice i pętle możesz uzyskać algorytm w którym dzięki pętli będziesz przechodził po wszystkich elementach tablicy i je modyfikował lub odczytywał.
#627263 [ROZWIĄZANE] Index out of bounds
Napisane przez ^Grzyboo
w 22.03.2014 12:04
#625090 Maxclip nie działa w 1 rundzie
Napisane przez ^Grzyboo
w 12.03.2014 19:59
#624656 Maxclip nie działa w 1 rundzie
Napisane przez sNH.
w 10.03.2014 18:19
#624020 [ROZWIĄZANE] Jak ustawić graczowi maksymalnie 100 Hp?
Napisane przez Ogen Dogen
w 08.03.2014 20:52
#624121 [ROZWIĄZANE] Modyfikacja stocka
Napisane przez Drago36
w 09.03.2014 02:15
#623020 Zdjęcie ostrzeżenia
Napisane przez Rivit
w 06.03.2014 16:52
#612877 [ROZWIĄZANE] 22 sloty zamiast 32
Napisane przez GwynBleidD
w 07.02.2014 12:17
#612529 Po 3 dniach wróciliśmy!
Napisane przez
MrPasta
w 06.02.2014 16:04
Jest ! Czekałem i czekałem bo miałem problem z serwerem .Dzięki wam znowu daje rade
#612169 Jak zainstalować amx na metamodzie 1.20??
Napisane przez GwynBleidD
w 02.02.2014 13:12
#594866 "Rozbrojenie" bytu
Napisane przez ^Grzyboo
w 20.12.2013 19:06
#594209 Perki powiększające magazynki
Napisane przez Hleb
w 17.12.2013 22:02
Perki te opracowano na podstawie pluginu Weapon MaxClip 0.3.0 autorstwa ConnorMcLeod
http://forums.allied...ad.php?p=728613
dlatego autora tego pluginu dopisuję też jako autora tychże perków.
Przedstawiam wam perki umożliwiające posiadanie w broniach więcej magazynków.
Perki zostały sklasyfikowe w/g typów broni (pistolety, SMG, strzelby, karabiny szturmowe, karabiny snajperskie). Pominięty został M249, ponieważ ma tyle magazynków, ze stworzenie perku dla NIEGO uznałem za zbędny. Stąd ten podział, ponieważ trudno wyobrazić sobie np. AWP z 50 nabojami , albo deagla z 50 nabojami, albo m4 z "tylko" 31 nabojami .
Perk dla Pistoletów
Nazwa: Krótki Magazynek
Opis: Dostajesz krótki magazynek, dzięki czemu masz dodatkowe 5-13 naboi w pistoletach.
Perk dla Strzelb
Nazwa: Kuta Komora Strzelby (brak pomysłu na nazwę )
Opis: Komora strzelby jest kuta, dzięki czemu pomieścisz dodatkowe 7-13 naboi w strzelbach.
Perk dla SMG
Nazwa: Długi Magazynek
Opis: Dostajesz długi magazynek, dzięki czemu masz dodatkowe 10-30 naboi w smg.
Perk dla Karabinów Szturmowych
Nazwa: Magazynek Bębnowy
Opis: Dostajesz magazynek bębnowy, dzięki czemu masz dodatkowe 30-60 naboi w karabinach szturmowych.
Perk dla Karabinów Snajperskich
Nazwa: Kwadratowy Magazynek (też brak pomysłu na nazwę )
Opis: Dostajesz kwadratowy magazynek, dzięki czemu masz dodatkowe 5-15 naboi w karabinach snajperskich.
Perki powyższe (zwłaszcza te przeznaczone dla strzelb) zostały testowanie pod kątem
-dropu perku w sytuacji, gdy w ammo było więcej magazynku niż miało domyślnie.
-zmiany klasy na inną (inna bron z tej samej klasyfikacji).
-errorlogów
Gdy zmienimy klase na inna, tym samym broń na inna z tej samej klasyfikacji, otrzymamy broń z domyślnym magazynkiem, jednakże możemy przeładować do ilosci dodanej przez perk.
Po za tym, nie wykryłem nic niepokojącego, oczywiście jeśli WY wykryjecie błędy, piszcie.
Zalecam zwiększenie bpammo, wystarczy zedytować pewną tablicę globalną w silniku CODa, a mianowicie
new const maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90,0, 100};
.
Nie zrobię klasy z dodatkowym ammo, bo jak wiadomo, każdy ma różny gust, jeden by chciał np M4A1 z dodatkowymi 40 nabojami, a drugi deagle z dodatkowymi 13 nabojami.
Pistolety
codperk_maxclip_pistol.sma 5,89 KB 221 Ilość pobrań
codperk_maxclip_pistol.amxx
Strzelby
codperk_maxclip_shotgun.sma 8,91 KB 217 Ilość pobrań
codperk_maxclip_shotgun.amxx
SMG
codperk_maxclip_smg.sma 5,57 KB 209 Ilość pobrań
codperk_maxclip_smg.amxx
Karabiny Szturmowe
codperk_maxclip_rifle.sma 5,95 KB 226 Ilość pobrań
codperk_maxclip_rifle.amxx
Karabiny Snajperskie
codperk_maxclip_sniper.sma 5,58 KB 199 Ilość pobrań
codperk_maxclip_sniper.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: PrezydenT
- Regulamin