Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Maxclip nie działa w 1 rundzie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 PrezydenT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.03.2014 17:15

Witam, od pewnego czasu pracuje nad pewnym projektem. Postanowiłem użyć tych perków: http://amxx.pl/topic...jące-magazynki/ Przerobiłem sobie jeden na plugin i nasunął się problem. Po zrespieniu się (1 runda) dodaje mi naboje do glocka/USP -ok, ale gdy kupie Deagle lub inny pistolet, muszę przeżyć z nim jedną rundę, aby plugin zadziałał i dodał mi ileś naboi do magazynku. Da się to jakoś poprawić??


  • +
  • -
  • 0

#2 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 297
Wszechwidzący

  • Postów:1070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 10.03.2014 17:25

Jeżeli chcesz aby miał full ammo, praktycznie przy każdej broni, ale jeżeli zmienisz to polecam użyć curweapon + sprawdzenie jaką bron ma gracz przez if(...

Nie wiem czy to za działa, ale powinno przy szybkiej zmianie broni dawać ammo :P Tak samo jak z dodaniem prędkości


  • +
  • -
  • 0

#3 PrezydenT

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.03.2014 17:31

Mógłbyś mi sporządzić kod na to coś?? Bo ja w eventach tak nie za bardzo. :)


  • +
  • -
  • 0

#4 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 297
Wszechwidzący

  • Postów:1070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 10.03.2014 18:19

http://amxx.pl/topic/1680-eventy/

CurWeapon

 

I dajesz tam kodzik na ustawianie ammo :P 


  • +
  • -
  • 1

#5 PrezydenT

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.03.2014 19:12

Zatrybiło, dzięki wielkie. Tylko nie wiem dlaczego crashuje mi cs na botach po wgraniu tego.

 

@edit:

Ustawiłem sobie zamiast wartości perku random_numa:

if(ma_perk[id])
	g_pWeapons = get_user_weapons(id, g_iWeapons, g_iNum);
	g_iPerkValue[id] = random_num(5,13);
	CodSetMaxClips(id, g_pWeapons, g_iPerkValue[id]);

Jak zrobić, aby wartość była wybierana między 5 a 13, a nie losowana z przedziału 5/13?


Użytkownik Sqwareck edytował ten post 10.03.2014 19:40

  • +
  • -
  • 0

#6 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 239
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 12.03.2014 19:59

if(random_num(1, 2) == 1) 
	g_iPerkValue[id] = 5;
else
	g_iPerkValue[id] = 13;

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych