No niby tak, ale jak ustrzelić double headshoot? To graniczy z cudem ![]()
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  | 
             
PrezydenT
Rejestracja: 06.07.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.12.2014 15:33




						
					
				Statystyki
- Grupa: Użytkownik
 - Całość postów: 146
 - Odwiedzin: 5 778
 - Tytuł: Zaawansowany
 - Wiek: 29 lat
 - Urodziny: Wrzesień 22, 1996
 - 
													Imię
	Mateusz
 - 
													Płeć
 Mężczyzna
		
	
		
	
		
 - 
													Lokalizacja
	Polska
 
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#663347 Jak wykryć Double-headshoot
						
 Napisane przez PrezydenT
						 w 13.09.2014 14:09
						
					
#654723 [ROZWIĄZANE] Wiadomość w HUD
						
 Napisane przez PrezydenT
						 w 04.08.2014 16:29
						
					
#639799 [ROZWIĄZANE] Jak można zrobić x sec niewidki co runde?
						
 Napisane przez PrezydenT
						 w 22.05.2014 19:35
						
					
Do includów:
#include <engine> #include <hamsandwich>
Pod includami:
#define DMG_BULLET (1<<1) new ma_klase[33]; new ma_niewidke[33];
Do plugin_init:
RegisterHam(Ham_Spawn, "Wylacz_i_Daj", "Spawn");
Do cod_class_enabled:
ma_klase[id] = true; ma_niewidke[id] = true;
Do cod_class_disabled:
ma_klase[id] = false; ma_niewidke[id] = false;
Do cod_class_skill_used:
if(ma_niewidke[id] && is_user_alive(id))
	{
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0);
		StworzPasekLadowania(id, 10.0)				
		set_task(10.0, "WylaczNiewidke", id);
		client_print(id, print_center, "Wlaczyles Niewidzialnosc!");
		ma_niewidke[id] = false;
	}
	if(!ma_niewidke[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Juz Wykorzystales Niewidzialnosc!");
	}
I na koniec .sma dodajesz:
public WylaczNiewidke(id)
{
	if(ma_klase[id])
	{
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
		client_print(id, print_center, "Koniec Niewidzialnosci!");
	}
}
public Wylacz_i_Daj(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	ma_niewidke[id] = true;
}
stock StworzPasekLadowania(id, Float:fTime, startprogress = 0)
{
	static barTime2;
	if(!barTime2) barTime2 = get_user_msgid("BarTime2");
	message_begin( id ? MSG_ONE : MSG_ALL, barTime2, _, id)
	write_short( floatround( fTime ) );
	write_short( startprogress );
	message_end(); 
}
Jeżeli wszystko dobrze dodasz, powinno zatrybić ![]()
#632422 Sklep-granaty
						
 Napisane przez PrezydenT
						 w 16.04.2014 16:57
						
					
#631277 problem z podbotami i amunicja
						
 Napisane przez PrezydenT
						 w 10.04.2014 15:28
						
					
#630493 Brak target HUD'a
						
 Napisane przez PrezydenT
						 w 06.04.2014 16:30
						
					
WItam, napisałem sobie taki plugin na DD2, jednak HUD nie pokazuje się gdy patrzymy na gracza(takie coś jak na CoD)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#define PLUGIN	"HUD"
#define AUTHOR	"Sqwareck"
#define VERSION	"1.0"
new nick[33]
new licznik_zabic[33]
public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("DeathMsg", "SmiercGraczaKill", "a");
}
public pokaz_hud(id)
{
	
	if(is_user_connected(id))
	{
		if(!is_user_alive(id))
			
	{
		
		new target = pev(id, pev_iuser2);
		
		
		
		if(!target)
			
			return PLUGIN_CONTINUE;
			new armor = get_user_armor(target)
			new hp = get_user_health(target)
			get_user_name(target, nick, 32)
			new speed = fm_get_speed(target)
			set_hudmessage(target, 255, 0, 0.5, 0.23, 0, 0.0, 0.45, 0.0, 0.0);
			show_hudmessage(target,  "[Only DD2]^n[Nick: %s]^n[Zdrowie: %i]^n[Armor: %i] ^n[Predkosc: %i]^n[Seria Zabojstw: %i]", nick, hp, armor, speed,  licznik_zabic[target]);
		}
		new armor = get_user_armor(id)
		new hp = get_user_health(id)
		get_user_name(id, nick, 32)
		new timeleft = get_timeleft()
		new speed = fm_get_speed(id)
		set_hudmessage(id, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
		show_hudmessage(id,  "[Only DD2]^n[Nick: %s]^n[Zdrowie: %i]^n[Armor: %i] ^n[Predkosc: %i]^n[Seria Zabojstw: %i]^n[Reset za: %d:%02d]", nick, hp, armor, speed,  licznik_zabic[id], timeleft / 60, timeleft % 60);
	}
	else 
		remove_task(0)
	
	return PLUGIN_HANDLED
}
public client_putinserver(id)
{
	set_task(0.1, "pokaz_hud", id,_,_,"b");
}
public SmiercGraczaKill(id)
{
	new zabojca = read_data(1)
	new ofiara = read_data(2)
	
	licznik_zabic[zabojca]++;
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		licznik_zabic[ofiara] = 0;
	}
}
A tak apropo, macie może jakieś pomysły co by tu dodać? Dziękuję za jakąkolwiek pomoc.
#629768 Nie wyrzucanie granatów
						
 Napisane przez PrezydenT
						 w 02.04.2014 15:36
						
					
Zmień w killstraku:
give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade");
na:
cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG); cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG); cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE); cod_give_weapon(id, CSW_SMOKEGRENADE);
I jeżeli nie masz w includach:
#include <amxmisc>
to dodaj.
Jedynym minusem będzie to, że granaty będziesz dostawał prawdopodobnie co każdą rundę.
Ja wykombinowałem sposób, może zostanie on skrytykowany ale działa.
Do plugin_init
register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
I na koniec puginu:
public Koniec_Rundy()
{
	for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++) {
		
		if(!is_user_alive(i)) continue
		cod_take_weapon(i, CSW_HEGRENADE)
		cs_set_user_bpammo(i, CSW_HEGRENADE, 0)
		cod_take_weapon(i, CSW_SMOKEGRENADE)
		cs_set_user_bpammo(i, CSW_SMOKEGRENADE, 0)
		cod_take_weapon(i, CSW_FLASHBANG)
		cs_set_user_bpammo(i, CSW_FLASHBANG, 0)
	}
}
Granaty zostaną zabrane wraz z końcem rundy i na początku kolejnej nie zostaną dodane.
#629417 Szukam pluginu/modułu S/NS
						
 Napisane przez PrezydenT
						 w 31.03.2014 16:26
						
					
#629256 Sklep z granatami
						
 Napisane przez PrezydenT
						 w 30.03.2014 18:20
						
					
Sklep z Granatami
by Sqwareck

Witam, przedstawiam wam mój mini sklep do CoD Moda, zainspirował mnie ten temat http://amxx.pl/topic...owanie-granatu/
Możemy kupować za monety, jak i za dolary.
Granaty są usuwane w nowej rundzie.

Cvary ustawiamy w zależności od wybranej wersji (Monety lub Dolary)
cod_he_cost //koszt granatu HE cod_fb_cost //koszt granatu FB cod_sg_cost //koszt granatu SG cod_max_he_ammount //maksymalna ilość HE jaką może posiadać gracz cod_max_fb_ammount //maksymalna ilość FB jaką może posiadać gracz cod_max_sg_ammount //maksymalna ilość SG jaką może posiadać gracz

/granaty
/grenades




Załączone pliki
- 
				
 CoD_Grenades_Shop_D.sma   3,97 KB  126 Ilość pobrań
  CoD_Grenades_Shop_D.amxx
			 - 
				
 CoD_Grenades_Shop_M.sma   4,03 KB  104 Ilość pobrań
  CoD_Grenades_Shop_M.amxx
			 
#628522 Model golden deagle z lunetą
						
 Napisane przez PrezydenT
						 w 27.03.2014 16:07
						
					
#628260 1/x na zespawnienie sie z dgl ktory ma x naboi lub HE
						
 Napisane przez PrezydenT
						 w 26.03.2014 12:06
						
					
#623017 Zdjęcie ostrzeżenia
						
 Napisane przez PrezydenT
						 w 06.03.2014 16:48
						
					
#622272 Podstawowa paczka AMX 1.8.2+Dproto
						
 Napisane przez PrezydenT
						 w 03.03.2014 19:03
						
					
Jako iż zauważyłem brak poprawnie skonfigurowanych paczek na tym forum, postanowiłem zmontować paczkę typu "wrzuć i graj"
W zestawie:
Najnowsze Dproto
Metamod 1.20Am
Amx 1.8.2
Skonfigurowany plik liblist.gam
Dodatkowo:
Wgrany plugin miscstats.amxx i statsx.amxx
Instalacja:
Zawartość wrzuć do folderu cstrike
Pełna kompatybilność z Linuxem i nowym HLDS.
Paczka w 100% czysta, bez wirusów i dodatkowych pluginów.
Załączone pliki
- 
				
 AMX_1.8.2+Dproto.rar   3 MB  974 Ilość pobrań
 
#614145 [ROZWIĄZANE] Serwer CS 1.6 SteamCMD ma problem z włączeniem się
						
 Napisane przez PrezydenT
						 w 09.02.2014 18:59
						
					
#613660 Prośba o modyfikacje silnika (hud) i killstake 1.3.4 by cypis
						
 Napisane przez PrezydenT
						 w 08.02.2014 20:05
						
					
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
 - → Przeglądanie profilu: Reputacja: PrezydenT
 - Regulamin
 


 
Dodatki SourceMod



			
    Moja zawartość


