No niby tak, ale jak ustrzelić double headshoot? To graniczy z cudem ![]()
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
PrezydenT
Rejestracja: 06.07.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.12.2014 15:33




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 146
- Odwiedzin: 5 972
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Wrzesień 22, 1996
-
Imię
Mateusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#663347 Jak wykryć Double-headshoot
Napisane przez PrezydenT
w 13.09.2014 14:09
#654723 [ROZWIĄZANE] Wiadomość w HUD
Napisane przez PrezydenT
w 04.08.2014 16:29
#639799 [ROZWIĄZANE] Jak można zrobić x sec niewidki co runde?
Napisane przez PrezydenT
w 22.05.2014 19:35
Do includów:
#include <engine> #include <hamsandwich>
Pod includami:
#define DMG_BULLET (1<<1) new ma_klase[33]; new ma_niewidke[33];
Do plugin_init:
RegisterHam(Ham_Spawn, "Wylacz_i_Daj", "Spawn");
Do cod_class_enabled:
ma_klase[id] = true; ma_niewidke[id] = true;
Do cod_class_disabled:
ma_klase[id] = false; ma_niewidke[id] = false;
Do cod_class_skill_used:
if(ma_niewidke[id] && is_user_alive(id))
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0);
StworzPasekLadowania(id, 10.0)
set_task(10.0, "WylaczNiewidke", id);
client_print(id, print_center, "Wlaczyles Niewidzialnosc!");
ma_niewidke[id] = false;
}
if(!ma_niewidke[id])
{
client_print(id, print_center, "Juz Wykorzystales Niewidzialnosc!");
}
I na koniec .sma dodajesz:
public WylaczNiewidke(id)
{
if(ma_klase[id])
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
client_print(id, print_center, "Koniec Niewidzialnosci!");
}
}
public Wylacz_i_Daj(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_niewidke[id] = true;
}
stock StworzPasekLadowania(id, Float:fTime, startprogress = 0)
{
static barTime2;
if(!barTime2) barTime2 = get_user_msgid("BarTime2");
message_begin( id ? MSG_ONE : MSG_ALL, barTime2, _, id)
write_short( floatround( fTime ) );
write_short( startprogress );
message_end();
}
Jeżeli wszystko dobrze dodasz, powinno zatrybić ![]()
#632422 Sklep-granaty
Napisane przez PrezydenT
w 16.04.2014 16:57
#631277 problem z podbotami i amunicja
Napisane przez PrezydenT
w 10.04.2014 15:28
#630493 Brak target HUD'a
Napisane przez PrezydenT
w 06.04.2014 16:30
WItam, napisałem sobie taki plugin na DD2, jednak HUD nie pokazuje się gdy patrzymy na gracza(takie coś jak na CoD)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#define PLUGIN "HUD"
#define AUTHOR "Sqwareck"
#define VERSION "1.0"
new nick[33]
new licznik_zabic[33]
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "SmiercGraczaKill", "a");
}
public pokaz_hud(id)
{
if(is_user_connected(id))
{
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
new armor = get_user_armor(target)
new hp = get_user_health(target)
get_user_name(target, nick, 32)
new speed = fm_get_speed(target)
set_hudmessage(target, 255, 0, 0.5, 0.23, 0, 0.0, 0.45, 0.0, 0.0);
show_hudmessage(target, "[Only DD2]^n[Nick: %s]^n[Zdrowie: %i]^n[Armor: %i] ^n[Predkosc: %i]^n[Seria Zabojstw: %i]", nick, hp, armor, speed, licznik_zabic[target]);
}
new armor = get_user_armor(id)
new hp = get_user_health(id)
get_user_name(id, nick, 32)
new timeleft = get_timeleft()
new speed = fm_get_speed(id)
set_hudmessage(id, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
show_hudmessage(id, "[Only DD2]^n[Nick: %s]^n[Zdrowie: %i]^n[Armor: %i] ^n[Predkosc: %i]^n[Seria Zabojstw: %i]^n[Reset za: %d:%02d]", nick, hp, armor, speed, licznik_zabic[id], timeleft / 60, timeleft % 60);
}
else
remove_task(0)
return PLUGIN_HANDLED
}
public client_putinserver(id)
{
set_task(0.1, "pokaz_hud", id,_,_,"b");
}
public SmiercGraczaKill(id)
{
new zabojca = read_data(1)
new ofiara = read_data(2)
licznik_zabic[zabojca]++;
if(!is_user_alive(id))
{
licznik_zabic[ofiara] = 0;
}
}
A tak apropo, macie może jakieś pomysły co by tu dodać? Dziękuję za jakąkolwiek pomoc.
#629768 Nie wyrzucanie granatów
Napisane przez PrezydenT
w 02.04.2014 15:36
Zmień w killstraku:
give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade");
na:
cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG); cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG); cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE); cod_give_weapon(id, CSW_SMOKEGRENADE);
I jeżeli nie masz w includach:
#include <amxmisc>
to dodaj.
Jedynym minusem będzie to, że granaty będziesz dostawał prawdopodobnie co każdą rundę.
Ja wykombinowałem sposób, może zostanie on skrytykowany ale działa.
Do plugin_init
register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
I na koniec puginu:
public Koniec_Rundy()
{
for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++) {
if(!is_user_alive(i)) continue
cod_take_weapon(i, CSW_HEGRENADE)
cs_set_user_bpammo(i, CSW_HEGRENADE, 0)
cod_take_weapon(i, CSW_SMOKEGRENADE)
cs_set_user_bpammo(i, CSW_SMOKEGRENADE, 0)
cod_take_weapon(i, CSW_FLASHBANG)
cs_set_user_bpammo(i, CSW_FLASHBANG, 0)
}
}
Granaty zostaną zabrane wraz z końcem rundy i na początku kolejnej nie zostaną dodane.
#629417 Szukam pluginu/modułu S/NS
Napisane przez PrezydenT
w 31.03.2014 16:26
#629256 Sklep z granatami
Napisane przez PrezydenT
w 30.03.2014 18:20
Sklep z Granatami
by Sqwareck

Witam, przedstawiam wam mój mini sklep do CoD Moda, zainspirował mnie ten temat http://amxx.pl/topic...owanie-granatu/
Możemy kupować za monety, jak i za dolary.
Granaty są usuwane w nowej rundzie.

Cvary ustawiamy w zależności od wybranej wersji (Monety lub Dolary)
cod_he_cost //koszt granatu HE cod_fb_cost //koszt granatu FB cod_sg_cost //koszt granatu SG cod_max_he_ammount //maksymalna ilość HE jaką może posiadać gracz cod_max_fb_ammount //maksymalna ilość FB jaką może posiadać gracz cod_max_sg_ammount //maksymalna ilość SG jaką może posiadać gracz

/granaty
/grenades




Załączone pliki
-
CoD_Grenades_Shop_D.sma 3,97 KB 128 Ilość pobrań
CoD_Grenades_Shop_D.amxx
-
CoD_Grenades_Shop_M.sma 4,03 KB 107 Ilość pobrań
CoD_Grenades_Shop_M.amxx
#628522 Model golden deagle z lunetą
Napisane przez PrezydenT
w 27.03.2014 16:07
#628260 1/x na zespawnienie sie z dgl ktory ma x naboi lub HE
Napisane przez PrezydenT
w 26.03.2014 12:06
#623017 Zdjęcie ostrzeżenia
Napisane przez PrezydenT
w 06.03.2014 16:48
#622272 Podstawowa paczka AMX 1.8.2+Dproto
Napisane przez PrezydenT
w 03.03.2014 19:03
Jako iż zauważyłem brak poprawnie skonfigurowanych paczek na tym forum, postanowiłem zmontować paczkę typu "wrzuć i graj"
W zestawie:
Najnowsze Dproto
Metamod 1.20Am
Amx 1.8.2
Skonfigurowany plik liblist.gam
Dodatkowo:
Wgrany plugin miscstats.amxx i statsx.amxx
Instalacja:
Zawartość wrzuć do folderu cstrike
Pełna kompatybilność z Linuxem i nowym HLDS.
Paczka w 100% czysta, bez wirusów i dodatkowych pluginów.
Załączone pliki
-
AMX_1.8.2+Dproto.rar 3 MB 976 Ilość pobrań
#614145 [ROZWIĄZANE] Serwer CS 1.6 SteamCMD ma problem z włączeniem się
Napisane przez PrezydenT
w 09.02.2014 18:59
#613660 Prośba o modyfikacje silnika (hud) i killstake 1.3.4 by cypis
Napisane przez PrezydenT
w 08.02.2014 20:05
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: PrezydenT
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość


