No niby tak, ale jak ustrzelić double headshoot? To graniczy z cudem
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
PrezydenT
Rejestracja: 06.07.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.12.2014 15:33
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 146
- Odwiedzin: 4 923
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 27 lat
- Urodziny: Wrzesień 22, 1996
-
Imię
Mateusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
#663347 Jak wykryć Double-headshoot
Napisane przez PrezydenT w 13.09.2014 14:09
#654723 [ROZWIĄZANE] Wiadomość w HUD
Napisane przez PrezydenT w 04.08.2014 16:29
#639799 [ROZWIĄZANE] Jak można zrobić x sec niewidki co runde?
Napisane przez PrezydenT w 22.05.2014 19:35
Do includów:
#include <engine> #include <hamsandwich>
Pod includami:
#define DMG_BULLET (1<<1) new ma_klase[33]; new ma_niewidke[33];
Do plugin_init:
RegisterHam(Ham_Spawn, "Wylacz_i_Daj", "Spawn");
Do cod_class_enabled:
ma_klase[id] = true; ma_niewidke[id] = true;
Do cod_class_disabled:
ma_klase[id] = false; ma_niewidke[id] = false;
Do cod_class_skill_used:
if(ma_niewidke[id] && is_user_alive(id)) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0); StworzPasekLadowania(id, 10.0) set_task(10.0, "WylaczNiewidke", id); client_print(id, print_center, "Wlaczyles Niewidzialnosc!"); ma_niewidke[id] = false; } if(!ma_niewidke[id]) { client_print(id, print_center, "Juz Wykorzystales Niewidzialnosc!"); }
I na koniec .sma dodajesz:
public WylaczNiewidke(id) { if(ma_klase[id]) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); client_print(id, print_center, "Koniec Niewidzialnosci!"); } } public Wylacz_i_Daj(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); ma_niewidke[id] = true; } stock StworzPasekLadowania(id, Float:fTime, startprogress = 0) { static barTime2; if(!barTime2) barTime2 = get_user_msgid("BarTime2"); message_begin( id ? MSG_ONE : MSG_ALL, barTime2, _, id) write_short( floatround( fTime ) ); write_short( startprogress ); message_end(); }
Jeżeli wszystko dobrze dodasz, powinno zatrybić
#632422 Sklep-granaty
Napisane przez PrezydenT w 16.04.2014 16:57
#631277 problem z podbotami i amunicja
Napisane przez PrezydenT w 10.04.2014 15:28
#630493 Brak target HUD'a
Napisane przez PrezydenT w 06.04.2014 16:30
WItam, napisałem sobie taki plugin na DD2, jednak HUD nie pokazuje się gdy patrzymy na gracza(takie coś jak na CoD)
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta_util> #define PLUGIN "HUD" #define AUTHOR "Sqwareck" #define VERSION "1.0" new nick[33] new licznik_zabic[33] public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg", "SmiercGraczaKill", "a"); } public pokaz_hud(id) { if(is_user_connected(id)) { if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; new armor = get_user_armor(target) new hp = get_user_health(target) get_user_name(target, nick, 32) new speed = fm_get_speed(target) set_hudmessage(target, 255, 0, 0.5, 0.23, 0, 0.0, 0.45, 0.0, 0.0); show_hudmessage(target, "[Only DD2]^n[Nick: %s]^n[Zdrowie: %i]^n[Armor: %i] ^n[Predkosc: %i]^n[Seria Zabojstw: %i]", nick, hp, armor, speed, licznik_zabic[target]); } new armor = get_user_armor(id) new hp = get_user_health(id) get_user_name(id, nick, 32) new timeleft = get_timeleft() new speed = fm_get_speed(id) set_hudmessage(id, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); show_hudmessage(id, "[Only DD2]^n[Nick: %s]^n[Zdrowie: %i]^n[Armor: %i] ^n[Predkosc: %i]^n[Seria Zabojstw: %i]^n[Reset za: %d:%02d]", nick, hp, armor, speed, licznik_zabic[id], timeleft / 60, timeleft % 60); } else remove_task(0) return PLUGIN_HANDLED } public client_putinserver(id) { set_task(0.1, "pokaz_hud", id,_,_,"b"); } public SmiercGraczaKill(id) { new zabojca = read_data(1) new ofiara = read_data(2) licznik_zabic[zabojca]++; if(!is_user_alive(id)) { licznik_zabic[ofiara] = 0; } }
A tak apropo, macie może jakieś pomysły co by tu dodać? Dziękuję za jakąkolwiek pomoc.
#629768 Nie wyrzucanie granatów
Napisane przez PrezydenT w 02.04.2014 15:36
Zmień w killstraku:
give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade");
na:
cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG); cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG); cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE); cod_give_weapon(id, CSW_SMOKEGRENADE);
I jeżeli nie masz w includach:
#include <amxmisc>
to dodaj.
Jedynym minusem będzie to, że granaty będziesz dostawał prawdopodobnie co każdą rundę.
Ja wykombinowałem sposób, może zostanie on skrytykowany ale działa.
Do plugin_init
register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
I na koniec puginu:
public Koniec_Rundy() { for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++) { if(!is_user_alive(i)) continue cod_take_weapon(i, CSW_HEGRENADE) cs_set_user_bpammo(i, CSW_HEGRENADE, 0) cod_take_weapon(i, CSW_SMOKEGRENADE) cs_set_user_bpammo(i, CSW_SMOKEGRENADE, 0) cod_take_weapon(i, CSW_FLASHBANG) cs_set_user_bpammo(i, CSW_FLASHBANG, 0) } }
Granaty zostaną zabrane wraz z końcem rundy i na początku kolejnej nie zostaną dodane.
#629417 Szukam pluginu/modułu S/NS
Napisane przez PrezydenT w 31.03.2014 16:26
#629256 Sklep z granatami
Napisane przez PrezydenT w 30.03.2014 18:20
Sklep z Granatami
by Sqwareck
Witam, przedstawiam wam mój mini sklep do CoD Moda, zainspirował mnie ten temat http://amxx.pl/topic...owanie-granatu/
Możemy kupować za monety, jak i za dolary.
Granaty są usuwane w nowej rundzie.
Cvary ustawiamy w zależności od wybranej wersji (Monety lub Dolary)
cod_he_cost //koszt granatu HE cod_fb_cost //koszt granatu FB cod_sg_cost //koszt granatu SG cod_max_he_ammount //maksymalna ilość HE jaką może posiadać gracz cod_max_fb_ammount //maksymalna ilość FB jaką może posiadać gracz cod_max_sg_ammount //maksymalna ilość SG jaką może posiadać gracz
/granaty
/grenades
Załączone pliki
-
CoD_Grenades_Shop_D.sma 3,97 KB 109 Ilość pobrań
CoD_Grenades_Shop_D.amxx -
CoD_Grenades_Shop_M.sma 4,03 KB 91 Ilość pobrań
CoD_Grenades_Shop_M.amxx
#628522 Model golden deagle z lunetą
Napisane przez PrezydenT w 27.03.2014 16:07
#628260 1/x na zespawnienie sie z dgl ktory ma x naboi lub HE
Napisane przez PrezydenT w 26.03.2014 12:06
#623017 Zdjęcie ostrzeżenia
Napisane przez PrezydenT w 06.03.2014 16:48
#622272 Podstawowa paczka AMX 1.8.2+Dproto
Napisane przez PrezydenT w 03.03.2014 19:03
Jako iż zauważyłem brak poprawnie skonfigurowanych paczek na tym forum, postanowiłem zmontować paczkę typu "wrzuć i graj"
W zestawie:
Najnowsze Dproto
Metamod 1.20Am
Amx 1.8.2
Skonfigurowany plik liblist.gam
Dodatkowo:
Wgrany plugin miscstats.amxx i statsx.amxx
Instalacja:
Zawartość wrzuć do folderu cstrike
Pełna kompatybilność z Linuxem i nowym HLDS.
Paczka w 100% czysta, bez wirusów i dodatkowych pluginów.
Załączone pliki
-
AMX_1.8.2+Dproto.rar 3 MB 943 Ilość pobrań
#614145 [ROZWIĄZANE] Serwer CS 1.6 SteamCMD ma problem z włączeniem się
Napisane przez PrezydenT w 09.02.2014 18:59
#613660 Prośba o modyfikacje silnika (hud) i killstake 1.3.4 by cypis
Napisane przez PrezydenT w 08.02.2014 20:05
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: PrezydenT
- Regulamin