Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

PrezydenT - zdjęcie

PrezydenT

Rejestracja: 06.07.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.12.2014 15:33
*****

#663347 Jak wykryć Double-headshoot

Napisane przez PrezydenT w 13.09.2014 14:09

No niby tak, ale jak ustrzelić double headshoot? To graniczy z cudem xD


  • +
  • -
  • -1


#654723 [ROZWIĄZANE] Wiadomość w HUD

Napisane przez PrezydenT w 04.08.2014 16:29

Poszukaj w googlach ad_menager.amxx :)


  • +
  • -
  • 1


#639799 [ROZWIĄZANE] Jak można zrobić x sec niewidki co runde?

Napisane przez PrezydenT w 22.05.2014 19:35

Do includów:

#include <engine>
#include <hamsandwich>

Pod includami:

#define DMG_BULLET (1<<1)
new ma_klase[33];
new ma_niewidke[33];

Do plugin_init:

RegisterHam(Ham_Spawn, "Wylacz_i_Daj", "Spawn");

Do cod_class_enabled:

ma_klase[id] = true;
ma_niewidke[id] = true;

Do cod_class_disabled:

ma_klase[id] = false;
ma_niewidke[id] = false;

Do cod_class_skill_used:

if(ma_niewidke[id] && is_user_alive(id))
	{
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0);
		StworzPasekLadowania(id, 10.0)				
		set_task(10.0, "WylaczNiewidke", id);
		client_print(id, print_center, "Wlaczyles Niewidzialnosc!");
		ma_niewidke[id] = false;
	}
	if(!ma_niewidke[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Juz Wykorzystales Niewidzialnosc!");
	}

I na koniec .sma dodajesz:

public WylaczNiewidke(id)
{
	if(ma_klase[id])
	{
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
		client_print(id, print_center, "Koniec Niewidzialnosci!");
	}
}

public Wylacz_i_Daj(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	ma_niewidke[id] = true;
}



stock StworzPasekLadowania(id, Float:fTime, startprogress = 0)
{
	static barTime2;
	if(!barTime2) barTime2 = get_user_msgid("BarTime2");
	message_begin( id ? MSG_ONE : MSG_ALL, barTime2, _, id)
	write_short( floatround( fTime ) );
	write_short( startprogress );
	message_end(); 
}

Jeżeli wszystko dobrze dodasz, powinno zatrybić :)


  • +
  • -
  • 1


#632422 Sklep-granaty

Napisane przez PrezydenT w 16.04.2014 16:57

http://amxx.pl/topic...ep-z-granatami/ sklepik mojego autorstwa. Działa w 100%.


  • +
  • -
  • 1


#631277 problem z podbotami i amunicja

Napisane przez PrezydenT w 10.04.2014 15:28

Bo na mapach niestandardowych nie masz ustawionych respów dla botów. Musisz je ręcznie dodać.


  • +
  • -
  • 1


#630493 Brak target HUD'a

Napisane przez PrezydenT w 06.04.2014 16:30

WItam, napisałem sobie taki plugin na DD2, jednak HUD nie pokazuje się gdy patrzymy na gracza(takie coś jak na CoD)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN	"HUD"
#define AUTHOR	"Sqwareck"
#define VERSION	"1.0"
new nick[33]
new licznik_zabic[33]
public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("DeathMsg", "SmiercGraczaKill", "a");
}
public pokaz_hud(id)
{
	
	if(is_user_connected(id))
	{
		if(!is_user_alive(id))
			
	{
		
		new target = pev(id, pev_iuser2);
		
		
		
		if(!target)
			
			return PLUGIN_CONTINUE;
			new armor = get_user_armor(target)
			new hp = get_user_health(target)
			get_user_name(target, nick, 32)
			new speed = fm_get_speed(target)
			set_hudmessage(target, 255, 0, 0.5, 0.23, 0, 0.0, 0.45, 0.0, 0.0);
			show_hudmessage(target,  "[Only DD2]^n[Nick: %s]^n[Zdrowie: %i]^n[Armor: %i] ^n[Predkosc: %i]^n[Seria Zabojstw: %i]", nick, hp, armor, speed,  licznik_zabic[target]);
		}
		new armor = get_user_armor(id)
		new hp = get_user_health(id)
		get_user_name(id, nick, 32)
		new timeleft = get_timeleft()
		new speed = fm_get_speed(id)
		set_hudmessage(id, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
		show_hudmessage(id,  "[Only DD2]^n[Nick: %s]^n[Zdrowie: %i]^n[Armor: %i] ^n[Predkosc: %i]^n[Seria Zabojstw: %i]^n[Reset za: %d:%02d]", nick, hp, armor, speed,  licznik_zabic[id], timeleft / 60, timeleft % 60);
	}
	else 
		remove_task(0)
	
	return PLUGIN_HANDLED
}
public client_putinserver(id)
{
	set_task(0.1, "pokaz_hud", id,_,_,"b");
}
public SmiercGraczaKill(id)
{
	new zabojca = read_data(1)
	new ofiara = read_data(2)
	
	licznik_zabic[zabojca]++;
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		licznik_zabic[ofiara] = 0;
	}
}

A tak apropo, macie może jakieś pomysły co by tu dodać? Dziękuję za jakąkolwiek pomoc.


  • +
  • -
  • 1


#629768 Nie wyrzucanie granatów

Napisane przez PrezydenT w 02.04.2014 15:36

Zmień w killstraku:

give_item(id, "weapon_hegrenade");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_flashbang");			
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");

na:

cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG);
	cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG);
	cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);			
	cod_give_weapon(id, CSW_SMOKEGRENADE);

I jeżeli nie masz w includach:

#include <amxmisc>

to dodaj.

Jedynym minusem będzie to, że granaty będziesz dostawał prawdopodobnie co każdą rundę.

Ja wykombinowałem sposób, może zostanie on skrytykowany ale działa.

Do plugin_init

register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")

I na koniec puginu:

public Koniec_Rundy()
{
	for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++) {
		
		if(!is_user_alive(i)) continue
		cod_take_weapon(i, CSW_HEGRENADE)
		cs_set_user_bpammo(i, CSW_HEGRENADE, 0)
		cod_take_weapon(i, CSW_SMOKEGRENADE)
		cs_set_user_bpammo(i, CSW_SMOKEGRENADE, 0)
		cod_take_weapon(i, CSW_FLASHBANG)
		cs_set_user_bpammo(i, CSW_FLASHBANG, 0)
	}
}

Granaty zostaną zabrane wraz z końcem rundy i na początku kolejnej nie zostaną dodane.


  • +
  • -
  • 1


#629417 Szukam pluginu/modułu S/NS

Napisane przez PrezydenT w 31.03.2014 16:26

Zainstaluj na serwerze odpowienie dproto s/ns i będzie git.

Hahaha Nie ma dproto na CSS, a autorowi radzę poszukać w google, 1 minuta roboty ;)


  • +
  • -
  • 0


#629256 Sklep z granatami

Napisane przez PrezydenT w 30.03.2014 18:20

          Sklep z Granatami

                   by Sqwareck

 

opis

 

Witam, przedstawiam wam mój mini sklep do CoD Moda, zainspirował mnie ten  temat http://amxx.pl/topic...owanie-granatu/

 

Możemy kupować za monety, jak i za dolary.

Granaty są usuwane w nowej rundzie.

 

cvary

 

Cvary ustawiamy w zależności od wybranej wersji (Monety lub Dolary)

cod_he_cost     //koszt granatu HE
cod_fb_cost     //koszt granatu FB
cod_sg_cost     //koszt granatu SG
cod_max_he_ammount  //maksymalna ilość HE jaką może posiadać gracz
cod_max_fb_ammount   //maksymalna ilość FB jaką może posiadać gracz
cod_max_sg_ammount   //maksymalna ilość SG jaką może posiadać gracz

komendy

 

/granaty

/grenades

 

screenshot

 

screen1.jpgscreeen2.jpg

 

download

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#628522 Model golden deagle z lunetą

Napisane przez PrezydenT w 27.03.2014 16:07

Jedynie takie coś u siebie znalazłem:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#628260 1/x na zespawnienie sie z dgl ktory ma x naboi lub HE

Napisane przez PrezydenT w 26.03.2014 12:06

Robisz zwykłą klase z szansą na respawn u wroga, tyle że w momencie wykonania funkcji zabierasz graczowi dotychczasowe bronie (cod_take_weapon) i zapodajesz mu deagle
(cod_give_weapon) z określoną ilością amunicji (set_user_bpammo bodajże)
  • +
  • -
  • 0


#623017 Zdjęcie ostrzeżenia

Napisane przez PrezydenT w 06.03.2014 16:48

A czy w regulaminie zostało coś o tym wspomniane?? Nie sądzę. Ale jak nie to nie, postaram się bardziej następnym razem.

A tak ogólnie:

Szanowni moderatorzy, oznajmijcie mi tutaj jak duże pliki musiałbym wrzucić aby odpracować 1-2 pkt. Dziękuję.


  • +
  • -
  • 1


#622272 Podstawowa paczka AMX 1.8.2+Dproto

Napisane przez PrezydenT w 03.03.2014 19:03

Jako iż zauważyłem brak poprawnie skonfigurowanych paczek na tym forum, postanowiłem zmontować paczkę typu "wrzuć i graj"

 

W zestawie:

 

Najnowsze Dproto

Metamod 1.20Am

Amx 1.8.2

Skonfigurowany plik liblist.gam

 

Dodatkowo:

Wgrany plugin miscstats.amxx i statsx.amxx

 

Instalacja:

Zawartość wrzuć do folderu cstrike

 

Pełna kompatybilność z Linuxem i nowym HLDS.

Paczka w 100% czysta, bez wirusów i dodatkowych pluginów.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#614145 [ROZWIĄZANE] Serwer CS 1.6 SteamCMD ma problem z włączeniem się

Napisane przez PrezydenT w 09.02.2014 18:59

Dodaj to do katalogu z Metamodem :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#613660 Prośba o modyfikacje silnika (hud) i killstake 1.3.4 by cypis

Napisane przez PrezydenT w 08.02.2014 20:05

Dopisz do amxx.cfg:

ks_sentry_remove 0 

  • +
  • -
  • 2