Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

0-0-0 - zdjęcie

0-0-0

Rejestracja: 04.05.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.07.2016 10:41
*****

#696710 Sklep do Cmod

Napisane przez 0-0-0 w 09.04.2015 16:51

Nie


  • +
  • -
  • 1


#694035 [ROZWIĄZANE] Jak dać graczowi m4a1 z tłumnikiem.

Napisane przez 0-0-0 w 24.03.2015 16:49

Jaka wersja sourcemoda?
Sprawdź może

    new m4 = GivePlayerItem(client, "weapon_m4a1_silencer", 0);
    EquipPlayerWeapon(client, m4);

  • +
  • -
  • 1


#693836 'Zbędne nazwy hostów w GA' - Co z tym fantem zrobić?

Napisane przez 0-0-0 w 22.03.2015 15:00

Musisz www przekierować na bez www lub na odwrót, ponieważ google może indeksować to jako dwie osobne strony.
Powinno działać tak jak napisałeś jeżeli nie to dopisz w drugiej lini
RewriteBase /

  • +
  • -
  • 2


#692457 Instalacja Source moda na cs:go

Napisane przez 0-0-0 w 12.03.2015 17:59

Tak
  • +
  • -
  • 1


#688011 Kontynuacja zastygniętych projektów paczek

Napisane przez 0-0-0 w 13.02.2015 10:17

tak
  • +
  • -
  • 1


#687624 SQL Admins || Problem z poprawnością działania.

Napisane przez 0-0-0 w 11.02.2015 11:39

Sourcebans też wspiera wczytywanie adminów poprzez sql, a do tego ma możliwość ich dodawania poprzez stronę.
  • +
  • -
  • 1


#687438 SQL Admins || Problem z poprawnością działania.

Napisane przez 0-0-0 w 10.02.2015 15:14

sm_sql_addadmin "over" "steam" "STEAM_0:0:t78609012" "z"

  • +
  • -
  • 1


#687245 Sourcemod 1.7.0

Napisane przez 0-0-0 w 09.02.2015 17:52

Highlights for Server Admins:
     Updated game compatibility for TF2, CS:GO, and Dota 2.
     Fixed regression in SM 1.6.3 causing load failure on games older than Orangebox.
     Rewrote internal Steam auth ID handling:
          admins.cfg now supports Steam2, Steam3, and SteamID 64 formats for the Steam auth provider.
          admins-simple.ini now supports Steam3 auth IDs in addition to Steam2 IDs.
          Command targeting now supports both Steam3 auth IDs in addition to Steam2 IDs.

Highlights for Developers:
     Added new SourcePawn Transitional Syntax!
          New methodmap-based APIs have been added for many existing functions and handle types.
          New work-in-progress API doc page.
     Added OnTakeDamage_Alive hook type to SDKHooks.
     Many more File natives now support Valve FS.
Lista zmian
User Changes
     Updated game compatibility for TF2, CS:GO, and Dota 2.*
     Fixed regression in SM 1.6.3 causing load failure on games older than Orangebox. (PR 237)*
     Rewrote internal Steam auth ID handling (PR 147, PR 153, PR 155, PR 162, PR 204, PR 210, PR 222, PR 246).
          admins.cfg now supports Steam2, Steam3, and SteamID 64 formats for the Steam auth provider.
          admins-simple.ini now supports Steam3 auth IDs in addition to Steam2 IDs.
          Command targeting now supports both Steam3 auth IDs in addition to Steam2 IDs.
     Added default timeout for MySQL connections to avoid hangs. (PR 248).
     Fixed sm plugins refresh not actually refreshing updated plugins like map change does (PR 257).
     SDKTools' gamerules gamedata is now far less likely to break on updates (PR 220).
     Fixed crash with sm_dump_admcache on Windows (PR 163).
     Fixed SDKHooks causing crash on player join/leave or plugin load/unload if gamedata missing (PR 236).
     Changed default sm_trigger_show ConVar value to 0 / disabled.

Developer Changes
     Added new SourcePawn Transitional Syntax!
          New methodmap-based APIs have been added for many existing functions and handle types.
          New work-in-progress API doc page.
     Added Blocked hook type to SDKHooks (PR 119) (VoiDeD).
     Added OnTakeDamage_Alive hook type to SDKHooks (PR 149).
     Many more File natives now support Valve FS (PR 120, PR 169, PR 178).
     Added SetFilePermissions native (PR 43) (hlstriker).
     Added API for iterating StringMaps (formerly "tries").
     Added natives for accessing command line parameters (PR 164) (VoiDeD).
     Exposed engine Message_DetermineMulticastRecipients as GetClientsInRange native. (PR 234).
     CloseHandle (or delete) on INVALID_HANDLE is now a no-op, instead of an error (PR 74).
     GetClientAuthString is now deprecated. Use GetClientAuthId instead.
     Added OnCoreMapEnd to extension interface (PR 127).
     Fixed IThreader threads leaking if they're not joined. (bug 3460, PR 241)
     TFHoliday updates no longer require a plugin recompile (PR 217).
     Fixed FindFlagChar returning false when passing AdminFlag_Custom6 (bug 6248, PR 203).
     Added support for (entity) CLASSPTR and EDICT Prop_Data fields with GetEntPropEnt and SetEntPropEnt (PR 83).
     Doubled maximum handle count per plugin to 32,768 (PR 215), (Thordin).
     Added support for custom default values with GetEvent* natives, rather than using ""/0 for unset fields (PR 157) (VoiDeD).
     Removed old profiler, and added new, pluggable profiler (with hooks to VProf) (PR 54).
     Added command to dump profiler output (PR 128) (VoiDeD).
     Fixed ICommandLine and related features being reported as unavailable on Dark Messiah.*
     Fixed OnPlayerRunCommand forward in SDKTools being unavailable on Dark Messiah.*
     SourceMod now uses some C++11 and has newer compiler requirements.
     Added --disable-auto-versioning option to ambuild configure script.
Załączony plik  sourcemod-1.7.0-linux.tar.gz   12,27 MB  293 Ilość pobrań

Załączony plik  sourcemod-1.7.0-mac.zip   10,27 MB  171 Ilość pobrań

Załączony plik  sourcemod-1.7.0-windows.zip   13,15 MB  258 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 2


#685862 Event Spawnu wykonuje się tylko przy dołączeniu.

Napisane przez 0-0-0 w 01.02.2015 13:16

HookEvent("player_spawned", Odrodzenie, EventHookMode_Post);
->
HookEvent("player_spawn", Odrodzenie, EventHookMode_Post);

  • +
  • -
  • 1


#681273 Osoby roku 2014

Napisane przez 0-0-0 w 06.01.2015 17:34

Jak mniemam kategoria NAJLEPSZA NOWA POSTAĆ to użytkownik który zarejestrował się w 2014 roku, a z tego co widzę to 90% nominowanych jest zarejestrowanych przed tym rokiem. Chyba, że nie wiem.
  • +
  • -
  • 1


#681140 Brak poł. z SourceBans i brak graczy na GT (Why me?!)

Napisane przez 0-0-0 w 06.01.2015 09:33

Na proserwer musisz odblokować zdalne ip w bazie. Znajduje się to gdzieś w cpanelu.
  • +
  • -
  • 1


#676261 [ROZWIĄZANE] Wykonywanie polecen na graczu

Napisane przez 0-0-0 w 21.12.2014 16:40

Jeszcze powiedz tylko jak wykonac to samo tylko na serwerze, np chce wymuszac cvary.

 

 

https://sm.alliedmod...ad=show&id=454


  • +
  • -
  • 1


#673791 [CYPIS] Życzenie dla więźnia - Podpal klawiszy

Napisane przez 0-0-0 w 05.12.2014 17:51


Mam cichą nadzieję, że o niczym nie zapomniałem

Zapomniałeś. Brak tabulacji.


  • +
  • -
  • 2


#671322 Zapis sql dla danej zmiennej na 1 dzień

Napisane przez 0-0-0 w 22.11.2014 10:01

Chcesz użytkownikowi dać flagę, która będzie zapisana w bazie, a następnie wczytywana z niej, która po 1 dniu będzie się kasować?

Jeśli tak to możesz użyć np. crona.


  • +
  • -
  • 1


#665844 Ustawianie startowego życia

Napisane przez 0-0-0 w 03.10.2014 15:51

Plugin ustawia inną wartość niż 100 podczas rozpoczęcia rundy lub po odrodzeniu gracza.
 
starthealth - Czy plugin jest włączony: 0 - nie, 1 - tak, 2 - tylko tt, 3 - tylkoct
starthealth_value - Wartość startowego życia, minimalna ilość życia: 1
starthealth_type - Zmiana wartości: 0 - podczas nowej rundy, 1 - podczas odrodzenia gracza (standardowo)

Załączony plik  setstarthealth.sp   3,07 KB  290 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1