Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Event Spawnu wykonuje się tylko przy dołączeniu.

sourcemod

Najlepsza odpowiedź 0-0-0, 01.02.2015 13:16

HookEvent("player_spawned", Odrodzenie, EventHookMode_Post);
->
HookEvent("player_spawn", Odrodzenie, EventHookMode_Post);
Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 01.02.2015 10:57

kod:

#include <sourcemod>

public Plugin:myinfo = 
{
	name = "ya bish",
	author = "Droso",
	description = "sh",
	version = "1.0",
	url = "pornh*b.???"
}

new MaxClients2;

public OnPluginStart()
{
	RegConsoleCmd("say", TakBylo);
	RegConsoleCmd("say_team", TakBylo);
	
	MaxClients2 = GetMaxClients();
	HookEvent("player_spawned", Odrodzenie, EventHookMode_Post);
	
	PrintToServer("Loadin New Plugin Ya Bish");
}

public Odrodzenie(Handle:event, const String:name[], bool:broadcast)
{
	new userid = GetEventInt(event, "userid");
	new id = GetClientOfUserId(userid);
	
	if(id == 0 || !IsClientInGame(id))
		return;
	
	if(GetClientTeam(id) < 2)
		return;
		
	decl String:name2[64];
	GetClientName(id, name2, sizeof(name2));
	PrintToChatAll("Odrodzil sie 1. %N  2. %s ID: %d USERID: %d ", id, name2, id, userid);
}

public Action:TakBylo(id, args)
{
	PrintToServer("Workin");
	
	decl String:text[192]
	GetCmdArgString(text, sizeof(text));
	
	new startidx = 0;
	if (text[0] == '"')
	{
		startidx = 1;
		
		new len = strlen(text);
		if (text[len-1] == '"')
		{
			text[len-1] = '\0';
		}
	}
	
	if(!StrEqual(text[startidx], "/takbylo"))
		return Plugin_Continue;
	
	for(new i=1; i<=MaxClients2; i++)
	{
		if(IsClientInGame(i))
		{
			PrintToChatAll("Siema ziomek %N", id);
			SetEntityHealth(i, GetClientHealth(i)+50);
		}
	}
	
	return Plugin_Continue;
}

Hookowanie chatu wydaje mi się, że działa, mimo iż miałem też problemy, że raz działało, a raz nie.

Natomiast event Spawnu, działa tylko jak dołączam, czyli jak jest restart rundy albo następna runda, nic się nie wyświetla :(

Odpalam serwer u siebie na dedyku, a później dołączam do serwera, na botach było tak samo z paramterem -insecure ;(


  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#2 0-0-0

    ● 600 punktów ostrzeżeń

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:599
  • Imię:___
  • Lokalizacja:___
Offline

Napisano 01.02.2015 13:16   Najlepsza odpowiedź

HookEvent("player_spawned", Odrodzenie, EventHookMode_Post);
->
HookEvent("player_spawn", Odrodzenie, EventHookMode_Post);

  • +
  • -
  • 1
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [4FUN][Ruletka]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [DM]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [FFA]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Only Dust2]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Call of Duty]





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: sourcemod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych