Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
JailBreak

[CYPIS] Życzenie dla więźnia - Podpal klawiszy

jailbreak

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 04.12.2014 18:14

Do edycji plik jail_zyczenia!

Zaczynamy!

 

Definiujemy nowe zmienne:

///////////// ogien ////////////
new g_fire[ 33 ]
new maxplayers;
new id_podpalenie
new g_mflash
new g_smoke
Następnie do funkcji plugin_init() dodajemy
id_podpalenie = jail_register_wish("Podpal Klawiszy");
 
Potem pod 
else if(zyczenie == id_pojedynek){
          MenuPojedynkow(id)
}
Dodajemy: 
else if(zyczenie == id_podpalenie){
      for(new i=1; i<=32; i++){
             if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 2){
                 exec_punishmentfire()
               }
          }
set_user_health(id, 3000); // odpowiada za to, czy damy naszemu ostatniemu więźniowi 3000 hp czy też nie, by nie został zabity w trakcie palenia się klawiszy
}
 
Ostatnim krokiem jest dodanie na sam dół pluginu kodu:
exec_punishmentfire( ){
for(new i=1; i<=32; i++){
if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 2){
if ( !g_fire[ i ] ){
g_fire[ i ] = 1
fire_effects( i )
fire_damage( i )
}
}
}
}
 
 
public fire_effects( id ){
if ( is_user_alive( id ) && g_fire[ id ] ){
new origin[ 3 ]
get_user_origin( id, origin )
draw_fire( origin )
set_task( 0.2, "fire_effects", id )
}
}
 
public fire_damage( id ){
if ( is_user_alive( id ) && g_fire[ id ] ){
new health = get_user_health( id )
set_pev( id, pev_dmg_inflictor, 0 )
 
if ( health - 20 <= 0 )
user_kill( id, 1 )
else
{
set_pev( id, pev_health, float( health ) - 20.0 )
emit_sound( id, CHAN_ITEM, "ambience/flameburst1.wav", 0.6, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
set_task( 1.0, "fire_damage", id )
}
}
}
 
public Touch( ptr, ptd ){
if ( ptr < 1 || ptr > maxplayers || ptd < 1 || ptd > maxplayers )
return FMRES_IGNORED
 
if ( is_user_alive( ptr ) && !g_fire[ ptr ] && is_user_alive( ptd ) && g_fire[ ptd ] ){
emit_sound( ptr, CHAN_WEAPON, "scientist/scream07.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH )
}
 
return FMRES_IGNORED
}
 
draw_fire( origin[ 3 ] ){
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_SPRITE )
write_coord( origin[ 0 ] )
write_coord( origin[ 1 ] )
write_coord( origin[ 2 ] )
write_short( g_mflash )
write_byte( 20 )
write_byte( 200 )
message_end()
 
smoke_effect( origin, 20 ) // Smoke
}
 
smoke_effect( origin[ 3 ], amount ){
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_SMOKE )
write_coord( origin[ 0 ] )
write_coord( origin[ 1 ] )
write_coord( origin[ 2 ] )
write_short( g_smoke )
write_byte( amount )
write_byte( 10 )
message_end()
}
 

A teraz tak na 100% ostatnim krokiem xD jest dodanie do funkcji plugin_precache() tegoż kodu

 

precache_sound( "ambience/flameburst1.wav" )
precache_sound( "scientist/scream07.wav" )
g_mflash = precache_model( "sprites/muzzleflash.spr" )
g_smoke = precache_model( "sprites/steam1.spr" )
precache_sound( "scientist/scream21.wav" )
 

Wielkie Jol (04.12.2014 18:17):
Mam cichą nadzieję, że o niczym nie zapomniałem xD

Użytkownik Wielkie Jol edytował ten post 12.02.2015 19:03

  • +
  • -
  • 3

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#2 ^Szeregowy^

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:238
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 04.12.2014 18:17

Przydatne Daje + ja myslalem o pojedynku na rozdzki xD


ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]

JAILBREAK[90%]2cp5bgj.jpg

COD MOD[70%]f5krm.jpg

PAINTBALL[40%]15f3vhc.jpg

ZOMBIE MOD[10%]1zp32m9.jpg

POZOSTAŁE[5%]34fldsg.jpg


#3 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 04.12.2014 18:19

Hahaaa, piękna sprawa, widzę, że nie jestem jedynym psychopatą na forum :D Leci +.


  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#4 XXL

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 114
Zaawansowany

  • Postów:568
Offline

Napisano 04.12.2014 18:32

Mam dylemat odnośnie:

id_podpalenie = jail_register_wish("Podpal Klawiszy");

Z tematem:

[CYPIS] Życzenie - Podpalenie więźniów

 

i 2.

precache_sound( "ambience/flameburst1.wav" )
precache_sound( "scientist/scream07.wav" )
g_mflash = precache_model( "sprites/muzzleflash.spr" )
g_smoke = precache_model( "sprites/steam1.spr" )
precache_sound( "scientist/scream21.wav" )

Czy to jest domyślne w cs ?

 


Użytkownik XXL edytował ten post 04.12.2014 18:37

  • +
  • -
  • 0

#5 0-0-0

    ● 600 punktów ostrzeżeń

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:599
  • Imię:___
  • Lokalizacja:___
Offline

Napisano 05.12.2014 17:51


Mam cichą nadzieję, że o niczym nie zapomniałem

Zapomniałeś. Brak tabulacji.


  • +
  • -
  • 2
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [4FUN][Ruletka]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [DM]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [FFA]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Only Dust2]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Call of Duty]

#6 Kalyente

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 31.01.2015 08:49

Przydatne Daje + ja myslalem o pojedynku na rozdzki xD

Właśnie :D

 

WielkieJol możesz dodać pojedynek na różdżki? xD


Wielkie Jol (31.01.2015 08:54):
Nie

  • +
  • -
  • 0

Sprzedaje unikatowe zabawy Jailbreak: (Śmingus Dyngus, Wojna na śnieżki, Zbijak, Plazma Day, KillDay (przerobiony) oraz ChuckNorris Style).. oraz całą paczkę wraz z zabawami oraz unikatowymi pluginami oraz przerobionym silnikiem (więcej info na PW).

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: jailbreak

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych