Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

AwIlL^^ - zdjęcie

AwIlL^^

Rejestracja: 26.03.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.03.2023 07:12
*****

#761777 [ROZWIĄZANE] Odbijanie obrażeń w atakującego.

Napisane przez wonsz żeczny w 02.10.2019 14:30

public odbicie_obrazen(ofiara, idinflictor, atakujacy, Float:obrazenia, damagebits){
	
	SetHamParamInteger(1, atakujacy);
	SetHamParamInteger(3, ofiara);

	return HAM_HANDLED;	
}

A tak?:

public odbicie_obrazen(ofiara, idinflictor, atakujacy, Float:obrazenia, damagebits){
	
	SetHamParamEntity(1, atakujacy);
	SetHamParamEntity(3, ofiara);

	return HAM_HANDLED;	
}

  • +
  • -
  • 2


#759750 Call of Duty Mod (by O'Zone)

Napisane przez O'Zone w 30.06.2019 21:07

Po dłuższej przerwie znalazłem wreszcie czas na dokończenie wersji 1.4.0.

Ogólna lista zmian:

  • Dodano nową przepisaną dokumentację (wszystkie dostępne funkcjonalności są teraz porządnie opisane - całość obejmuje 154 natywy i 59 forwardów; można sobie także wygenerować webową wersję dokumentacji korzystając z oficjalnego generatora z jakiego korzysta team AMX Mod X, bo jest ona zgodna z używanych przez nich formatem doc-blocków)
  • Dodano implementację umiejętności trucizny (używane w klasie Chemik i przedmiocie Fartuch Chemika).
  • Dodano do momentu zadania i otrzymania obrażeń do dostępnych typów umiejętności.
  • Zmieniono sposób wykrywania śmierci gracza.
  • Zmieniono balans niektórych klas i przedmiotów.
  • Zmieniono styl kodu dla klas i przedmiotów.
  • Zmieniono logikę niektórych dostępnych natywów.
  • Naprawiono resetowanie wytrzymałości przedmiotów na rynku.
  • Naprawiono możliwy problem z resetowaniem flag graczy.

Dodatkowo, przykładowa implementacja klasy z awansami jest dostępna tutaj.


  • +
  • -
  • 6


#759625 Paczka gungame i pluginy poboczne

Napisane przez Robiin w 19.06.2019 00:32

Jako, iż powoli przestaję odwiedzać forum z powodu ograniczonego czasu, postanawiam powoli zacząć udostępniać kody, które udało mi się nabazgrolić przez okres mojego pobytu tutaj. Pliki będą się znajdywały na moim gicie - a w związku z faktem, iż są to moje pierwsze kroki z tym systemem - mogą się one pojawiać i znikać przy moich dalszych próbach nauki posługiwania się tym narzędziem.

 

Pojawiać się będą kody związane z tematyką modów, stricte pisane pod konkretne tryby pokroju zombie, jail czy cod, ale również znajdzie się coś dla początkujących z amxxiem, żeby się czegoś nauczyć a także pluginy poboczne takie jak na przykład system skinów.

 

Na dzień dzisiejszy udostępniam paczkę GunGame wraz z pluginem pobocznym do głosowania na mapę, od którego silnik jest zależny poprzez natywy. Paczka została szczegółowo opisana przeze mnie w temacie, do którego link można znaleźć na moim profilu.

W katalogu "Skins" znajdziecie dwa foldery z głównym pluginem i jego configiem. Wszystko jest opisane na gicie, wystarczy dobrze poszukać.

 

https://github.com/asiorr


  • +
  • -
  • 5


#759463 SZUKAM OSOBY CHĘTNE DO ZAŁOŻENIA SERWERA & SIECI

Napisane przez Robiin w 03.06.2019 09:14

MOŻNA ZROBIĆ TAK ŻE JA KUPIĘ SERWER JAILBREAK A TA OSOBA KUPI SIEĆ

xD
  • +
  • -
  • 7


#758993 Voice Manager

Napisane przez O'Zone w 02.05.2019 13:10

opis

Plugin typu all-in-one do zarządzania głosem graczy.

 

Posiada zunifikowane funkcjonalności:

  1. Voices Management.
  2. Mute Menu.
  3. Admin gag.
  4. Info po śmierci.

cvary

// Baza danych
vm_sql_host "127.0.0.1" // Host bazy danych
vm_sql_user "user" // Uzytkownik bazy danych
vm_sql_pass "password" // Haslo uzytkownika bazy danych
vm_sql_db "database" // Nazwa bazy danych

// Ustawienia
vm_alive "0" // 0: Żywi członkowie drużyny j 1: Żywi gracze j 2: Wszyscy członkowie drużyny j 3: Wszyscy gracze (Domyślnie: 0)
vm_dead "1" // 0: Martwi członkowie drużyny j 1: Martwi gracze j 2: Wszyscy członkowie drużyny j 3: Wszyscy gracze (Domyślnie: 1)
vm_info_time "5" // Czas w sekundach na przekazanie informacji do swojej drużyny - 0 aby wyłączyć (Domyślnie: 5)
vm_admin_mute_menu "1" // Menu admina dla blokowania głosu/czatu globalnie dla graczy - 0 aby wyłączyć (Domyślnie: 1)
vm_player_mute_menu "1" // Menu gracza do samodzielnego blokowania głosu innych graczy - 0 aby wyłączyć (Domyślnie: 1)
vm_admin_voice "1" // Komenda admina do mówienia do wszystkich graczy pomimo ustawień dead / alive - 0 aby wyłączyć (Domyślnie: 1)
vm_admin_voice_override "1" // Nadpisz ustawienia graczy tak, aby nawet gracze z nieaktywnym dźwiękiem słyszeli admina - 0 aby wyłączyć (Domyślnie: 1)
vm_admin_intervoice "1" // Prywatny czat adminów - 0 aby wyłączyć (Domyślnie: 1)
vm_admin_listen "1" // Komenda admina do podsłuchiwania wszystkich graczy pomimo ustawień dead / alive - 0 aby wyłączyć (Domyślnie: 1)

komendy

/mute, /mutuj, /ucisz, /unmute, /odmutuj - menu gracza do mutowania / odmutowania innych graczy

amx_mute, amx_unmute, amx_mute_menu, amx_unmute_menu, amx_gag, amx_ungag - menu admina do mutowania / odmutowania graczy

/vm, /voice, /glos - wyświetla aktualne ustawienia głosu

+adminvoice - komenda głosu admina

+adminintervoice - komenda czatu adminów

+adminlisten - komenda admina do podsłuchiwania graczy

 

download

Mirror dostępny w AMXXLegacy.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 13


#756106 Blad Pluginu

Napisane przez Rivit w 31.01.2019 17:34

Poza tym - skoro sam napisałeś ten gunxpmod to nie wiesz czemu nie działa?


#define PLUGIN	"Gun Xp Mod:Save Nick"
#define AUTHOR	"Qu-oT"
#define VERSION	"2.1"

  • +
  • -
  • 3


#755749 problem Z WYGENETOWANYM VIP'EM

Napisane przez Rivit w 25.01.2019 23:19

Kur**

 

 

Ile razy /Ci mam mówić jak się kod wstawia. Tego sie czytac nie da. Nawet nie wiem ktora linia to ktora.

 

A spróbuj kompilacji lokalnej

 

 

@down

naprawdę Ci się chciało to szukać?


  • +
  • -
  • 1


#755715 Sklep na Monety dla PaintBall

Napisane przez Rivit w 25.01.2019 17:14

To już na lokalnym cs można sprawdzić.

 

Instaujesz amxx'a u siebie na csku i sprawdzasz


  • +
  • -
  • 2


#754490 Skiny broni (V_, P_) z zapisem MySQL / JSON.

Napisane przez Robiin w 26.12.2018 14:18

Ostatnio widuję sporo tematów związanych ze skinami, brakami w aktualnych pluginach etc, więc postanowiłem napisać plugin, w którym nie będzie kompromisów - oczywiście nie wyszło, więc dostajecie to co nawymyślałem :D .
Plugin będzie udoskonalany z biegiem czasu, a o zmianach będę informował w notatkach pod tym postem.


opis
Plugin dodaje na serwer skiny do broni, z możliwością manualnego ich wyłączenia. Plugin testowany był w stosunkowo nieznacznym stopniu, także nie polecam wrzucać go od razu na serwer publiczny, a wcześniej przetestować i zdać relację tutaj. 

 

Możliwość kupna skina in-game.

Możliwość dodania wielu flag.

Możliwość włączenia skina od fragów.

konfiguracja
Plugin posiada plik konfiguracyjny, który należy uzupełnić według wzoru:

"v model path" "p model path" "skin name" "skin access (flag)" "weapon CSW" "frags" "price"

 
gdzie:

  • v model path - ścieżka do modelu v_*.mdl, zaczynając od folderu cstrike/.
  • p model path - ścieżka do modelu p_*.dml, zaczynając od folderu cstrike/.
  • skin name - nazwa skina widniejąca w menu (max. 32 znaki, można to zmienić w kodzie).
  • skin access - dostęp do skina, plugin aktualnie obsługuje tylko jedną flagę, ale niedługo zapewne dopiszę obsługę wielu. Skin dostępny dla wszystkich graczy = 0. Flaga w wersji stringa, nie bitowej.
  • weapon CSW - index CSW_ broni, na jego bazie plugin rozpoznaje tablice dynamiczną i zapisuje do niej powyższe dane. Listę można znaleźć min. tutaj.
  • frags - ilość fragów, od których dostępny będzie skin. 0 = brak limitu poprzez fragi.
  • price - cena skina. Waluta możliwa do ustawienia w kodzie. 0 = brak limitu poprzez cenę.

 

Maksymalna ilość skinów jest domyślnie ustawiona na 32. Jeśli chcemy zwiększyć ten limit, konieczne będzie przerobienie pluginu w znacznym stopniu, natomiast idąc w dół nie ma żadnych przeszkód.
Brak limitów skinów.
 
Komendy do menu dostępne są w tablicy skinsMenuCommands. Do komend dodane będą say oraz say_team automatycznie:

// Skins menu commands.
new const skinsMenuCommands[][] =
{
	"/skiny",
	"/skins"
};

Ścieżka pliku konfiguracyjnego w stałej configFilePath.

 

inne informacje
Większość, o ile nie wszystkie 'ustawienia' kodu są w constach/define'ach u góry.

 

 

Wielkie dzięki dla AwIlLa za wszelką wiedzę, jaką się ze mną podzielił co do mysqla :) .

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 19


#753533 Call of Duty Mod (by O'Zone)

Napisane przez O'Zone w 24.11.2018 17:20

opis

Ponad 8 lat temu, QTM. Peyote wydał swojego Call of Duty: MW Mod, znany tutaj jako "CoD Nowy".

Jeszcze w 2016 roku zacząłem pracować nad własną wersją, która miałaby być opracowana od podstaw

i przede wszystkim scentralizować zarządzanie wieloma funkcjonalnościami bezpośrednio w silniku.

Miałoby to zmniejszyć liczbę potencjalnych bugów, a przede wszystkim dość mocno zredukować

długość kodu klas / itemów i maksymalnie ułatwić ich tworzenie.

 

Projekt zakończyłem pod koniec 2017 roku i jako, że swoją karierę związaną AMXX już zakończyłem,

postanowiłem go opublikować na użytek społeczności, żeby ta praca się nie zmarnowała.

 

Baza moda to 19 pluginów wliczając w to silnik (niektóre są oczywiście opcjonalne)

i zapewniają masę funkcjonalności, których wręcz nie mam czasu opisać

- jeśli ktoś będzie skłonny wytworzyć takowy opis, będę zobowiązany.

Poza nimi ciekawscy znajdą 35 gotowych klas i 101 itemów do wykorzystania,

które stanowią przy okazji przykład jak tworzyć klasy i itemy na tym silniku.

Dodatkowo znaleźć tam można pluginy usług pod SklepSMS.

Wszystkie dodatkowe pliki gotowe do wrzucenia, czyli modele, sprite'y, dźwięki

i bazowe pliki konfiguracyjne znajdują się w folderze resources.

 

Uwaga: Mod jest napisany pod AMXXa 1.8.3 / 1.9.

Polecam dodatkowo wykorzystać ReHLDS i ReGameDLL ze względu na większą stabilność niż natywne binarki.

 

komendy

Dostęp do niemal wszystkich komend jest dostępny w głównym menu pod komendą /menu lub klawiszem "V".

Oczywiście listy komend i ich aliasów można znaleźć w kodzie źródłowym poszczególnych pluginów.

 

cvary

Spoiler

 

inne informacje

Niestety przy kilku próbach dodawania tematu z listami dostępnych natywów i forwardów dostawałem "504 Gateway Timeout".

Widać ponad 1100 linii to nieco za dużo, a przynajmniej jak na tagi code.

Dokumentacja natywów i forwardów jest zatem dostępna w cod.inc: https://github.com/T.../master/cod.inc

Komentarze do nich są napisane w języku angielskim - zakładam, że osoby biorące się za development pluginów go znają.

 

download

Zawsze aktualną wersję można znaleźć na GitHubie: https://github.com/TheDoctor0/CoDMod


  • +
  • -
  • 32


#752819 Cod Klany by TyTuS [ Zapis SQL ]

Napisane przez tytusek w 25.10.2018 14:32

Tak wiem są już klany wstawione od donaciaka, tylko zapis nvualt i troszke na pewno się różnią.

 

konfiguracja

cod_system_clans.sql musimy zaimportować do naszej bazy danych aby utworzyć tabele potrzebne do działa plugina > 

 

cvary

 

addons\amxmodx\configs\CLAN\clan_cvar.cfg (konfiguracja cvarów)

 

clan_sql_host "nazwa hosta"
clan_sql_user "nazwa uzytkownika"
clan_sql_pass "haslo do bazy danych"
clan_sql_db  "nazwa bazy danych"
 
 
clan_cost_create "1000" // ilosc monet potrzebna aby zalozyc klan
clan_cost_change_name "500" // illosc monet potrzeba do zmiany nazwy klanu
 
clan_minlvl_create "100" // minimalny lvl aby stworzyc klan
clan_maxlvl_clan "15" // maksymalny lvl klanu jaki moze byc
clan_cost_nextlvl "150" // koszt monet next lvl *lvl *koszt
 
clan_skill_exp  "100" // 1 punkt w expa daje 100 expa za killa
clan_skill_dmg "4"  // 1 punkt w dmg daje 4 obrazenia
clan_skill_hp "10" // 1 punkt = 10hp
clan_skill_int "10" // 1 punkt = 10 intel
clan_skill_stamina "20" // 1 punkt = 20 wytrzymalosci
clan_skill_condition "15" // 1 punkt 15 stamina
clan_skill_coin "4" // maksymalny zakres na drop monet, czyli 1 punkt / 4 = 25%, 2 punkty / 4 = 50% na drop monety
 
Jesli chcemy do HUD'a cod moda podpiac nazwe klanu to tak

1. rejestrujemy gdzies na poczatku silnika coda odwolanie do
native cod_get_user_clan_name(id, Return[], len);

2. public PokazInformacje(id)
cod_get_user_clan_name(id, nameclan, charsmax(nameclan))
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.19, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nLevel : %i (%i%%)^nPerk : %s^nMonety : %i^nZdrowie : %d^nKlan : %s",
nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], floatround(fProcent), nazwy_perkow[perk_gracza[id]], player_coins[id], get_user_health(id), nameclan);

i cos takiego robimy pozniej i juz
wymagane moduly
ReHLDS
Reapi 
 
(chociaż łatwo przerobić na zwykle hlds, ale kto tego teraz uzywa xD)
 
amxmodx najlepiej w wersji 1.8.3 + wtedy mamy polskie znaki w nazwach klanu, ale na 1.8.2 tez zadziala plugin 
codmod
 
download
Załączony plik  Klany.rar   44,33 KB  387 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 10


#748390 Rechecker Spam - FIX

Napisane przez FireMachine w 05.04.2018 14:48

Witam 

 

Jeśli zły dział to proszę o przeniesienie (wydaje mi się, że ten jest najodpowiedniejszy)

Zapewne każda osoba posiadająca własny serwer z ReHLDS'em  zmaga się z jednym wielkim spamem w amxbans'ie.

Bany pojawiają się przez dodatek Rechecker który weryfikuję pliki u gracza i jeśli wykryje czeata/nieprawidłowość daje mu bana.

A gdybym tak powiedział, że ban nie musi być na cały tydzień (jak jest domyślnie ustawione), a tylko na jedną mapę?

W takim przypadku osoby które by usunęły cheata mogły wejść dosłownie po chwili z powrotem na wasz serwer.

 

Bany zapisywane są tylko w pluginie przez co nie trzeba żadnych baz danych. Plugin też  nie posiada żadnych cvarów

 

 

Naprawa tego to wykonanie 3 prostych kroków

 

1. Wrzucenie do folderu "cstrike/addons/amxmodx/plugins"  plik "rechecker_ban.amxx"

2. Dodanie do pliku "cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins.ini" linijki "rechecker_ban.amxx"

3. Wrzucenie/Podmienienie pliku "cstrike/addons/rechecker/resources.ini" na plik "resources.ini"

 

 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#745326 Nie działają klasy nowe dodane

Napisane przez Fabian= w 25.12.2017 00:55

 

 

 

 

Robiłeś je w generatorze klas ?

Te który byly w paczce to raczej nie byly w generatorze. A próbowałem z generatora i nadal nic.

 

Jeśli robione w generatorze tutaj na amxx to nie będą działać , próbowałem zrobić klasy z modelem postaci w generatorze i wgrałem je na serwer to wpisujac /klasy nawet ich nie wykryło a później spróbowałem zrobić zwykłą klasę bez dodatkowych umiejętnosci , grawitacja/multijump/rakiety/miny itp i też je wgrałem na swój serwer to rónież ich nie wykrywało więc nie polecam tego generatora klas który tu jest ;)

 

3/4 opcji w generatorze działa, nie można tylko kompilować klas online, robisz klase, generujesz kod, wklejasz do pliku .sma i kompilujesz lokalnie...

Również tak robiłem i nie dało się kompilować bo błędy wyskakiwały.

 

Jakie błędy? U mnie nie było żadnych problemów, może brak includów? Jasnowidzem nie jestem, nie powiem ci, jakie miałeś błędy - kompilacja na amxx.pl (online) po prostu nie działa


  • +
  • -
  • 1


#633667 [Silnik] QTM CodMod edit Play4Fun RC 1.3 (19 Styczeń 2017)

Napisane przez Play 4FuN w 21.04.2014 08:44

QTM CodMod edit Play4FuN: RC 1.3 (19 Styczeń 2017)

 

opis

W silniku jest:

 

Wszystko w ColorChat, prefix np. [COD:MW] Dostales 10 exp za zabicie wroga ustawiany cvarem cod_nazwa_prefixu

Informacje typu "[COD:MW] Zabiłeś Player (Strzelec Wyborowy)" lub " "[COD:MW] Zostałeś zabity przez Player (Komandos) Któremu zostało 20HP

 

inne informacje

Możliwe, że zapomniałem wymienić jakieś pluginu w likach u góry, jeśli nie ma jakieś pluginu/dodatku na liście, a który jest w pluginie proszę o podanie linku niżej lub na PW

 

Changelog

RC 1.0 --> RC 1.1 (22 Kwietnia 2014)

Spoiler

RC 1.1 --> RC 1.2 (29 Listopad 2014)

Spoiler

RC 1.2 --> RC 1.2a (28 Czerwiec 2015)

Spoiler

RC 1.2a --> RC 1.2b (20 Lipiec 2015)

Spoiler

RC 1.2b --> RC 1.2c (24 Lipiec 2015)

Spoiler

RC 1.2c --> RC 1.3 (19 Styczeń 2017)

Spoiler

 

cvary

cod_killxp "10" - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp "50" - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp "1" - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype "1" - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel "200" - Maksymalny poziom.
cod_levelratio "35" - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking "1" - blokowanie podnoszenia broni
cod_hsxp "50" - ilosc doswiadczenia za zabojstwo headshotem
cod_triplekill "250" - ilosc doswiadczenia za treplekill
cod_nazwa_prefixu "COD:MW4" - typ prefixu (np. [Prefix] wyrzuciles perk
cod_forum "amxx.pl" - nazwa forum np. amxx.pl
cod_money_sellperk "5000" - ilosc dolarow za sprzedanie perka
cod_bombxp -> doświadczenie za podłożenie/rozbrojenie Paki (domyślnie 100)
cod_team_bombxp -> doświadczenie dla teamu za podłożenie/rozbrojenie Paki przez jego członka (domyślnie 25)
cod_explode_bombxp -> doświadczenie za wybuch Paki (domyślnie 30)
cod_touch_hostxp -> doświadczenie za "dotknięcie" hosta (domyślnie 10)
cod_hostxp -> doświadczenie za uratowanie (+)/ zabicie (-) hosta (domyślnie 40)
cod_team_hostxp -> Doświadczenie dla teamu za uwolnienie hostów przez członka/członków teamu (domyślnie 75)
cod_all_hostxp -> Doświadczenie za uwolnienie WSZYSTKICH hostów (domyślnie 150)
cod_targetxp -> Doświadczenie za obronę BSa (CT na mapie de_) oraz niedopuszczenie do uwolnienia hostów (TT na mapie cs_) (domyślnie 75)
cod_xpzasmierc "10" // Ile dać doświadczenia za śmierć
cod_xpzasmierc_odlvl "10" // Do którego poziomu ma dawać dodatkowe doświadczenie
cod_xpzasmierc_status "2" // Status pluginu 0 - wyłączony, 1 - włączony i działa cvar cod_xpzasmierc_dolvl, 2 - włączony i ignoruje cvar cod_xpzasmierc_odlvl
cod_coins_friendlyfire "0" // 0 - nie dodaje monet za TeamKill (zabicie swojego); 1 - dodaje monety za TeamKill (zabicie swojego)
cod_coins_kill "1" // ilosc monet do dodania za zabojstwo
cod_coins_kill_vip "2" // ilosc monet do dodania za zabojstwo dla vipa
cod_coins_kill_hs "3" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem
cod_coins_kill_hs_vip "6" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem dla vipa
cod_coins_planted "1" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby
cod_coins_planted_vip "2" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby dla vipa
cod_coins_defused "1" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby
cod_coins_defused_vip "2" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby dla vipa
cod_coins_rescue_hostage "1" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika
cod_coins_rescue_hostage_vip "2" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika dla vipa
cod_coins_kill_hostage "2" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika
cod_coins_kill_hostage_vip "1" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika dla vipa
cod_coins_minplayers "2" // ilosc graczy od ktorej nastepuje zliczanie monet
cod_savetype // korzysta z ustawien głównego CoDa
// by wylaczyc wiecej monet dla vipa ustawiamy cvar _vip tak samo jak jego odpowiednik dla zwyklego gracza
// by wylaczyc dostawanie monet za dana rzecz ustawiamy odpowiedni cvar na 0

komendy

say /klasa - wyświetla menu klas
say /klasy - wyświetla menu z opisem klas
say /perk - opis perków przez "manager"
say /perk1 - opis 1 perku
say /perk2 - opis 2 perku
say /perk3 - opis 3 perku
say /perki - wyświetla menu z opisem perkow
say /drop - wyrzuć perk przez "manager"
say /drop1 - wyrzuca 1 perk
say /drop2 - wyrzuca 2 perk
say /drop3 - wyrzuca 3 perk
say /reset - resetuje pkt. statystyk
say /statystyki - wyswiatla menu ze statystykami
say /staty - wyswiatla menu ze statystykami
say /pomoc - wyswietla menu z opisem dostepnych komend (pomoc) [plik codpomoc.txt musi być w folderze cstrike]
useperk - uzycie 1 perku
radio3 - uzycie 1 perku
useperk2 - uzycie 2 perku
radio2 - uzycie 2 perku
useperk3 - uzycie 3 perku
radio1 - uzycie 3 perku
say /daj - przekazywanie perku przez "manager"
say /daj1 - przekazywanie 1 perku
say /daj2 - przekazywanie 2 perku
say /daj3 - przekazywanie 3 perku
say /codadmin - menu admina
say /statycod - pokazuje nasze staty cod mod
say /sprzedaj - sprzedaje perk przez "manager"
say /sprzedaj1 - sprzedaje 1 perk
say /sprzedaj2 - sprzedaje 2 perk
say /sprzedaj3 - sprzedaje 3 perk
say /wymien - wymień perk przez "manager"
say /wymien1 - wymień 1 perk
say /wymien2 - wymień 2 perk
say /wymien3 - wymień 3 perk
say /resetstreak - resetuje killstreak i deathstreak
say /hud - ustawienia huda
say /wersja - pokazuje na chat wersje modyfikacji (np. RC 1.2)

download

UWAGA: Plugin należy kompilować lokalnie, oraz należy podmienić plik codmod.inc na ten, który jest poniżej

 

Załączony plik  codmod.inc   8,79 KB  830 Ilość pobrań

 

Trzy sloty na perki:

Załączony plik  QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.3.sma   119,25 KB  210 Ilość pobrań
  QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.3.amxx

 

Dwa sloty na perki:

Załączony plik  QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.3_2Perki.sma   108,9 KB  151 Ilość pobrań
  QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.3_2Perki.amxx

 

Jeden slot na perk:

Załączony plik  QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.3_1Perk.sma   94,79 KB  196 Ilość pobrań
  QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.3_1Perk.amxx

 

Starsze Wersje:


  • +
  • -
  • 10


#735927 Zmina ilosci amunicji dla broni szczegulnie M4

Napisane przez Asiap w 07.02.2017 20:16

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

public plugin_init()
{
	RegisterHam(Ham_AddPlayerItem, "weapon_m4a1", "AddPlayerItem");
}

public AddPlayerItem(id, iEnt)
{
	static iAmmo, iBpAmmo;
	iAmmo = get_pdata_int(iEnt, 51, 4);
	iBpAmmo = get_pdata_int(id, 376 + get_pdata_int(iEnt, 49, 4));

	set_pdata_int(iEnt, 51, min(iAmmo, 20), 4);
	set_pdata_int(id, 376 + get_pdata_int(iEnt, 49, 4), min(iBpAmmo, 40));
	set_pdata_int(id, 351, 0);
	return HAM_HANDLED;
} 

sprawdz


  • +
  • -
  • 1