#include <hamsandwich> #include <fakemeta> stock get_weapon_owner(weapon_entity) { const pdata_player = 41; return get_pdata_cbase(weapon_entity, pdata_player, 4); } stock get_weapon_ent_from_box(weaponbox, &slot) { static const pdata_weapon_in_slot[6] = { 34 , 35 , ... }; new weapon_entity; for (slot = 0; slot<6; slot++) { weapon_entity = get_pdata_cbase(weaponbox, pdata_weapon_in_slot[slot], 4); if (pev_valid(weapon_entity) == 2) { return weapon_entity; } } return 0; }
na ziemi leżą tak zwane weaponboxy i dopiero w nich są bronie w swoich slotach
za pomocą funkcji get_weapon_ent_from_box pobierzesz pierwszą znalezioną broń z takiego boxa
za pomocą funkcji get_weapon_owner pobierzesz właściciela dowolnej broni jeżeli posiadasz jej entity
takie info dotyczące właściciela - właścicielem broni jest zawsze osoba, która ostatnio trzymała broń, a nie osoba, która trzymała broń jako pierwsza